امروز سه‌شنبه 13 شهریور 1403

Tuesday 03 September 2024

شرایط مهاجرت به استرالیا


1401/07/27
کد خبر : 26686
دسته بندی : اجتماعی
تعداد بازدید : 17 نفر

ما قصد داریم در این مقاله شما را با شرایط مهاجرت به استرالیا، اقامت استرالیا و ... آشنا سازیم. مهاجرت به کشور های خارجی از گذشته تاکنون همواره بین افراد جامعه وجود داشته است. افراد به دلایل مختلف تصمیم به مهاجرت می گیرند، به طور مثال برای ادامه ی تحصیل، کار، اقامت دائم و ... . مهاجرت به کشور های خارجی، شرایط خاص خود را دارد و می توان گفت، امری نیست که به راحتی صورت پذیرد. در میان کشور های مهاجر پذیر، استرالیا جزء مواردی است که همواره انتخاب افراد مهاجر بوده است.
دو دلیل مهمی که باعث شده تا کشور استرالیا، به پذیرش مهاجران بپردازد عبارت است از:
1.    نرخ رشد جمعیت در سال های اخیر در استرالیا کاهش یافته و جمعیت رو به پیری و کهنسالی است. پیری جمعیت، تاثیری منفی بر چرخ اقتصاد کشور خواهد داشت و باعث می شود تا 30 الی 40 سال آینده، کشور استرالیا، با کسری بودجه مواجه شود.
2.    در حوزه های مختلف کاری، با کمبود نیروی متخصص و کارآمد مواجه است. به طور کلی، جمعیت جوان مهاجرت کنندگان از جمعیت جوان کشور استرالیا بیشتر است و همین امر، استرالیا را به سمت جذب مهاجران، به ویژه نیروی جوان و متخصص، سوق داده است.

چرا مهاجرت به استرالیا؟

دو دلیلی که ذکر شد، دلایلی بود که باعث پذیرش مهاجر از سمت استرالیا شده است؛ ما می خواهیم دلایلی که باعث می شود افراد، استرالیا را برای مهاجرت برگزینند، بررسی کنیم.
•    کشور استرالیا، با دارا بودن سیستم آموزشی قوی و با کیفیت، از جمله دانشگاه هایی معتبر که طبق رتبه بندی های جهانی، رتبه های دو رقمی را به خود اختصاص داده است.
•    کشور استرالیا، از نظر کسب و کار، پتانسیل بالایی دارد و جزء مقتدرترین اقتصاد های دنیا به حساب می آید و همین امر باعث شده تا بسیاری افراد، به صورت کاری مهاجرت به استرالیا را انتخاب کنند.


 مهاجرت به استرالیا
مهاجرت به استرالیا


•    استرالیا، از نظر آب و هوا و شرایط اقلیمی، برای زندگی مناسب است و کشور نسبتا پر بارش با جنگل های سبز و انبوه است.
•    سطح رفاه و آرامش در کشور استرالیا، بسیار عالی است، حتی مهاجران نیز از رفاه نسبی و خوبی برخوردار می شوند و همین امر، رضایت آن ها را به دنبال خود می آورد.
•    افرادی که به عنوان مهاجر در یک کشور ساکن می شوند، در بعضی موارد از یکسری امتیازات، محرومند و یا انجام بسیاری از کارها برای آن ها، پروسه ای سخت و پیچیده خواهد داشت؛ اما در کشور استرالیا، شما به راحتی می توانید:
    وام تحصیلی دریافت کنید.
    از خدماتی چون بیمه ی سلامت و تامین اجتماعی بهره مند شوید.
    از مزایای کامل سیتیزن استرالیا برخوردار شوید.
    اجازه ی کار و سرمایه گذاری دارید.
    فرزندانتان به راحتی از تسهیلات آموزشی، بهره مند می شوند.
    پس از مدتی که سیتیزن استرالیا را دریافت کردید، می توانید پاسپورت استرالیا را نیز اخذ کنید.

شرایط مهاجرت به استرالیا

شرایط مهاجرت به استرالیا، بنا به نوع مهاجرت، متفاوت است، اما شرایطی که بین همه ی آن ها مشترک است عبارتست از:
1.    تهیه و تکمیل مدارک مورد نیاز برای مهاجرت به استرالیا از جمله: شناسنامه، کارت ملی، عکس، رسید مربوط به پرداخت هزینه های مربوط به ویزا، مدارک مربوط به سوابق شغلی و تحصیلی، کارت پایان خدمت و یا معافیت از خدمت برای آقایان، مدرک زبان، دعوتنامه در صورت دارا بودن و... .
2.    دارا بودن مدرک زبان انگلیسی: مدرک زبان انگلیسی برای هر مهاجرتی لازم نیست، معمولا برای مهاجرت های تحصیلی و کاری، داشتن مدرک زبان انگلیسی و ارائه ی آن ضروری است ولی برای سایر مهاجرت ها، جزء شرایط محسوب نمی شود. آزمون های زبان انگلیسی ای که مدرک آن برای مهاجرت به استرالیا مورد تایید است عبارتست از:
•    آیلتس (IELTS)
•    تافل (TOEFL)
•    پی تی ای (PTE)
•    او ای تی (OET)
3.    تاییدیه ی سلامت روحی و جسمی
4.    تمکن مالی برای پرداخت هزینه های مختلف
5.    عدم سوء پیشینه
در خصوص ویزای سرمایه گذاری در استرالیا پیشنهاد میکنیم به وب سایت مهاجرت هوشمند مراجعه نمایید.


 مهاجرت به استرالیا
مهاجرت به استرالیا

وکیل مهاجرت به استرالیا

چنانچه قصد مهاجرت به استرالیا را دارید، چه به صورت کاری، تحصیلی، اقامت دائم و...، قطعا با سوالات بسیاری مواجه هستید؛ نمی دانید از کجا و چگونه کار را شروع کنید، روند کار به چه صورت است، چقدر زمان می برد تا اقدامات مهاجرت انجام شود، هزینه های مربوطه چقدر است و سوالات بسیاری که دغدغه ی افرادی است که تصمیم به مهاجرت دارند؛ پیشنهاد ما به شما، مراجعه به یک وکیل مهاجرت به استرالیا است. وکیل مهاجرت به استرالیا، با دارا بودن تجربه و سابقه ی چندین و چند ساله در امور مهاجرت، می تواند شما را در طی کردن هر چه بهتر روند مهاجرت، از همان ابتدای کار، راهنمایی کند و بسیاری از اقدامات لازم را برای شما، انجام دهد. با مراجعه به یک وکیل معتمد، بدون نگرانی و خیالی آسوده، کار خود را به او بسپارید تا بتوانید از بهترین و درست ترین راه ممکن، به استرالیا مهاجرت کنید. یک وکیل مهاجرتی خوب، شما را در پیمودن این مسیر، همراهی می کند.


لینک کوتاه :
https://aftabir.com/article/show/26686
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید