امروز دوشنبه 07 آبان 1403

Monday 28 October 2024

فال روز دوشنبه 7 آبان 1403


1403/08/07
کد خبر : 2409306
دسته بندی : فال
تعداد بازدید : 33 نفر

● متولد فروردین (بره):

به خاطر داشته باشید که زندگی همیشه فراز و فرودهای خاص خودش را دارد و اجازه ندهید، مشکلات روزمره، روز شما را خراب کند. دستتان را روی زانوی خود بگذارید و فکری برای افزایش درآمد بردارید. کالای گران‌بهایی که مدت‌هاست به فکر خرید آن هستید را امروز سفارش دهید. مطمئن باشید خرید این کالا به لحاظ روحی زمینه دلخوشیتان را فراهم خواهد کرد. یکی از اطرافیان شما عشق نافرجامی را تجربه کرده و در عشق شکست خورده است، اجازه ندهید این فرد بیشتر از این ناراحتی تحمل کند و امروز هر کاری که از دستتان بر می‌آید را برای بهبود روحیه این فرد انجام دهید. تلاش‌های زیادی در زندگی انجام داده‌اید. با این حال آن‌گونه که بایدوشاید به زحمت‌های‌‌تان اهمیت نمی‌دهید و همیشه خودتان را دست کم گرفته‌اید. ادامه این رویکرد به صلاح شما نیست. اهمیت بیشتری برای خودتان قائل شوید و قدر زحمت‌های‌تان را بدانید. به جلسه مهمی دعوت می‌شوید. حضور شما در این جلسه زمینه آشناییتان با افراد سرشناسی فراهم می‌شود. از این شرایط نهایت استفاده را ببرید و ارتباطات خود را گسترش دهید. اطرافیان شما را به عنوان فرد زحمت‌کشی می‌شناسند که لحظه‌ای از کار و تلاش برای خانواده دست بر نمی‌دارد، این روحیه از دید دوستان و آشنایان پنهان نخواهد ماند و امروز به شما ثابت می‌کنند که قدر زحمت‌هایتان را می‌دانند.

● متولدین اردیبهشت (گاو):

امروز فردی قصد آزار و اذیت شما را دارد، اجازه ندهید این فرد به نیت شوم خودش برسد.  گرفتاری مالی دارید و ذهن‌تان حسابی مشغول است. با این حال به صلاح شماست که بیش از حد ذهن‌تان را مشغول نکنید. این گرفتاری‌ها در چند روز آینده خاتمه پیدا می‌کند و اوضاع مالیتان بهتر می‌شود. اهمیت چندانی به همسر یا عشق ‌زندگی‌تان نمی‌دهید و ایشان را همیشه دست‌کم می‌گیرید، ادامه این رویکرد چیزی به غیر از قهر و ناراحتی به دنبال ندارد. در نتیجه از امروز به خودتان قول بدهید که رفتاری شایسته و درخور با عشق ‌زندگی‌تان در پیش بگیرید و به ایشان بی‌احترامی نکنید. امروز از آن روزهاست که خاطره‌های خوش کودکی در ذهن‌تان تداعی می‌شود و احساس می‌‌کنید که کودک درون‌تان زنده شده ‌است. این احساس را به فرصتی برای شادی و تفریح تبدیل نمایید و تا می‌توانید خوش بگذرانید.  سفری در پیش دارید. از هم اکنون بار سفر ببندید و خودتان را برای مسافرتی خاطره‌انگیز آماده کنید.  احتمال ایجاد مشاجره‌ای میان شما و یکی از آشنایان بر سر چیزهای پیش‌پاافتاده وجود دارد. اجازه ندهید این مشاجره بالا بگیرد و به هر قیمتی که شده به صلاح و صفا برسید.

● متولدین خرداد (دوقلوها):

شرایطی برای مسافرت مهیا می‌شود. راهی سفر شوید و لحظه‌ها‌یی خاطره‌ساز را در مسافرت تجربه کنید. انسان پرتلاشی هستید و حتی برای لحظه‌ای از تلاش و کوشش دست نمی‌کشید. با این حال چندان که انتظار دارید به دستارودهای چشمگیری نرسیده‌اید. اجازه ندهید این شرایط زمینه افسردگی شما را فراهم کند. به تلاش خود ادامه دهید و مطمئن باشید در آینده‌ای نزدیک با موفقیت‌های ارزشمندی روبه‌رو خواهید شد. جانب اعتدال را در سخاوتمندی‌های خود نگه دارید و خودتان را بیش‌از‌حد وقف دیگران نکنید. ادامه این رویکرد نه‌تنها جلوی موفقیت‌های شما را می‌گیرد،‌ بلکه باعث می‌شود از حال خودتان غافل شوید و آن‌گونه که باید و شاید به خودتان نرسید. مدتی است که مانند سابق، شاد نیستید و خنده از لب‌های شما محو شده است. اجازه ندهید این روحیه ادامه پیدا کند. بیشتر از همیشه خودتان را تحویل بگیرید و با انجام کارهای دلخواه، روحیه‌‌ خود را تقویت کنید. با موفقیت فاصله چندانی ندارید و اگر بیشتر تلاش کنید، در آینده‌ای نزدیک مزد زحمت‌های خود را دریافت خواهید کرد.  مدتی است حسابی سر شما شلوغ شده و فرصتی برای استراحت پیدا نمی‌کنید. غم به دل راه ندهید، زیرا این شرایط ادامه پیدا نمی‌کند و شرایطی مهیا می‌شود تا حسابی تفریح کنید.

● متولدین تیر (خرچنگ):

اتفاق پیش‌بینی نشده‌ای انتظار شما را می‌کشد. امروز بیشتر از همیشه مواظب باشید و کاری نکنید که خطری به دنبال داشته باشد.  فردی از شما درخواست پول دارد، اما به صلاح‌تان است که دست رد به سینه او بزنید. در غیر این صورت پولی که به ایشان قرض می‌دهید را هرگز باز پس نخواهید گرفت. چند وقتی است که فرصتی را برای بودن در کنار اعضای خانواده اختصاص نداده‌اید و اعضای منزل دلتنگ شما هستند. ادامه این وضعیت چیزی به غیر از دلخوری در میان اهل منزل به دنبال نخواهد داشت، در نتیجه در اولین فرصت وقتی را به اعضای خانواده اختصاص دهید و کاری کنید که حسابی به شما و اهل منزل خوش بگذرد. زندگی را به اطرافیان سخت می‌‌گیرید و انتظارهای زیادی از دوستان و آشنایان دارید. این رویکرد را کنار بگذارید و مهربانی را با اطرافیان در پیش بگیرید. روز خوبی برای شراکت نیست و احتمال زیادی وجود دارد که شریکتان کلاه سرتان بگذارد. در اولین فرصت وضعیت مالی خود را بررسی کنید و مواظب باشید در چیزی در حساب‌و‌کتاب‌های شما از قلم نیافتاده باشد.  ذهن آشفته‌ای دارید و تمرکز لازم را برای انجام کارهای دشوار از دست می‌دهید. اجازه ندهید این روحیه ادامه پیدا کند. از امروز با ورزش و کارهای آرامش‌بخش، تمرکز بیشتری پیدا کنید.

● متولدین مرداد (شیر):

همسر یا عشق ‌زندگیتان گرفتار بستر بیماری است و امروز حال خوبی ندارد، در این شرایط اجازه ندهید عشق ‌زندگیتان لحظه‌ا‌ی را بدون شما سپری کند و تا می‌توانید از ایشان پرستاری نمایید. از لحاظ مالی روز بسیار خوبی را در پیش دارید و پولی به دست‌تان می‌رسد، شرط‌ عقل این است که تمامی این پول را خرج نکنید و قسمتی از آن را برای روز مبادا کنار بگذارید. یکی از اطرافیان فرزندی به دنیا آورده و به جشن و سروری برای این نورسیده دعوت می‌شوید. در این مراسم شرکت کنید و لحظه‌های شادی را در کنار دوستان و آشنایان تجربه نمایید.  شرایطی برای دستیابی به یکی از آرزوهای دیرینه‌تان پیدا می‌کنید. از این شرایط نهایت استفاده را ببرید و هر لحظه به آرزوهایتان نزدیکتر شوید. انسان مسئولیت‌پذیری هستید و برآورده‌کردن نیازهای اعضای خانواده را به نیازهای خودتان مقدم می‌دانید. قبل از اینکه این رویکرد باعث شود تا رسیدگی به خودتان را فراموش کنید، از امروز تصمیم بگیرید که در کنار رسیدگی به نیازهای دیگران، از خودتان غافل نشوید. امروز فرصتی دست می‌دهد تا تفریح و سرگرمی جدیدی را امتحان کنید، این فرصت را به فال نیک بگیرید و تا می‌توانید خوش بگذرانید.

● متولدین شهریور (سنبله):

انسان پرکاری هستید و لحظه‌ای دست از کار و تلاش بر نمی‌دارید، اما کار زیاد برای شما نگرانی‌های بیشتری به دنبال دارد و امروز بیشتر از همیشه مضطرب و نگران هستید. قبل از اینکه این رویکرد کار دست‌تان بدهد، تعادل بیشتری میان کار و تفریح برقرار کنید و به خودتان کمی استراحت بدهید. رهسپار سفر هستید. در این مسافرت چشم از چمدان‌ها و لوازم خود برندارید چرا که ممکن است کالای باارزشی را در این سفر گم کنید. امروز احتمال دارد ضرر هنگفتی را تجربه کنید. به صلاح شماست که حواس‌تان به دخل‌و‌خرج‌تان باشد و از معامله‌های پرخطر دوری کنید. بیش‌از‌حد به مشکلات فکر نکنید. به جای اینکه اجازه دهید ذهن‌تان درگیر مشکلات باشد، تلاش بیشتری به‌خرج دهید و راه‌کارهای عملی برای حل مشکلات اتخاذ کنید. از یکی از دوستان صمیمی خود خبر ندارید و حسابی دلتنگ‌اش شده‌اید. در اولین فرصت خبری از این دوست بگیرید و دیدارها را تاره کنید. دزدی در کمین مال و اموال شماست. در این شرایط بهتر است چشم از دارایی‌های خود برندارید و روز را به گونه‌ای به پایان برسانید تا چیزی از اموال شما به سرقت نرود. به خودتان وعده داده‌اید که در کنار همسر یا عشق ‌زندگی‌تان خریدهای زیادی انجام دهید، این وضعیت به لحاظ مالی ممکن است شما را تحت‌فشار قرار دهد، اما نگران نباشید چرا که جای خالی خرج‌های امروز در آینده پُر خواهد شد.

● متولدین مهر (ترازو):

از زندگی که دارید راضی نیستید و دائم خودتان را سرزنش می‌کنید. ادامه این رویکرد چیزی به غیر از افسردگی برای شما به دنبال ندارد، در نتیجه امروز زمان مناسبی است که دست از سرزنش خود بردارید و به فکر تقویت روحیه‌تان باشید.  کار مهمی در پیش رو دارید، اما از انجام این کار سر باز می‌زنید و آن را به آینده موکول کرده‌اید. به وقفه انداختن این کار مهم، چیزی  به غیر از ضرر برای شما به دنبال ندارد. کارهای دشوار را به پایان برسانید و به اطرافیان ثابت کنید که چند مرده حلاج هستید. اتفاق خوشایند و غیرمنتظره‌ای در زندگی شما رخ می‌دهد. این اتفاق را به فال نیک بگیرید و لحظه‌هایی سرشار از شادی و نشاط را تجربه کنید. از لحاظ کاری با رقبای زیادی طرف هستید، اما به این رقبا میدان ندهید و برای موفقیت از هوش سرشار خود کمک بگیرید. یکی از اعضای خانواده گرفتار مشکل مالی است و بدهی سنگینی بالا آورده، هر کاری که از دست‌تان برمی‌آید را برای حل مشکل این فرد انجام دهید و مطمئن باشید که محبت‌های شما از چشم ایشان پنهان نخواهد ماند و در آینده در مشکلات دست شما را خواهد گرفت. روز خوبی را برای معاشرت با مردم آغاز نکرده‌اید. در این شرایط بهتر است بیشتر به اعصاب خود مسلط باشید و حرفی نزنید که بعداً‌ زمینه پیشمانی شما را فراهم کند.  فردی قصد دارد میانه شما و همسر یا عشق‌ زندگی‌تان را خراب کند. قبل از اینکه این فرد به هدف شوم خود برسد، ایشان را شناسایی کنید و به وی ثابت نمایید که شعله‌های محبت میان شما و عشق ‌زندگی‌تان هرگز خاموش نخواهد شد.

● متولدین آبان (عقرب):

احساس می‌کنید از همیشه بیشتر انرژی دارید، از این روحیه برای کمک به دیگران استفاده کنید. روحیه‌‌ای خودخواه دارید و زندگی را به کام خود و اطرافیان تلخ کرده‌اید، امروز بهترین زمان برای ترک این رفتار است. انسان عجولی هستید، اما اجازه ندهید این روحیه کارهای مالی و تجاری شما را به خطر بیندازد. دوستان قدیمی خود را کنار گذاشته‌اید و سری به آنها نمی‌زنید، اگر نمی‌خواهید با این رفتار تنها و بی‌کس شوید، امروز حالی از دوستان قدیمی خود بپرسید و رفاقت خود را با آنها محکم کنید.   در چند روز آینده، اتفاق فرخنده‌ای در زندگی شما رخ می‌دهد. این اتفاق را به فال نیک بگیرید و دامنه دستاوردهای‌تان را گسترش دهید.  احتمال دارد که پدر یا مادر یا یکی از بزرگان فامیل بیمار شود، در نتیجه امروز بیشتر از همیشه مواظب بزرگ‌ترهای خانواده باشید. همسر یا عشق ‌زندگی‌تان امروز بیشتر از همیشه به محبت شما نیاز دارد. ایشان را از محبت خود دریغ نکنید و به وی ثابت نمایید که همیشه به فکرش هستید.

● متولدین آذر (کمان):

کار ناتمامی دارید که ذهن شما را به خود مشغول کرده است. امروز فرصتی فراهم می‌شود تا این کار ناتمام را به پایان برسانید. روحیه ولخرجی دارید و اهل پس‌انداز و صرفه‌جویی نیستید. این روحیه را کنار بگذارید و به خودتان قول بدهید که قسمتی از درآمدتان را برای روز مبادا پس‌انداز کنید. خبری خوشحال‌کننده به دست شما می‌رسد. این خبر را با دوستان و آشنایان به اشتراک بگذارید و اطرافیان را در شادی‌های خود سهیم نمایید. تسلط بیشتری بر اعصاب خود داشته باشید و زود از کوره در نروید. ناراحتی شما چیزی به غیر از دلخوری اطرافیان به دنبال خواهد نداشت و ادامه این روحیه به کاهش تعداد دوستان‌ شما ختم می‌شود. مدتی است حسابی گرفتار شده‌‌اید و فرصتی برای سر خاراندن پیدا نمی‌کنید. غم به دل خود راه ندهید، زیرا در چند روز آینده سر شما خلوت می‌شود و شرایطی برای تفریح و استراحت پیدا می‌کنید. شرایطی برای تغییر شغل یا مهارت‌های شما مهیا می‌شود. به صلاح شماست که بیگدار به آب‌ نزنید و قبل از اتخاذ هر گونه تصمیمی، نظر افراد باتجربه را جویا شوید. مهمانی از راه دور به دیدار شما می‌آید و مجبور می‌شوید فرصت زیادی را به پذیرایی به این مهمان اختصاص دهید. محبت بی‌پایانی به اعضای خانواده دارید؛ اما این محبت را ابراز نمی‌کنید و چنین رفتاری باعث شده اطرافیان به این فکر بیفتند که آن‌ها را مانند سابق دوست ندارید. این رویکرد را تغییر دهید و با محبت به اعضای خانواده، به آن‌ها ثابت کنید که از صمیم قلب دوستشان دارید.

● متولدین دی (بز):

  روحیه‌ پرخاشگرانه‌ای که دارید را کنار بگذارید و مطمئن باشید کنار گذاشتن این روحیه زمینه سود و منفعت شما را فراهم می‌کند.  شادی‌های خود را با اطرافیان به اشتراک بگذارید و به دوستان و آشنایان ثابت نمایید که از هر فرصتی برای محبت به دیگران بهره می‌گیرید. زحمت‌هایی که کشیده‌اید امروز به بار می‌نشیند. از این شرایط درس بگیرید و زندگی را به گونه‌ای ادامه دهید تا درآینده دستاوردهای بیشتری از تلاش‌های خود داشته باشید. احتمال زیادی وجود دارد که حواس‌ شما به انجام کارهای غیرضروری پرت شود و از کارهای مهمی که پیش‌رو دارید، عقب بیفتید. به جای وقت‌گذرانی و اتلاف وقت با رفقای ناباب، کمی به فکر افزایش مهارت‌های خود باشید. همسر یا عشق زندگی‌تان بیشتر از همیشه به شما محبت خواهد کرد. لطف ایشان را پیش خودتان نگذارید و جام وجودش را لبریز از عشق کنید.

● متولدین بهمن (ظرف آب):

امروز با حجم زیادی از کارها روبه‌رو خواهید شد، اما انرژی لازم را بدست می‌آورید و خسته نخواهید شد. خلاقیت و استعداد خود را دست‌کم نگیرید و از این توانایی‌ها نهایت استفاده را ببرید.  فردی امروز از شما تقاضایی دارد اما از انجام آن ناتوان هستید. در چنین شرایطی به صلاح شماست که برای انجام چنین کاری خودتان را به دردسر نیندازید. کارهای زیادی بر سر شما آوار شده و فرصت سرخاراندن ندارید، اما غم به دل خود راه ندهید چرا که به اندازه کافی انرژی برای انجام کارها خواهید داشت و کاری ناتمامی باقی نخواهد ماند. کار ناتمامی دارید و به‌رغم این‌که این کار را باید در موعد مقرر انجام دهید، حوصله انجام آن  را ندارید و انجام این کار را پشت گوش میندازید، این وضعیت اصلاً به صلاح شما نیست و در اولین فرصت این کار را به پایان برسانید. اهل رقابت هستید و در برابر مشکلات کوتاه نمی‌آیید. با این حال مشکلی بزرگ در سر راه شما قرار گرفته که امانتان را بریده است. برای حل این مشکل از اطرافیان کمک بگیرید و به هر قیمتی که شده گرفتاری‌ها را پشت سر بگذارید. آتش عشق در دل شما از همیشه شعله‌ورتر شده و احساس می‌کنید که بیشتر از همیشه همسر یا عشق زندگی‌تان را دوست دارید، این احساس را با عشق ‌زندگی‌تان درمیان بگذارید و روزی سرشار از عشق و محبت را تجربه کنید.

● متولدین اسفند (ماهی):

راهی سفری دورودراز هستید و در این سفر خطرهای زیادی سلامت شما را تهدید می‌کند، در نتیجه تا جایی که امکان دارد این سفر را به آینده موکول نمایید. روز شلوغی را در پیش دارید و حجم زیاد کارها شما را خسته و کوفته خواهد کرد، اما اجازه ندهید کمرتان زیر بار کارهای روزانه خم شود و روحیه‌ای خستگی‌ناپذیر را برای انجام کارهای شلوغ امروز در پیش بگیرید.  به خودتان وعده‌ خرید کالایی با ارزش را داده‌اید و مدت زیادی است که برای خرید این کالا لحظه‌‌شماری می‌کنید، اما تاکنون پول لازم برای خرید این کالا فراهم نشده است. امروز ورق بر می‌گردد و پولی بدست‌تان می‌رسد تا این کالا را خریداری نمایید، این خرید را با خیال‌راحت انجام دهید و مطمئن باشید خرید این کالا، رضایت خاطر شما و اعضای خانواده را به دنبال خواهد داشت.  از مهارت‌های خود نهایت استفاده را برای پیشرفت در کارها ببرید.  تلاش و جدیدت بیشتری در انجام کارها داشته باشید. تنهایی را به حضور در جمع ترجیح می‌دهید و امروز فرصتی برای خلوت با خودتان پیدا می‌کنید.  امروز روی خوشی از همسر یا عشق ‌زندگی‌تان نخواهید دید. از رفتار ایشان دلخور نشوید، اجازه دهید عشق زندگی‌تان کمی با خودش خلوت کند. پس از مدتی دوباره رفتاری محبت‌آمیز با شما در پیش خواهد گرفت.

منبع: برترین ها

برچسب ها :
# فال روزانه

لینک کوتاه :
https://aftabir.com/article/show/2409306
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید