امروز پنج‌شنبه 15 شهریور 1403

Thursday 05 September 2024

عرضه با کیفیت محصولات تغذیه ای سگ توسط شرکت پت سزار کندی


1401/07/27
کد خبر : 28001
دسته بندی : اجتماعی
تعداد بازدید : 17 نفر

مقدمه

حیوانات خانگی به یکی از بهترین دوست ها برای انسان ها تبدیل شده اند که در بسیاری از موارد همدمی برای افراد تنها می شوند. از جمله حیوانات خانگی پرطرفدار که افراد زیادی تمایل به داشتن آن ها در کنار خود دارند سگ ها هستند. زیرا از لحاظ ارتباطی با انسان ها بسیار صمیمی تر و وفادارتر از سایر حیوانات خانگی بوده و قدرت ارتباط و فهم بالایی دارند. مسئولیت تغذیه این سگ های خانگی بر عهده صاحبان آن هاست که مهم ترین بخش نگهداری آن  می باشد زیرا تغذیه مناسب حیوان بخصوص در سن کم باعث حفظ شادابی و قدرت حیوان در سنین بالاتر می شود.

قیمت غذای سگ خانگی

سگ ها می توانند از غذاهای روزمره انسان ها تغذیه کنند اما به شرطی که میزان غذای مصرفی سگ و توازن انواع مواد غذایی مورد نیاز سگ در ترکیب غذای خانگی رعایت شود تا سگ دچار بیمارهای گوارشی و مشکلات بدنی دیگر نشود.
طبیعتاً دادن غذای خانگی به سگ هزینه نگهداری این حیوان خانگی را کاهش می دهد اما باید بدانید که سگ ها نمی توانند همه انواع غذاهای خانگی را مصرف کنند .
باید از خوراندن برخی از غذاها و میوه های خانگی حاوی کافئین، الکل، فلفل، کشمش، انگور و… به سگ خودداری کنید.


 محصولات تغذیه ای سگ

ارزان ترین قیمت غذای سگ

اگر قصد خرید غذای فرآوری شده برای سگتان را دارید بهتر است از خرید غذای سگی که صرفا قیمت پایینی دارد خودداری کنید.
بهترین غذا برای سگ شما باید در عین داشتن قیمت مقرون به صرفه بتواند تمام نیازهای تغذیه ای سگ شما را برطرف کند.
در غیر این صورت عوارض مصرف غذای بی کیفیت هزینه های زیادی را بابت درمان انواع بیماری‌های سگتان به دنبال خواهد داشت.
با این حال غذاهای خشک و با کیفیتی وجود دارند که از نظر قیمت بسیار ارزان هستند و در ضمن می توانند یک غذای کامل و مناسب برای برطرف کردن تمام نیازهای تغذیه ای سگ شما باشند.

رابطه کیفیت مواد تشکیل دهنده با قیمت غذای سگ

بدیهی است مواد تشکیل دهنده غذای سگ به طور موثری با قیمت غذای سگ در ارتباط هستند، هر اندازه که مواد تشکیل دهنده از نظر تغذیه ای ارزشمند و گران قیمت تر باشند، قیمت غذای سگ هم بالاتر است.
مثلا غذاهایی که حاوی گوشت بره، گوساله، ماهی و مرغ هستند به ترتیب از قیمت بالاتری برخوردارند.
هم چنین غذاهایی که مکمل های پروتئینی و ویتامینی دارند و می توانند تمام نیازهای تغذیه ای سگ را تحت پوشش قرار دهند و غذاهایی که با انواع طعم دهنده ها غنی شده اند از قیمت بالاتری برخوردار هستند.

غذای خشک سگ خانگی

تهیه غذای خشک سگ مزیت های زیادی دارد از جمله این مزیت ها می توان به بر طرف کردن کامل نیازهای تغذیه ای سگ و کاهش آلودگی های جانبی غذا دادن به حیوان و قیمت پایین تر اشاره کرد.
اما لزومی ندارد که حتما غذای خشک مناسب سگتان را خریداری کنید شما می توانید با یک دستور العمل ساده غذای خشک مورد نیاز سگتان را با نازل ترین هزینه تمام شده و در سالم ترین شکل ممکن تهیه کنید.
برای تهیه غذای سگ خانگی ابتدا با مشورت دامپزشک مقدار هر یک از گروه های غذایی مورد نیاز سگتان را تعیین کنید و مواد اولیه را تهیه کنید .
مثلا منبع لازم برای تامین پروتئین می تواند انواع گوشت باشد، فیبر و ویتامین های لازم هم می توانند از طریق افزودن سبزیجات و حبوبات به غذای سگ تامین شوند، پس خورد کردن، ترکیب و یکسان سازی این مواد اولیه در بلندر یا به صورت دستی خمیر حاصل را با وسیله ای مانند وردنه کاملا تخت کنید و در حرارت مناسب توسط فر خشک کنید.
پس از خشک شدن کامل می توانید غذای خشک آماده شده برای سگ را به قطعات دلخواه تقسیم و در اختیار سگتان قرار دهید.
ذکر این نکته حائز اهمیت است که توجه به دستور العمل دامپزشک برای تعیین مقدار موارد اولیه مورد نیاز برای تهیه غذای خانگی برای سگ بسیار مهم است.
چون اگر این نسبت دقیق و حساب شده نباشد ممکن است در طولانی مدت سگ شما دچار عوارض جبران ناپذیری مانند کاهش رشد، درگیری با انواع بیماری های گوارشی، ضعف بدنی، تحلیل عضلات، ریزش مو و… شود.


محصولات تغذیه ای سگ

تولید غذای خشک سگ

برند های معتبر زیادی در زمینه تولید انواع غذای سگ فعالیت می کنند. غذای خشک سگ یکی از پر فروش ترین محصولات تولید شده توسط این شرکت ها هستند.
تولید غذای خشک سگ از طریق ترکیب مواد اولیه خاص به نسبت مشخص و سپس گذراندن مراحل پخت، خشک کردن، تیکه کردن و بسته بندی صورت می گیرد.
تولید غذای خشک برای انواع نژاد های سگ، فرمولاسیون متفاوتی دارد، سن و جنسیت سگ هم یکی دیگر از عوامل موثر در تعیین دستور العمل تولید غذای خشک برای سگ می باشد.

فروشگاه های غذای خشک برای سگ

فروشگاه های زیادی از زمینه عرضه انواع غذای حیوانات خانگی فعالیت دارند. شما می توانید برای تهیه غذای خشک انواع غذای سگ و حیوانات خانگی را از این فروشگاه ها خرید کنید.
خرید از فروشگاه های اینترنتی عرضه کننده غذای حیوانات خانگی آسان تر و مقرون به صرفه تر است.
فروشگاه اینترنتی غذای حیوانات سزار و کندی یکی از معتبر ترین فروشگاه هایی است که می توانید برای تهیه غذای خشک سگ در بالاترین کیفیت و مقرون به صرفه ترین قیمت از طریق وب سایت آن ثبت سفارش کنید.

انواع غذای مناسب سگ

یکی از عوامل مهم در نگهداری سگ ها غذای سگ است که این غذا از تنوع بالایی برخوردار است و از جمله انواع آن غذای سگ خشک، مرطوب و نیمه مرطوب می باشند‌.
شرکت‌های تولید کننده غذای سگ بسیاری در سراسر دنیا در حال حاضر غذا های مورد نیاز سگ ها را تولید و عرضه می ‌کنند.
غذای مناسب برای سگ ها باید دارای پروتئین، چربی، فیبر و نیز سایر مواد مورد نیاز بدن آن ها باشد.طعم غذای سگ ها باهم متفاوت هستند و نیز چاشنی‌ های متفاوتی هم دارند.
اگر غذای سگ از نظر تامین مواد مغذی مورد نیاز این حیوان به مقدار کافی غنی نباشد، سگ ها دچار انواع اختلالات گوارشی و انواع بیماری های مختلف می شوند و ممکن است رشد کافی نداشته باشند؛ بنابراین توجه به کیفیت غذاهای سگ در میزان طول عمر و سلامت سگ تاثیر به سزایی دارد.

غذای مناسب برای سگ باید شامل موارد زیر باشد:

– انواع پروتئین ها
– انواع چربی ها
– انواع کربوهیدرات ها
– انواع ویتامین ها و مواد معدنی و…


محصولات تغذیه ای سگ

نحوه مصرف غذای سگ

بهترین روش برای اطلاع از میزان و نحوه مصرف غذاهای سگ مراجعه به دامپزشک است.
دامپزشک متخصص ابتدا سگتان را روی ترازو قرار می‌دهد و بعد با توجه به سن و ظاهر او، تشخیص می‌دهد که سگ شما به صورت روزانه به چه میزان غذا و در چند وعده نیاز دارد.
بهتر است که شما به دامپزشک خود توضیح دهید که سگ خود را با چه نوع غذایی اعم از غذای خانگی، غذای خشک و… تغذیه می کنید.
البته اکثر دامپزشک ها، به شما پیشنهاد می کنند که تغذیه ی روزانه سگ شما بهتر است که ترکیبی از غذای خانگی و غذای خشک باشد؛ اما به طور کلی شما می توانید یک یا دو دفعه در روز به سگتان غذا دهید.
بهترین راه برای زمان غذا دادن به سگتان استفاده از فاصله زمانی ۸ تا ۱۲ ساعت بین دو وعده غذایی او است.
اگر شما از این راه برای غذا دادن به سگتان استفاده می کنید، بهتر است مقدار غذای مورد استفاده روزانه او را که روی جعبه غذای سگ نوشته شده است را تقسیم بر دو کنید.

بهترین مارک غذای سگ

تولید کنندگان داخلی و خارجی زیادی اقدام به تولید و عرضه انواع غذاهای سگ و دیگر حیوان های خانگی کرده اند.
یکی از بهترین تولید کنندگان این محصولات شرکت سزار و کندی است که با استفاده از مواد اولیه با کیفیت و فرمولاسیون تخصصی طبق نظر دامپزشک اقدام به تولید بهترین غذاهای سگ با کیفیت مناسب و مقرون به صرفه برای انواع نژاد های سگ کرده است.
با مراجعه به وب سایت https://petsezar-candy.com  می توانید اطلاعات بیشتری در این زمینه کسب کنید. و یا در صورت نیاز با شماره تلفن  ۰۲۱۵۵۴۳۶۵۵۰  تماس حاصل فرمایید .


لینک کوتاه :
https://aftabir.com/article/show/28001
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید