امروز جمعه 09 شهریور 1403

Friday 30 August 2024

شصت ثانیه با اخبار اقتصادی / 18 فروردین


1401/07/27
کد خبر : 23793
دسته بندی : ثبت نشده
تعداد بازدید : 18 نفر


1- پاسخ عجیب محمد یوسفی رئیس انجمن پرورش‌دهندگان مرغ گوشتی وایرال شد . او گفته : مردم از صف مرغ خوششان می‌آید! دوست دارند علت صف را بدانند و از این‌رو به صف می‌پیوندند. همین موضوع باعث شد که صف مرغ تشکیل شود. یخچال‌ها پر از مرغ است
2- قیمت هر قطعه سکه تمام ‌بهار آزادی طرح امامی سه شنبه ۱۷ فروردین ۱۴۰۰به ۱۰ میلیون و ۷۶۳ هزار تومان رسید که ۶۳ تومان افزایش قیمت داشت و هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم ، ۱۰ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان معامله شد که با ۱۰۲ هزار تومان افزایش  قیمت‌گذاری شد.
3- شاخص کل بورس سه شنبه ۱۷ فروردین ۱۴۰۰ حدود یک هزار و ۹۳۴واحد کاهش یافت و به یک میلیون و ۲۶۰ هزار واحد رسید. بازار سرمایه در ابتدای امروز کار خود را مثبت آغاز کرد اما در ادامه، شاخص کل بورس افت کرد و بورس دیروز را منفی به پایان برد.
4- دبیرکل اتحادیه بنکداران مواد غذایی در مورد وضعیت بازار شکر با توجه به نزدیکی به ماه مبارک رمضان گفت:  شکر گران نمی شود . بازار کشش قیمتی بیش از این را ندارد .
5- وزیر راه و شهرسازی گفت: یک میلیون و ۳۰۰ هزار واحد مسکونی خالی به سازمان امور مالیاتی معرفی شده است تا قبض‌های مالیاتی برای آنها صادر شود.



لینک کوتاه :
https://aftabir.com/article/show/23793
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات
جدیدترین اخبار ها
بروزترین اخبار ها
مطالب مرتبط

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید