امروز پنج‌شنبه 08 شهریور 1403

Thursday 29 August 2024

فال روز پنجشنبه 26 اسفند 1400


1401/07/27
کد خبر : 23091
دسته بندی : روز
تعداد بازدید : 101 نفر

● متولد فروردین (بره):

تنبلی را کنار بگذارید و برای حفظ سلامتی‌تان بیشتر ورزش کنید. اختلاف‌های میان اعضای خانواده را به صلح و دوستی تبدیل نمایید. همسر یا عشق‌زندگی‌تان به رغم نگرانی‌های زیادی که دارد روزی عاشقانه را برای شما ترتیب داده‌است. خبری خوشایندی از راه دور به دست‌تان می‌رسد. تنهایی را به حضور در جمع ترجیح می‌دهید و امروز فرصتی برای خلوت با خودتان پیدا می‌کنید. این روزها متعلق به شماست به شرطی که با هوشیاری از فرصت بوجود آمده استفاده کنید. هر کتاب یک ائده است، از هر فرصتی برای مطالعه استفاده کنید. جواب سوالی که به دنبالش هستید را جایی خواهید خواند .خرید برایتان خوب است اما مراقب جیب خود باشید. شخصی برای همراهی در جایی به سراغتان خواهد آمد او را همراهی کنید.

● متولدین اردیبهشت (گاو):

اعضای‌ خانواده توقع‌های زیادی از شما دارند و این قضیه شما را حسابی ناراحت کرده‌است. از جایی که انتظارش را نداشتید پولی به دست‌تان می‌رسد. بودن شما در کنار عشق‌زندگی‌تان از چیزی که فکرش را بکنید اهمیت بیشتری برای وی دارد. خبری فرخنده به دست‌تان می‌رسد. به لحاظ کاری پیشرفت و موفقیتی را شاهد خواهید بود. شادی‌های خود را با دوستان و آشنایان به اشتراک بگذارید. تمرکز بیشتری به کارها بدهید و نگذارید حواس‌تان پرت شود. لحظه‌های عاشقانه‌ای انتظار شما را می‌کشد. صحبت با شخصی که بسیار دوستش دارید باعث می شود تا روز بسیار عالی را پشت سر بگذارید. یک پیشنهاد یا نکته جالب از طرف یکی از دوستانتان مطرح می شود. به زودی اطلاعات زیادی در زمینه ای که برایتان تازگی دارد، کسب می کنید و ضمنا احساسات جدیدی را تجربه می کنید منتظر نتیجه یک آزمایش هستید، نگران نباشید اوضاع روبراه است.

● متولدین خرداد (دوقلوها):

به مشکلی برخورد خواهید کرد اما برای حل این مشکل دوستان و آشنایان به کمک‌تان می‌آیند. نگرانی‌ها را با انجام کارهای موردعلاقه‌تان کنار بگذارید. به لحاظ انرژی و منابع مالی امروز به مشکلی برخورد نمی‌کنید. امروز به غیر از عشق و محبت چیز دیگری از همسر یا عشق‌زندگی‌تان نخواهید دید. برای حل مشکلی که با آن روبرو هستید از بزرگ‌ترهای فامیل کمک بگیرید. روز مناسبی است تا در کنار اعضای خانواده به خرید بروید و خوش بگذرانید. علاقه مندی های جدید، جستجوهای منطقی و بهبود در روابط از جمله اتفاقاتی است که به زودی تجربه خواهید کرد. گرچه همچنان نسبت به نقطه نظرات و خواسته های خود لج باز و یک دنده هستید اما هوش و ذکاوتتان شما را در پیشبرد یک هدف یاری خواهد کرد. کسی که چشم انتظارش هستید به زودی به شما می پیوندد. روزهای خوشی در راه است.

● متولدین تیر (خرچنگ):

خطری در کمین شما است و امروز بیشتر از همیشه مواظب خودتان باشید. مضطرب و نگران هستید اما نگرانی برای سلامتی‌تان ضرر دارد و غصه‌های خود را با فردی که اعتماد زیادی به وی دارید در میان بگذارید و به نگرانی‌های‌تان خاتمه دهید. مشکل مالی دارید و برای حل این مشکل از اعضای خانواده کمک بگیرید. اجازه ندهید اطرافیان اختیار حساب‌و‌کتاب‌های‌تان را در دست بگیرند. امروز لحظه‌های عاشقانه‌ای را تجربه خواهید کرد. روز خوبی برای شراکت نیست و احتمال زیادی وجود دارد که شریک‌تان کلاه سرتان بگذارد. تصمیم‌های عجولانه نگیرید و به خاطر داشته باشید که عجله کار شیطان است. متاسفانه حرفی را بدون تحقیق و بررسی در جمعی به زبان خواهید آورد. یادتان باشد شما قرار نیست همیشه برنده باشید اما در بیانتان باید دقت بیشتری بکنید. در مورد معامله ای که به شما پیشنهاد شده بهتر است کمی احتیاط بکنید. برخی واقعیت ها به شما گفته نشده. چشمتان به دیدن عزیزی که راه دور دارید روشن خواهد شد.

● متولدین مرداد (شیر):

از بیماری مزمنی رنج می‌برید و این بیماری امروز عود می‌کند. کارهایی که نیاز به فعالیت شدید جسمی دارند را کنار بگذارید و به خودتان استراحت دهید. امروز از منبعی که توقع‌اش را نداشتید پولی به دست‌تان می‌رسد. با دوستانی که مدت‌ها است خبری از آنها نداشتید تجدید دیدار کنید. دلتنگ و بی‌حوصله هستید و می‌خواهید فرصت بیشتری را در کنار عشق‌زندگی‌تان سپری کنید. از مهارت‌های خود نهایت استفاده را برای پیشرفت در کارها ببرید. تلاش و جدیدت بیشتری در انجام کارها داشته باشید. نصیحت‌های فردی که تجربه بیشتری نسبت به شما دارد را گوش کنید. همسر یا عشق‌زندگی‌تان عشقی گرم و آتشین را نثار شما خواهد کرد. در یک شرط بندی شرکت خواهید کرد که برنده خواهید شد. بە زودی با فردی بسیار دوست داشتنی در ارتباط خواهید بود و با او همکاری خواهید داشت، این موضوع باعث افزایش مهارت‌های شما در مورد ‌پروژه های جدید کاری می شود. همیشە بە این فکر نکنید کە تلاش‌های شما باید مورد توجە قرار بگیرد، بە این فکر کنید کە مفید واقع می شوید و دوستان خوبی هم پیدا می کنید.

● متولدین شهریور (سنبله):

به خاطر داشته باشید که راز جوانی و شادابی در ورزش و تحرک نهفته‌است. برای حل مشکلات مالی از همسرتان کمک بگیرید و به نصیحت‌های ایشان گوش کنید. دامنه رابطه‌های‌ خود با افراد سرشناس و مهم را گسترش دهید. لحن کلام تند و آزاردهنده‌ را کنار بگذارید و با مهربانی صحبت کنید. امروز از حمایت و پشتیبانی اعضای خانواده یا همکاران برخوردار می‌شوید. فرصتی برای استراحت و تفریح پیدا می‌کنید. هزینه‌های زندگی شما امروز از چیزی که انتظارش را دارید تجاوز می‌کند. بهتر است این هفته دست به ریسک بزرگی نزنید. فردی در اطرافتان هست که به شما توجه بسیاری دارد، برای آشنایی با او باید سریعتر اقدام کنید این آشنایی می تواند ادامه دار باشد. ممکن است شما درگیر بحث هایی شوید که احساساتتان برانگیخته شود، از مهارت خود در عوض کردن بحث استفاده کنید. مراقب باشید در تله نیافتید.

● متولدین مهر (ترازو):

روز را با سلامتی و نشاط به پایان خواهید رساند. با خرج غیرمترقبه‌‌ای روبرو می‌شوید. نسبت به گذشته بیشتر در کنار اعضای خانواده بمانید. جادوی عشق و محبت را دست‌کم نگیرید و با اطرافیان مهربان‌تر باشید. احتمال زیادی وجود دارد که در محل‌کار با فرد سرشناس و مهمی دیدار کنید. یکی از همکاران یا اعضای منزل سفره دلش را پیش شما باز می‌کند و مجبور می‌شوید زمان زیادی را به صحبت‌های این فرد گوش فرا دهید. همسر یا عشق‌زندگی‌تان امروز می‌خواهد حسابی شما را شگفت‌زده کند. اتفاقاتی خواهد افتاد که شما را در مواجهه با افراد جدیدی قرار می دهد، این افراد می توانند موقعیت های بسیار خوبی جلوی پای شما بگذارند و شما را بیش از پیش خوشحال کنند. حواستان باشد در بیان نظراتتان روحیه شوخ طبعی خود را حفظ کنید تا بعدا پشیمان نشوید وگرنه حرف هایی خواهید زد که از گفتنشان پشیمان می شوید.

● متولدین آبان (عقرب):

اگر به فکر حفظ سلامت خودتان هستید از امروز بیشتر ورزش کنید. پولی قرض‌کرده‌اید و به نفع‌تان است امروز به هر قیمتی که شده این پول را پرداخت کنید. انسان مسئولیت‌پذیری هستید و اعضای خانواده همیشه روی شما حساب باز می‌کنند. برای کاهش نگرانی‌ها دمی در کنار عشق‌زندگی‌تان بنشینید و آرامش بگیرید. رفتار بیشتری با افراد خلاق داشته باشید و از آنها الهام بگیرید. از شایعه‌پراکنی و گفتن حرف‌های کذب پرهیز کنید. عشق‌زندگی‌تان روزی همراه عشق و محبت را برای شما رقم خواهد زد. در نتیجه راهنمایی که به شخصی کرده اید او حالا در جایگاهی است که می تواند به شما در پیش برد اهدافتان کمک بسیاری بکند. از فشار های عصبی و امور مالی ولو برای زمانی کوتاه فاصله بگیرید تا روحتان به آرامش برسد. برای نیتی که دارید با دل خود مشورت کنید، فرصت به وجود آمده باید به نفع شما تمام شود.

● متولدین آذر (کمان):

اهل منزل امروز حسابی هوای‌‌تان را دارند و کاری می‌کنند که به شما بد نگذرد. قدر پول و سرمایه‌ خود را بدانید و ولخرجی نکنید. فرصت مناسبی پیدا می‌کنید تا سری به دوستان قدیمی بزنید. به خاطر داشته باشید که خنده بر هر درد بی‌درمانی دوا است. قراردادهای کاری و معامله‌های امروز را با دقت مطالعه کنید تا چیزی از قلم نیافتد. وقت‌کشی را کنار بگذارید و قدر لحظه‌های‌تان را بدانید. رابطه‌ای که با همسر یا عشق‌زندگی‌تان دارید را سرشار از عشق و صفا کنید. یک مشاور انتخاب کنید و با او صحبت کنید. نه تنها سبک می شوید بلکه در انتخاب درست هم به شما کمک می شود. از هر فرصتی استفاده کنید تا از زیبایی های زندگی لذت ببرید. به سلامتی خودتان بیشتر اهمیت بدهید، شما این روزها شدیداً نیاز به استراحت دارید. کسی که برای عذرخواهی پیش شما آمده از در خانه تان نرانید.

● متولدین دی (بز):

روزی همراه با سلامت و شادکامی را به پایان خواهید رساند. برای حل مشکلات مالی از اندوخته‌ای که پس‌انداز کرده‌اید کمک بگیرید. قرار است فرصتی را در کنار دوستان و رفقای قدیمی باشید، اما حواس‌تان باشد چرا که احتمال دارد ولخرجی کنید. امروز با جنبه‌ای تازه از عشق و محبت همسر یا عشق‌زندگی‌تان آشنا خواهید شد. نقشه‌های جدیدی برای موفقیت دارید و عشق‌زندگی‌تان از این نقشه‌ها حمایت خواهد کرد. کارها را زودتر از همیشه به پایان برسانید و فرصتی را برای استراحت کنار بگذارید. امروز و فردا کردن را کنار بگذارید و کارهای مهم را پشت‌گوش نیندازید. تماسی که از طرف یک دوست، همکار یا همکلاسی خود دریافت می کنید باعث می شود تا برای بهبود شرایط زندگی خود دست به کار تازه ای بزنید، این موضوع روحیتان را از این رو به آن رو می کند.شما در حرف زدن مهارت بسیاری دارید و با حرف زدن می توانید بسیاری از مشکلات را برطرف کنید آنچه را که باید بگویید همین امروز بگویید.

● متولدین بهمن (ظرف آب):

انسان خنده‌رویی هستید و از این روحیه برای رویارویی با مشکلات کمک بگیرید. بیشتر از چیزی که انتظار را دارید امروز پول به دست‌تان می‌رسد. شرایطی که در منزل برقرار است امروز زمینه ناراحتی‌ شما را فراهم می‌کند. مشکلاتی که در پیش دارید را با مشورت با بزرگ‌ترهای خانواده حل کنید. مهمانی از راه دور به دیدار شما می‌آید و مجبور می‌شوید فرصت زیادی را به پذیرایی به این مهمان اختصاص دهید. فردی تاثیر منفی روی افکار همسر یا عشق‌زندگی‌تان گذاشته و می‌خواهد رابطه‌تان را خراب کند. در مورد اتفاقی که افتاده مهم نیست دیگران چه فکری می کنند، مهم این است که شما بدهکار خودتان نباشید و بتوانید شب سرتان را راحت روی بالش بگذارید. نذرتان را ادا کنید. شخصی را که از حد و مرزهایتان عبور کرده برای همیشه از زندگیتان بیرون کنید وگرنه بدهکار هم خواهید شد. باید حال کسی را بپرسید، این تماس را به تاخیر نیاندازید.

● متولدین اسفند (ماهی):

روز را با نگرانی آغاز کرده‌اید و تمرکز لازم را ندارید. برای مبارزه با ناراحتی‌ها افکار منفی را از ذهن خود بیرون کنید. ایده خلاقانه‌ای که در سر دارید را اجرا کنید و درآمد‌تان را افزایش دهید. اعضای خانواده امروز زمینه ناراحتی شما را فراهم می‌کنند. با حس و حال تازه‌ای از عاشقی روبرو خواهید شد. زحمت‌هایی که کشیده‌اید امروز به بار می‌نشیند. خبرپراکنی را کنار بگذارید و به شایعه‌ها دامن نزنید. در کنار همسر یا عشق‌زندگی‌تان روزی عاشقانه را سپری می‌کنید. برای اشتباهی که کرده اید عذرخواهی کنید و این کار را عقب و پشت گوش نیاندازید وگرنه مجبور می شوید بهای بیشتری برایش بپردازید. این روزها با شرایطی روبرو شده‌اید که نمی‌دانید واقعا باید چه بکنید، تحت تاثیر هیچ چیز و هیچ کس قرار نگیرید و از هوشتان بیش از پیش استفاده کنید. بزودی خبر خوشی شنیده و یا هدیه ای دریافت خواهید کرد.

منبع: تصویر زندگی

برچسب ها :
# فال روزانه

لینک کوتاه :
https://aftabir.com/article/show/23091
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید