امروز چهارشنبه 14 شهریور 1403

Wednesday 04 September 2024

عشق را به هم هدیه کنیم


1401/07/27
کد خبر : 27331
دسته بندی : اجتماعی
تعداد بازدید : 23 نفر

یکی از ساده ترین راه ها برای انتقال این پیام مهم هدیه است. هدیه ای مانند گل که می تواند به راحتی پیام شما را منتقل کند. اما باید در انتخاب گل و نوع آن دقت کرد زیرا هر کدام از گل ها نماد یک مفهوم هستند و در هر فرهنگ نیز دارای تفاوت می باشند. مفهوم دادن ابتدا از روم شروع شد و بعد یونانی ها شروع به ساختن نماد برای گل ها نمودند و رفته رفته این نمادها در بسیاری از کشورها رایج شد. برای مثال در ژاپن از گل داوودی به عنوان نماد طول عمر یاد می شود و معمولا به افرادی که بازنشست شده اند هدیه داده می شود. مثال دیگر در ژاپن شکوفه گیلاس است که سمبل زندگی زود گذر است و مفهوم آسان گیری در زندگی و دوستی و مهربانی با دیگران به دلیل گذران سریع عمر را القا می کند. اما در کنار این مفاهیم، گل رز تبدیل به مفهوم و نماد عشق شد.

دسته گل رز قرمز

دسته گل رز قرمز

دسته گل رز قرمز از گذشته تا امروز نماد عشق بوده و بهترین شیوه برای نشان دادن علاقه به طرف مقابل می باشد. به همین دلیل این دسته گل ها برای مراسم عروسی، ولنتاین، تولد، سالگرد ازدواج و نمونه های مشابه کاربرد زیادی دارند.

مدل های دسته گل رز قرمز

گل های رز مورد استفاده برای سبد گل و تاج و دسته گل دارای تنوع بسیار زیادی بوده و نمونه های ساقه بلند و کوتاه با گلبرگ های مخملی و معمولی را شامل میشوند. با توجه به نوع مراسم مورد نظر و همچنین روحیات طرف مقابل مدل های دسته گل رز قرمز که می توانید انتخاب کنید متفاوت است. از جمله مدل های بسیار پرطرفدار می توان به گزینه های زیر اشاره کرد:

دسته گل رز قرمز ساقه بلند

رز ایرانی و هلندی هر دو دارای ساقه های نسبتا بلندی می باشند و یکی از بهترین چیدمان هایی که می توانید برای آنها در نظر بگیرید، استفاده از نوع ساقه بلند می باشد. چیدمان تعداد زیاد گل های رز با ساقه های سبز و بلند و نوارهای کتان و کنف یا مروارید می توانند جلوه ای فوق العاده زیبا داشته باشند. در دسته گل هایی که از گل های ساقه بلند استفاده میشود، بهتر است تعداد گل ها را زیاد انتخاب کنید تا جلوه بهتری داشته باشند. تعداد زیاد گل های رز شکل دایره ای و توپی به خود گرفته و به همین دلیل فوق العاده زیبا خواهند شد.

دسته گل رز قرمز

دسته گل رز قرمز برای خواستگاری

رز نماد و نشان عشق می باشد و به همین دلیل پای ثابت در مراسم خواستگاری محسوب میشود. علاوه بر دسته گل هایی که فقط از رز در آنها استفاده شده، مدل های ترکیبی با آنتوریوم و لیسیانتوس و آستر و اورینتال را نیز می توان انتخاب کرد.
علاوه بر نوع گل ها، در نحوه چیدمان و کاور استفاده شده برای آنها نیز برای مراسم خواستگاری باید دقت کنید. برای رسمی تر شدن چیدمان گل ها می توان از کاورهای کاغذی کرافت و غیره یا پارچه های کنف و کتان استفاده کرد.

دسته گل رز قرمز هلندی

رزهای استفاده شده برای دسته گل دارای انواع مختلفی می باشند که از بهترین و اصلی ترین نمونه ها می توان به رز هلندی اشاره کرد. این نوع گل رز به دلیل ساقه بلند و محکم و گلبرگ های ضخیم و مخملی و رنگ فوق العاده زیبا جلوه بی نظیری دارد. علیرغم وجود رنگ بندی متنوع در میان رزهای هلندی، بهترین و پرطرفدارترین آنها رز قرمز می باشد.
اگر به دنبال هدیه ای لاکچری و لوکس هستید، بدون شک دسته گل رز هلندی ۵۰ شاخه و ۱۰۰ شاخه از بهترین گزینه ها خواهند بود. این نوع دسته گل به دلیل تعداد زیاد شاخه های گل نسبتا گران می باشد، اما جلوه آنها فوق العاده خواهد بود.
سبد گل رز نیز یکی دیگر از انواع گل رز و از بهترین انتخاب ها برای تولد، روز مادر و خواستگاری می باشد که می شود با چیدمانی فوق العاده آن را به هدیه ای زیبا تبدیل کرد. این سبدها ممکن است به صورت تک گل و تنها با رز دیزاین شده یا در کنار آنها تعداد کمی از گل های تزئینی و برگ های پهن و باریک نیز به کار رود.

سبد گل رز قرمز

یکی از بهترین و پرطرفدارترین سبدها برای سالگرد ازدواج، تولد و ولنتاین، سبد با رز قرمز هلندی می باشد. رز قرمز هلندی با گلبرگ های مخملی و ضخیم در سبدهای قهوه ای یا سفید به تنهایی زیبایی خیره کننده ای دارد. اما اگر گل فروش با ایده پردازی و خلاقیت چیدمان منحصر به فرد ارائه دهد، بدون شک هدیه ای به یادماندنی خواهد شد.
گل های رز قرمز استفاده شده در سبدها با توجه به ارتفاع سبد ممکن است به صورت ساقه کوتاه یا کمی ساقه دار استفاده شوند. توجه داشته باشید که زیبایی این سبدها به تعداد زیاد شاخه های گل می باشد، پس اگر به دنبال گزینه های ارزان در زمان خرید هستید، پیشنهاد می کنیم رز هلندی انتخاب نکنید. چون تعداد زیاد این گل ها قیمت سبد را افزایش میدهد و کم شدن تعداد شاخه ها، جلوه و زیبایی را تحت تاثیر منفی قرار خواهد داد.

دسته گل رز قرمز

خرید و سفارش گل رز

اما یکی از نکات کلیدی، خرید این گل ها است. طبیعتا در دنیای امروز که سفارش و خرید آنلاین به انتخاب اول افراد تبدیل شده است، خرید از مجموعه ای مطمئن می تواند هم در زمان صرفه جویی کند و هم مانع از زحمت برای جابجایی و خرید حضوری شود. اما همان طور که گفتیم خرید اینترنتی هم می تواند مشکلاتی به همراه داشته باشد برای مثال ممکن است سفارش دیر ارسال شود و یا اینکه بعد از خرید متوجه تازه نبودن گل ها شوید. مجموعه تاج گل از باسابقه ترین و برترین مجموعه های خرید گل می باشد که امنیت و سلامت خرید شما را تضمین می کند. این مجموعه در کنار انواع گل رز دارای انواع مختلف تاج گل ها نیز می باشد که از محبوب ترین آن ها می توان به تاج گل رنگی نیز اشاره نمود. شما نیز می توانید برای مشاهده انواع گل ها به سایت مجموعه تاج گل مراجعه نموده و برای سفارش نیز می توانید با شماره 09120360677تماس حاصل فرمایید.


لینک کوتاه :
https://aftabir.com/article/show/27331
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید