امروز چهارشنبه 14 شهریور 1403

Wednesday 04 September 2024

شش دلیل که سئو خوب یک بازی طولانی است


1401/07/27
کد خبر : 27251
دسته بندی : فن آوری
تعداد بازدید : 16 نفر

در اینجا شش دلیل وجود دارد که سئو یک بازی طولانی است - و ارزش وقت شما را دارد.


 بهینه‌سازی موتور جستجو

1. ایجاد اعتبار صفحه زمان می برد.

شاید قابل درک باشد که موتورهای جستجو در مورد پارامترهای دقیقی که بر رتبه‌بندی نتایج جستجوی ارگانیک تأثیر می‌گذارند، مبهم هستند. تجربه ما نشان داده است که اگرچه یک وب‌سایت جدید لزوماً نسبت به سایت‌های قدیمی‌تر ضرری ندارد، مدتی بودن آن مزایایی دارد.
یعنی، هرچه URL های سایت طولانی تر باشد، اعتبار برند، محتوای با کیفیت و بک لینک بیشتری می توانند ایجاد کنند. بک لینک ها (که لینک هایی به سایت شما از سایر وب سایت ها هستند) از سایت های معتبر و با اعتبار بالا به ربات های موتور جستجو می گویند که می توان به محتوای شما اعتماد کرد. هرچه بتوانید بک لینک های بیشتری کسب کنید، بهتر است، اگرچه هیچ میانبری وجود ندارد که شما را سئو سایت به آن برساند جز ایجاد محتوای با کیفیت که ارزش پیوند دادن به آن را داشته باشد.

2. عوامل متعددی در سئوی کلی برند شما نقش دارند.

چندین ستون سئو وجود دارد: درون صفحه، خارج از صفحه و فنی. یک استراتژی جامع سئو همه این موارد را در نظر می گیرد. نوع هوشمندانه‌تری از تبلیغات در حال حاضر وجود دارد، اما چگونه می‌توانیم از بازاریابی اخلاقی و هوشمندانه بهترین استفاده را ببریم؟
سئو داخلی به عنوان صفحه، توضیحات متا و سایر جنبه های وب سایت شما اشاره دارد. سئوی خارج از صفحه شامل پروفایل های رسانه های اجتماعی و بک لینک های برند شما می شود. سئوی فنی به خزیدن و نمایه‌سازی (ربات‌های جستجوی اطلاعات می‌توانند با اسکن سایت شما جمع‌آوری کنند، تجربه کاربر (از جمله سرعت صفحه و سازگاری با موبایل) و معماری سایت (که شامل ناوبری، لینک‌های داخلی و ساختارهای URL است) اشاره دارد.
نکته حرفه ای: با انجام ممیزی های سئو به صورت فصلی، دوسالانه یا سالانه، سئوکار کلی خود را بررسی کنید. این به شما و تیمتان تصویری بزرگ از نحوه اندازه‌گیری تلاش‌هایتان می‌دهد.

3. رقابت برای رتبه بندی ارگانیک می تواند شدید باشد.

 بهینه‌سازی موتور جستجو


میلیاردها وب سایت به صورت آنلاین وجود دارند، بنابراین جای تعجب نیست که رقابت صفحه نتایج موتورهای جستجو (SERP) شوخی نیست. ارتقاء رتبه ها زمان بر است و به عوامل متعددی بستگی دارد - از بودجه رقیب شما تا نحوه استفاده از کلمات کلیدی.به همین دلیل است که بسیاری از کارشناسان بازاریابی می گویند محتوا پادشاه است. این روزها، فقط لمس یک موضوع کلمه کلیدی که می خواهید از طریق یک پست وبلاگ کوتاه رتبه بندی کنید، کافی نیست. کسانی که این کار را به خوبی انجام می دهند می دانند که محتوای آنها باید کامل، دقیق، به روز و به راحتی خوانده شود و در عین حال برای موتورهای جستجو نیز بهینه شده باشد.

4. الگوریتم هوشمند است - و همچنان هوشمندتر می شود.

در پایان، هدف این الگوریتم این است که مرتبط‌ترین، مفیدترین و دقیق‌ترین محتوا را برای جستجوگران خود به نمایش بگذارد. به همین دلیل، مغزهای پشت موتورهای جستجو همیشه در حال بهینه سازی و به روز رسانی عواملی هستند که در رتبه بندی قرار می گیرند. به همین دلیل مهم است که در جریان باشید، هم از نظر آخرین به‌روزرسانی‌های الگوریتم و هم نحوه ردیابی عملکرد سئوی شما. متوجه افت ناگهانی رتبه خود شده اید؟ ممکن است انتشار موتور جستجوی جدید مقصر باشد. یکی از راه های آسان برای همگام شدن با چشم انداز جستجوی در حال تغییر، ثبت نام در یک (یا چند) خبرنامه صنعتی است تا آخرین اطلاعات را مستقیماً در صندوق ورودی خود دریافت کنید.

5. "بردهای سریع" آن چیزی نیست که به نظر می رسد.

تاکتیک‌های سئو غیراخلاقی یا «کلاه سیاه»، مطمئناً جذاب هستند – آنها به جای چند ماه، نتایج بزرگ سئو را در هفته‌ها وعده می‌دهند. این روش ها بیش از حد خوب به نظر می رسند که درست باشند زیرا درست هستند. حتی اگر الگوریتم فوراً این تاکتیک‌های مبهم را تشخیص ندهد، زمانی که آنها تشخیص دادند، سایت شما را جریمه کرده و شما را به نقطه اول بازگرداند.روش های کلاه سیاه عبارتند از پر کردن کلمات کلیدی (تکرار دقیق یا تغییرات یک کلمه کلیدی بارها و بارها)، پنهان کردن (جایی که محتوا یا URL های مختلف را به موتورهای جستجو و کاربران ارائه می دهید) و پنهان کردن "متن نامرئی" در کد وب سایت شما.

6. شما هرگز با بهبود سئو کار نکردید.

 بهینه‌سازی موتور جستجو


سئو پروژه ای بدون تاریخ پایان است. یکی از بزرگ‌ترین اشتباهاتی که یک برند می‌تواند مرتکب شود این است که پس از رسیدن به رتبه‌های بالا در SERP روی موفقیت‌های خود تکیه کند. اگر می خواهید سئوی شما به مسیر صعودی خود ادامه دهد، باید به کار خود ادامه دهید. بین الگوریتم در حال تغییر و رقبای که برای کلمات کلیدی مشابه شما رقابت می کنند، وضعیت رتبه بندی هرگز تضمین نمی شود. بهترین راه برای بالا نگه داشتن سئوی خود، اولویت بندی مداوم و تلاش برای رسیدن به اهداف سئو است.
سخن نهایی:
سال‌ها کار سئو ورد  seoword در فضای بازاریابی دیجیتال به ما نشان داده است که اگر می‌خواهید استراتژی سئو برندتان نتایج پایداری داشته باشد، به سادگی هیچ میانبری برای موفقیت وجود ندارد. در واقع، کسانی که سرعت را بر کیفیت ترجیح می دهند، معمولاً در نهایت آسیب می بینند.خبر خوب: کاری که اکنون انجام می دهید تا مطمئن شوید سئوی شما درجه یک است، احتمالا برای ماه ها و حتی سال های آینده به نفع برند شما خواهد بود.


لینک کوتاه :
https://aftabir.com/article/show/27251
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید