امروز یکشنبه 11 شهریور 1403

Sunday 01 September 2024

فال روز چهارشنبه 31 مرداد 1403


1403/05/31
کد خبر : 2408960
دسته بندی : فال
تعداد بازدید : 106 نفر

● متولد فروردین (بره):

روز حساسی را در پیش دارید و اگر مواظب سلامتی‌تان نباشید، سر از بستر بیماری در می‌آورید.  امروز مشکلات مالی میان شما و اعضای خانواده دلخوری ایجاد خواهد کرد، اصلا درست نیست که به این دلخوری دامن بزنید و در اولین فرصت به اهل منزل ثابت کنید که ارزش آن‌ها برای شما بیشتر از هر چیزی در دنیا است.  دیدگاه جدیدی به زندگی پیدا خواهید کرد. به لطف این دیدگاه، سبک جدیدی را در زندگی  در پیش بگیرید. شرایطی دست می‌دهد تا پای صحبت یکی از همکاران یا همسایه‌ها بنشینید. از این شرایط نهایت استفاده را ببرید و تا می‌توانید گل بگویید و گل بشنوید.  بر این باور هستید که همسر یا عشق ‌زندگی‌تان فرشته است و چیزی برای شما در عشق و محبت کم نمی‌گذارد. این باور امروز به اثبات می‌‌رسد و عشق و محبت بی‌پایانی را تجربه می‌کنید. یکی از دوستان لطفی در حق شما انجام داده و با این کار محبت خود را به شما ثابت کرده است. لطف این دوست را پیش خودتان نگذارید و در اولین فرصت به فکر جبران محبتهای ایشان باشید.

● متولدین اردیبهشت (گاو):

مدتی است که آرزو کرده‌اید فرصتی را برای استراحت پیدا کنید و لحظاتی را در تنهایی سپری نمایید. امروز آرزوی شما برآورده می‌شود و فرصتی را برای تنهایی و خلوت پیدا خواهید کرد.  از کسی پولی قرض کره‌اید، اما امروز اگر حتی از زیر سنگ هم شده این پول را فراهم کنید، چرا که اگر پول این فرد را ندهید، آبرویتان را به باد خواهد داد.    بیشتر از همیشه به فکر اعضای خانواده باشید و به اندازه‌ای به آنها رسیدگی کنید تا جایی برای گله‌ و شکایت باقی نماند. امروز از صبح که از خواب بلند شده‌اید احساس می‌کنید انرژی لازم را ندارید و کسل هستید، اجازه ندهید این احساس روز شما را خراب کند و با انجام کارهای دلخواه انرژی لازم را بدست آورید.  تغییری در محل کار یا منزل شما ایجاد می‌شود. این تغییر در نگاه اول سودمند به نظر نمی‌رسد. با این حال غم به دل خود راه ندهید و مطمئن باشید در نهایت همه‌چیز به نفع شما تمام می‌شود. کارهای امروز بر وفق مرادتان پیش می‌رود. از این شرایط نهایت استفاده را ببرید و کار دشواری که مدت‌ها است انجام آن را به تعویق انداخته‌‌اید، امروز انجام دهید. همسر یا عشق‌زندگی‌تان امروز برنامه‌ای تدارک دیده تا حسابی شما را شگفت‌زده کند.

● متولدین خرداد (دوقلوها):

روزی سرشار از خوشی و نشاط را آغاز کرده‌اید و از شادی در پوست خود نمی‌گنجید، این نشاط و شادی را با اعضای خانواده به اشتراک بگذارید و خاطره خوشی‌های امروز را در ذهن اطرافیان ماندگار کنید. روحیه ولخرجی دارید و اهل پس‌انداز و صرفه‌جویی نیستید. این روحیه را کنار بگذارید و به خودتان قول بدهید که قسمتی از درآمدتان را برای روز مبادا پس‌انداز کنید. اجازه ندهید دلخوری‌های خانوادگی ریشه‌دار شود. در اولین فرصت اعضای خانواده را دور هم جمع کنید و بین اهل منزل صلح‌‌و‌صفا برقرار نمایید.  همکاران در محل‌کار یا اعضای منزل امروز سراپا گوش به حرف‌های شما می‌دهند و در حل مشکلات شما را تنها نمی‌گذارند. ایده‌های زیادی در ذهن دارید اما تاکنون برای انجام این ایده‌ها آستین بالا نزد‌ه‌اید، امروز زمان مناسبی است که به ایده‌های خود جامه عمل بپوشانید.

● متولدین تیر (خرچنگ):

یکی از نزدیکان نیازمند کمک مالی شماست، اما احتمال‌ دارد که با کمک به ایشان گرفتاری‌های مالی‌تان افزایش پیدا کند. از شرایط زندگی خود راضی نیستید و انتظار اوضاع بهتری را دارید. غم به دل خود راه ندهید، زیرا این وضعیت ادامه پیدا نمی‌کند و در آینده‌ای نزدیک زندگی شما رونق بیشتری پیدا می‌کند. همسایه‌ها در منزل یا محل‌کار آن‌گونه که انتظار دارید با شما رفتار نخواهند کرد، از این رفتار دلخور نشوید و مطمئن باشید در چند روز آینده همه چیز درست خواهد شد.  روز خوبی را برای شراکت آغاز نکرده‌اید. به صلاح شماست که از هر گونه معامله دوری بگیرید و انجام کارهای مالی مهم را به آینده واگذار کنید. مدتی است که احساس می‌کنید زندگی شما دچار کسالت شده و روال تکراری را طی می‌کند. ادامه این شرایط اصلاً به صلاح شما نیست. در اولین فرصت با انجام کارهای دلخواه، روحیه خود را بهبود بخشید و سبک زندگی جدیدی را در پیش بگیرید. همسر یا عشق ‌زندگی‌تان قصد دارد امروز را به یکی از بهترین روزهای زندگی شما تبدیل کند، محبت ایشان را بی‌پاسخ نگذارید و به وی ثابت نمایید که در عشق و عاشقی چیزی از ایشان کم ندارید.

● متولدین مرداد (شیر):

پرخوری را کنار بگذارید و رژیم‌غذایی سالمی را در پیش بگیرید. احتمال زیادی وجود دارد که بیماری مزمنی سراغ‌تان بیاید. در نتیجه بیشتر از همیشه مواظب سلامت خود باشید. به مهمانی یا جلسه کاری مهمی دعوت می‌شوید، در این مراسم با افراد سرشناس و بانفوذی آشنا خواهید شد، این آشنایی را به فال نیک بگیرید و در آینده روی کمک این افراد بانفوذ حساب کنید.   همکاران در محل‌کار یا همسایه‌ها در منزل امروز به کمک شما می‌آیند. از فرصتی که برای استراحت در اختیارتان قرار گرفته، نهایت استفاده را ببرید. در چند روز آینده حسابی گرفتار می‌شوید و به صلاح شماست که انرژی امروز را برای روزهای آتی ذخیره کنید. مدتی است که رابطه سردی با همسر یا عشق زندگی‌تان دارید. قبل از اینکه این رویکرد کار شما را به جاهای باریک بکشاند، محبت بیشتری به عشق زندگی‌تان داشته باشید و شعله عشق را در دل ایشان زنده نگه دارید. اهل معاشرت نیستید و از اطرافیان دوری گرفته‌اید. قبل از اینکه این رویکرد زمینه افسردگی شما را فراهم کند، رفت‌و‌آمد‌های خود با اطرافیان را افزایش دهید.

● متولدین شهریور (سنبله):

بی‌پرده سخن می‌گویید و حرف‌های‌تان را رک و پوست‌کنده به زبان می‌آورید، امروز این رویکرد را کنار بگذارید،‌ در غیر این صورت حرفی از دهان شما بیرون می‌آید و زمینه ناراحتی فردی را فراهم خواهید کرد. از لحاظ مالی روز خوبی را آغاز کرده‌اید و از جایی که اصلا انتظارش را نداشتید، پولی به دستتان می‌رسد. این موقعیت را به فال نیک بگیرید و به لطف پولی که به دستتان رسیده، روزی سرشار از خوشی را ادامه دهید. اعضای خانواده امروز حسابی شما را تحویل می‌گیرند و به شما ثابت می‌کنند که همیشه به فکرتان هستند. سفری در پیش دارید و اگر تاکنون عاشق نشده‌اید در این سفر چشم شما به فردی میفتد و نرد عشق به وی می‌بازید. در نتیجه سفر آتی را مغتنم بدانید و این سفر را به فرصتی برای عاشقی و شادکامی تبدیل نمایید.   فکر بکری به ذهن شما می‌رسد. این ایده را جدی بگیرید و به هر قیمتی که شده به آن جامه عمل بپوشانید. مطمئن باشید انجام این فکر، دستاوردهای بیشتری به کارنامه زندگی شما اضافه خواهد کرد.

● متولدین مهر (ترازو):

قبل از اینکه زیر بار نگرانی‌ها کمر خم کنید، فکری به حال آرامش‌تان بردارید. قرار است برای خرید بیرون بروید، اما مواظب باشید خرید‌های امروز، خرج‌های زیادی روی دستتان نگذارد و بیشتر از همیشه ولخرجی نکنید. ارتباط‌های خود را با اطرافیان گسترش دهید و از هر فرصتی برای پیداکردن دوست‌های جدید بهره بگیرید. مطمئن باشید با افزایش دامنه ارتباط‌های شما، روحیه بهتری پیدا می‌کنید. ممکن است حرف ناشایستی از دهان شما بیرون بیاید و اطرافیان دلخور شوند. به صلاح شماست که بیشتر از همیشه مواظب رفتار و گفتار خود باشید و زمینه آزردگی اطرافیان را فراهم نکنید. مدتی است قصد دارید کار جدیدی انجام دهید. اکنون زمان مناسبی است که این کار را آغاز کنید. مطمئن باشید انجام این کار دامنه دستاوردهای شما را گسترش می‌دهد و به موفقیت‌های چشمگیری دست پیدا خواهید کرد.   روزمرگی‌های زندگی شما را حسابی خسته و افسرده کرده و به اندازه‌ای درگیر کارهای روزانه می‌شوید که فرصتی برای خودتان پیدا نمی‌کنید. قبل از اینکه این شرایط زمینه افسردگی بیشتر شما را فراهم کند، امروز مهارت‌های مدیریت‌زمان را فرا بگیرید و با اولویت‌‌بندی کارها، در میان حجم زیاد کارها و روزمرگی‌های زندگی، وقتی برای خودتان پیدا کنید.  یکی از آشنایان دردسر بزرگی برای شما درست می‌کند. اشتباه این فرد را نادیده بگیرید و بزرگواری خود را با چشم‌پوشی از این اشتباه ثابت کنید.

● متولدین آبان (عقرب):

از هر فرصتی برای اشکال‌تراشی از کار اطرافیان بهره می‌گیرید و این روحیه شما را به فرد ایرادگیری تبدیل کرده که کسی علاقه‌ رفاقت با شما را ندارد. این روحیه را امروز کنار بگذارید و به جای اشکال‌تراشی از زندگی مردم، بر خطاهای اطرافیان چشم بپوشید. روحیه‌ای شوخ‌طبع دارید و اطرافیان از بودن در کنار شما لذت می‌برند، به لطف این روحیه دوستان بیشتری پیدا کنید و غم دنیا را نخورید. در آینده‌ای نزدیک زندگی شما رونق بیشتری پیدا می‌کند و اوضاع مالی‌تان بهبود پیدا می‌کند. از این شرایط نهایت استفاده را ببرید و سبک زندگی جدیدی در پیش بگیرید. عشق محبوبی را در دل دارید و شب‌و‌روز به معشوق فکر می‌کنید، امروز زمان مناسبی است تا پرده از این عشق بردارید و راز دل را برای محبوب عیان کنید. مطمئن باشید که معشوقتان دست رد به سینه شما نخواهد زد و عشقی آتشین و ماندگار را تجربه خواهید کرد. فردی که بدخواه شماست از هر فرصتی برای فاصله انداختن میان شما و یکی از عزیزانتان بهره می‌گیرد، اجازه ندهید این فرد به نقشه‌های شوم‌ خود برسد. امروز دست ایشان را رو کنید و وی را به سزای عملش برسانید. فرصت مهمی برای موفقیت‌های بیشتر پیش روی شما قرار می‌گیرد. به صلاح شماست که در چند روز آینده به فکر شکار موقعیت‌ها باشید و از فرصت‌های ارزشمند، نهایت استفاده را ببرید. استعداد‌ و توانایی‌های خود را دست‌کم نگیرید و در زمینه کاری که به آن علاقه دارید مهارت‌های بیشتری کسب کنید. این رویکرد در آینده شرایط بیشتری برای موفقیت و پیشرفت شما فراهم خواهد کرد.   یکی از آشنایان، رفتار خودخواهانه‌ای با شما در پیش گرفته است. اجازه ادامه این رفتار را به این فرد ندهید و در اولین فرصت از ایشان درخواست کنید که چاره‌ای برای اصلاح این رفتار بیندیشد.

● متولدین آذر (کمان):

احساس اعتماد‌به‌نفس سرشاری را تجربه خواهید کرد و مشکلات را کوچک‌ و ناچیز خواهید دید. از این احساس به نفع خود استفاده کنید و مشکلات بزرگی که با آنها روبه‌رو هستید را با موفقیت پشت سر بگذارید. قرار است به همراه اعضای خانواده یا دوستان و آشنایان بیرون بروید و حسابی خوش ‌بگذرانید، اما اگر مواظب نباشید حساب و کتاب خرج امروز از دستتان خارج می‌شود و هزینه زیادی روی دستتان گذاشته خواهد شد.  امروز یک لحظه از هم فکر به همسر یا عشق ‌زندگی‌تان غافل نخواهید شد. لحظه‌های شادی را در کنار وی تجربه کنید و روز را با عشق و صفا به پایان برسانید. مهارت‌های زیادی دارید و انسان خبره و کاربلدی هستید، امروز شرایطی فراهم می‌شود تا مهارت‌های خود را به رخ اطرافیان بکشید و به آشنایان ثابت کنید که از عهده انجام کارهای دشوار بر می‌آیید. به فکر موفقیت‌های بیشتری هستید، اما تمرکز لازم را در انجام کارها ندارید، امروز زمان مناسبی است که این رویکرد را تغییر دهید و با تمرکز بیشتری به انجام کارها مشغول شوید و دستاوردهای چشمگیری را از آن خود کنید. عازم سفر هستید، اما بهتر است که از این سفر صرف‌نظر کنید. فردی رفتار ناخوشایندی انجام می‌دهد و زمینه ناراحتی شما را فراهم می‌کند. در اولین فرصت دلخوری خود را با این فرد در میان بگذارید و از ایشان درخواست کنید که در آینده چنین رفتاری با شما نداشته باشد.

● متولدین دی (بز):

شرایطی مهیا می‌شود تا به انجام کارهای دلخواه مشغول شوید. از این شرایط نهایت استفاده را ببرید و با انجام کارهای دلخواه به آرامش برسید. پولی به دست‌تان می‌رسد و اوضاع مالی‌تان بهبود پیدا خواهد کرد. به صلاح شماست که ولخرجی را کنار بگذارید و قسمتی از پولی که به دستتان رسیده را برای روز مبادا کنار بگذارید. مهمانی بزرگی ترتیب‌ داده‌اید و در این مهمانی حساب به شما و مهمان‌ها خوش خواهد گذشت. فرصتی را برای حضور بیشتر در کنار اعضای خانواده اختصاص دهید و لحظه‌های شادی را پیش اهل منزل سپری کنید.  امروز مزد تلاش‌هایی که در گذشته انجام داده‌اید را خواهید گرفت. از این شرایط درس بگیرید و آینده را به گونه‌ای ادامه دهید تا دامنه موفقیت‌ شما روزبه‌روز گسترش پیدا کند.  آگاهی کاملی از نقاط ضعف خود ندارید و به فکر تقویت آنها نیستید. ادامه این وضعیت چیزی به غیر از شکست برای شما به دنبال ندارد. در نتیجه امروز زمانی را برای شناسایی نقاط ضعف خود بگذارید و فکری به حال افزایش توانایی‌هایتان بردارید. افکار منفی را کنار بگذارید و عینک مثبت‌اندیشی به چشم بزنید. مطمئن باشید دیدگاه شما با این رویکرد به زندگی تغییر پیدا خواهد کرد و روزهایی سرشار از شادکامی را تجربه می‌کنید. مدتی است که رابطه خوبی با همسر یا عشق ‌زندگی‌تان نداشته‌اید و سر چیزهای پیش‌پاافتاده و کم‌اهمیت با هم دعوا می‌کنید، قبل از اینکه این وضعیت فاصله‌ای عمیق میان شما و عشق‌ زندگیتان ایجاد کند، فکری به حال این وضعیت بردارید و از امروز به  غیر از سخن عشق و محبت، چیزی به عشق ‌زندگی‌تان نگویید.

● متولدین بهمن (ظرف آب):

با منفی‌بافی راه به جایی نخواهید برد. از امروز دید مثبتی به زندگی داشته باشید و اجازه ندهید افکار منفی روز شما  را خراب کند. گرفتاری مالی که حسابی شما را نگران کرده امروز حل خواهد شد. به خودتان قول بدهید از امروز با پس‌انداز و صرفه‌جویی به گونه‌ای زندگی کنید تا در آینده هرگز روی مشکلات مالی را نبینید. اهمیتی به انجام کارهای منزل نمی‌دهید و این وضعیت زمینه دلخوری اهل خانه را فراهم کرده‌است، اجازه ندهید این دلخوری ادامه پیدا کند و از امروز با مشارکت بیشتر در انجام کارهای منزل به اطرافیان ثابت کنید که انسان مسئولیت‌پذیری هستید.  توانمندی‌‌های شما امروز در نظر اطرافیان جلوه می‌کند و توجه همه را به خود جلب خواهید کرد. در کنار انجام کارهای روزانه شرایطی مهیا می شود تا کمی در خیابان قدم بزنید و به آینده فکر کنید. نهایت استفاده را از این فرصت ببرید و برای پیشرفت و موفقیت بیشتر نقشه بکشید.

● متولدین اسفند (ماهی):

امروز هیچ عارضه‌ای سلامت وجود نازنین‌تان را تهدید نخواهد کرد. سبک‌ زندگی سالمی در پیش بگیرید و از کارها و چیزهایی که برای سلامتی‌تان ضرر دارد، دوری کنید. یکی از آشنایان از شما تقاضای پول دارد. هر کاری از دستتان بر می‌آید برای ایشان انجام دهید و مطمئن باشید پولی که به وی قرض می‌دهید را زودتر از چیزی که فکرش را بکنید باز پس می‌دهد. با اتفاق غیرمنتظره‌ای روبه‌رو خواهید شد. اجازه ندهید این اتفاق شما را از مسیر دلخواه‌تان در زندگی دور کند. بر اعصاب خود مسلط باشید و کنترل اوضاع را در اختیار بگیرید. مدتی است که دستی به سروروی منزل یا محل‌کار خود نکشیده‌اید و اطرافتان حسابی شلوغ و نامنظم است. فراموش نکنید که هرج‌و‌مرج و شلوغی در زندگی، جلوی پیشرفت و موفقیت را خواهد گرفت و در اولین فرصت فکری به حال این وضعیت بردارید و دستی به سروروی منزل یا محل کار خود بکشید.  از شرایط کاری که به آن مشغول هستید، رضایت ندارید و به دنبال کار جدیدی می‌گردید، امروز بهترین فرصت است تا سراغ کار جدیدی را بگیرید و مطمئن باشید فرصت‌‌ مناسبی برای شغل و حرفه‌ای تازه و جدید پیدا خواهید کرد. موقعیت‌های زیادی برای عشق و عاشقی پیش ‌روی شما قرار می‌گیرد. از این موقعیت‌ها نهایت استفاده را ببرید و روز عاشقانه‌ای را به پایان برسانید.

منبع: برترین ها

 

برچسب ها :
# فال روزانه

لینک کوتاه :
https://aftabir.com/article/show/2408960
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید