امروز دوشنبه 12 شهریور 1403

Monday 02 September 2024

سئو سایت چگونه می تواند کسب و کار شما را متحول کند؟


1401/07/27
کد خبر : 25993
دسته بندی : فن آوری
تعداد بازدید : 19 نفر

وقتی یک کاربر درباره موضوعی جستجو می کند، موتور جستجو محتواهای مرتبط با کلمه جستجو شده را با رتبه بندی به کاربر نشان می دهد. صفحاتی که در لینک اول تا سوم نتایج جستجو قرار می گیرند، بیشترین بازدید را دریافت می کنند. چه چیزی باعث می شود موتور جستجو یک صفحه را در رتبه اول و دیگر سایت ها را در رتبه های بعدی قرار دهد؟

سئو سایت !

سایت هایی که بر اساس معیارهای موتور جستجوی گوگل بهینه شده باشند و بیشترین اعتبار را کسب کرده باشند در کلمات کلیدی مربوطه بالاترین رتبه را خواهند داشت. حال به نظر شما این اتفاق چه فایده ای برای کسب و کارها خواهد داشت؟


 خدمات سئو

فایده سئو سایت برای یک کسب و کار چیست؟

فرض کنید شما صاحب یک تولیدی دستکش کار هستید و قصد دارید به صورت عمده فروش دستکش داشته باشید. کسانی که به دنبال خرید دستکش به صورت عمده هستند، احتمالا کلمه کلیدی فروش عمده دستکش کار را جستجو می کنند.
 حال اگر شما یک وبسایت تاسیس کرده و در این کلمه کلیدی رتبه اول را داشته باشید، درصد بسیار بالایی از کسانی که کلمه فروش عمده دستکش کار را سرچ می کنند را به سوی وبسایت خود هدایت خواهید کرد.
 به این صورت بدون این که نیاز داشته باشید محصول خود را به صورت حضوری به افراد معرفی کنید، تعداد بالایی کاربر ماهانه از سایت شما بازدید می کنند و اگر بتوانید به خوبی کاربر را راضی کنید از شما خرید می کنند.
سئو سایت همان چیزی است که سایت شما را در کلمه کلیدی مورد نظرتان به رتبه یک می رساند و می تواند فروش شما را متحول کند. برای اینکه اهمیت رتبه بالا داشتن در گوگل را درک کنید خوب است بدانید طبق تحقیقی 80 درصد افرادی که قصد خرید کالایی را دارند قبل از خرید درباره آن در گوگل جستجو می کنند.
 این یعنی یک بازار بسیار گسترده که اگر سایت شما در رتبه یک قرار بگیرد، سهم عمده این بازار در دست شماست.


 خدمات سئو

چگونه می توانیم از سئو سایت به نفع کسب و کار خود استفاده کنیم؟

ابتدا باید بدانید افرادی که مشتری شما هستند چه کلماتی را در گوگل جستجو می کنند. متخصصین سئو طی یک فرآیند تحقیقی که به تحقیق کلمات کلیدی معروف است، کلماتی را که بیشترین تناسب به موضوع کار شما دارد را پیدا کرده و وبسایت شما را بر اساس آن کلمات بهینه می کنند.
به عنوان مثال اگر شما صاحب یک کلینیک زیبایی باشید، طی فرآیند تحقیق کلمات کلیدی مشخص می شود که کلمه رینوپلاستی یکی از کلماتی است که کاربران برای تحقیق درباره عمل زیبایی بینی آن را جستجو می کنند. حال شما می توانید وبسایت خود را روی کلمه رینوپلاستی بهینه کنید تا با این کلمه بازدید خوبی را به وبسایت خود هدایت کنید.

تحقیق کلمات کلیدی چه اهمیتی دارد؟

کلمات کلیدی انواع مختلفی دارند. برخی از کلمات، دشوار و پررقابت هستند و برخی دیگر آسان تر. کلماتی که بیشترین تعداد جستجو را دارند، بیشترین رقابت را نیز در گرفتن رتبه یک دارند. اهمیت تحقیق کلمات کلیدی این است که باید متوجه شوید بر اساس بودجه ی مالی و زمانی شما، باید روی کدام کلمات کلیدی سرمایه گذاری کرد.


 خدمات سئو


نکته مهم دیگر در این باره این است که کلمات کلیدی بر اساس هدف کاربر از جستجو نیز متفاوت هستند. در مورد برخی کلمات، هدف کاربر از جستجو خرید یک محصول است. مانند همان کلمه فروش عمده دستکش کار که گفته شد. اما برخی کلمات هستند که هدف کاربر از جستجوی آنها خرید یک محصول یا خدمات نیست بلکه کاربر به دنبال دریافت اطلاعات درباره یک موضوع خاص است. به عنوان مثال کلمه طلاق توافقی را در نظر بگیرید. کسی که این کلمه را جستجو می کند معمولا به دنبال مطالعه درباره طلاق توافقی است. فایده این کلمات این است که شما با تولید محتوای خوب می توانید کاربران را به وبسایت خود هدایت کرده و آنها را جذب کنید.
پس اهمیت تحقیق کلمات کلیدی برای سئو سایت مشخص شد. شما نیز اگر قصد سئو سایت خود را داشتید باید به این مرحله بسیار بها دهید.

سخن آخر

اگر شما نیز می خواهید با سئو سایت فروش و درآمد خود را چند برابر کنید، نیازی نیست به دنبال یادگیری سئو باشید. شرکت سئواینجا یک شرکت متخصص در زمینه سئو سایت و دیجیتال مارکتینگ است که می تواند خدمات سئو سایت را برای کسب و کار شما انجام دهد. کافی است با ما تماس بگیرید تا ضمن دریافت مشاوره حرفه ای رایگان، از خدمات حرفه ای سئو بهره مند شوید.


لینک کوتاه :
https://aftabir.com/article/show/25993
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید