امروز دوشنبه 12 شهریور 1403

Monday 02 September 2024

فهرستی از بهترین فیلم های هنرهای رزمی در فیلیمو


1401/07/27
کد خبر : 26194
دسته بندی : فرهنگی
تعداد بازدید : 18 نفر

هنر سینما همیشه از ورزش‌های رزمی به عنوان یک گونه سینمایی استفاده کرده است و فیلم‌های رزمی یا به اصطلاح عامیانه «بزن بزن» در میان تماشاگران طرفداران ویژه‌ای دارد. شخصیت‌های سینمایی همچون جکی چان، بروس لی و جت لی که همگی از شرق آسیا وارد هنر سینما شده‌اند جزو محبوب‌ترین چهره‌های سینمایی در حوزه فیلم‌های رزمی هستند.

در هالیوود هم چهره‌هایی همچون راک، سیلوستر استالونه، آرنولد و جیسون استاتهام توانسته‌اند در این زمینه طرفداران بسیاری را جذب خود کنند و همواره فیلم‌هایشان جزو آثار پرفروش سینمایی بوده است.

فیلیمو به عنوان پر مخاطب ترین VOD کشور همواره به پخش آثار مطرح سینمای جهان در حوزه هنرهای رزمی تلاش کرده است. فیلم‌های مهمی از سینمای جهان در حوزه فیلم‌های رزمی در فیلیمو منتشر شده است که در این میان بیش از ۴۲ عنوان فیلم سینمایی جدید رزمی دوبله شده در دسترس است و آثار بسیاری به صورت زیرنویس در دسترس علاقمندان به فیلم‌های رزمی است.

در ادامه به برخی از فیلم‌های مطرح هنرهای رزمی که به صورت اختصاصی در فیلیمو دوبله شده است می‌پردازیم:

فیلم سریع و خشن تقدیم می‌کند: هابز و شاو

هابز و شاو که اسپین آفی است از مجموعه فیلم‌های سریع و خشن و داستان آن دو سال بعد از ماجراهای «سرنوشت خشمگین» رخ می‌دهد. لوک هابز تصمیم می‌گیرد تا با دوست و رقیب قدیمی خود، دکارد شاو، همکاری کرده تا مأموریت یک خلافکار مخوف به نام بریکستون را متوقف کنند…

فیلم سریع و خشن تقدیم می‌کند: هابز و شاو به کارگردانی دیوید لیچ در سال ۲۰۱۹ ساخته شده است. این فیلم محصول کشور آمریکا و در ژانر اکشن و هیجان‌انگیز است. در این فیلم دواین جانسون (راک)، جیسون استاتهام، ادریس آلبا، ونسا کربی، هلن میرن، ایزا گونزالس، ادی مارسن، کلیف کرتیس به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم استخراج

استخراج یک فیلم اکشن و آمریکایی به کارگردانی سام هارگراو و نویسندگی جوزف روسو محصول سال ۲۰۲۰ می‌باشد که بر اساس کمیکی (کتاب مصور) که توسط اندی پارکز نوشته شده ساخته شده است. در این فیلم کریس همزورث، گلشیفته فراهانی، رودکرکش جییزوال، دیوید هاربر، رودکرش جیشوال، راندیپ هودا بازی می‌کنند. داستان در دنیای زیرزمینی فروشندگان و قاچاقچیان سلاح شروع می‌شود که پسر یکی از بزرگترین قاچاقچیان را در یکی از غیرقابل نفوذترین شهرهای جهان دزدیده می‌شود. پدر او برای نجاتش مزدوری با نام راک را استخدام می‌کند که…

فیلم استخراج به کارگردانی سام هارگریو در سال ۲۰۲۰ ساخته شده است. این فیلم محصول کشور آمریکا و در ژانر اکشن و هیجان‌انگیز می‌باشد. در این فیلم کریس همزورث، گلشیفته فراهانی، دیوید هاربر، راندیپ هودا، پانکاج تریپاتی به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم ماموریت غیرممکن: سقوط

داستان فیلم «مأموریت غیرممکن: سقوط»، دو سال بعد از دستگیری سالامون لین می‌گذرد، حالا بقایای تشکیلاتی که او رهبریش را برعهده داشت اکنون تبدیل به یک گروه تروریستی جدید به نام حواریون شده است که در حال عملیات تروریستی در نقاط مختلف دنیا هستند. در این میان؛ هانت و گروهش مأموریت پیدا می‌کنند تا سه کلاهک حاوی پلوتونیم که قرار است در برلین توسط حواریون خریداری شود را پیدا کنند. نقشه حواریون منفجر کردن سه مکان مذهبی مهم بر روی زمین است: واتیکان، کعبه و قدس. با این حال عملیات آنطور که باید پیش نمی‌رود و…

فیلم ماموریت غیرممکن: سقوط

فیلم ماموریت غیرممکن: سقوط به کارگردانی کریستوفر مک کوری در سال ۲۰۱۸ ساخته شده است. این فیلم محصول کشور آمریکا و در ژانر اکشن و ماجراجویی می‌باشد. در این فیلم تام کروز، هنری کویل، وینگ ریمز، سایمون پگ، شان هریس، آنجلا باست، میشل موناهن، الک بالدوین، ربکا فرگوسن به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم مرد عنکبوتی شگفت‌انگیز

«مرد عنکبوتی شگفت انگیز»، فیلمی در ژانر اکشن-ماجراجویی و فانتزی به کارگردانی «مارک وب» و محصول سال ۲۰۱۲ کشور آمریکاست. این فیلم نامزد دریافت ۳۳ جایزه از جشنواره‌های معتبر بین المللی شد و نهایتا توانست ۲ جایزه «بهترین فیلم باکس آفیس» و «بهترین فیلم سه بعدی» را از آن خود کند. از بازیگران فیلم «مرد عنکبوتی شگفت انگیز» می‌توان به «اندرو گارفیلد»، «اما استون»، «سالی فیلد»، «مارتین شین»، «دنیس لری» و «عرفان خان» اشاره کرد. داستان این فیلم درمورد پسر جوانی به اسم «پیتر پارکر» است که پس از گزیده شدن توسط یک عنکبوت، دارای قدرت‌های عجیبی می‌شود. او تصمیم می‌شود با استفاده از این قدرت‌هایش به نجات مردم شهر از دست تبهکاران و جنایتکاران بپردازد.

فیلم مرد عنکبوتی شگفت‌انگیز به کارگردانی مارک وب در سال ۲۰۱۲ ساخته شده است. این فیلم محصول کشور آمریکا و در ژانر اکشن و علمی تخیلی می‌باشد. در این فیلم اندرو گارفیلد، اما استون، ریس ایفانز، دنیس لری، مارتین شین، سالی فیلد، عرفان خان به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم جنگ ستارگان: آخرین جدای

ری توانایی جدیدی در خودش کشف کرده و پیشرفت کرده است ولی لوک اسکای واکر چندان از این قضیه خوشحال نیست در همین حال گروه مقاومت برای مبارزه با فرست اوردر آماده میشود…

فیلم جنگ ستارگان: آخرین جدای به کارگردانی ریان جانسون در سال ۲۰۱۷ ساخته شده است. این فیلم محصول کشور آمریکا و در ژانر اکشن و علمی تخیلی می‌باشد. در این فیلم مارک همیل، کری فیشر، آدام درایور، دیزی ریدلی، جان بویگا، اسکار آیزاک، اندی سرکیس، لوپیتا نیونگو، دامنل گلیسون، آنتونی دنیلز، گوئندولین کریستی، کلی مری ترن، لورا درن، بنیسیو دل تورو به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم مرد حادثه آفرین

داستان مردی خشن و قاتل را روایت میکند که به روش‌های مختلف هدف‌های خودش را می‌کشد در یکی از همین درگیری‌ها یکی از نزدیکانش را میگیرند و به زیرزمین‌های لندن میبرند که او مجبور میشود برای نجاتش دست به کاری خطرناک بزند…

فیلم مرد حادثه آفرین به کارگردانی جس وی جانسون در سال ۲۰۱۸ ساخته شده است. این فیلم محصول کشور انگلیس و در ژانر اکشن و هیجان‌انگیز می‌باشد. در این فیلم اسکات ادکینز، ری استیونسون، اشلی گرین، دیوید پیمر، مایکل جای وایت، ری پارک، نیک موران به هنرمندی پرداخته‌اند.

https://www.filimo.com/tag/action_martialart/%D8%A7%DA%A9%D8%B4%D9%86%20%7C%20%D8%B1%D8%B2%D9%85%DB%8C


لینک کوتاه :
https://aftabir.com/article/show/26194
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید