امروز چهارشنبه 07 شهریور 1403

Wednesday 28 August 2024

فال روز دوشنبه 13 اردیبهشت 1400


1401/07/27
کد خبر : 22775
دسته بندی : روز
تعداد بازدید : 74 نفر

● متولد فروردین (بره):

امروز ممکن است عشقتان بخواهد در مورد مشکلاتی که با خانواده اش دارد با شما درد دل کند. خودتان را برای شنیدن حرف های او آماده کنید و سعی کنید شنونده ی خوبی باشید. او از شما انتظار ندارد که برای مشکلاتش راه حلی پیدا کنید. همین که به حرف هایش گوش کرده و درکش کنید برایش کافی خواهد بود، اما اگر خودش از شما خواست که در مورد این موضوع قضاوت کنید با صداقت کامل نظر واقعیتان را به او بگویید. امروز اطرافیانتان از شما انتظارات زیادی دارند و شما هم از این که هر کاری که از دستتان برمی آید برای آنها انجام دهید لذت می برید، اما بهتر است مواظب باشید از حد معقول فراتر نروید و روز تعطیل خود را برای انجام کارهای دیگران هدر نکنید. شما به اندازه کافی باهوش هستید اما اگر بخواهید دائما و به نحو طعنه آمیزی قابلیت های بالای هوشی‌تان را به نمایش بگذارید نتیجه خوبی عایدتان نخواهد شد اطرافیانتان مطمئنا از سلطه جویی و پرخاشگری کلامی‌تان خسته خواهند شد، اگر نمی خواهید تنها باشید بهتر است مثل گذشته با مهربانی و ملایمت رفتار کنید .

● متولدین اردیبهشت (گاو):

امروز اگر کاری به عهده تان گذاشته شده است خوب به دستورالعمل هایی که به شما داده می شوند گوش کنید، زیرا ذهنتان به خوبی همیشه کار نمی کند. اگر حواستان را خوب جمع نکنید ممکن است مسیر اشتباهی را در پیش بگیرید و مجبور شوید از میانه ی راه همه چیز را از نو شروع کنید. از اینکه سؤال بپرسید و یا بگویید که متوجه توضیحات نشده اید خجالت نکشید. آهسته و پیوسته پیش بروید تا خیالتان از بابت اینکه اشتباهی نمی کنید راحت باشد. امروز همه به این موضوع که شما چقدر جذاب، خوش صحبت و تأثیرگذار هستید پی خواهند برد. اکنون زمان فوق العاده ای برای دعوت کردن دوستان و اعضای خانواده به منزلتان و یا بیرون رفتن با آنها می تواند باشد. ممکن است افکار آرمانی‌تان مورد آزمایش و پرسش دیگران قرار بگیرد، بهتر است جواب های قانع کننده داشته باشید. شما مایلید دیگران تصمیماتشان را فقط بر اساس ارزشها و انتخابهای شخص شما اتخاذ کنند، کاری به این ندارید که در جهان واقعی پیرامونتان چه خبر است، اگر باورهایتان را تغییر نمی دهید ، اقلا روش‌تان را برای رسیدن به اهدافتان عوض کنید.

● متولدین خرداد (دوقلوها):

امروز اگر هنوز مجرد هستید حواستان را خوب جمع کنید. اگر با شخص جدیدی آشنا شده اید که به نظرتان خیلی جذاب می آید و شخصیتش شما را تحت تأثیر قرار داده است، شاید بهتر باشد در پیش بردن رابطه ی خود با این شخص کمی احتیاط کنید زیرا احتمال دارد جنبه ای از شخصیت او که چندان هم برایتان خوشایند نیست هنوز از دیدتان مخفی مانده باشد. امروز در هر جمعی که حضور پیدا کنید با دیگر حاضرین اختلاف نظر خواهید داشت، اما بهتر است به جای این که از کوره در بروید حرف زدن در مورد مسائل جدی را کنار گذاشته و در مورد چیزهای پیش پا افتاده ای مثل آب و هوا و شلوغی خیابان ها صحبت کنید. یادتان نرود که زندگی بده بستان است از هر دست که بدهید از همان دست هم می گیرید. زمانیکه دیگران به شما تکیه می کنند و خواستار حمایت و پشتیبانی شما هستند هستند به بهترین نحو مسئولیت پذیر باشید. امکان پیشرفت و ترقی در کار برایتان وجود دارد. از نظر مالی تا زمانی که از رفع کامل مشکلات مادی‌تان اطمینان حاصل نکردید دست به ولخرجی نزنید

● متولدین تیر (خرچنگ): 

امروز چیزی که به شدت آن را لازم دارید گم شده است و هر چقدر هم که تمام گوشه و کنار خانه را می گردید آن را پیدا نمی کنید. جستجوی شما برای پیدا کردن این وسیله آنقدر ادامه پیدا خواهد کرد که در پایان بی آنکه به هیچ نتیجه ای رسیده باشید احساس می کنید دارید دیوانه می شوید. اگر واقعا این وسیله را لازم دارید خوب فکر کنید و ببینید آن را کجا گذاشته اید، اگر فکرتان به جایی نرسید کمی دست نگه دارید و منتظر بمانید تا خودش پیدا شود! برخی مسائل مالی باعث نگرانی و ناراحتی شما شده اند. شاید ناگهان به این موضوع پی برده باشید که بیش از حد توانتان خرج کرده اید و یا خبر برسد که ماه های سختی را در پیش دارید و هزینه های زیادی در انتظارتان هستند. از هرگونه سرمایه گذاری و ریسک که نتیجه‌اش برایتان مبهم است این هفته اکیدا خودداری کنید. بخاطر حساسیت بیش از حدتان در مورد مسئله ای دچار سو تفاهم خواهید شد. بخشش و گذشت را سرلوحه خود قرار دهید تا اعتدال به زندگی‌تان باز گردد. تا زمانی که از احساسات واقعی طرف مقابل‌تان آگاه نشده‌اید، ابراز احساسات نکنید.

● متولدین مرداد (شیر):

امروز از گوش کردن به غیبت هایی که دیگران می کنند خودداری کنید. تمام این شایعاتی که دارند مورد بحث قرار می گیرند و دهان به دهان می چرخند به احتمال زیاد هیچ پایه و اساسی ندارند. اگر اطرافیانتان اصرار دارند به صحبت کردن در مورد این موضوعات ادامه بدهند شما زیاد شنیده هایتان را جدی نگیرید و تا زمانی که خودتان از صحت آنها مطمئن نشده اید در مورد کسی قضاوت نکنید. شما دوستی بی نظیر هستید و از کمک کردن به دوستان و عزیزانتان لذت می برید و به خودتان افتخار می کنید. نظرتان در مورد این که کمی جلوتر بروید و در موسسات خیریه فعالیت کنید یا چند ساعتی در هفته را به فعالیت های اجتماعی که در راستای کمک به دیگران هستند شرکت کنید چیست؟ با مسائل اندکی آرام تر برخورد کنید، زخم زبان دیگران را جدی نگیرید، با فردی روبه رو خواهید شد که ایده های متعددی دارد و با شما در مورد آن‌ها صحبت خواهد کرد، با وجود آنکه ممکن است این شخص تا حدی شما را کلافه کند اما می توانید از مصاحبتتان مطالب بسیار ارزشمندی یاد بگیرید و آنها را در جهت بهبود زندگی‌تان به کار ببرید.

● متولدین شهریور (سنبله):

شما برای مدتی نسبتا طولانی به فکر خریدن یک وسیله ی لوکس و غیر ضروری بوده اید و امروز مقاومت در برابر وسوسه ی خرید این وسیله برایتان سخت تر از هر زمان دیگری شده است. قبل از هر کاری کمی فکر کنید و از اینکه واقعا این وسیله را می خواهید و بعدا از خرید آن پشیمان نخواهید شد و همچنین از اینکه خرید آن شما را در روزهای باقی مانده ی این ماه از لحاظ مالی تحت فشار قرار نخواهد داد اطمینان حاصل کنید. همیشه خرید اشیای لوکس به معنی پول هدر دادن نیست، گاهی خرید این وسایل می تواند به طور شگفت انگیزی اعتماد به نفس شما را بالا ببرد و به شما کمک کند نگاه بهتری نسبت به خودتان داشته باشید. در مورد کار یا تحصیل افق های جدیدی پیش رویتان قرار خواهد گرفت. در کارهایتان تا حدی مخفیانه و مرموزانه عمل می کنید، بهتر است این روش را ترک کنید وگرنه نزدیکانتان را از خودتان رنجیده خاطر می کنید. مسئولیت زیادی به گردن دارید بهتر است کاری را که شروع کرده‌اید به پایان برسانید در غیر اینصورت دچار سردرگمی خواهید شد و این چیزی است که الان به آن احتیاج ندارید.

● متولدین مهر (ترازو):

امروز دوست دارید به وضعیت زندگی خود فکر کرده و ببینید که آیا از زندگی شخصیتان تا چه حد رضایت دارید و چه احساسی نسبت به زندگیتان دارید. شما نسبت به همیشه نیازهای خیلی بیشتری در خود احساس می کنید و فکر می کنید که این نیازهایتان بسیار حیاتی هستند و هر چه زودتر باید برآورده شوند. از فرصتی که دست داده است استفاده کرده و در مورد نیازهای خود، به ویژه نیازهای عاطفیتان، با شخصی که دوست دارید صحبت کنید. این کار باعث خواهد شد وضعیت رابطه تان وضوح بیشتری پیدا کند. یادتان باشد که حتما در مورد احساسات منفی خود نیز صحبت کنید تا پیش از آن که به رابطه تان لطمه ای بزنند از آنها رها شوید. بجای دست روی دست گذاشتن و انتظار کشیدن دست بکار شوید و برنامه ریزی کنید. در مورد موضوع پیش آمده ممکن است با مانعی دشوار برخورد کنید که گذشتن از آن آسان نیست، به هیچ وجه آن را نادیده نگیرید، ممکن است با کمترین غفلت و بی توجهی سرنوشتتان تغییر کند. حواستان باشد که در هفته جاری از افراط در هر زمینه ای خودداری کنید.

● متولدین آبان (عقرب): 

امروز فرصت بسیار خوبی است برای این که به حس درونیتان و فقط به حس درونیتان اجازه بدهید شما را راهنمایی کند. اگر کار خاصی ندارید و وقت آزاد در اختیارتان است ذهنتان را رها کرده و قطار افکارتان را دنبال کنید و ببینید شما را به کجا خواهد کشاند. شاید با انجام این کار به واقعیتی در مورد خودتان پی ببرید که تا به حال از آن بیخبر بوده اید، چیزی که مدتها در انتظار بوده تا دیده شود. به یاد داشته باشید که اهداف و خواسته هایتان تا زمانی که خودتان برای تبدیل آنها به واقعیت تلاشی نکرده اید چیزی جز خیال و رویا نخواهند بود. امروز رفتن به رستوران را به شما توصیه نمی کنیم، چون یا از غذا خوشتان نخواهد آمد و یا مسموم خواهید شد! جای یافتن راه حلی ساده و سریع، راهی پیدا کنید تا بتواند در طولانی مدت شما را به هدف مطلوبتان برساند. تحت هیچ شرایطی از وظایف و تعهدات خود غافل نشوید. اتفاقی برایتان خواهد افتاد که به خنده تان خواهد انداخت. شجاعانه با حقیقت روبرو شوید و احساساتتان را به زبان آورید حتی در این راه با مشکلاتی مواجه شوید.

● متولدین آذر (کمان):

امروز از آن روزهایی است که دلتان می خواهد فقط در عالم خیال و رویا غرق شده و برای یک تعطیلات بی نظیر در دنیای خیالاتتان برنامه ریزی کنید. شما معمولا آدم خیلی با مسئولیتی هستید و کارهایی که به عهده دارید را به خوبی انجام داده و وقت خود را هدر نمی دهید، پس هیچ اشکالی ندارد اگر بخواهید روز تعطیلتان را به این صورت بگذرانید. این کار به شما فرصت سفر به دنیای درونتان را خواهد داد و اطلاعات جالبی را در مورد خودتان در اختیار شما خواهد گذاشت. شاید حتی در نهایت به این نتیجه برسید که بالاخره وقت آن رسیده است که ایده ای که مدتی است در سر دارید را عملی کنید! آرامش را با موسیقی به زندگی‌تان بر گردانید. کار امروز را به فردا نیندازید بدین ترتیب احساس بهتری نسبت به خودتان خواهید داشت. احساس می کنید نیاز به سکوت بیشتری دارید به همین دلیل برای مدتی از حضور در جمع‌ها کناره می گیرید تا با خود تنها باشید ممکن است اطرافیانتان شما را مردم گریز قلمداد کنند به حرف هیچکس توجه نکنید.

● متولدین دی (بز):

امروز ممکن است با شخصی آشنا شوید که علاقه ی بسیار زیادی نسبت به شما نشان داده و از هر لحاظ که فکرش را بکنید شما را مورد حمایت خود قرار خواهد داد. این که افرادی دور و برتان باشند که شما را مورد تشویق و حمایت خود قرار داده و باورتان داشته باشند خیلی خوب و ارزشمند است، اما نباید با آنها طوری رفتار کنید که انگار از شما پایین تر هستند و بخواهید توانایی هایتان را برای آنها به نمایش بگذارید چون این کار در واقع بیش از هر کس دیگری به ضرر خودتان خواهد بود. امروز تماشای فیلم هایی که در مورد موضوع های تلخ اجتماعی هستند را به شما توصیه نمی کنیم، اگر این کار را بکنید تا چند روز افسرده خواهید شد! شور و شوق عاشقی را در قلب خود حس می کنید، و دلتان می خواهد شادی‌تان را فریاد بزنید، ابر های تیره از آسمان زندگی‌تان کنار خواهد رفت و احساس رضایت را تجربه خواهید کرد. زمان آن است که همه تمام توانتان را بکار بگیرید تا به نتیجه ای دلخواه برسید. در حالی که پیشنهاد های دیگران را بررسی می کنید، نیاز های خودتان را هم مدنظر قرار دهید.

● متولدین بهمن (ظرف آب):

شما در موقعیت های بحرانی و دشوار حساسیت زیادی از خود نشان داده و ایده های خوبی به سرتان می زنند. در چنین موقعیت هایی شما نمی توانید بیکار نشسته و سختی کشیدن دیگران را تماشا کنید و به کمکشان نشتابید. با این حال گاهی هم به خاطر این که نسبت به خودتان چنین احساس مسئولیتی نمی کنید و به برآورده ساختن نیازهای شخصیتان اهمیت نمی دهید دچار عذاب وجدان می شوید. چرا حداقل امروز را به خودتان اختصاص نمی دهید و از این روز برای لوس کردن خودتان و توجه و رسیدگی به نیازهایتان استفاده نمی کنید. به هیچکس به غیر از خودتان توجه نکنید، بقیه می توانند حداقل این یک روز را منتظر بمانند! این روزها احساس می کنید زندگی‌تان روندی یکنواخت به خود گرفته، درنگ نکنید و همین امروز کاری جسورانه انجام دهید نتیجه آن رسیدن به هدفی تازه و مثبت خواهد بود، با عقل و دلتان در نبرد هستید قبل از آن که احساساتتان بر عقلتان غلبه کند با مروری بر گذشته تصمیمی صحیحی بگیرید. به زودی پیام یا خبری خوش دریافت خواهید کرد.

● متولدین اسفند (ماهی):

روزهایی مانند امروز می توانند بهترین فرصت ممکن را برای شما فراهم کنند تا به زمینه هایی از زندگیتان که به توجه و رسیدگی شما نیاز دارند بپردازید. دلتان کمی هوای تازه می خواهد؟ مدت هاست به فکر یک شام رمانتیک دو نفره در کنار عشقتان بوده اید؟ هوس یک پیک نیک در اطراف شهر را کرده اید؟ پس معطل چه هستید؟ فرصتی بهتر از امروز برای این کارها پیدا نخواهید کرد. به جای این که تمام مدت رویای خوشبختی و شادی را در سر بپرورانید خودتان این احساس را به خود هدیه کنید. آن روزی که برای برآورده کردن رویاها و آرزوهایتان در انتظارش نشسته اید تا خودتان دست نجنبانید هرگز از راه نخواهد رسید. احساسات قلبی‌تان با ندای عقلتان در تضاد هستند. نگران فکر دیگران در مورد خود نباشید و همان کاری را انجام دهید که فکر می کنید درست هست. به زودی حقانیت شما برای همه ثابت می شود. از شکست های گذشته خود نا امید نباشید چرا که غم و حسرت بر گذشته‌ها هیچ دردی را دوا نمی کند زندگی را به خود سخت نگیرید تا دنیا به شما سخت نگیرد.

منبع: تصویر زندگی

برچسب ها :
# فال روزانه

لینک کوتاه :
https://aftabir.com/article/show/22775
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید