امروز پنج‌شنبه 15 شهریور 1403

Thursday 05 September 2024

شرکت کهن درب ارائه دهنده مناسب ترین کرکره های ساختمانی


1401/07/27
کد خبر : 27967
دسته بندی : اجتماعی
تعداد بازدید : 13 نفر

کرکره ها در سبک های مختلف موجود هستند. سبک شاتر، ساخت، مواد، پرداخت و روش نصب همه برای طبقه بندی آنها استفاده می شود. از آنجایی که کرکره‌ها انواع مختلفی دارند، انتخاب نوع مناسب برای خانه‌تان دشوار است. در اینجا چند نکته وجود دارد که هنگام محدود کردن گزینه های خود برای خانه خود باید به آنها فکر کنید.
هرچه زمان جلوتر می‌رود، شناخت کرکره‌ها و انواع آن نیز اهمیت بیشتری پیدا می‌کند. چرا که با توجه به افزایش عرضه و تقاضای روزافزون چه به صورت جهانی و چه به صورت محلی می‌توان به جرئت گفت که در آینده بسیار نزدیک، کمتر کسی را می‌توان یافت که تمایل به استفاده از این وسیله نداشته‌باشد. در این میان کرکره‌های تلقی جای پای محکم‌تری را باز خواهند کرد.

کرکره تلقی:

کرکره‌های تلقی دارای انواع مختلفی هستند، اما انتخاب اینکه کدام سبک کرکره برای خانه شما مناسب است، ایده‌ای است که باید در آن، فاکتور مهم معماری خانه را نیز درنظربگیرید. این امر به شما در انتخاب کرکره تلقی مناسب، جهت می‌دهد. به عنوان مثال، سبک کرکره تلقی خانه‌های ساخته‌شده به سبک قدیم با خانه‌های ساخته‌شده به سبک معماری نوین کاملا متفاوت است. این موضوع به عنوان یک نقطه قوت محسوب می‌شود و پدیده و قابلیت شخصی‌سازی را به ارمغان می‌آورد و فارغ از سبکی که قرار است برای خانه خود نصب کنید، روش‌های زیادی برای شخصی سازی کرکره‌ها وجود دارد.
کرکره ها از مواد مختلفی ساخته می شوند.
کرکره ها از فولاد، آلومینیوم، و پلاستیک فشرده PVC ساخته شده اند. پرده ها باید بر اساس محل نصب، شرایط نگهداری و شرایط آب و هوایی انتخاب شوند. بدون توجه به نوع متریال استفاده شده، ممکن است رنگ ها برای تکمیل دکور کلی فضا تنظیم شوند. این دریچه ها به گونه ای ساخته شده اند که در طول زمان نه شکسته و نه تغییر شکل می دهند. از طرف دیگر نگهداری از آنها ساده است.

تمیز کردن کرکره های نصب شده به طور منظم برای حفظ دوام آنها حیاتی است، اما اگر از کرکره های روکش دار استفاده می کنید این کار ضروری نیست. برای جلوگیری از آسیب، باید آنها را با استفاده از محلول های تمیز کننده مناسب گردگیری کنید. از طرف دیگر، تمیز کردن کرکره ها معمولاً خسته کننده و زمان بر است. در نتیجه استفاده از نسخه روکش دار این محصول ترجیح داده می شود زیرا نظافت آن راحت تر و برای خانه شما قابل قبول تر است. بدیهی است که نسخه روکش دار گران تر است، اما نوعی سرمایه گذاری است زیرا باعث صرفه جویی در زمان و هزینه می شود.

اندازه چارچوب قرارگیری:

واضح است که اندازه چارچوب محل نصب نیز فاکتور بسیار مهمی محسوب می‌شود که نباید از آن غفلت کرد. باید کار اندازه‌گیری چارچوب‌ها را به متخصصان مربوطه در این امر سپرد، مخصوصا در مواردی که چارچوب‌ها در مدل‌های نامعتارف هستند.


کهن درب

کرکره رول آپ :

با گذر زمان و پیشرفت و تغییر سلیقه‌ها و تکلونوژی، کمتر صنعتی است که دچار تغییر و تحول نشده باشد. صنعت ساخت و ساخت درها و کرکره‌‎ها نیز یکی از همین موارد است که از این موج تغییر بی‌نصیب نمانده است. در میان انواع مختلف محصولات ارائه‌شده در این صنعت، کرکره رول آپ همواره یکی از اولین انتخاب‌‌های خریداران این بوده است. در این که چرا چنین استقبال روزافزونی به سمت این کرکرکره‌ها وجود دارد، سوالی است که پاسخ آن در تار و پود مطلب پیشرو نهفته شده‌است. مطمئنا اگر تا پایان همراه ما باشید، دیگر سوالی بی‌جواب در خصوص کرکره رول آپ برای شما باقی نمی‌ماند و با توجه به عملی بودن این راهنمای جامع، بلافاصله می‌توانید کار خود را برای تهیه کرکره رول آپ آغاز کنید.

کرکره رول آپ:

کرکره‌های رول آپ راحت‌ترین نوع کرکره‌ها از نظر کاربری هستند. آنها عملکرد بدون زحمت موتوری یا دستی را ارائه می‌دهند. این نوع کرکره به صورتی نصب می‌شود که حتی در صورت عدم استفاده برای مدت طولانی و یا قرار گرفتن در معرض خطراتی همچون رطوبت، دوام خود را از دست ندهد. برای اولین بار کرکره‌های رول آپ توسط اروپایی‌ها در اوایل دهه ۱۹۰۰ مورد استفاده قرار گرفت و سپس به مرور زمان، بهره‌گیری از این وسیله در دیگر کشورها متداول شد.
امروزه کرکره‌های رول آپ محبوب‌ترین نوع کرکره در سراسر کشورهای اروپایی هستند. با توجه به ویژگی‌های خاص کرکره‌ها، تقریبا در تمامی مناطق با شرایط اقلیمی متفاوت امکان استفاده از این محصول وجود دارد.
به طور روزانه برای مقاصدی همچون برای صرفه‌جویی در انرژی، امنیت، حفظ حریم خصوصی یا صرفاً برای جلوگیری از ورود نور به خانه در وسط روز استفاده می‌شوند. کرکره‌های رول آپ با ریل‌ها و تخته‌های فولادی یا آلومنیومی و… سنگین طراحی‌شده و با ویژگی‌های بهم پیوسته‌ای که دارد می‌تواند در برابر ضربات ناگهانی یا فشارهای همزمان وارد از چند جهت مختلف مقاومت مثال‌زدنی را ارائه دهد و با جذب نیروی حاصل از ضربه نسبت به دفع آن اقدام کند.
کرکره‌های رول آپ به طور خاص طراحی و مهندسی شده‌اند تا با خانه یا مشاغل شما ترکیب‌شده و ضمن ارائه امنیت بالا، به ایجاد نمای زیبا نیز کمک کند. کرکره‌های رول آپ ارزش قابل توجهی به خانه یا محل کار می‌بخشند در بالا بردن ارزش ملک بسیار موثر هستند.


کهن درب

کرکره شفاف رستوران:

ایجاد یک محیط دوستانه، صیمیمی و مشتری‌‍ پسند برای احداث رستوران، یکی از اولین مسائلی است که باید مورد بررسی دقیق قرار بگیرد. برای همین منظور باید از ابزارآلات و وسایلی بهره‌جست که موجبات آرامش خاطر و رضایت مشتری را فراهم کند. یکی از بهترین این وسایل، کرکره شفاف رستوران است که با توجه به ویژگی‌ها و انواع مختلفی که دارد، هزینه‌ی تهیه‌ی آن به عنوان یک سرمایه‌گذاری مطمئن برای صاحبان رستوران‌های مختلف به شمار می‌آید. برای یافتن ضرورت استفاده از این وسیله، باید تا پایان همراه ما باشید.

کرکره شفاف رستوران:

کرکره شفاف رستوران، سبک خاصی از کرکرها هستند که همانطور از نام آن‌ها عیان است معمولا در ورودی‌های رستوران‌ها به کار می‌روند. البته جدای از رستوران‌ها، معمولاً در شیرینی‌فروشی‌ها و کافه‌ها نیز یافت می‌شوند. استفاده از کرکره‌های شفاف باعث می‌شود نور طبیعی و کاملی در سالن‌های غذاخوری ایجاد شود. ترکیب نور طبیعی عبور کرده از کرکره شفاف با چراغانی فضای داخلی، باعث می‌شود تا چشم هر بیننده‌ای را از دور به خود مجذوب کند و در جلب نظر مشتریان بسیار موثر واقع‌شود.
بیشتر کرکره‌های شفاف رستوران‌ها به صورت تزئینی ساخته می‌شوند تا با محیط شیک و مجلسی رستوران همخوانی داشته‌باشند. جدای از عنصر زیبایی به عنوان یک لایه حفاظتی نیز عمل می‌کنند و در ارتقاع سطح امنیت رستوران بسیار موثر هستند.
در ساخت این نوع از کرکره‌ها معمولا از پلی کربنات، آلومنیوم و فولاد استفاده می‌شود اما با این وجود، نوع طراحی این وسیله به گونه‌ای است که در عین داشتن استحکام بالا، زیبایی خود را نیز حفظ می‌کند. ممکن است صاحبان رستوران‌های مختلف قصد جدا کردن قسمت‌های مختلف درونی رستوران را نیز از همدیگر داشته‌باشند، که در این صورت بازهم توصیه می‌شود که حتما از کرکره شفاف رستوران استفاده شود چرا که این محصول، کارکردی چند منظوره دارد و می‌توان در فضاهای داخلی نیز از آن‌ها بهره‌برد.
جدای از این عوامل باید مقاومت در برابر باد و باران و طوفان را نیز به مزیت‌های محصول اضافه کرد تا تمامی امکانات مورد نیاز یک ورودی شیک و زیبا به صورت یکجا در اختیار رستوران‌ها قرار بگیرد.

ویژگی و مزیت کرکره شفاف رستوران:

کمتر پیش می‌آید که مشتری این نوع از کرکره‌ها از مزیت‌های این محصول آگاهی لازم را داشته‌باشد، اما از خرید آن صرف‌ نظر کند. به همین منظور پایه اصلی تحقیقات در خصوص کرکره شفاف رستوران، داشتن تصویری روشن در خصوص مزیت‌های آن است. مهم‌ترین ویژگی‌های این محصول عبارتند از:

استحکام و دوام بالا:

پس از تهیه و نصب این محصول، تا مدت زمان بسیار زیادی نیاز به تعمیر مجدد یا تعویض آن نیست چرا که به طور کلی کرکره‌های شفاف رستوران‌ها به گونه‌ای ساخته می‌شوند که خریدار را متحمل هزینه‌های جانبی در بازه‌های زمانی کوتاه‌مدت نکنند و با گذشت زمان در عملکرد چشم نواز آن‌ها اختلالی بوجود نیاید.

عایق قدرتمند صدا و انرژی:

قدرت عایق‌بندی این نوع از کرکره‌ها تقریبا یکتا و بی‌نظیر است و در صرفه‌جوی هزینه‌هایی که برای تأمین انرژی سرمایشی یا گرمایشی در فصول مختلف می‌شود، بسیار تاثیرگذارند و جدای از این مورد در ایجاد محیط آرام و بی‌سروصدای اضافی برای مشتریان، نقش اصلی و غیرقابل انکاری را ایفا می‌کنند.

بالا بردن ارزش رستوران:

این نوع از کرکره‌ها از دور بسیار زیبا به نظر می‌آیند و در جلب نظر مشتریان به منظور بالابردن میزان ورودی رستوران بسیار موثر هستند. نمی‌توان منکر تاثیر ابتدایی مسیر ورود به رستوران بر مشتریان شد به همین خاطر نباید عنصر زیبایی‌شناسی فدای قوام این محصول شود و باید به گونه‌ای سفارش ساخت این کرکره به تولید کننده داده شود، تا درهمان نگاه اول نظرات را به سمت خود جلب کند.


کهن درب


لینک کوتاه :
https://aftabir.com/article/show/27967
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید