امروز پنج‌شنبه 15 شهریور 1403

Thursday 05 September 2024

قلم نوری Deco pro M


1401/07/27
کد خبر : 28087
دسته بندی : فرهنگی
تعداد بازدید : 14 نفر

قلم نوری Deco Pro M یک قلم نوری پر فروش در این برند است. بدنه این قلم نوری از جنس آلیاژی از فلز می باشد. همچنین دارای حلقه فیزیکی، مجازی و ویژگی های دقیق و واقعی تکنولوژی های دنیای قلم نوری نیز است.
در کل سری دکو پرو دارای یک حلقه مجازی و یک حلقه فیزیکی برای سهولت در طراحی است. دکوفان پرو مدیوم مانند دیگر قلم های نوری به روز دنیا دارای حساسیت به فشار، حساسیت به زاویه، رزولوشن بالا و... می باشد. قلم دکو پرو مدیوم برند XP-Pen، را هم مانند بیشتر مدل های برند خود، مجهز به سیستم عامل های اندروید کرده است.

ابعاد قلم نوری XP-Pen Deco Pro M

ابعاد متوسط این قلم نوری مناسب هنرمندانی است که دارای نمایشگرهای بزرگ تری مانند 20 تا 32 اینچ می باشند. در نظر داشته باشید که ابعاد متوسط قلم نوری XP-Pen Deco Pro حدودا برابر قلم نوری اینتوس پرو بزرگ وکام می باشد و ابعاد کوچک قلم نوری XP0Pen Deco Pro حدودا برابر قلم نوری اینتوس پرو متوسط وکام است. در واقع بهتر است در انتخاب قلم نوری XP-Pen به ابعاد دقیق توجه کرد تا صرفا به عنوان Medium یا Small بودن آن.
XP-Pen Deco Pro M در بین قلم هایی قرار می گیرد که فضای کاری خوبی را در اختیار طراح قرار می دهد. ابعاد این قلم 480×280×50 میلی متر است و وزن آن به 1800 گرم می رسد. در جعبه این قلم نوری یک دفترچه راهنما، یک دستکش طراحی، یک کابل USB-C یک استند قلم و 8 نوک قلم وجود دارد که به کامل تر شدن این سیستم کمک می کند.

قلم نوری Deco 01 V2

شرکت XP-Pen با تولید قلم نوری Deco 01 V2 نشان داد که می توان با هزینه کم یک قلم نوری با کیفیت داشته باشید. در این قلم نوری هر آن چه که برای طراحی حرفه ای و یا تدریس آنلاین نیاز دارید قرار داده شده و خریداران را کاملا راضی نگه داشته است.
این قلم نوری سری دوم از قلم نوری XP-Pen Deco 01 می باشد که روانه بازار شده است. این تبلت با داشتن سطح بسیار بزرگ، محیط کاری 6.25×10 اینچ و یا 154×254 میلی متری را ایجاد می کند. برخلاف محیط بزرگ این تبلت، ضخامت بسیار باریکی به اندازه 8 میلی متر دارد که با وزن 589 گرمی خود به راحتی قابل حمل است.
ابعاد فعال قلم 01 V2 به اندازه 6.25×10  اینچ می باشد که برای هر نوع فعالیتی به خصوص طراحی کافی است و فضای کاری زیادی به طراح می دهد.

قلم نوری G640 s

قلم نوری XP-Pen G640s به عنوان یکی از ارزان ترین و با کیفیت ترین ها در بازار شناخته می شود. این قلم نوری از دسته بدون صفحه نمایش است و قابلیت اتصال به دستگاه های اندروید را نیز دارد. این تبلت از وزن سبک و طراحی براق G640 جدید برخوردار است و تنها 2 میل ضخامت دارد. قلم نوری G640s در مقایسه با G640 و G430 فضای گسترده تری برای طراحی و گیم پلی بازی فراهم می کند.

حساسیت به فشارمدل XP-Pen G640s

حساسیت به فشار دقیق از مواردی است که در هنگام انتخاب هر قلم نوری باید در نظر گرفته شود تا ضخامت خط شما برای فعالیت هایی مانند تدریس، طراحی و... با اندازه فشار وارده قابل کنترل و تغییر باشد. بالاترین سطح حساسیت به فشار 8192  level می باشد که مدل G640s این ویژگی را دارا است. حساسیت به فشار میزان ضخامت خط شما را تعیین می کند تا به هر اندازه که فشار برای نوشتن بیشتر شود، ضخامت خط نیز به همان اندازه تغییر می کند.

جهات مختلف چرخش G640s

در قلم نوری ایکس پی پن G640s می توان پد طراحی را به جهات مختلف چرخاند و استفاده کرد. این ویژگی مناسب در بخش تنظیمات درایو قلم نوری XP Pen G640s قابل انجام است.

ابعاد اکتیو و گسترده XP Pen G640s

ابعاد اکتیو این قلم نوری با وجود کلیدهای میانبر گسترده، کافی و به اندازه دقیق 3.27×6 اینچ می باشد. این ابعاد برای فعالیت هایی مانند تدریس آنلاین، طراحی، نقاشی و حتی عکاسی بسیار مناسب است، زیرا با مانیتورهایی به اندازه 14 الی 17 اینچ هماهنگ و سازگار است.

سازگاری با برنامه های آموزشی آنلاین

قلم نوری XP-Pen G640s با تمامی برنامه های جدید آموزشی و آنلاین برای مثال adobe pdf pro،  adobe connect و... سازگاری دارد، تا شما به راحتی با آن نقاشی بکشید و یا تدریس آنلاین انجام دهید. اگر تمایل به تغییر رنگ و یا ابزار نقاشی و نوشتن خود را دارید، این امکان درون برنامه آموزشی شما وجود دارد. اکثر اساتیدی که آنلاین تدریس می کنند و یا اساتید هنر و دیجیتال از برنامه های آموزشی همراه ابزار دیجیتال استفاده می کنند.


لینک کوتاه :
https://aftabir.com/article/show/28087
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید