امروز سه‌شنبه 13 شهریور 1403

Tuesday 03 September 2024

شرایط دریافت ویزای تحصیلی در کنیا ، قرقیزستان و تانزانیا


1401/07/27
کد خبر : 26732
دسته بندی : اجتماعی
تعداد بازدید : 18 نفر

اخذ ویزا کاری و توریستی و تحصیلی از کشور تانزانیا در فرودگاه های این کشور امکان پذیر است. زیرا کشور تانزانیا در ایران سفارتخانه ندارد، علاقه‌مندان به تحصیل در تانزانیا باید اقدام به دریافت ویزای الکترونیکی نمایند و سپس در فرودگاه این کشور هزینه ویزا را پرداخت نمایند. برای به دست آوردن اطلاعات در رابطه با ویزای تانزانیا کلیلک کنید. به جهت تحصیلی، کشور تانزانیا در سطح جهان شناخته شده است چرا که ۱۲۰۰ دانشجوی آمریکایی در این کشور تحصیل می‌کنند. علاوه بر این مورد، تانزانیا دارای ویژگی‌های خوبی است که موجب می‌شود برخی از دانشجویان، این کشور را برای ادامه تحصیل انتخاب نمایند. از جمله این ویژگی‌ها می‌توان به آب و هوای گرمسیری و جاذبه‌های طبیعی این کشور اشاره کرد. در کنار ویژگی‌های ذکر شده، کشور تانزانیا دارای سیستم آموزشی عالی در سطح بین‌المللی است. با اینکه تانزانیا کشوری چند قومیتی است اما هیچ درگیری داخلی و قومی ندارد و امنیت و صلح در این کشور حکم فرما می باشد.
درخواست اخذ ویزا کاری و توریستی و تحصیلی از کشور تانزانیا برای دانشجویانی که تمایل دارند در یک کشور مدرن و آفریقایی ادامه تحصیل بدهند، بسیار مناسب است. در شهر دارالسلام کشور تانزانیا دانشگاهی با همین نام وجود دارد که دانشجویان زیادی را جذب نموده است. زندگی در این شهر پرجمعیت مقرون به صرفه بوده و هزینه کمی متوجه اتباع خارجی می شود. دانشگاه های کشور تانزانیا در مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا دانشجو می پذیرد. علاوه بر دانشجویان آمریکایی، از سایر مناطق جهان نیز دانشجویان بسیاری در این کشور تحصیل می کنند. کیفیت آموزش در کشور تانزانیا بالا بوده و در سطح بین المللی می باشد.


 ویزای کنیا
یک نمونه پاسپورت تانزانیا

ویزای تحصیلی قرقیزستان:

درخواست اخذ ویزا کاری و توریستی و تحصیلی کشور قرقیزستان برای متقاضیان آسان شده است. زیرا این کشور شرایط ثبت نام ویزای الکترونیکی را فراهم آورده تا اتباع خارجی بتوانند بدون نیاز به قرار ملاقات و یا ارائه اسناد اصلی به سفارت و یا دفتر کنسولگری، درخواست ویزای خود را ثبت و دریافت نمایند. برای این منظور تنها چیزی که نیاز دارید اتصال به اینترنت، داشتن کارت اعتباری برای پرداخت و کپی اسکن شده از اسناد تان می باشد. اخذ ویزا کاری و توریستی و تحصیلی از کشور قرقیزستان دارای قوانین مخصوص به خود است که در این بخش به ذکر شرایط درخواست ویزای تحصیلی این کشور می پردازیم. قبل از ذکر موارد مهم، این نکته را بدانید که قرقیزستان کشوری آسیایی بوده و نیم بیشتر جمعیت این کشور مسلمان هستند. قرقیزستان به عنوان کشوری کوهستانی دارای زمین های کشاورزی گسترده، دامپروری و طبیعت زیبا می باشد.

گرفتن ویزای قرقیزستان

اگر متقاضیان عزیز جهت اخذ ویزا کاری و توریستی و تحصیلی قرقیزستان به صورت الکترونیکی اطمینان خاطر ندارند، باید این نکته را بدانند؛ این ویزا هیچ فرقی با ویزای کاغذی نداشته و در پاسپورت شما هنگام ورود به کشور قرقیزستان ثبت می شود. کافیست پنج روز بعد از ورود به این کشور جهت تکمیل درخواست خود اقدام نمایید. ویزای تحصیلی کشور قرقیزستان به مدت ۹۰ روز تا یک سال قابل دریافت است.


  ویزای کنیا
دریافت ویزای تحصیلی قرقیزستان

ویزای تحصیلی کنیا:

اطلاعات دریافت ویزای کنیا در لینک قبل نوشته شده است.
اخذ ویزا کاری و توریستی و تحصیلی کشور کنیا به ویژه ویزای تحصیلی این کشور می تواند برای علاقه مندان به رشته های هنر، علوم اجتماعی، علوم زیستی و فیزیک، مفید باشد. زیرا این رشته های تحصیلی در کشور کنیا در صدر لیست سایر رشته ها قرار دارند. همچنین نوع آموزش عالی در کشور کنیا بسیار پیشرفته و باکیفیت بوده که موجب می شود، اتباع خارجی به عنوان دانشجو در این کشور از فرصت مناسب تحصیلی برخوردار گردند. از دیگر ویژگی های آموزشی و تحصیلی کنیا می توان به تعداد کثیر دانشگاه های این کشور اشاره کرد. کشور کنیا دارای ۲۲ دانشگاه دولتی، ۱۴ دانشگاه خصوصی و ۱۳ دانشگاه با آموزش پاره وقت می باشد. اخذ ویزا کاری و توریستی و تحصیلی این کشور برای علاقه مندان به ادامه تحصیل در خارج از ایران و کشوری آفریقایی، بسیار مناسب است.
با اخذ ویزا کاری و توریستی و تحصیلی کنیا وقتی در دانشگاه های این کشور مشغول تحصیل شوید، با سیستم نمره دهی جالبی مواجه می شوید. سیستم نمره دهی در کشور کنیا به صورت کیفی بوده و از A الی E ارزیابی می شود. مقاطع تحصیلی در کشور کنیا به لیسانس، فوق لیسانس و دکترا تقسیم می گردد.


  ویزای کنیا
گروهی از دانشجویان در کنیا


لینک کوتاه :
https://aftabir.com/article/show/26732
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید