امروز چهارشنبه 07 شهریور 1403

Wednesday 28 August 2024

فال روز چهارشنبه 15 اردیبهشت 1400


1401/07/27
کد خبر : 22777
دسته بندی : روز
تعداد بازدید : 81 نفر

● متولد فروردین (بره):

به احتمال زیاد شما امروز در هر کاری که بخواهید انجام دهید موفق خواهید بود. اگر این اواخر نگرانی هایی که دارید باعث شده اند بین شما و شخصی که دوست دارید فاصله ایجاد شود و یا آینده رابطه تان به خطر بیفتد امروز فرصت بسیار خوبی است برای این که در مورد این مسئله با طرف مقابلتان به صورت کاملا صریح و جدی صحبت کرده و این نگرانی ها را از بین ببرید. احتمالا به این موضوع پی خواهید برد که طرف مقابلتان نیز همین احساسات و نگرانی ها را دارد. شما همیشه در لباس خریدن خیلی سخت می گیرید و مدام نگران این هستید که لباسی که انتخاب کرده اید از مد افتاده باشد یا زیادی همه گیر شده باشد، کمی هم به حرف دلتان گوش کنید. موفقیتی که نصیبتان می شود حاصل تلاش، دوراندیشی و ایمان شما به خودتان است. شما قدر دوستی واقعی را می دانید و شخصی پرحرف و دورو را از نزد خود می رانید. از سخن درست و حق نرنجید و تا چیزی را با چشم خود ندیده‌اید باور نکنید. به رفت و آمد فامیلی اهمیت بدهید و خودتان را از جمع‌ها کنار نکشید.

● متولدین اردیبهشت (گاو):

امروز احساس می کنید که سطح انرژیتان کمی پایین آمده است. هرچند جای هیچ گونه نگرانی نیست اما برای این که حالتان بهتر شود شما نیاز به این دارید که توجه بیشتری به سلامتی خود داشته باشید. آن برنامه ای که برای یک رژیم غذایی سالم و ورزش منظم داشتید چه شد؟ هیچ گاه برای ایجاد تغییر در عادت های اشتباه غذایی و شروع به ورزش دیر نیست. حتی اگر با سه روز پیاده روی نیم ساعته هم ورزش کردن را آغاز کنید نتیجه آن را دیر یا زود روی بدن و وضعیت روحی خود خواهید دید. امروز به شما توصیه می شود که در مقابله با موقعیت های استرس زا راحت ترین راه ممکن را در پیش بگیرید، به ویژه اگر از طرف خانواده و دوستانتان با مخالفت مواجه شدید. عاقلانه تر است که این روزها خودتان را از لحاظ مالی تقویت کنید تا در آینده مشکلی برایتان پیش نیاید. سرتان بسیار شلوغ است اما متاسفانه در انجام کارهایتان نظم ندارید، شما اغلب تعطیلات را هم مشغول انجام کار هستید. زمانی را که با دیگران می گذرانید لذت ببرید و فرصت خندیدن با دیگران را از دست ندهید.

● متولدین خرداد (دوقلوها):

امروز برای شما روز روابط اجتماعی و ارتباط برقرار کردن با دیگران خواهد بود. سطح فعالیت شما در بالاترین درجه ممکن خود قرار دارد و کارهای بسیار زیادی برای انجام دادن دارید، پس حتما زمانی را هم به استراحت اختصاص داده و در خلوت و سکوت محض کارهایی مثل نقاشی، نوشتن و یا یوگا که باعث آرامشتان می شوند را انجام دهید. اگر دوستانتان امروز بعد از ظهر شما را به یک دور همی و یا شرکت در یک فعالیت اجتماعی دعوت کردند حتما این پیشنهاد را بپذیرید. ممکن است در این جمع با شخص جدیدی آشنا شوید که می تواند نقشی اساسی در زندگی حرفه ای و یا شخصی شما ایفا کند. ذهن خود را باز بگذارید تا موقعیت هایی که در برابرتان هستند را ببینید. از اینکه احساسات خود را بیان کنید نترسید، ماندن در تاریکی و بی جوابی ترسناک تر است. شما لایق بهترین‌ها هستید. فروتنی تا جایی که با حماقت اشتباه گرفته نشود خوب است. با اراده و تلاش پیگیر می توانید مشکلات پیش آمده را از زندگی‌تان دور کنید. شما زحمت زیادی را برای رسیدن به جایی که امروز هستید کشیده‌اید.

● متولدین تیر (خرچنگ): 

امروز احساس می کنید که خانه تان خیلی دلگیر و خسته کننده شده است، شاید بتوانید برای از بین بردن این حالت کارهایی انجام دهید. این تغییرات به صرف هزینه چندانی زیادی نیاز نخواهد داشت، فقط باید کمی وقت گذاشته و اندکی خلاقیت به خرج دهید. شاید بتوانید با طراحی برخی نقوش روی بعضی از دیوارها حال و هوای تازه ای به خانه بدهید، یا کمی پارچه بخرید و کوسن های تازه ای برای مبل هایتان درست کنید. اضافه کردن کم طرح و رنگ حال و هوای تازه ای به خانه تان خواهد بخشید. در محل کارتان فشار زیادی احساس می کنید و در خانه هم بچه ها مدام بهانه می گیرند و به توافق رسیدن با همسرتان نیز ساده نخواهد بود، امروز کمی صبرتان را زیاد کنید. برای آنکه رابطه خوبی با نزدیکان بخصوص اعضای خانواده‌تان داشته باشید، باید شک و دودلی را کنار بگذارید. کارهایی را دوست دارید ولی برای انجام آن وقت نمی گذارید. به سفری خواهید رفت که شما را به یک آرامش مطلوب می رساند. آنچه کاشته‌اید درو خواهید کرد. به زودی در شرایطی قرار می گیرید که تصمیمات روشنی در خانواده اتخاذ می کنید.

● متولدین مرداد (شیر):

امروز پیام ها و تماس های تلفنی عجیبی دریافت خواهید کرد که هر چند به ظاهر کسی شماره را اشتباه گرفته است، یا به محض جواب دادن شما تلفن قطع می شود به نظرتان مشکوک هستند. شما ممکن است سر و صداهای عجیبی را هم از گوشه و کنار خانه تان بشنوید، اما در واقع هیچ چیز عجیب یا فرا طبیعی در کار نیست و در واقع این ذهن خود شماست که دارد داستان پردازی می کند. به جای فکر کردن به این چیزها سر خودتان را با کارهایی که در انتظارتان هستند گرم نگه دارید و اگر کاری برای انجام دادن نداشته باشید هم بهتر است از خانه بیرون بروید و کمی با دوستان و خانواده تان خوش بگذرانید! کارهای فنی را یاد بگیرید، ضرر نمی کنید. سعی کنید روی پاهای خودتان بایستید و به امید کمک این و آن نباشید. راز خود را با هر کسی در میان نگذارید، اگر افشا شود وجه و مرتبه‌تان نزد دیگران پایین خواهد آمد. به دوستی های یک طرفه پایان بدهید و هر دستی را برای همکاری و شراکت نفشارید، نیتشان خیر نیست.

● متولدین شهریور (سنبله):

امروز به طور غیرمنتظره ای مبلغی پول به دستتان خواهند رسید که هر چند چندان زیاد نیست اما باعث خوشحالی شما خواهد شد. شاید پولی که مدت ها پیش به کسی قرض داده بودید و حتی خودتان هم آن را فراموش کرده بودید به شما بازگردانده شوید یا وسیله ای که دیگر لازم ندارید را بفروشید و کمی پول به دست بیاورید. در هر صورت لزومی ندارد این پول را پس انداز کنید! شما که روی آن حسابی باز نکرده بودید، پس بدون هیچگونه نگرانی و عذاب وجدانی آن را هر طور که خودتان دلتان می خواهد خرج کنید و خوش باشید. رفتارهای یک نفر باعث شده اند نگران قضاوت او در مورد خودتان باشید، اما آیا اینکه او در مورد شما چه فکری می کند واقعا مهم است؟! برای جایگاهی که برای خودتان ساخته‌اید ارزش بیشتری قائل شوید. شکست خوردن در یک رابطه احساسی به معنای شکست مطلق نیست، روحیه خود را با امید به آینده بازسازی کنید. هر روز اتفاقی تازه می افتد دیری نمی گذرد که دوباره در جمع‌ها خواهید درخشید. مشکلات مالی فعلا تمامی ندارد بهتر است قناعت پیشه کنید.

● متولدین مهر (ترازو):

اگر به تازگی ورزش را شروع کرده اید و یا این اواخر برنامه ورزشی تان را سنگینر از قبل کرده اید امروز ممکن است دردها و گرفتگی هایی را در بدن خود احساس کنید. سعی کنید تا جای ممکن استراحت کنید و ترجیحا امروز ورزش های سنگین انجام ندهید. در عوض با انجام حرکات کششی و با یک حمام آب گرم به آرام شدن درد و کاهش گرفتگی های عضلانی خود کمک کنید. به هر حال از قدیم گفته اند «نابرده گنج رنج میسر نمی شود»! اگر احساس می کنید حوصله ی حضور در جمعی را ندارید خودتان را مجبور به انجام کاری که دوست ندارید نکنید. مسلما شما کارهای مهم تری هم برای انجام دادن دارید! امور کاری خود را پیشاپیش اولویت بندی کنید تا دچار ابهام و سردرگمی نشوید. به زودی راه مورد نظرتان را پیدا خواهید کرد. از مجبور کردن دیگران به انجام کارهای مورد نظرتان خودداری کنید زیرا سودی عایدتان نمی شود. سروکله زدن با موانع موجود، درحال حاضر فقط به تشدید مشکلات و وخیم شدن اوضاع منجر می گردد.

● متولدین آبان (عقرب): 

در حال حاضر ایجاد تغییرات مثبت کوچک در سبک زندگیتان با تلاش برای ایجاد عادت‌های تازه می‌تواند اثرات مثبت پایداری روی شما داشته باشد. خوشبختانه کنار گذاشتن عادت‌های قدیمیتان که مانع پیشرفت شما بودند برایتان بسیار راحت خواهد بود. فقط تحت هیچ شرایطی نباید این دست و آن دست کنید و زمان را هدر بدهید. شما خوب می‌دانید چکار باید بکنید، پس بدون معطلی دست به کار شوید. اگر امروز کسی در محیط کار و یا اطرافتان توجه شما را به خود جلب کرده است و فکر می‌کنید می‌تواند گزینه خوبی برای شما باشد، خیلی سختگیر و وسواسی نباشید و بگذارید حس درونیتان شما را در این زمینه راهنمایی کند. مهربانی افراطی به نفع شما نیست و بعضی ها آن را به حساب ضعف شما یا تافته‌ی جدا بافته بودن خودشان می گذارند. فرصت های تجاری بلند مدت به شما آموخته که سرمایه گذار خوبی هستید. در مورد موضوع پیش آمده کمی صبر داشته باشید. وقت ان رسیده که کارها و تجارت خود را با احتیاط دنبال کنید.

● متولدین آذر (کمان):

امروز شما و دوستانتان در مورد موضوعی که مورد علاقه ی همه ی شماست و اطلاعات زیادی در مورد آن دارید به بحث خواهید پرداخت. این صحبت ها علاوه بر اینکه برایتان بسیار جذاب هستند و شما را برای مدتی طولانی سرگرم نگه خواهند داشت چیزهای زیادی را هم به شما خواهند آموخت و اطلاعات جدیدی را در اختیارتان قرار خواهند داد که به کارتان خواهند آمد. این دانش جدید، چه از نظر شخص و چه اجتماعی، می تواند زمینه ساز رشد قابل توجهی برای شما باشد. امروز وقتی در خیابان راه می روید و رفتار رهگذرها را زیر نظر می گیرید خواهید دید که بعضی از رفتارهای آنها برایتان غیر قابل تحمل هستند، اما باید یاد بگیرید که قرار نیست همه طبق استانداردهای شما رفتار کنند! پیش از اتخاذ هر تصمیمی چند هفته‌ای درباره آن فکر کنید. افکار بیهوده را از خود دور کنید، منافع خود را در نظر بگیرید و به حرف افراد منفی‌باف گوش ندهید. برای رسیدن به خواسته‌هایتان ممکن است سختی و مرارت بکشید. در کمک به دیگران اعتدال را رعایت کنید تا در انتهای کار متضرر نشوید. به فکر یک برنامه‌ریزی جدید باشید.

● متولدین دی (بز):

حال و هوای رمانتیکی بر امروز حاکم شده است که به شما توصیه می شود از آن بیشترین بهره ی ممکن را ببرید. امروز می تواند بهترین روز ممکن برای به اشتراک گذاشتن احساساتتان با عشقتان باشد و شاید حتی اگر قصدتان جدی باشد و کمی هم جسارت به خرج بدهید بتوانید از او خواستگاری کنید! سعی کنید یک شام دو نفره در یک رستوران خلوت با موسیقی ملایم ترتیب دهید و در آرامش با هم در مورد آینده ی مشترکتان صحبت کنید. امروز یک تماس تلفنی غیرمنتظره از طرف یکی از اعضای خانواده تان نگرانی هایی را برای شما به وجود خواهد آورد، اما باور کنید که او بی آنکه هیچ قصد بدی داشته باشد دارد مشکل را بزرگنمایی می کند! اتفاقات خوب در راهند.شما قبل از اینکه به فکر خودتان باشید غمخوار دیگران هستید و دست آن‌ها را می گیرید و از مشکلات عبور می دهید. در اطرافتان دوستان همه دعاگویتان هستند. برای رسیدن به نیتتان مطمئن باشید با کمی تلاش بیشتر به آرزویتان خواهید رسید. پروژه ای بزرگ به شما پیشنهاد می شود که قبول آن برایتان بسیار خوب است.

● متولدین بهمن (ظرف آب):

امروز شما حال و حوصله ی همکاری کردن با دیگران را ندارید و به همین دلیل هم روز چندان ایده آلی برای انجام کارهای گروهی نخواهد بود. به احتمال زیاد شما ترجیح می دهید وقتتان را به تنهایی بگذرانید و با آرامش روی پروژه هایی که در دست انجام دارید تمرکز کرده و آنها را همان طوری که خودتان دلتان می خواهد پیش ببرید. با این همه بهتر است بیش از اندازه هم در لاک خودتان فرو نروید و زمانی را هم به فعالیت های اجتماعی و وقت گذراندن با دیگران اختصاص بدهید. چه خوشتان بیاید و چه نیاید شما برای پیش بردن کارهایتان به کمک و همفکری دیگران نیاز خواهید داشت. مواظب باشید که امروز با فرزندانتان بدرفتاری نکنید. حفظ و تحکیم خانواده را بر هر چیز دیگری ترجیح دهید. برای شکوفایی استعدادهای بالقوه خود وقت بگذارید. به آرزوی دیرینه ای که داشته‌اید می رسید. سختی های گذشته به زودی تمام می شود. مراقب همسایه تازه وارد باشید تا سر از کارتان در نیاورد. روی شخصی حساب باز کرده‌اید که در هنگام نیاز شانه خالی خواهد کرد.

● متولدین اسفند (ماهی):

امروز فشاری که این چند وقت اخیر در محل کارتان احساس می‌کرده اید کمتر خواهد شد و بالاخره خواهید توانست نفس راحتی بکشید. ولی این وضعیت موقتی است و می‌توان امروز را یک استراحت کوتاه در میان این همه کار دانست. اگر ایده بزرگی در سر دارید برای عملی کردن آن و رسیدن به نتیجه باید صبور باشید و قدم به قدم پیش بروید. اگر می‌خواهید کوه جابجا کنید هم باید از حرکت دادن سنگ‌های کوچک شروع کنید. امروز توجه بیشتری به دوستان و نزدیکانتان داشته باشید و به آن‌ها نشان دهید که بودنشان برای شما چقدر مهم است. افراد زیادی در زندگی شما آمده اند و رفته اند، اما این دوستان همیشگی‌تان هستند که در روز‌ های سختی در کنارتان خواهند بود. بین نزدیکان شخصی به شما حسادت می ورزد که بهتر است از او دوری کنید، از فرصتهای سر راهتان و حرفی که خواهید شنید استفاده کنید. این روزها هیچ چیز قادر به متوقف کردنتان نیست، خویشاوندی که در هنگام نیاز در گذشته به شما مساعدت مالی کرده است را فراموشش نکنید و احوال پرسش باشید، هفته خوب و شادی را در پیش دارید.

منبع: تصویر زندگی

برچسب ها :
# فال روزانه

لینک کوتاه :
https://aftabir.com/article/show/22777
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید