امروز شنبه 06 مرداد 1403

Saturday 27 July 2024

فال روز چهارشنبه 3 مرداد 1403

1403/05/03
کد خبر : 2408798
دسته بندی : فال
تعداد بازدید : 30 نفر

● متولد فروردین (بره):

ذهن آشفته‌ای دارید و فکرهای زیادی آرام و قرار از شما گرفته شده است. اجازه ندهید این شرایط در آینده ادامه پیدا کند. با انجام کارهای دلخواه به آرامش برسید و به آشفتگی‌های ذهنی خود پایان دهید. مهمان ناخوانده‌ای به شما سر می‌زند و در ابتدا از حضور این مهمان ناراحت می‌شوید، اما جایی برای نگرانی وجود ندارد چرا که این مهمان خبرهای خوشی با خود به همراه آورده و زمینه شادی و نشاط شما و دیگر افراد خانواده را فراهم می‌کند. عزیز نورسیده‌ای به اعضای خانواده شما اضافه می‌شود و تولد این نوزاد زمینه شادی شما و دیگر اعضای خانواده را فراهم می‌کند.   اتفاق ناگواری در کمین شماست. به صلاح شماست که حواستان را بیشتر از همیشه جمع کنید و مواظب سلامت وجود نازنینتان باشید. زمانی که از دست می‌دهید هرگز باز نمی‌گردد، در نتیجه از امروز بیشتر از همیشه مواظب گذر زمان باشید و زندگی را به گونه‌ای ادامه دهید تا حتی لحظه‌ای از عمر باارزش شما هدر نرود. فردی قصد دارد میانه شما و همسر یا عشق‌ زندگی‌تان را خراب کند. قبل از اینکه این فرد به هدف شوم خود برسد، ایشان را شناسایی کنید و به وی ثابت نمایید که شعله‌های محبت میان شما و عشق ‌زندگی‌تان هرگز خاموش نخواهد شد.

● متولدین اردیبهشت (گاو):

  فرد باتجربه‌ای سر راه شما قرار می‌گیرد. پای صحبت‌های این فرد بنشینید و تجربه‌های ایشان را به کوله‌بار زندگیتان اضافه کنید. به خودتان وعده‌ خرید کالایی با ارزش را داده‌اید و مدت زیادی است که برای خرید این کالا لحظه‌‌شماری می‌کنید، اما تاکنون پول لازم برای خرید این کالا فراهم نشده است. امروز ورق بر می‌گردد و پولی بدست‌تان می‌رسد تا این کالا را خریداری نمایید، این خرید را با خیال‌راحت انجام دهید و مطمئن باشید خرید این کالا، رضایت خاطر شما و اعضای خانواده را به دنبال خواهد داشت.  شرایط مناسبی برای معامله و امور مالی در پیش‌رو دارید. به لطف این شرایط اوضاع مالی خود را بهبود بخشید و دغدغه‌های مالی را کاش دهید. عمر خود را بیهوده تلف نکنید و به خاطر داشته باشید که وقت طلاست. همسر یا عشق ‌زندگی‌تان امروز به شما ثابت می‌کند که از صمیم ‌قلب دوستتان دارد و روزی سرشار از عشق و محبت را برای شما رقم خواهد زد.

● متولدین خرداد (دوقلوها):

 خبر فرخنده‌ای از جانب یکی از دوستان به دست شما خواهد رسید. این خبر را با اعضای خانواده به اشتراک بگذارید و لحظه‌های شادی را در کنار دوستان و آشنایان سپری کنید. خاطره‌های خوش گذشته در ذهن شما تداعی شده و یاد ایام قدیم افتا‌ده‌اید، از این روحیه نهایت استفاده را ببرید و روز را با خوشی و شادکامی ادامه دهید.  مدتی است مشکلی بزرگ دارید و به‌رغم تلاش‌های زیادی که برای حل این مشکل انجام داده‌‌اید، موفق به حل آن نشده‌‌اید. در چند روز آینده شرایطی مهیا می‌شود تا این مشکل را برای همیشه از سر راه خود بردارید. به صلاح شماست که حواس‌تان را حسابی جمع کنید و از موقعیت‌هایی که سر راه‌تان قرار می‌‌گیرد، نهایت استفاده را ببرید. همسر یا عشق ‌زندگی‌تان روزی سرشار از عاشقی را برای شما در نظر دارد و عشقی ناب و فراموش نشدنی را تجربه خواهید کرد.

● متولدین تیر (خرچنگ):

روز بسیار پرکاری در پیش‌ رو دارید، اما غم به دل خود راه ندهید چرا که به رغم حجم زیاد کارها، انرژی سرشاری دارید و از انجام کارهای امروز خسته نخواهید شد. احتمال زیادی وجود دارد که دزد به اموالتان بزند. به نفع شماست که شش‌دانگ حواستان را جمع کنید و بیشتر از همیشه مواظب مال و اموال خود باشید. تحت‌فشار کارهای عقب‌مانده قرار دارید و از عهده‌ کارها بر نمی‌آیید. در اولین فرصت کارهای عقب‌افتاده را به پایان برسانید و در آینده به‌گونه‌ای رفتار کنید که کاری روی دست شما باقی نماند. احترام همسر یا عشق ‌زندگی خود را نگه نمی‌دارید و با زبان تند و تیز خود ایشان را آزار می‌دهید، قبل از اینکه ادامه این رفتار کار شما را به مشاجره تلخی بکشد، امروز این رفتار را کنار بگذارید و به خودتان قول بدهید که از  برگ گل به عشق ‌زندگی تان کمتر نگویید و همیشه احترام ایشان را نگه دارید.   خوددرمانی را کنار بگذارید و در اولین زمان ممکن با مراجعه به پزشک، بیماری که از آن رنج می‌برید را درمان کنید. عازم سفر هستید، اما احتمال زیادی وجود دارد که لوازم مورد نیاز سفر را فراموش کنید، در نتیجه قبل از اینکه بار سفر ببندید، یک‌‌بار دیگر تمام لوازم موردنیاز را بررسی کنید و مواظب باشید که چیزی را از قلم نیاندازید. رازی نهفته در سینه دارید و نمی‌خواهید این راز برملا شود، اما احتمال زیادی وجود دارد که همسر یا عشق‌ زندگی‌تان امروز به این راز مگو پی‌ببرد، در نتیجه از آنجایی که بعضی از رازها بهتر است برای همیشه سر به‌ مهر باقی بماند، روز را با احتیاط تمام به پایان برسانید و تمهیداتی به کار ببندید تا این راز برای همیشه در سینه شما پنهان شود.

● متولدین مرداد (شیر):

افکار ناراحت‌کننده را از سر خود بیرون کنید و به کارهای نشاط‌آور و هیجان‌انگیز مشغول شوید.  قرار است تا به همراه دوستان و رفقای قدیمی دور هم جمع شوید و لحظه‌های خوبی را تجربه کنید، این اتفاق را غنیمت بدانید و به دوستان خود ثابت کنید که بودن در کنار آنها مایه خوشی و نشاط شما را فراهم می‌کند.  اگر حواستان را جمع نکنید امروز ممکن است کار ناشایستی انجام دهید و اطرافیان را برنجانید.  شرایطی مهیا می‌شود تا با خودتان خلوت کنید و برنامه‌های مهمی برای آینده بریزید. همسر یا عشق‌ زندگی‌تان خودش را به آب و آتش می‌زند تا رفاه و رضایت شما را فراهم کند. تلاش ایشان را قدر بنهید و در اولین فرصت به عشق ‌زندگی‌تان ثابت نمایید که شما نیز هیچ تلاشی را برای ایشان فروگذار نخواهید کرد.

● متولدین شهریور (سنبله):

به جای اینکه به رویدادهای خوش و مثبت نگاه کنید، زندگی‌ را سخت‌گرفته‌اید و همیشه اتفاق‌های منفی و نگران‌کننده را می‌بینید، این وضعیت چیزی به غیر از افسردگی برای شما به دنبال ندارد، در نتیجه از امروز بدبینی را کنار بگذارید و با نگاه به اتفاق‌های خوش زندگی، روحیه‌ بگیرید و زندگی همراه با شادی و شادکامی را ادامه دهید. فراموش کرده‌اید که انسان‌های موفق، اعتمادبه‌نفس سرشاری دارند و کارهای مهم زندگی‌تان را با نبود اعتماد‌به‌نفس انجام می‌دهید، این وضعیت گره‌ای بزرگ در کار شما انداخته و از موفقیت فاصله گرفته‌اید. امروز زمان مناسبی است که فکری به حال این شرایط بردارید و به خودتان قول بدهید که با اعتماد‌به‌نفس بیشتری زندگی را در پیش بگیرید. روحیه‌ پرخاشگرانه‌ای که دارید را کنار بگذارید و مطمئن باشید کنار گذاشتن این روحیه زمینه سود و منفعت شما را فراهم می‌کند. دست گشاده‌ای دارید و از هر فرصتی برای کمک به دیگران بهره می‌گیرد. این روحیه اشکالی ندارد، به شرط اینکه زیاده‌روی نکنید و اجازه ندهید اطرافیان از شما سوء‌استفاده کنند. امروز اگر حواستان  را جمع نکنید فردی سر شما کلاه خواهد گذاشت. در این شرایط به نفع شماست که شش‌دانگ حواستان را حسابی جمع کنید و روز را بدون هرگونه ضرری به پایان برسانید.  اتفاق فرخنده‌ای در محل کار یا منزل شما رخ می‌دهد. به لطف این اتفاق، روز را با شادکامی به پایان برسانید و اعضای خانواده و اطرافیان را در شادی‌های خود سهیم کنید. اسرار دلتان را پیش هر کسی افشا نکنید و رازدار باشید. در غیر این صورت در نزد دوستان و آشنایان به انسانی غیرقابل اعتماد تبدیل خواهید شد.   روزی همراه با عشق و محبت را در کنار همسر یا عشق ‌زندگی‌تان سپری می‌کنید. این شرایط را به فال نیک بگیرید و محبت خود را به عشق زندگی‌تان ثابت کنید.

● متولدین مهر (ترازو):

برای حل مشکلی که امروز با آن روبه‌رو می‌شوید آرامش خود را حفظ کنید.  حضور بیشتری در جمع داشته باشید و از انزوا دوری کنید. در غیر این صورت دامنه دوستان شما روزبه‌روز کوچک‌تر می شود. به فکر سرمایه‌گذاری در انجام کاری هستید، اما بهتر است این کار را با دقت بیشتری انجام دهید. متوجه خواهید شد که یکی از اعضای خانواده به موفقیت چشمگیری رسیده و این وضعیت زمینه شادی‌تان را فراهم می‌کند. امروز به شما ثابت می‌شود که همسر یا عشق ‌زندگی‌تان از چیزی که انتظارش را دارید بیشتر خاطر شما را می‌خواهد. سودای انجام کار مهمی را در سر دارید و بر این باور هستید که از این کار سود و منفعت چشمگیری به جیب می‌زنید. امروز بهترین فرصت برای انجام این کار است و مطمئن باشید که از این کار ضرر نخواهید کرد. فرصت فراغتی برای انجام کارهای خیر و انسان‌دوستانه پیدا می‌کنید.  اتفاق فرخنده‌ای در زندگی شما رخ می‌دهد. این اتفاق را به بهانه‌ای برای ایجاد سبک جدیدی در زندگیتان تبدیل کنید و دستاوردهای تازه‌ای را به کارنامه زندگی خود اضافه نمایید.

● متولدین آبان (عقرب):

انسان شجاع و نترسی هستید و از چیزی هراس ندارید، این روحیه امروز برای حل مشکلات به کمک شما می‌‌آید.  سود سرشاری از منبع پولی که پیش‌ از این سرمایه‌گذاری کرده‌اید روانه حساب بانکی‌تان می‌شود. گرفتاری‌های زیادی در زندگی دارید، اما همیشه از زیر بار این مشکلات شانه خالی کرده‌اید. زمان آن فرا رسیده که با این گرفتاری‌ها روبه‌رو شوید و مشکلات را یکی پس از دیگری حل کنید.   کار پسندیده‌ای انجام داده‌اید. این کار در نظر اطرافیان جلوه می‌کند و مزد تلاش‌هایتان را دریافت خواهید کرد. یکی از همکاران یا اعضای منزل سفره دلش را پیش شما باز می‌کند و مجبور می‌شوید زمان زیادی را به صحبت‌های این فرد گوش فرا دهید. احساس می‌‌کنید همسر یا عشق ‌زندگی‌تان قدر زحمت‌های شما را نمی‌داند، اما امروز اوضاع تغییر می‌کند و عشق‌ زندگی‌تان با انجام کاری محبت‌آمیز به شما ثابت می‌کند که از جان و دل دوستتان دارد و قدر زحمت‌هایی که برای ایشان کشیده‌اید را می‌داند.

● متولدین آذر (کمان):

اطرافیان شما را به‌عنوان فرد دست‌و‌دل‌بازی می‌شناسند که دستی بخشنده‌ دارد، این رفتار را ادامه دهید و مطمئن باشید کسی از کمک به دیگران صدمه نمی‌بیند. به لحاظ مالی وضعیت خوب و باثباتی دارید، این وضعیت را به فال نیک بگیرید و امروز پولی را کنار بگذارید، مطمئن باشید این پول در روزگار سختی و گرفتاری، به کمک شما خواهد آمد.  یکی از دوستان قدیمی امروز به دیدارتان می‌آید. هم‌صحبتی با این دوست را به فال نیک بگیرید و با یادآوری خاطره‌های خوشِ گذشته به آرامش برسید. قصد انجام کار جدید یا مشارکتی را دارید، اما شرط‌ عقل این است که بی‌گدار به آب نزنید و قبل از هرگونه مشارکتی، جوانب کار را بررسی کنید و جلوی ضرر‌های احتمالی را بگیرید. انرژی و تمرکز خود را با کارهای پیش‌پاافتاده هدر ندهید و کارهای مهم را با تمرکز بیشتری انجام دهید. همسر یا عشق‌ زندگی‌تان امروز چشم از شما بر نمی‌دارد و حسابی تحویل‌تان می‌گیرد.

● متولدین دی (بز):

روز را با خیال راحت ادامه دهید و مطمئن باشید که به لحاظ سلامتی و شادابی چیزی کم‌وکسر نخواهید داشت. این شرایط را به فال نیک بگیرید و برنامه‌‌ای برای بودن در کنار دوستان و آشنایان ترتیب دهید و حسابی خوش‌ بگذرانید.  یکی از دوستان نزدیک شما امروز نیازمند کمک مالی‌تان است. پولی که این فرد نیاز دارد را به ایشان قرض بدهید و مطمئن باشید زودتر از چیزی که فکرش را بکنید این پول را باز پس خواهد داد. فردی از شما درخواست پول می‌کند. این شخص بدحساب است و به صلاح شماست که پولی به ایشان قرض ندهید. فردی که ضرری به شما وارد کرده، امروز پشیمانی‌اش را اعلام می‌کند. به روی خطای این فرد چشم بپوشید و بزرگواری خود را به ایشان ثابت کنید. عشقی ناب و فراموش نشدنی را تجربه خواهید کرد. از این وضعیت نهایت استفاده را ببرید و حسابی عاشقی کنید.  رویکردی سختگیرانه به زندگی دارید و لحظه‌ای از فکر به مشکلات فارغ نیستید، امروز با تغییر این رویکرد جلوی افسردگی خود را بگیرید و زندگی را دوست بدارید.  امروز همسر یا عشق ‌زندگی‌تان رفتار ناپسندی می‌کند و با این رفتار قلب شما را می‌شکند، در اولین فرصت با عشق ‌زندگی‌تان صحبت کنید و دلیل این رفتار ناپسند را جویا شوید.

● متولدین بهمن (ظرف آب):

اجازه ندهید اتفاق‌های منفی و ناراحت‌کننده روزتان را خراب کند. با فراگیری مهارت‌های افزایش اعتماد‌به‌نفس، درهای تازه‌ای از موفقیت را به‌روی خود باز کنید. از کارهای خلاف و ناپسند دوری کنید. در غیر این صورت دیری نخواهد پایید که کارهای خلاف شما گریبانتان را می‌گیرد و گرفتار خواهید شد. یکی از آشنایان در مسیر نادرستی قدم گذاشته و امروز زمان مناسبی است که با نصیحت، این فرد را به راه درست راهنمایی کنید. احتمال زیادی وجود دارد که در عشق ناکام بمانید و دلدارتان امروز دست رد به سینه شما بزند. به صلاح شماست که عشق‌و‌عاشقی را به روزهای آینده موکول کنید و بیش‌از‌حد سربه‌سر محبوبتان نگذارید. فکری ناب در سر دارید، اما این فکر را با کسی در میان نگذاشته‌اید و از شکست ایده‌هایتان هراس دارید. امروز زمان مناسبی است که به ایده خود جامه عمل بپوشانید. احتمال زیادی وجود دارد که کنترل زمان از دست شما خارج شود و وقت گران‌بهای خود را بی‌دلیل هدر دهید. هرگز فراموش نکنید که اعضای منزل چشم‌به‌راه شما هستند و بیشتر از همیشه مواظب سلامتی‌تان باشید. یکی از آشنایان حرف ناپسندی به شما می‌زند و این حرف زمینه ناراحتی‌تان را فراهم می‌‌کند، اما دنبال این حرف را نگیرید و با چشم‌پوشی از این رفتار ناپسند به ایشان ثابت کنید که انسان بخشنده‌ و بزرگواری هستید.

● متولدین اسفند (ماهی):

عادت ناپسندی دارید و به فکر ترک آن هستید. امروز زمان مناسبی است تا تصمیم بگیرید برای همیشه این عادت ناپسند را کنار بگذارید و به زندگیتان سروسامان بیشتری دهید. اندوخته خود را برای انجام کاری سرمایه‌گذاری کرده‌اید. امروز خبر خوشی از این سرمایه‌گذاری به دستتان می‌رسد. از این اتفاق درس بگیرید و در آینده پول خود را در کاری سرمایه‌گذاری کنید که بازخورد هنگفتی داشته باشد. به وضعیت محل‌کار یا منزل خود اهمیت نمی‌دهید و مدت زیادی است که دستی به سروروی خانه یا محل‌کار خود نکشیده‌اید، این وضعیت باعث ناراحتی اهل منزل یا همکاران شما در محل‌کار شده و اطرافیان بر این باور هستند که اهمیتی به محل‌کار یا زندگی خود نمی‌دهید. اجازه ندهید این وضعیت ادامه پیدا کند و در اولین فرصت فکری به حال بهبود شرایط منزل یا محل‌‌کار خود بردارید.  فرصتی برای عاشقی در انتظار شماست و امروز به محبوبی دل خواهید باخت، اما قبل از آشنایی کامل، سفره دلتان را پیش وی باز نکنید.  به اعضای خانواده قول داده‌اید که فرصتی از امروز را به بودن در کنار آنها اختصاص دهید، اما مشکلی برایتان پیش‌ می‌آید و مجبور می‌شوید که حل این مشکل را به بودن در کنار اعضای خانواده اولویت دهید. یکی از دوستان قدیمی که مدتی است از وی خبری ندارید امروز به دیدارتان می‌آید.

منبع: برترین ها

 

برچسب ها :
# فال روزانه

لینک کوتاه :
https://aftabir.com/article/show/2408798
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید