امروز شنبه 10 شهریور 1403

Saturday 31 August 2024

علاقمندان به تکنولوژی با ایفون ۱۳ پرو مکس یک قدم به نهایت تکنولوژی نزدیک ترند


1401/07/27
کد خبر : 28634
دسته بندی : فن آوری
تعداد بازدید : 20 نفر

همه ما دوست داریم که از آخرین تکنولوژی جهان موبایل استفاده کنیم. اپل به‌عنوان یک شرکت آمریکایی و صاحب پر فروش‌ترین گوشی‌های جهان هم توجه زیادی به این موضوع دارد. به‌همین دلیل است که آیفون 13 پرو مکس در بردارنده بهترین فناوری اپل در سال جاری بوده و تا زمان معرفی سری آیفون ۱۴ می‌توانید به سراغش بروید. کل گوشی‌های سری آیفون 13 تقریبا چنین شرایطی دارند و با تفاوت نسبتا پایینی می‌توانید به سراغ این محصولات بروید.

آیفون 13 پرو مکس در سه ماهه اخیر فروش بالایی را ثبت کرده و با داشتن ۳.۴ درصد از سهم بازار گوشی‌های هوشمند، این موضوع را اثبات می‌کند. در کل، پنج مدل از گوشی‌های هوشمند اپل چنین شرایطی را داشته و در لیست ده تایی که کانترپوینت برای ماه آوریل منتشر کرده است، در رتبه‌های بالا قرار دارند. آیفون 13 پرو مکس جمعی از بهترین امکانات از جمله باتری بزرگ‌تر، صفحه نمایش ۱۲۰ هرتزی و تراشه بهتر را به همراه دارد و کاملا می‌توانید برای چندان سال از آن استفاده کنید.

قابلیت‌های جذاب آیفون 13 پرو مکس

آیفون 13 پرو مکس می‌تواند تمام انتظارات‌تان از یک گوشی را مرتفع کند. این پرچم‌دار با قیمت پایه ۱۰۹۹ دلار روانه بازار شده و از صفحه نمایشی با نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتز استفاده می‌کند که سریع‌ترین عملکرد را در بین تمام گوشی‌ها داشته و عمر باتری حماسی آن نیز بر همگان آشکار است. دوربین‌های آیفون 13 پرو مکس باز هم این گوشی را در بالاترین سطح حفظ می‌کنند. چرا که بهترین دوربین‌های سال ۲۰۲۱ بوده و با یک حالت ماکرو جدید که از دوربین اولترا واید استفاده می‌کند، می‌توانید ویدیوهایی با سبک سینمایی گرفته و جلوه جذاب بوکه هم داشته باشید.

سبک‌های مختلف عکاسی را می‌توانید انتخاب کرده و عکس‌های بسیار نزدیک تهیه کنید. برآمدگی دوربین آیفون 13 پرو مکس هم این‌بار به لطف سنسورهای بزرگ‌تر قطعا برجسته‌تر دیده می‌شود و طراحی کلی آن از آیفون 12 پرو مکس سنگین‌تر است. همچنان ناچ را در صفحه نمایش ۶.۷ اینچی آن می‌بینیم، اما ابعاد آن کوچک‌تر شده است. اگر قصد دارید که همه ویژگی‌ها را در یک گوشی جمع و جورتر و کمی ارزان‌تر داشته باشید، آیفون 13 پرو می‌تواند انتخاب نهایی شما باشد. گوشی ارزان‌تر این سری که لنز تله فوتو و نمایشگر ۱۲۰ هرتزی ندارد، آیفون 13 پایه نام دارد و جزو گوشی‌های استاندارد این سری محسوب می‌شود.

طراحی

آیفون 13 پرو مکس امسال طراحی نام آشنای سال گذشته را داشته و یک سری تغییرات کوچک دارد. ناچ کوچک‌تر شده و گوشی سنگین‌تری نسبت به سال گذشته شاهد هستیم. آبی سیرا همچنان پرطرفدارترین رنگ در بین گوشی آیفون 13 است. این گوشی از لبه‌های صاف سال گذشته‌اش استفاده می‌کند که البته کمی متفاوت‌تر دیده می‌شود. آرایه دوربین بزرگ‌تر از قبل شده و فضای بیشتری از پشت گوشی را اشغال خواهد کرد. طراحی در کل شیک‌تر از سال گذشته بوده و هنوز هم دلایل لازم برای خرید را به شما خواهد داد. حتی اگر آیفون ۱۲ پرو مکس دارید، می‌توانید این دو گوشی را مقایسه کرده و به تفاوت‌های آن پی ببرید.

نکته مثبت بخش طراحی این است که همان فناوری کلیدی فیس آی دی در ناچ کوچک‌تر جا شده است و نسبت به آیفون‌های قبلی، با یک پیشرفت شگرف روبرو هستیم. طراحی هنوز تمام صفحه نیست، اما در سال‌های آینده می‌توانیم کاملا با حذف ناچ روبرو شویم. هم اکنون فضای بیشتری برای باتری فراهم شده و اپل موفق می‌شود که باتری بزرگ‌تری را در آن به کار ببرید. خوشبختانه، به‌روزرسانی نرم‌افزاری هم فیس آی دی را قادر می‌سازد که همراه با ماسک روی صورت هم شناسایی را به درستی و با دقت انجام دهد. کارشناسان این قابلیت را تست کرده و آن را تائید می‌کنند.

عملکرد باتری و شارژ

باتری این گوشی بزرگ‌تر شده و پیشرفت‌های دیگری هم می‌بینیم. در تست‌ها، اگر روشنایی روی ۱۵۰ نیت بوده و مدام شبکه 5G را روشن بگذارید و به وب گردی بپردازید، می‌توانید ۱۲ ساعت و ۱۶ دقیقه از گوشی استفاده کنید. آیفون ۱۲ سال گذشته همین کار را در مدت ۱۰ ساعت و ۵۳ دقیقه انجام می‌داد. آیفون 13 پرو مکس با شارژر ۲۰ واتی USB-C پس از مدت زمان نیم ساعت می‌تواند به ظرفیت ۵۰ درصدی برسد. این در حالی است که گوشی‌های دیگری مانند وان پلاس ۹ پرو می‌توانند به شارژ ۱۰۰ درصد دست پیدا کنند. یک خبر خوب هم وجود دارد که اگر از شارژر ۳۰ وات استفاده کنید، آیفون 13 پرو مکس می‌تواند در ۹۰ دقیقه تقریبا به شارژ ۱۰۰ درصد دست پیدا کند.

طبق گفته اپل در زمان معرفی این گوشی، باتری ۲.۵ ساعت می‌تواند عمر بیشتری را حفظ کند. این به لطف استفاده از تراشه با مصرف انرژی پایین‌تر در کنار ابعاد بیشتر باتری است. صفحه نمایش پروموشن هم‌اکنون مدیریت بهتری در مصرف انرژی داشته و باعث نمی‌شود که باتری سریع‌تر خالی شود. سیستم عامل هم بیشتر برنامه‌ها را کنترل کرده و اجازه نمی‌دهد که آن‌ها با اجرای بیهوده در پس زمینه، باتری را خالی کنند.

خرید از بازرگانی سیب

شما به‌راحتی می‌توانید اقدام به خریداری اقساطی آیفون 13 پرو مکس کرده و بهترین و پر فروش‌ترین گوشی اپل را داشته باشید. این گوشی در کنار اپل واچ، یک ترکیب ایده آل برای کسانی است که ورزش و سلامتی را دوست دارند. اپل واچ چندین سنسور ارزشمند و قابلیت‌های جذاب سلامتی را دارد و انگیزه بیشتری برای ورزش به شما خواهد. خرید اقساطی هر کدام از محصولات اپل در بازرگانی سیب امکان پذیر بوده و تنها کافی است که ۴۰ درصد از مبلغ کل گوشی را بپردازید.

مابقی مبلغ هم به اختیار شما در اقساط ۳ الی ۱۲ ماه پرداخت می‌شود. محصولات دیگری مانند مک بوک و آیپد را هم در مدل‌های مختلف داریم که به‌صورت اقساطی قابل خریداری هستند. رنگ جدید سبز آلپاین هم که چند ماه پیش برای آیفون 13 پرو مکس معرفی شد، در سایت موجود شده است. بازرگانی سیب، جدیدترین محصولات اپل را در سریع‌ترین زمان ممکن موجود کرده و امکان خریداری آسان آن را برای علاقه‌مندان فراهم می‌کند. اگر توان خرید نقدی را ندارید، بهترین شیوه استفاده از شیوه اقساطی است.

منبع: بهار نیوز


لینک کوتاه :
https://aftabir.com/article/show/28634
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید