امروز دوشنبه 12 شهریور 1403

Monday 02 September 2024

طراحی وب سایت حرفه ای را تنها از حرفه ای ها بخواهید


1401/07/27
کد خبر : 26109
دسته بندی : فن آوری
تعداد بازدید : 17 نفر
هنر طراحی وب سایت در دنیای امروز جایگاه ویژه ای پیدا کرده است؛ چرا که زندگی همه ما به نوعی به دنیای مجازی گره خورده است. طراحان سایت با توجه به نیاز مشتری، اقدام به طراحی انواع سایت حرفه ای می کنند. این سایت ممکن است تنها سایتی برای معرفی یک کالا و یا به صورت سایت فروشگاهی باشد. طراحان حرفه ای بعد از آنالیز نیاز مشتری، با مهارت های گرافیکی و کد نویسی اقدام به طراحی سایتی بی نظیر می کنند. البته شرکت های معتبر و حرفه ای دارای تیم تولید محتوا و سئو نیز هستند که با عملکرد هر یک در ادامه بیشتر آشنا خواهید شد. اگر به دنبال بهترین و ماهرترین طراحی سایت در تهران هستید، پیشنهاد می کنیم این مقاله را از دست ندهید.

طراحی وب سایت طراحی وب سایت حرفه ای ایران سایت

طراحی وب سایت چیست و طراحان وب سایت چه کسانی هستند؟

طراحی وب سایت به معنی ایجاد بستری مناسب برای ارائه خدمات یا فروش کالا است. خدمات ارائه شده می توانند شامل مسائل آموزشی، اطلاع رسانی یا جهت معرفی خدمات یا کالا باشند. به همین دلیل است که طراحان سایت حرفه ای ابتدا هدف و مخاطب را در نظر گرفته و سپس با توجه به آن اقدام به طراحی وب ‌سایت می کنند. مشخصا قالب سایت فروشگاهی با قالب سایت خدماتی یکسان نخواهد بود. در طراحی سایت، روانشناسی نیز اهمیت بسیار دارد. طراح باید بداند که مخاطب سایت مشتری معمولا دارای چه روحیه است و از چه طریق می تواند توجه او را به سایت جلب کند. برای مثال اگر سایت فروشگاهی است، طراح حرفه ای صفحه ای جذاب با رنگ های شاد و زنده طراحی می کند اما در استفاده کردن از کدهای جاوا اسکریپت زیاده روی نکرده و صفحه را به بازار شام تبدیل نمی کند؛ بنابراین، طراح سایت نه تنها یک هنرمند خوش سلیقه و یک مهندس آشنا به وب است، بلکه تا حدودی با روان شناسی اجتماعی نیز آشنای دارد.

ویژگی های یک طراح سایت حرفه ای چیست؟

اگر به دنبال بهترین طراحان وب سایت های تخصصی هستید، باید بدانید که این افراد معمولا در شرکت های معتبر مشغول به کارند. بنابراین شما باید به دنبال شرکت های معتبر و حرفه ای در زمینه طراحی وب سایت باشید تا سایتتان به دست بهترین ها طراحی شود. این شرکت ها تنها با یک نفر کار نمی کنند. آن ها دارای تیمی با ویژگی های لازم برای طراحی سایت اند. تیم گرافیک و کد نویسی تنها یک بخش از این شرکت ها است که به آن دپارتمان طراحی و کد نویسی گویند. طراحان حرفه ای به کمک دانش کد نویسی و گرافیکی در واقع قسمت Back-end و Front- end را طراحی و اجرا می کنند. این دو قسمت یعنی قسمتی از سایت که شما به عنوان مخاطب روی صفحه کامپیوترتان مشاهده می کنید و قسمت پنهان که شما از آن بی اطلاعید و هرگز این قسمت را نمی بینید. این دو بخش همیشه با یکدیگر در ارتباط بوده و تغییرات را با هماهنگی یکدیگر انجام می دهند.

طراحی وب سایت طراحی وب سایت حرفه ای ایران سایت

از طراحان وب سایت چه انتظاری باید داشته باشیم؟

وظایف طراحان سایت بیشتر بستگی به نوع قرارداد آن ها با مشتری دارد اما در حالت کلی آن ها باید بتوانند موارد زیر را به مشتری تحویل دهند:

  • کمک به افزایش نرخ بازدید از سایت به طرق مختلف (افزایش سرعت سایت، گرافیک مخاطب پسند و دسترسی راحت به تمامی بخش های وب)
  • شناخت نیاز مخاطب سایت
  • شناخت اهداف مشتری (صاحب سایت)
  • پشتیبانی 24 ساعته از سایت (پشتیبانی آنلاین یا آفلاین)
  • آشنایی با سیستم بازاریابی پیشرفته و به کار بردن آن ها در سایت
  • جلب نظر مشتری با افزایش رضایت او
  • آشنایی با تکنیک های رقابتی

قیمت طراحی وب سایت را چگونه تخمین بزنیم؟

آیا قصد طراحی سایت برای کسب و کار خودتان را داشته اما از قیمت های سرسام آور برخی شرکت ها متعجب شده اید؟ متاسفانه امروزه برخی شرکت های طراحی سایت قیمت های عجیبی به مشتری ارائه می دهند. آن ها بر این ادعا هستند که این قیمت برند سازی و همکاری با شرکتی پرآوازه است. بله درست است تا حدودی نام و آوازه شرکت می تواند در قیمت ها تاثیر بگذارد اما این دلیل خوبی برای قیمت های غیرمنطقی نیست. شرکت های معتبری همچون ایران سایت، برای خدمات خود اشل های مشخصی داشته و قیمت را برحسب همین اشل ها ارائه می دهند. در اصل، این میزان خدمات است که در قیمت طراحی وب سایت موثر است، هر چقدر که شما خدمات ویژه یا بیشتری بخواهید به همان اندازه نرخ بیشتری باید پرداخت کنید. در این میان کیفیت خدمات را نیز در نظر داشته باشید، اگر به دنبال گروهی حرفه ای با قیمت های مناسب و نتیجه عالی هستید، در ادامه شما را با یکی از بهترین های طراحی وب بیشتر آشنا خواهیم کرد.

بهترین و حرفه ای ترین شرکت طراحی سایت ایران

جمع بندی

طراحی وب سایت حرفه ای نیاز به تخصص و دانش و مهارت های بسیاری دارد. طراحان وب سایت حرفه ای گرافیست های ماهری هستند که با کد نویسی نیز آشنایی دارند. آن ها به خوبی می دانند که شما به عنوان مشتری چه اهدافی را دنبال کرده و مخاطبین سایت شما چگونه جذب مطالب یا خدمات سایت شما می شوند. به همین دلیل است که کار کردن با حرفه ای ها ابتدا ممکن است کمی هزینه بر باشد اما در نتیجه شما با سودی که به دست می آورید، این هزینه را جبران می کنید. اگر به دنبال حرفه ترین ها در این زمینه هستید، پیشنهاد می کنیم سری به سایت iransite.com زده با خدمات گروه ایران سایت بیشتر آشنا شوید.


لینک کوتاه :
https://aftabir.com/article/show/26109
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید