امروز پنج‌شنبه 15 شهریور 1403

Thursday 05 September 2024

طراحی فروشگاه اینترنتی در اهواز | فروشگاه 24 ساعته داشته باش


1401/07/27
کد خبر : 28351
دسته بندی : فن آوری
تعداد بازدید : 22 نفر

فروشگاه آنلاین خودتان را داشته باشید

این روزها دیگر کمتر کسب و کاری وجود دارد که به صورت آنلاین سفارش نگیرد. با پیدایش اینترنت و نفوذ آن به ابعاد زندگی جوامع، دیگر مردم وقت خود را در خیابان‌های شلوغ و پر ترافیک هدر نمی‌دهند و اکثر نیازهای خود را از سایت‌های فروشگاهی تامین می‌کنند. با شیوع ویروس کرونا، این روند سرعت بیشتری به خود گرفته است و در دو سال اخیر، فروشگاه‌های آنلاین توانسته‌ند جای فروشگاه‌های سنتی را بگیرند. به همین دلیل، ممکن است شما هم تصمیم به راه‌اندازی یا نوسازی فروشگاه اینترنتی خود داشته باشید. ما ( شرکت طراحی سایت آرتیاش ) با طراحی فروشگاه اینترنتی در اهواز یا سایر شهرهای ایران می‌توانیم شما را در راستای رسیدن به این هدف، همراهی کنیم.

طراحی فروشگاه اینترنتی در اهواز

روش‌های طراحی فروشگاه اینترنتی در اهواز

به طور کلی، طراحی سایت‌های فروشگاهی از 2 طریق صورت می‌گیرد:

  • برنامه‌نویسی: طراحی سایت با استفاده از زبان‌های مختلف برنامه‌نویسی، یکی از روش‌های ایجاد آنلاین شاپ است. اگرچه این روش کیفیت بالاتری دارد، اما هزینه زیادی داشته و برای مدیریت آن، لازم است که با دانش برنامه‌نویسی آشنایی داشته باشید. تیم فنی شرکت آرتیاش با دارا بودن نیروهای فنی بروز و متخصص محصول فروشگاه اینترنتی اختصاصی خود را با نام آمیتیس طراحی و پیاده سازی نموده است .
  • سیستم‌های مدیریت محتوا: امروزه سیستم‌های مدیریت محتوا، کار طراحی و مدیریت سایت را کمی ساده‌تر کرده‌اند. وردپرس یکی از محبوب‌ترین نمونه‌هایی است که با کمک آن می‌توان فروشگاه‌های آنلاین با هزینه پایین‌تر راه‌اندازی کرد که البته چالش ها و دردسرهای خود اعم از سرعت و امنیت پایین را به دنیال دارد .

یک سایت فروشگاهی خوب چه ویژگی‌هایی دارد

اگر تصمیم گرفته‌اید از رقبای خود عقب نمانید و به دنبال شرکتی معتبر و با تجربه برای طراحی فروشگاه اینترنتی در اهواز هستید، می‌توانید روی خدمات شرکت برنامه نویسی آرتیاش حساب ویژه باز کنید. تیم متخصصین ما قادر هستند با استفاده از آخرین متدهای روز، بهترین فروشگاه‌های اینترنتی را طراحی کنند. در واقع یک سایت ایده‌آل، باید چند ویژگی بارز داشته باشد که در ادامه با آن‌ها آشنا می‌شویم.

طراحی فروشگاه اینترنتی در اهواز

کاربر پسند

بر اساس این اصل ضروری در طراحی سایت فروشگاهی، باید همه‌ژیز به شکل ساده در اختیار کاربر قرار بگیرد. پیچیدگی‌های غیرضروری موجب سردرگمی بازدیدکنندگان شده و چیزی جز افزایش نرخ خروج به همراه نخواهد داشت. بر اساس مطالعات انجام شده، حدود 75 درصد مصرف‌کنندگان معتقدند که مهم‌ترین ویژگی سایت، سهولت کار کردن با آن است. در واقع شما باید به کاربران کمک کنید که سریع‌تر به آن چه می‌خواهند، برسند. باید بدانید که زمان شما برای جذب مشتری به سایت، تنها چند ثانیه بیشتر نیست. پس در طراحی سایت باید به مواردی همچون دسته‌بندی‌ها، فیلترها، قابلیت مقایسه و ... توجه شود.

رسپاسنیو یا واکنشگرا بودن

شاید برای شما عجیب باشد اما در حال حاضر، بیش از 70 درصد کاربران اینترنت با استفاده از گوشی هوشمند به جستجو در سطح وب می‌پردازند. با توجه به این که ابعاد تصاویر گوشی، تبلت و مانیتور با یکدیگر متفاوت هستند، بنابراین شکل نمایش سایت در هر یک از آن‌ها به گونه‌ای متفاوت خواهد بود. بنابراین سایت فروشگاهی شما باید به شکلی طراحی شود که در تمام این دستگاه‌ها، قابل مشاهده باشد. در صورتی که سایت شما به خوبی روی گوشی همراه نمایش داده نشود چه اتفاقی رخ می‌دهد؟ به همین سادگی 70 درصد از مخاطبان خود را از دست داده‌اید. تمام خدمات طراحی فروشگاه اینترنتی در اهواز به شکل رسپانسیو انجام می‌شوند.

ظاهر گرافیکی

اولین چیزی که مخاطب در بدو ورود با آن روبرو می‌شود، ظاهر گرافیکی سایت شما است. در نتیجه، باید به شکلی باشد که نظر بازدیدکننده را جلب کرده و او را به بازدید از صفحات دیگر ترغیب کند. در صورتی که محتوای صفحات دیگر شما جذاب باشند، احتمالا موفق به جذب یک مشتری وفادار خواهید شد. فاکتورهای زیادی برای این موضوع وجود دارد که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به رنگ‌بندی، لوگو، جای‌گذاری المان‌ها و ... اشاره کرد.

استفاده از تصاویر واضح

دیگر زمان قرار دادن یک عکس معمولی با برچسب قیمت ساده در سایت تمام شده است؛ زیرا برای هیچ بازدیدکنده‌ای جذابیت ندارد. دیگر هر خریداری برای تصمیم‌گیری، باید محصول مورد نظر را از زوایای مختلف مورد بررسی قرار دهد و حتی از تجربه سایر مصرف‌کنندگان اطلاع داشته باشد. بنابراین باید تصاویر مختلفی از محصول با قابلیت زوم کردن در سایت قرار بگیرد تا مشتری را به تصمیم‌گیری ترغیب کند.

البته نکات فنی زیادی وجود دارد که هنگام بارگذاری تصاویر، باید به آن توجه شود. چندی پیش، شرکت بزرگ Adobe اعلام کرد، تصاویری که لود بارگذاری نمی‌شوند یا بارگذاری آن‌ها خیلی طول می‌کشد، باعث کاهش تعداد مشتریان و خروج آن‌ها از سایت خواهند شد. به طور کلی، ما برای خدمات طراحی فروشگاه اینترنتی در اهواز از چند عکس مختلف برای نمایش محصولات استفاده می‌کنیم که به سرعت بارگذاری شوند و با وضوح بالا، تمایل بازدیدکنندگان به خرید را افزایش دهند.

دیدگاه و نظرات کاربران

بر اساس مطالعات انجام شده، حدود 95 درصد کاربران پیش از ثبت خرید، نظرات و تجربه سایر کاربران را خوانده و بعد تصمیم‌گیری می‌کنند. اما جالب است که حدود 60 درصد کاربران، زمانی از سایت خرید می‌کنند که حداقل امتیاز 44 ستاره دریافت کرده باشد. شاید فکر کنید که انتشار نظرات منفی مانع از فروش شما می‌شود، اما باید دید خود را به این موضوع تغییر دهید. زیرا با این کار، اعتماد مخاطب به شما افزایش پیدا کرده و ارتباط بیشتری با شما برقرار می‌کند. به عبارتی دیگر، عدم ذکر نکات منفی محصول، نوعی سانسور تلقی شده و دیگر به نظرات مثبت نیز اعتماد نخواهند کرد.

امروزه بسیاری از شرکت‌های بزرگ هنگام طراحی سایت فروشگاهی خود، از نظرات و بررسی‌های مخاطبان به عنوان یک محتوا استفاده می‌کنند. جالب است که این روش کاملا جواب داده و باعث افزایش میزان فروش آن‌ها نسبت به قبل شده است. ما با در نظر گرفتن چنین قسمتی برای نظر کاربران، بهترین خدمات طراحی فروشگاه اینترنتی در اهواز را ارائه می‌دهیم.

امکان ایجاد لیست کالای محبوب

امکان ایجاد لیست کالای محبوب برای جذب مخاطب و افزایش میزان فروش، روشی بسیار مفید است. به خصوص برای کسب و کارهایی مانند کتاب‌فروشی و لباس که ابتدا مخاطبان، محصولات مورد نظر را به لیست مورد علاقه خود اضافه می‌کنند و از آن جا به مقایسه محصولات می‌پردازند. همچنین، می‌توان این لیست را به شکلی طراحی کرد که امکان اشتراک‌گذاری آن وجود داشته باشد یا با موجود شدن محصول، پیغامی برای مخاطب ارسال شود. چه فرصتی بهتر از این که مخاطبان بتوانند محصول مورد علاقه خود را نشانه‌گذاری کنند و در آینده آن را خریداری کنند؟

ویژگی‌های امنیتی

فروشگاه‌های اینترنتی با توجه به حجم معاملات بالایی که دارند، همیشه یک هدف جذاب برای هکرها و مجرمان سایبری محسوب می‌شوند. از طرفی دیگر، شما در قبال اطلاعات شخصی کاربران مسئول هستید و باید بتوانید از آن‌ها محافظت کنید. بنابراین موضوع اهمیت بسیار حائز اهمیت بوده و نباید به سادگی از کنار آن عبور کنید. از جمله اقدامات امنیتی که با خدمات طراحی فروشگاه اینترنتی در اهواز انجام می‌شوند، می‌توان به دریافت گواهینامه SSL، احراز هویت دو عاملی، استفاده از فایروال و ... اشاره کرد.

امکان پرداخت آنلاین

رایج‌ترین شیوه پرداخت در آنلاین شاپ‌ها، پرداخت از طریق درگاه‌های بانکی یا درگاه‌های واسط است. بنابراین باید هنگام طراحی سایت، روش پرداخت آن مشخص شود. در واقع مشتری پس از ورود به سبد خرید و وارد کردن آدرس و اطلاعات لازم، باید روی دکمه پرداخت کلیک کند تا از آنجا به صفحه درگاه منتقل شود.

صفحه تماس با ما

یکی از مهم‌ترین موارد در طراحی سایت فروشگاهی، ایجاد صفحه تماس با ما است. زیرا مشتریان انتظار دارند که قبل و خرید محصول، از خدمات پشتیبانی بهره‌مند شوند. البته راه‌های برقراری ارتباط میان شما و مشتریان نباید پیچیده و دشوار باشند؛ بلکه باید راه‌های گوناگونی مثل تلفن، ایمیل، شبکه اجتماعی، فرم آنلاین و ... در نظر بگیرید.

سئو و بهینه‌سازی

سئو یکی از محبوب‌ترین و مرسوم‌ترین روش‌های بازاریابی است که از طریق آن می‌توان به تعداد زیادی مخاطب دست پیدا کرد. زمانی که کاربران یک عبارت کلیدی در گوگل جستجو می‌کنند، یک صفحه به آن‌ها نمایش داده می‌شود که در آن سایت‌های مرتبط به ترتیب قرار گرفته‌اند. اما سایت‌هایی که در رتبه بالاتر قرار گرفته‌اند، بدون شک ورودی بیشتری خواهند داشت.

گوگل برای انجام این رتبه‌بندی، چندین الگوریتم مختلف در نظر گرفته و ربات‌های آن به بررسی سایت‌ها می‌پردازند. اگر سایت شما بر اساس استانداردهای گوگل عمل کرده باشد، می‌تواند به صفحه اول نتایج جستجو راه پیدا کند. طراحی فروشگاه اینترنتی در اهواز به گونه‌ای انجام می‌شود که تمام استانداردهای گوگل در آن رعایت شده و به راحتی می‌توانند به صفحه اول گوگل برسند.

سئو سایت در اهواز

 

طراحی فروشگاه اینترنتی در اهواز را به ما بسپارید

اگر هنوز تصمیم به طراحی سایت برای توسعه کسب و کارتان و سئو و بهینه سازی سایت نگرفته‌اید، در واقع شکست خود را تضمین می‌کنید. تیم متخصص آرتیاش artiash ( به معنای خوبی ) با سال‌ها تجربه موفق در زمینه طراحی سایت فروشگاهی، قادر است شما را در طول این مسیر پر پیچ و خم همراهی کند. تمام سایت‌های فروشگاهی طراحی شده توسط ما،‌ با محصول فروشگاه ساز آمیتیس و بر اساس آخرین متدهای روز ایجاد شده‌اند. بنابراین می‌توانید بدون هیچ نگرانی از بابت مشکلات سایت، تمام تمرکز خود را به کسب و کارتان معطوف کنید.


لینک کوتاه :
https://aftabir.com/article/show/28351
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید