امروز دوشنبه 12 شهریور 1403

Monday 02 September 2024

قبولی در آزمون آیلتس با شرکت در کلاس‌های خصوصی سفیر


1401/07/27
کد خبر : 26033
دسته بندی : اجتماعی
تعداد بازدید : 20 نفر
می‌دانید که برای ادامه تحصیل و یا مهاجرت کاری به بسیاری از کشورها شما نیاز به گذراندن دوره آموزش آیلتس دارید و باید مدرک قبولی در آزمون آیلتس را به عنوان یکی از مدارک ضروری به سفارت ارائه کنید. برای افرادی که اولین بار است قصد شرکت در کلاس‌های آیلتس را دارند و از نحوه برگزاری این آزمون اطلاع چندانی ندارند، پیشنهاد می‌کنیم تا انتهای این مطلب همراه ما باشند. ما در این مطلب قصد داریم جزئیات بیشتری را در خصوص برگزاری کلاس‌های آیلتس و آزمون آن با شما در میان بگذاریم. همچنین در ادامه کلاس‌های آموزش آیلتس آموزشگاه‌های سفیر را به شما معرفی خواهیم کرد که می‌توانید با شرکت در کلاس خصوصی آیلتس این مرکز به راحتی در آزمون ماک آیلتس و سپس در آزمون اصلی آیلتس شرکت نمایید.

ویژگی های آزمون آیلتس

آزمون آیلتس چیست و چه ویژگی‌هایی دارد؟

آیلتس IELTS که به انگلیسی International English Language Testing System و به فارسی مخفف سیستم آزمون بین المللی زبان انگلیسی می‌باشد، یک آزمون معتبر در سطح جهان است که در بسیاری از کشورها اعتبار دارد و چنانچه شما بخواهید برای ادامه تحصیل و یا کار به این کشورها مهاجرت کنید لازم است مدرک قبولی در آزمون آیلتس را ارائه نمایید. برای اینکه بتوانید در این آزمون قبول شوید لازم است در کلاس آموزش آیلتس که در آموزشگاه‌های مختلف برگزار می‌شود شرکت کنید.

در حال حاضر بسیاری از آموزشگاه‌ها امکان برگزاری کلاس خصوصی آیلتس را نیز فراهم کرده‌اند که در ادامه به این کلاس‌ها بیشتر خواهیم پرداخت. اما پیشتر لازم است ببینیم موادی که در کلاس آموزش آیلتس تدریس می‌شود شامل چه سرفصل‌هایی می‌شود؟

در کلاس‌های آموزش آیلتس روی مهارت‌های شنیداری Listening، خواندن متون Reading و همچنین نوشتن Writing و صحبت کردنSpeaking  شما کار می‌شود و نکاتی به شما آموزش داده می‌شود که برای قبولی در آزمون آیلتس به شما کمک خواهد کرد. برای بالارفتن اطلاعات شما در هر سطح از کتاب، جزوه و همچنین فیلم و... استفاده می‌شود.

اما اگر مایلید روی هر سطح، اطلاعات بیشتری در اختیار شما گذاشته شود پیشنهاد ما به شما شرکت در کلاس خصوصی آیلتس است. زیرا در این شرایط مدرس دوره، وقت بیشتری را می‌تواند به شما اختصاص دهد و تمامی زمان کلاس متعلق به شماست. بنابراین روی درس‌ها و مثال‌های بیشتری می‌توان کار کرد و در این صورت دایره اطلاعات شما در خصوص هر سطح افزایش پیدا خواهد کرد.

آزمون ماک آیلتس چیست؟

آزمون ماک آیلتس

پیش از آن که به شیوه برگزاری آزمون ماک آیلتس بپردازیم لازم است اشاره کنیم که آزمون آیلتس عموما به دو صورت جنرال و آکادمیک برگزار می‌شود.

  • آزمون جنرال: چنانچه قصد مهاجرت کاری و شغلی دارید و یا می‌خواهید در کشورهای انگلیسی زبان مانند کانادا، استرالیا یا انگلستان اقدام به سرمایه‌گذاری نمایید لازم است مدرک قبولی در آزمون جنرال آیلتس را دریافت نمایید.
  • آزمون آکادمیک: این آزمون بیشتر برای افرادی مناسب است که برای تحصیل و استفاده از فرصت‌های پژوهشی و آکادمیک و .. قصد سفر و مهاجرت دارند.

اما پیش از آن که شما در آزمون اصلی آیلتس شرکت کنید لازم است در آزمون ماک آیلتس که آزمونی آزمایشی است شرکت نمایید. آزمون ماکMOCK  همان طور که از نامش مشخص است به معنای آزمون تقلیدی است و به طور کامل شبیه به آزمون اصلی طراحی شده و در چهار مهارت شنیداری، نوشتاری، صحبت کردن و خواندن، شرکت کننده را مورد سنجش قرار می‌دهد. بدین ترتیب شرکت کنندگان می‌توانند با شرکت در آزمون ماک آیلتس نقاط قوت و ضعف خود را باز شناسند و در آزمون اصلی آیلتس نمره قبولی مورد نظر را دریافت کنند. به همین دلیل از مهمترین ویژگی‌های آزمون ماک آیلتس می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • با این معیار می‌توانید سطح زبان انگلیسی خود را محک بزنید.
  • می‌توانید نقاط ضعف خود را بررسی کنید تا در آزمون اصلی آیلتس از تکرار اشتباهات بپرهیزید.

از آن جا که آزمون آیلتس مورد تایید سازمان‌ها و مراکز آموزشی کشورهای انگلیسی زبان است و 9 هزار سازمان در بیش از 140 کشور دنیا این مدرک را قبول دارند، لازم است افرادی که در این آزمون شرکت می‌کنند با توجه به مهارت‌هایی که در 4 بخش زبان انگلیسی بدست آورده‌اند نمره‌ای بین 1 تا 9 را کسب کنند.

ویژگی‌ کلاس خصوصی آیلتس:

همان طور که پیشتر اشاره کردیم در کلاس آموزش آیلتس نکات خاصی به زبان آموزان آموزش داده می‌شود به‌خصوص اگر شما در کلاس خصوصی آیلتس شرکت کرده باشید زمان بیشتری برای یادگیری نکات مهم خواهید داشت و مدرس انرژی خود را صرف آموزش شما خواهد کرد.

آموزشگاه سفیر

هنگامی که تصمیم به مهاجرت کاری و تحصیلی دارید، می‌دانید که انجام تمامی کارهای اداری از جمله آماده کردن مدارک و همچنین شرکت در کلاس‌های آموزش زبان و .. هر کدام سختی‌های خود را دارد، به همین منظور برای اینکه از شروع کلاس‌ها در سال تحصیلی کشور مورد نظر جا نمانید و یا برای مصاحبه‌های شغلی بتوانید خود را به موقع برسانید، لازم است در یک آموزشگاه معتبر برای یادگیری زبان شرکت کرده و سپس در آزمون آیلتس شرکت نمایید. کلاس آموزش آیلتس سفیر یکی از بهترین دوره‌های آموزشی این آموزشگاه به شمار می‌آید. همچنین اگر پیش از مهاجرت درگیری‌های شغلی و تحصیلی زیادی دارید، می‌توانید در کلاس خصوصی آیلتس که آموزشگاه سفیر در نظر گرفته شرکت کنید و ساعات خود را با آموزشگاه و مدرس هماهنگ نمایید تا بتوانید با خیالی آسوده و بدون دغدغه در کلاس آموزش آیلتس شرکت نمایید.

آموزشگاه سفیر

پس از طی دوره کلاس نیز می‌توانید در آزمون ماک آیلتس که توسط آموزشگاه سفیر به رایگان برگزار می‌شود شرکت کرده و پس از سنجش مهارت‌های خود در آزمون اصلی آیلتس شرکت نمایید و نمره دلخواه خود را بدست آورید.

موسسه سفیر گفتمان با 102 شعبه در تهران و شهرستان‌ها و 3 واحد IELTS، یکی از موسسات پیشرو و استاندارد از نظر علمی در حوزه آموزش زبان انگلیسی در سطح کشور به شمار می‌آید. برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید به سایت مجموعه سفیر به آدرس www.gosafir.com  مراجعه کرده و اطلاعات مورد نیاز را در خصوص نوع آموزش‌ها و ساعات کلاس‌ها بدست آورید. در سایت آموزشگاه سفیر اطلاعات کاملی در زمینه کلاس‌های آنلاین و حضوری و همچنین کلاس خصوصی آیلتس و .. درج شده که می‌توانید زمان خود را برای شرکت در کلاس‌ها تنظیم نمایید.


لینک کوتاه :
https://aftabir.com/article/show/26033
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید