امروز دوشنبه 12 شهریور 1403

Monday 02 September 2024

سون تراول برترین کارگزار اخذ ویزا ، اقامت و امور مهاجرتی کشور اوکراین


1401/07/27
کد خبر : 25932
دسته بندی : اجتماعی
تعداد بازدید : 22 نفر

سون تراول برترین کارگزار اخذ ویزا ، اقامت و امور مهاجرتی کشور اوکراین


مهاجرت و روش های اخذ اقامت اوکراین

اقامت اوکراین به چندین روش قابل انجام است . سون تراول تمام مسیری که متقاضی باید در طول مسیر اخذ اقامت طی کند را برای او می پیماید و دیگر استرس و سختی های این مسیر متوجه متقاضی اخذ اقامت اوکراین ، نخواهد بود.
اخذ ویزا اوکراین و مهاجرت به این کشور نیازمند تخصص و همچنین علم به قوانین و مقررات اوکراین می باشد. پس باید در انتخاب کارگزاری که بتواند درک خوبی از شرایط متقاضی داشته باشد دقت کافی را لحاظ کرد.
سابقه خوب سون تراول در زمینه ی ویزا اوکراین این را اثبات می کند و می تواند حامی و مشاور خوبی برای شما باشد.

اقامت از طریق سرمایه گذاری یا ثبت شرکت

اوکراین که یک کشور اروپای شرقی محسوب می شود با کشورهایی نظیر روسیه ، بلاروس ، مجارستان و رومانی  همسایه است و از پتانسیل خوبی برای ایجاد کسب و کار و تجارت برخوردار می باشد.
اوکراین که پل ارتباطی شرق با غرب است و در خود کالاهای استراتژیک اروپا از قبیل گندم و غلات را نگه می دارد ، می تواند زمینه فعالیتی موفقی در صنعت کشاورزی را برای سرمایه گذاران فراهم سازد.
برای اقامت از طریق سرمایه گذاری متقاضی باید در کشور اوکراین اقدام به ثبت شرکت نماید که این امر با رعایت شرایط قانونی و افتتاح حساب بانکی ، میسّر می شود.
برای ثبت شرکت در کشور اوکراین نیاز به سرمایه ی 100.000 دلاری می باشد که ابتدا با افتتاح یک حساب بانکی در این کشور امکان انتقال پول امکان پذیر خواهد شد.
هزینه های استخدام و پرداخت حقوق کارمندان ، بیمه اجتماعی و درمانی ، مالیات بر درآمد سالیانه ، خرید تجهیزات از دیگر مبالغی است که باید به مبلغ فوق اضافه کرد.
تمامی خدمات ثبت شرکت و افتتاح حساب بانکی به وسیله وکلای شرکت سون تراول در اوکراین در کمترین زمان ممکن امکان پذیر شده است.




مهاجرت به اوکراین

اقامت از طریق تحصیل

تحصیل در اوکراین یکی دیگر از روش هایی است که می تواند اخذ اقامت تحصیلی را فراهم سازد.
افرادی که متقاضی تابعیت کشور اوکراین هستند ، می توانند از طریق تحصیل در تمامی مقاطع از جمله لیسانس ، فوق لیسانس و دکترا در این کشور و سپس با ورود به بازار کار راه را برای خود هموار نمایند .

یکی از فعالیت های سون تراول اخذ اقامت اوکراین از طریق ویزای تحصیلی می باشد و کارشناسان و مشاوران زبده ای در این زمینه جهت راهنمایی شما پرورش داده است.

اقامت از طریق کار

اقامت کاری در اوکراین نیازمند داشتن پیشنهاد کاری از سوی یک کارفرما و یا یک شرکت در این کشور می باشد و با عقد قرارداد با کارفرما می توان ویزای کار و اقامت اوکراین را دریافت کرد .
کارفرما می تواند به صورت شفاهی با نیروی خارجی خود و برای انجام پروژه های خاص به صورت بلند مدت و نامحدود قرارداد ببندد .
همچنین می تواند با نیروی کار خود در خارج از کشور اوکراین قراردادی کاری ، با مدت زمان خاص و یا حتی به صورت پروژه ای منعقد نماید.
سون تراول با در اختیار داشتن بانک عظیمی از کارفرمایان معتبر و قانونی در اوکراین زمینه ی اخذ ویزای اوکراین را از طریق کار برای متقاضیان فراهم می نماید.
جهت کسب هر گونه اطلاعات در رابطه با مهاجرت به اوکراین می توانید به وب سایت ما به آدرس www.ukrainebama.com مراجعه کنید.

اقامت اوکراین از طریق ازدواج :

کسب اقامت اوکراین ، استفاده از امکانات آموزشی ، کار و افتتاح حساب بانکی و تسهیلات مالی و رفاهی از مزایای ازدواج با تبعه ی اوکراینی است.
برای اخذ اقامت اوکراین از طریق ازدواج ، باید به دولت این کشور اثبات کنید که قصد شما فقط ازدواج است نه گرفتن اقامت و شهروندی ، به همین جهت متقاضی نیازمند دانستن مسائل حقوقی پیچیده ای در این زمینه می باشد.
کارشناسان و وکلای سون تراول ضمن مشاوره و کمک به متقاضیان کلیه ی مراحل حقوقی اخذ اقامت را هم در ایران و هم در اوکراین پیگیری و به سرانجام می رسانند.



 

اخذ ویزا اوکراین

اخذ اقامت اوکراین از طریق تولد

اخذ تابعیت اوکراین از طریق تولد مانند هر روش دیگری قوانین و شرایط خاص خودش را دارد که توسط دولت اوکراین وضع شده است و در صورت داشتن این شرایط می توان تابعیت اوکراین را بدست آورد .
یکی از این شرایط تولد فرزند در خاک اوکراین است ، پدر و مادری که تابعیت اوکراین را ندارند ولی قانونا در خاک این کشور اقامت داشته اند.
از دیگر شرایط اخذ اقامت اوکراین تولد فرزند در خارج از این کشور می باشد.
 
والدین حتی بدون داشتن تابعیت اوکراین می توانند برای خود و فرزندانشان تابعیت اوکراین را اخذ نمایند به شرطی که هنگام تولد فرزند در قلمرو این کشور اقامت داشته و تابعیت هیچ کشور دیگری را هم نداشته باشند.
شرکت سون تراول با داشتن آگاهی های لازم از لحاظ حقوقی می تواند موانع اخذ اقامت اوکراین را برای شما برطرف نماید ، همچنین اخذ ویزا اوکراین را برای تولد فرزند شما سهل و آسان نماید.

نحوه ی اقدام برای مهاجرت به اوکراین

به طور کلی مهاجرت و زندگی در اوکراین پروسه ای سخت و دشوار برای متقاضیان می باشد ، ولی با مشورت ، با افراد متخصص سختی این راه بسیار کاسته خواهد شد.
به دلیل اینکه مردم فاقد دانش دقیق و به روز برای مهاجرت هستند ، این عدم آگاهی در امور ویزا ، اقامت و مهاجرت ، راه را برای آنها دست نیافتنی و یا همراه با شکست روبرو خواهد کرد.
موسسات حقوقی و مهاجرتی بهترین گزینه برای شروع و اقدام جهت مهاجرت هستند.
وکلا و کارشناسان حقوقی در شرکت سون تراول با بیش از ده سال سابقه و با بهره گیری از تجربه ی طولانی خود، می کوشند تا مطمئن ترین و سریع ترین راه را برای اخذ ویزا و مهاجرت به اوکراین به متقاضیان ارائه دهند.
لازم به ذکر است که شرکت سون تراول با توجه به شرایط شیوع ویروس کرونا به شما این امکان را داده است تا از مشاوره تلفنی به جای مشاوره حضوری استفاده کنید.

https://ukrainebama.com



لینک کوتاه :
https://aftabir.com/article/show/25932
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید