امروز سه‌شنبه 13 شهریور 1403

Tuesday 03 September 2024

شرایط عکس لاتاری بانوان


1401/07/27
کد خبر : 27005
دسته بندی : اجتماعی
تعداد بازدید : 21 نفر

 اما شرایط عکس لاتاری خانم ها چیست؟ آیا عکس لاتاری بانوان برای ثبت نام لاتاری گرین کارت آمریکا شرایط خاصی دارد؟ عکس لاتاری با حجاب یا بی حجاب گرفته می شود؟ عکس لاتاری با آرایش مورد قبول است؟ از آنجاییکه عکس لاتاری بسیار اهمیت دارد و اشکال در آن، شانس فرد برای گرفتن ویزای آمریکا را از او می گیرد، در این مقاله به شرایط عکس لاتاری برای بانوان می پردازیم. بنابراین، بانوان گرامی برای اطلاع از شرایط عکس لاتاری خانم ها در این مقاله با ما همراه باشند.

عکس لاتاری بانوان

شرایط عکس لاتاری بانوان

جالب است بدانید شرایط عکس لاتاری بانوان تفاوت چندانی با آقایان ندارد. یعنی هم عکس خانم ها و هم عکس آقایان از لحاظ حجم و اندازه و رنگ پس زمینه دقیقا یکسان هستند. تنها نکته ای که در مورد عکس لاتاری خانم ها مطرح است، پوشش آنان است. خیلی از بانوان ایرانی ترجیح می دهند عکس برای لاتاری را با حجاب بگیرند. اما به علت نا آگاهی و یا تحت تاثیر افراد غیرمتخصص نگران می شوند که ممکن است عکس با حجاب برای لاتاری منجر به حذف شدن آنان از قرعه کشی و یا ریجکت شدنشان در مصاحبه شود. مدنظر داشته باشید داشتن پوشش برای عکس لاتاری هیچ منعی ندارد و خانم ها می توانند با حجاب برای لاتاری عکس بگیرند و یا حتی به راحتی ویزا و گرین کارت آمریکا را به دست بیاورند.

عکس لاتاری با حجاب

اما شرایط عکس برای لاتاری با حجاب چگونه است؟ خیلی از افراد ممکن است از خود بپرسند مگر پوشیدن کلاه برای ثبت نام لاتاری ممنوع نیست، پس چطور امکان دارد حجاب برای عکس لاتاری منعی نداشته باشد. درست است استفاده از پوشش کلاه هم برای ثبت نام لاتاری خانم ها و هم برای ثبت نام لاتاری آقایان مجاز نیست. اما طبق قوانین اداره مهاجرت آمریکا، حجاب برای بانوان مسلمانی که قصد شرکت در ثبت نام لاتاری را دارند، محدودیتی ایجاد نمی کند. تنها عکس لاتاری برای خانم ها باید به گونه ای باشد که گردی صورت آنان کاملا مشخص باشد و پوشش محدودیتی برای تشخیص چهره آنان ایجاد نکند. در واقع، خانم ها می توانند هر طور که تمایل دارند برای لاتاری، عکس بگیرند، فقط باید مدنظر داشته باشند که عکس لاتاری برای خانم ها همانند عکس لاتاری آقایان شرایط لازم را داشته باشد و چهره آنان در عکس لاتاری کاملا مشخص باشد. عکس زیر، نمونه عکس لاتاری خانم ها به طور معمول را نشان می دهد. همانطور که از نمونه عکس لاتاری با حجاب مشاهده می فرمایید، در صورت گرفتن عکس لاتاری با حجاب، گردی صورت باید کاملا مشخص باشد.

عکس لاتاری بانوان

عکس لاتاری با آرایش

آیا امکان گرفتن عکس لاتاری با آرایش وجود دارد؟ این سوالی است که همواره در مورد شرایط عکس لاتاری خانم ها مطرح می شود. اگر آرایش به نحوی باشد که چهره، ظاهر طبیعی خود را حفظ نماید، مشکلی برای فرد ایجاد نمی شود و عکس لاتاری او حتی با وجود آرایش مورد قبول است. اما استفاده از آرایش های غلیظ و تند به طوریکه چهره طبیعی فرد قابل شناسایی نباشد، ممنوع است. بنابراین خانم های گرامی توجه داشته باشند برای گرفتن عکس لاتاری اعتدال را رعایت نمایند و در حدی که آراسته به نظر برسند، آرایش منعی برای ثبت نام لاتاری ندارد.

استفاده از زیورآلات در عکس لاتاری

استفاده از زیور آلات در عکس مخصوص لاتاری چه برای خانم ها و چه برای آقایان توصیه نمی شود. خصوصا زیور آلاتی که بر روی چهره قرار می گیرند. به عنوان مثال استفاده از حلقه بینی، پیرسینگ در صورت یا گوش به هیچ عنوان توصیه نمی شود چرا که این موارد برای ثبت نام لاتاری شما دردسر ایجاد میکنند و طبق قوانین ممنوع هستند. بنابراین برای گرفتن عکس لاتاری، ابتدا باید این موارد را از روی چهره خود بردارید.

عکس لاتاری بانوان

تتو و خالکوبی برای ثبت نام لاتاری

اگر چه استفاده از تتو و خالکوبی به هیچ عنوان برای گرفتن عکس لاتاری توصیه نمی شود، اما تتو ها و خالکوبی هایی که به طور دائمی و همیشگی روی چهره فرد حک شده اند، مشکلی ایجاد نمیکنند. اما به هیچ عنوان، برای عکس لاتاری از تتو ها و خالکوبی های موقتی و زودگذر استفاده نکنید. زیرا چهره شما برای انجام امور بعدی باید با عکس لاتاری زمان ثبت نام شما همخوانی داشته باشد.

جراحی زیبایی و عکس مخصوص لاتاری

اگر مدت زمان کمی از جراحی زیباییتان می گذرد و قصد دارید برای لاتاری عکس بگیرید، مدنظر داشته باشید حتما چسب و پانسمان را از صورت خود خارج نمایید. اما اگر بعد از ثبت نام لاتاری، جراحی زیبایی انجام دادید و در لاتاری برنده شدید، مدنظر داشته باشید پرونده های پزشکی خود را حتما برای روز مصاحبه به همراه داشته باشید. البته به کلیه متقاضیان شرکت در لاتاری گرین کارت آمریکا چه خانم ها و چه آقایان توصیه می شود تا قبل از مشخص شدن نتیجه نهایی، جراحی زیبایی انجام ندهند.


لینک کوتاه :
https://aftabir.com/article/show/27005
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید