امروز دوشنبه 12 شهریور 1403

Monday 02 September 2024

طراحی سایت شرکتی (زیبا و منحصر به فرد) در سال 2021


1401/07/27
کد خبر : 26310
دسته بندی : فن آوری
تعداد بازدید : 14 نفر

 امروزه سایت هایی با منظور ها و استفاده های متفاوت مانند سایت شرکتی، و سایت اطلاع رسانی، سایت فروشگاهی و... وجود دارند. شرکت پیام آوا پردازش با طراحی این سایت ها به شما در گسترش کسب و کارتان کمک میکند.
در این بخش می خواهیم با طراحی سایت شرکتی آشنا شویم.
موزاییک تنها جستجوگری بود که عکس ها و متون نوشته شده را نشان می‌داد؛ اما به مرور برای اطمینان از سازگاری و فراگیری طراحی سایت، www ایجاد شد که به اسم W3C و از سال 1994 شروع به کار کرد.
ایجاد کردن فضایی برای مخاطبین خاص به منظور ارائه خدمات و یا محصولاتی به آن ها را، طراحی سایت می گویند.

برای داشتن سایت، نیازی نیست شما مستقیما نحوه طراحی سایت را بدانید. به همین خاطر، می بایست این کار را به دست متخصصینی که تجربه و علم کافی در این زمینه کسب کرده اند بسپارید. شما باید بدانید که ایده آل های کسب و کارتان چه چیزهایی هستند، تا در سایت شما منظور شوند. شرکت پیام آوا پردازش بهترین گزینه برای سفارش طراحی سایت شرکتی و طراحی سایت تهران است.


ویترین اینترنتی داشته باشید.
با ساخت و راه اندازی سایت تخصصی شغل خود، یک ویترین آماده برای دسترسی راحت مشتریان خواهید داشت. این تفاوت ویترین فروشگاه‌های مجازی با فیزیکی، در توضیحات و راحتی کاربر است. در فروشگاه های مجازی برای هر محصول توضیحات مورد نیاز ارائه شده است، بنابراین لازم نیست همانند فروشگاه های فیزیکی برای کسب اطلاعات در زمینه جنس ، سوال بپرسید.

بزرگترین روش بازاریابی

هر محصول نیازمند فروشنده است تا آن را به دست مشتری برساند. سایت این امکان را به شما می دهد تا بدون فروشگاهی هر چند کوچک به فعالیت اقتصادی خود بپردازید و محصولات و خدمات خود را ارائه دهید. ورود به به این مرحله، قدم بسیار بزرگی برای فروش محصولات و خدمات در هر کسب وکاری است.

جلب اعتبار

اغلب مشتریان قدیمی، ثابت و کسانی که در گذشته از شما به صورت فیزیکی خریداری می کرده اند، به دنبال فروشگاه اینترنتی شما می گردند. در صورتی که این رضایت زیاد باشد، یکی از هواداران شما خواهند ماند.

خرید آسان

بسیاری از مردم تمایلی به خرید فیزیکی ندارند. آنها عوامل زیادی از جمله ترافیک، کرونا، آلودگی، گرما و سرما را برای این امر، بر می شمارند. توجه داشته باشید که فروشگاه اینترنتی شما، می تواند برای خرید به این دسته از افراد کمک زیادی بدهد.

مشتریان جهانی

یکی دیگر از مزایای طراحی سایت فروشگاهی، پیدا کردن مشتری‌هایی است که کیلومترها با شما فاصله دارند. سایت به ما این امکان را می‌دهد تا محصولات خود را به کسانی که حتی فاصله زیادی با ما دارند، به راحتی بفروشیم.

تنوع محصولاتتان را به نمایش بگذارید.
فروشگاه اینترنتی این امکان را به شما می دهد که همه اجناس را به نمایش بگذارید، چیزی که درمورد فروشگاه های فیزیکی تقریبا غیر ممکن است.
 طراحی سایت 2021

انواع طراحی سایت در گوگل از لحاظ فنی:

•    ایستا
•    پویا
•    پورتال
•    فلش

طرز طراحی سایت ‌های ایستا

این سایت ها بسیار به کاتالوگ ها شباهت دارند و در واقع برای معرفی مشخصات و ویژگی‌های کلی و ارائه کالا به وجود آمده اند.
طراح، سایت را طراحی کرده و اطلاعات مورد نیاز را توسط خود طراح اولیه درون آن قرار داده می دهد. برای تغییر در محتوای این سایت‌ها حتما به طراح آن نیاز است و شخص دیگری نمی‌تواند تغییری در محتوای سایت ایجاد کند.

طراحی سایت نمونه پویا

کلیت این سایت ها مانند سایت های ایستا است؛ با این تفاوت که در آن بخش های مختلفی مانند ارسال ایمیل خودکار، سفارش و خرید آنلاین، ارائه امکانات و خدمات خاص برای هر گروه کاربری و … موجود است که در صورت لزوم می توان اطلاعات جدید به سایت اضافه کرد. یکی از مزایای آن، این موضوع است که هیچ محدودیتی در ایجاد و تغییر عکس، محتوا و صفحات وجود ندارد.
در این نوع از سایت، از زبان‌های مختلف برنامه نویسی استفاده می‌شود. بنابراین امکانات بسیاری را مانند ایجاد صفحات هوشمند، فرم‌ها و جستجوهای پیشرفته و پیچیده در اختیار مدیران قرار می‌دهد. برای سفارش این مدل سایت ها می توانید به سایت پیام آوا پردازش مراجعه کنید.

طراحی سایت کامل (پورتال‌ها)

این سایت ها از مجموعه ای از سایت های پویا تشکیل می شوند که برای رسیدن به اهدافی مشخص و از قبل تعیین شده در کنار هم قرار گرفته‌اند. پورتال ها تمام ویژگی های یک سایت پویا را دارند.

طراحی سایت فلش

سایت های فلش، از نوع ایستا و کمی پویا توسط نرم‌افزارهای خاص طراحی می‌شوند. این سایت ها کاملا ثابت هستند و توسط طراح ایجاد می‌شوند .بنابراین، تغییر پذیر نیستند. آن‌ها گرافیک بسیار خوبی دارند و از انیمیشن‌های فوق العاده بهره مندند؛ متاسفانه سایت های فلش، توسط موتورهای جستجو خوانده نمی‌شوند. سرعت بارگذاری این سایت ها به شدت پایین است.

طراحی سایت شرکتی

یک سایت خوب طراحی شده و جذاب، برای تجارت بسیار مهم است. سایت یا برنامه شرکتی شما تنها راهی است که افراد می توانند با نام تجاری شما در تعامل باشند.
شما باید یک طراحی سایت شرکتی را انتخاب کنید که باعث شود مردم به تجارت شما اعتماد کنند. طراحی سایت شرکتی برای یک برند بسیار مهم است. سایت شما برخلاف دفتر یا محل کارتان می تواند روزانه تا بیست هزار نفر بازدید کننده داشته باشد. شرکت پیام آوا پردازش از برند های معتبر طراحی سایت شرکتی است.
 طراحی سایت 2021
 

معرفی برندی برتر برای طراحی سایت شرکتی و طراحی سایت تهران

شرکت پیام آوا پردازش یکی از بهترین شرکت ها برای انجام طراحی سایت شرکتی و طراحی سایت تهران است. برای اطمینان از بهترین بودن سایت خود می توانید سفارش طراحی سایت خود را به این شرکت بسپارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 02144045602 تماس بگیرید.
آدرس: تهران-صادقیه-خیابان آیت الله کاشانی-بین رامین و گلستان ساختمان 260
منبع مقاله: https://payamava.net




لینک کوتاه :
https://aftabir.com/article/show/26310
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید