امروز شنبه 06 مرداد 1403

Saturday 27 July 2024

فال روز شنبه 30 تیر 1403

1403/04/30
کد خبر : 2408780
دسته بندی : فال
تعداد بازدید : 69 نفر

● متولد فروردین (بره):

از ورزش و تحرک غافل نشوید و سلامت وجود نازنینتان را پشت‌‌گوش نیندازید. در غیر این صورت طولی نخواهد کشید که راهی بستر بیماری شوید.  با سرمایه‌گذاری‌های بلند مدت راهی برای افزایش درآمد خود پیدا کنید. یکی از اعضای خانواده به حمایت و پشتیبانی شما نیاز دارد، دست این فرد را بگیرید و هر کاری که در توانتان هست را برای ایشان انجام دهید. فکرهای خلاقانه‌ای در ذهن دارید،‌ اما از اجرای این ایده‌ها می‌ترسید و نگران هستید که شکست بخورد. امروز زمان مناسبی است تا دلتان را به دریا بزنید و ایده‌هایی که مدت‌ زیادی است در سر دارید را اجرا کنید. مطمئن باشید انجام این ایده‌ها هیچ ضرری برای شما به دنبال نخواهد داشت. امروز احساس می‌کنید که زمان سریع‌تر از همیشه حرکت می‌کند و حریف گذشت زمان نیستید، اجازه ندهید این وضعیت شما را از کارها عقب بیندازد و سرعت بیشتری به کارها بدهید و همیشه سعی کنید از زمان جلو باشید.  احساس می‌‌کنید همسر یا عشق ‌زندگی‌تان قدر زحمت‌های شما را نمی‌داند، اما امروز اوضاع تغییر می‌کند و عشق‌ زندگی‌تان با انجام کاری محبت‌آمیز به شما ثابت می‌کند که از جان و دل دوستتان دارد و قدر زحمت‌هایی که برای ایشان کشیده‌اید را می‌داند.  با فردی دنیادیده آشنا می‌شوید. این فرد نصیحتی به شما می‌کند که بهتر است آن را آویزه گوش کنید.

● متولدین اردیبهشت (گاو):

به مشکلی برخورد خواهید کرد اما برای حل این مشکل دوستان و آشنایان به کمکتان می‌آیند. برای کاهش اضطراب و نگرانی، به انجام کارهای دلخواه مشغول شوید. به لحاظ کاری روز خوبی را آغاز کرده‌اید و سودی روانه حساب‌های بانکی‌تان می‌شود. دوستان و آشنایان برای حل مشکلی که امروز با آن روبه‌رو هستید به کمک شما می‌آیند. محبت دوستان را بدون پاسخ نگذارید و به دنبال فرصتی برای جبران لطف اطرافیان باشید. محبت خود را به زبان نمی‌آورید و این قضیه باعث شده تا اطرافیان فکر کنند که قلبتان از سنگ ساخته شده و کسی را دوست ندارید. قبل از اینکه ادامه این وضعیت شما را به انزوا بکشاند، به خودتان قول بدهید که عشق و محبت خود را به زبان بیاورید و به اطرافیان ثابت نمایید که آنها را از دل و جان دوست دارید. کارهای عقب‌افتاده را در زمان فراغت امروز انجام دهید. در آینده به گونه‌ای کار کنید تا کار ناتمامی روی دست شما باقی نماند.  اتفاق فرخنده‌ای در زندگی شما رخ می‌دهد. از این اتفاق درس بگیرید و در آینده به گونه‌ای زندگی کنید تا دامنه موفقیت‌های شما گسترش پیدا کند.

● متولدین خرداد (دوقلوها):

روز حساسی را آغاز کرده‌اید و حادثه‌ای در کمین شماست. در این شرایط چشم از سلامت خود  اطرافیان بر ندارید و روز را بدون اتفاق‌های ناخوشایند به پایان برسانید. احتمال ضرر شما در معامله‌ها و قراردادهای کاری وجود دارد. به صلاح شماست که امروز کارهای تجاری را کنار بگذارید.  فردی از اطرافیان در بستر بیماری است، این فرد را از محبت‌های خود بی‌نصیب نگذارید. دیری نخواهد پایید که بیماری این فرد برطرف می‌شود و لطف شما را جبران می‌کند. امروز بیشتر از همیشه دلتان هوای همسر یا عشق ‌زندگی‌تان را خواهد کرد. تغییری در زندگی شما ایجاد می‌شود. این تغییر در نگاه اول ناخوشایند به نظر می‌رسد، اما غم به دل خود راه ندهید. با تغییری روبه‌رو هستید که در نهایت به نفع شما تمام می‌شود. برای مدتی هم که شده کمی از کار فاصله بگیرید و زمان بیشتری را به خودتان اختصاص دهید. احتمال زیادی وجود دارد که حرف ناشایستی از دهان شما بیرون بیاید و اطرافیان را ناراحت کنید. به صلاح شماست که بیشتر از همیشه مواظب گفتار خود باشید و کاری نکنید که پشیمانی به دنبال داشته باشد.  فرصتی برای انجام کارهای انسان‌دوستانه مهیا می‌شود. با انجام کارهای خیر به آرامش برسید و روزتان را سرشار از شادکامی کنید.

● متولدین تیر (خرچنگ):

برای حل مشکلی که امروز با آن روبه‌رو می‌شوید آرامش خود را حفظ کنید. از مشکلات فرار نکنید و به خاطر داشته باشید که زندگی فراز‌وفرودهای زیادی دارد. حضور بیشتری در جمع داشته باشید و از انزوا دوری کنید. در غیر این صورت دامنه دوستان شما روزبه‌روز کوچک‌تر می شود. به فکر انجام کار و کاسبی جدیدی هستید و می‌خواهید با این تجارت جدید، شرایط را برای افزایش درآمد و سود بیشتر مهیا کنید، امروز فرصت مناسبی دست می‌دهد تا به این فکر جامه عمل بپوشانید و برای تامین سرمایه‌ لازم جهت اجرای این کار جدید، از دوستان و آشنایان کمک بگیرید.  مدت زیادی است که چشم‌انتظار خبر خوش و فرخنده‌ای هستید، امروز این خبر به دستتان می‌رسد و زمینه شادی و نشاط‌ شما را فراهم می‌کند. محبت بی‌پایانی به اعضای خانواده دارید؛ اما این محبت را ابراز نمی‌کنید و چنین رفتاری باعث شده اطرافیان به این فکر بیفتند که آن‌ها را مانند سابق دوست ندارید. این رویکرد را تغییر دهید و با محبت به اعضای خانواده، به آن‌ها ثابت کنید که از صمیم قلب دوستشان دارید.  احساس می‌‌کنید که مانند سابق از زندگی لذت نمی‌برید. اجازه ندهید این احساس ادامه پیدا کند. راه خود را در زندگی تغییر دهید و با انجام کارهای دلخواه، شادکامی خود را در زندگی افزایش دهید.

● متولدین مرداد (شیر):

اجازه ندهید اطرافیان چوب لای چرخ شما بگذارند و به هر قیمتی که شده راه خودتان را بروید. با شرایطی برای افزایش درآمد مواجه خواهید شد. از این فرصت به بهترین شکل ممکن استفاده کنید و سودی چشمگیر به جیب بزنید. یکی از اعضای خانواده نیاز به پشتیبانی شما دارد، امروز هر کاری که از دستتان بر می‌آید را برای این فرد انجام دهید و زمینه موفقیت‌های بیشتر وی را فراهم کنید. انسان پرتلاشی هستید و شبانه‌روز کار می‌کنید. مطمئن باشید زحمت‌هایی که می‌کشید بدون نتیجه باقی نمی‌ماند و در آینده‌ای نزدیک مزد تلاش‌های شبانه‌روزیتان را دریافت خواهید کرد.   در محبت و علاقه عشق ‌زندگی‌تان شک دارید و فکر می‌کنید که مانند گذشته شما را دوست ندارد، اما امروز اتفاقی می‌افتد و همسر یا عشق ‌زندگی‌تان به شما ثابت می‌کند که بیشتر از همیشه دوستتان دارد.   توجه بیشتری به اعضای خانواده داشته باشید و به گونه‌ای رفتار نمایید تا اهل منزل روی شما به عنوان فردی که همیشه به فکر آنها است، حساب باز کنند.

● متولدین شهریور (سنبله):

روحیه‌ای مسئولیت‌پذیر دارید و لحظه‌ای از رسیدن به اطرافیان غافل نمی‌شوید، این روحیه هیچ اشکالی ندارد اما گاهی اوقات زیاده‌روی می‌کنید و نیازهای خودتان را به توقع‌های اطرافیان اولویت می‌دهید. در نتیجه از امروز جانب اعتدال را در پیش‌ بگیرید و در کنار توجه و رسیدگی به اطرافیان، به فکر خودتان هم باشید. پولی که مدتی است به کسی قرض داده‌اید، امروز به شما بازپس داده می‌شود. قسمتی از این پول را به تفریح اختصاص دهید و قسمت دیگر را برای روز مبادا پس‌انداز کنید. عادت ناپسندی دارید. این عادت نه‌تنها جلوی پیشرفت شما را گرفته، بلکه در نزد دوستان و اطرافیان نیز به فرد کم‌ارزشی تبدیل شده‌اید. برای ترک این عادت ناپسند از دوستان و اطرافیان کمک بگیرید.  کارها را سر موقع انجام دهید و همیشه به فکر شکار فرصت‌ها باشید.  تغییری در زندگی شما صورت می‌گیرد، به نفع شماست که از این تغییر استقبال کنید و مطمئن باشید که از این تغییر سودی به شما می‌رسد. شرایطی مهیا می‌شود تا به همراه اعضای خانواده برای خرید بیرون بروید و لحظه‌های شادی را در کنار هم سپری نمایید. به رغم اینکه همیشه احترام دوستان و آشنایان را نگه می‌دارید، امروز کسی از رفتار شما ناراحت می‌شود. این ناراحتی را از دل ایشان بیرون کنید و به وی ثابت نمایید که قصد بی‌احترامی نداشتید. افکار سازنده‌ای در ذهن دارید. اما به این افکار بها نمی‌دهید و اراده‌ای برای اجرای فکرهای سودمند خود ندارید. در اولین فرصت عزمتان را جزم کنید و چیزی که در ذهنتان است را انجام دهید. مطمئن باشید در نهایت همه‌چیز به نفع شما تمام می‌شود.

● متولدین مهر (ترازو):

 بیش‌از‌حد نگران خودتان هستید و زندگیتان را با اضطراب و دلهره ادامه می‌دهید، وقت آن فرا رسیده که نگرانی‌ها را کنار بگذارید و به استقبال زندگی بروید.  به لحاظ مالی اوضاع مناسبی ندارید و مدتی است که درآمد چندانی روانه حساب‌های بانکی شما نشده. غم به دل خود راه ندهید،‌ این شرایط در آینده‌ای نزدیک تغییر می‌کند و اوضاع مالیتان بهبود می‌یابد. به صلاح شماست که قسمتی از این درآمد را برای روز مبادا کنار بگذارید. مهمان‌های زیادی به منزل شما می‌آیند و روز خوشی را تجربه می‌کنید. مدتی است که سری به بزرگان فامیل نزده‌اید، ادامه این رویکرد دلخوری ریش‌سفید‌های فامیل را به دنبال دارد. در اولین فرصت سری به بزرگان خانواده بزنید و دیدارها را تازه کنید.  خطری در کمین است و باید از همیشه مواظب سلامت خود و اعضای خانواده باشید. اطرافیان شما را به عنوان فرد زحمت‌کشی می‌شناسند که لحظه‌ای از کار و تلاش برای خانواده دست بر نمی‌دارد، این روحیه از دید دوستان و آشنایان پنهان نخواهد ماند و امروز به شما ثابت می‌کنند که قدر زحمت‌هایتان را می‌دانند. از آینده هراسی نداشته باشید و با برنامه‌ریزی و پشتکار آینده‌‌ای روشن برای خود و خانواده‌تان رقم بزنید.

● متولدین آبان (عقرب):

ترس و هراس را کنار بگذارید و هدف‌هایتان را با جسارت بیشتری دنبال کنید. از سلامت خود غافل نشوید و با خوردن غذای سالم و ورزش، طول عمر خود را افزایش دهید. اوضاع مالی‌تان بهبود پیدا می‌کند و پولی به دستتان می‌رسد. به لطف این پول هزینه‌های جاری زندگی را پوشش دهید و شرایط مالی‌تان را ثبات بخشید.  یکی از اطرافیان امروز واقعیت را به شما نمی‌گوید و به دردسر میفتید. از این اتفاق درس بگیرید و در آینده شناخت بیشتری از اطرافیان پیدا کنید.  در اوقات فراغت به کار خلاقانه‌ای که علاقه‌ زیادی به آن دارید مشغول شوید. کار مهمی را باید انجام دهید، اما به‌رغم اینکه نقشه‌های زیادی برای انجام این کار کشیده‌اید، این کار امروز به سرانجام نخواهد رسید. همسر یا عشق زندگی‌تان آن‌گونه که باید و شاید برای اعضای خانواده شما احترام قائل نیست و این رویکرد امروز زمینه ناراحتی شما را فراهم می‌کند. در اولین فرصت با عشق زندگی‌تان صحبت کنید و دلخوری‌ها را کنار بگذارید. مدتی است که خبری از پدر، مادر یا بزرگان فامیل ندارید و سری به آنها نزده‌اید، این رفتار زمینه دلخوری آنها را فراهم کرده ‌است، اجازه ندهید این دلخوری ادامه پیدا کند و سری به پدر، مادر یا بزرگان فامیل بزنید و به فکر دلجویی از آنها باشید.

● متولدین آذر (کمان):

بیماری مزمنی دارید و امروز این بیماری وخامت پیدا می‌کند، اما در برابر این بیماری تسلیم نشوید و نگذارید مریضی شما را زمین‌گیر کند. در نتیجه فکری به حال درمان این بیماری بردارید و بر این بیماری مزمن غلبه کنید. امور مالی را با وسواس بیشتری انجام دهید و امروز بیشتر از همیشه مواظب حساب ‌و‌ کتاب‌های‌تان باشید. در غیر این صورت کلاه سرتان می‌رود و در معامله‌ها حسابی ضرر می‌کنید.   فرصتی برای گردش و تفریح پیدا می‌کنید. این فرصت را به فال نیک بگیرید و تا می‌توانید خوش بگذرانید. روز را با آرامش به پایان برسانید و اجازه ندهید نگرانی‌ها شما را مضطرب کند. در رفتار همسر یا عشق ‌زندگی‌تان شک دارید و احساس می‌کنید ایشان مانند سابق رفتار نمی‌کند. اجازه ندهید این احساس ریشه‌دار شود. امروز با همسر یا عشق ‌زندگی‌تان صحبت کنید و احساستان را با ایشان در میان بگذارید.   حرف دلتان را به زبان نمی‌آورید و همیشه از در تعارف و رودربایستی با اطرافیان سخن می‌گویید. این روحیه را کنار بگذارید و صراحت کلام در پیش بگیرید.

● متولدین دی (بز):

اخلاق‌های ناپسندی دارید و اطرافیان را از رفتارهای خود دلخور کرده‌اید. قبل از اینکه این رفتار‌ها شما را به فرد منفوری در بین دوستان و آشنایان تبدیل کند، آن‌ها را کنار بگذارید و توجه بیشتری به اطرافیان داشته باشید. انسان پرتلاشی هستید و لحظه‌ای دست از کار و کوشش نمی‌کشید. با این حال به اندازه‌ای که انتظار دارید به هدف‌هایتان نرسیده‌اید. اجازه ندهید این شرایط شما را افسرده کند. از تلاش شبانه‌روزی دست نکشید و مطمئن باشید در آینده‌ای نزدیک، مزد زحمت‌هایتان را دریافت می‌کنید. در آینده‌ای نزدیک زندگی شما رونق بیشتری پیدا می‌کند و اوضاع مالی‌تان بهبود پیدا می‌کند. از این شرایط نهایت استفاده را ببرید و سبک زندگی جدیدی در پیش بگیرید.  برای از بین‌بردن نگرانی‌های امروز دست همسر یا عشق ‌زندگی‌تان را بگیرید و کمی تفریح کنید.  آن‌گونه که باید‌و‌شاید به همسر یا عشق زندگی‌تان توجه ندارید. قبل از اینکه این رویکرد زمینه دلخوری میان شما و عشق زندگی‌تان را فراهم کند، توجه بیشتری به عشق زندگی‌تان داشته باشید. به خاطر داشته باشید که عقل سالم در بدن سالم است و اگر به موفقیت‌های بیشتر فکر می‌‌کنید، فکری به حال سلامت جسم و جان خود بردارید و با حفظ آرامش در محیط منزل، شرایط را برای موفقیت‌های بیشتر مهیا نمایید.

● متولدین بهمن (ظرف آب):

مشکلی در محل کار یا منزل سد راه شما شده و این وضعیت زمینه ناراحتی‌تان را فراهم کرده است. در نتیجه امروز اصلا حوصله کسی را ندارید و ممکن است که با چیزهای کوچک و پیش‌پاافتاده دعوا راه بیندازید. در چنین شرایطی بیشتر از همیشه مواظب رفتار خود باشید و روز را به گونه‌ای به پایان برسانید که کسی از شما دلخور نشود. یکی از آشنایان امروز روش سودمندی را برای افزایش درآمد با شما درمیان می‌گذارد. این روش را به کار بگیرید و زمینه دستیابی به درآمد بیشتری را فراهم کنید. قصد انجام کارهای مذهبی یا انسان‌دوستانه را دارید، امروز بهترین فرصت برای انجام کارهای خیر است تا با انجام این کارها به لحاظ فکری به آرامش برسید. روز خوبی برای عاشقی در پیش‌روی شماست و فرصتی پیدا می‌کنید تا در کنار همسر یا عشق‌ زندگی‌تان بنشینید و از عشق و محبت صحبت کنید. خبر فرخنده‌ای به دست شما می‌رسد؛ این خبر را با اطرافیان در میان بگذارید و لحظه‌های شادی را در کنار اعضای خانواده تجربه کنید.  

● متولدین اسفند (ماهی):

روز را با ورزش و تحرک آغاز کنید و بیشتر از همیشه به فکر سلامتی‌تان باشید.  عزم کرده‌اید تا پولی که با هزارویک زحمت بدست آورده‌‌اید را برای انجام کاری سرمایه‌گذاری کنید، این سرمایه‌گذاری هیچ اشکالی ندارد و روز خوبی را برای افزایش درآمد انتخاب کرده‌اید، اما در جریان باشید که این سرمایه‌گذاری در کوتاه مدت سودی به دنبال ندارد، ولی اگر صبر و تلاش بیشتری به خرج دهید، در دراز مدت سود سرشاری از این سرمایه‌گذاری خواهید برد. خبر بسیار خوشایندی به دست شما می‌رسد و این خبر زمینه شادی و خوشی شما و دیگر افراد منزل را فراهم می‌کند. دوستی قدیمی امروز برنامه‌ای خاص تدارک دیده تا به شما ثابت کند که همیشه به فکرتان است.  روزهای پرکاری را پشت سر گذاشته‌اید. این شرایط در چند روز آینده پایان می‌یابد و فرصتی برای استراحت مهیا می‌شود. از تعطیلات لذت ببرید و خودتان را مهمان استراحتی جانانه کنید. مشاجره‌ای کوچک میان شما و یکی از آشنایان ایجاد شده است، این فرد با رفتار و گفتارش به شما ثابت می‌کند که از این مشاجره چیزی به دل نگرفته و از شما دلخور نیست.  مدتی است که وقتی را در کنار دوستان و رفقای قدیمی سپری نکرده‌اید، امروز زمان مناسبی فراهم می‌شود تا فرصتی را در کنار دوستان قدیمی سپری نمایید و خاطره‌های خوش گذشته را زنده کنید.

منبع: برترین ها

برچسب ها :
# فال روزانه

لینک کوتاه :
https://aftabir.com/article/show/2408780
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید