امروز سه‌شنبه 13 شهریور 1403

Tuesday 03 September 2024

سه دوربین محبوب نیکون


1401/07/27
کد خبر : 26922
دسته بندی : فن آوری
تعداد بازدید : 14 نفر

 این شرکت معتبر با گذشت زمان از کیفیت و مزایای محصولات خود کم نکرده و روز به روز به کیفیت آن ها افزوده است و می توان این امر را یکی از مهم ترین دلایل محبوبیت این برند در میان عکاسان دانست. برند نیکون جزو سه برند برتر دوربین می باشد و دارای دوربین های عکاسی بدون آینه و DSLR می باشد. دوربین های DSLR این برند، برای حمل و نقل بسیار مناسب و همچنین از طراحی خوش دستی برخوردار هستند و با توجه به مزایای خود و قیمت مناسب گزینه های مناسبی برای افراد مبتدی نیز می باشند. در ادامه مطلب به معرفی سه تا از دوربین های محبوب این برند می پردازیم.

دوربین نیکون d7500

مهم‌ترین تغییر دوربین نیکون d7500 استفاده از حسگر جدید در آن است. برند نیکون ساختار طراحی داخلی جدیدی را در این دوربین به کار برده است که منجر به سبک تر شدن دوربین و همینطور مقاومت بیشتر در برابر مشکلات جوی شده است.
بر اساس سنسور CMOS 20.9 مگاپیکسلی و پردازشگر تصویر EXPEED 5 ، این دوربین چند رسانه ای از نرخ عکاسی پیاپی 8 فریم بر ثانیه تا 100 JPEGS متوالی برخوردار است و می تواند تا ISO 1.640.000 افزایش یابد و فیلم 4K UHD و قابلیت ضبط تایم لپس مکمل قابلیت های تصویربرداری یک سیستم فوکوس خودکار 51 نقطه ای Multi-CAM 3500FX II است که دارای 15 نقطه متقاطع برای عملکرد سریع و قابلیت های دقیق ردیابی سوژه در شرایط نوری مختلف است.
دوربین نیکون d7500 همچنین دارای مشخصات زیبا و ساختار تک رنگ و به صورت خوش دست طراحی شده است. این طرح فیزیکی همچنین کاملاً آب بندی شده است تا بتواند در شرایط سخت محیطی کار کند. علاوه بر منظره یاب نوری پنتا پریسم ، یک صفحه لمسی 3.2 اینچی با رزولوشن 922k نقطه عقب نیز مجهز است و دارای طراحی کج است تا از زوایای عکاسی بالا و پایین بهره مند شود و کنترل از راه دور روی دوربین از طریق دستگاه های تلفن همراه متصل شده است.

دوربین نیکون

دوربین نیکون d7500 دارای قابلیت ضبط AF است و عملکرد عکاسی فوق العاده ای برای سوژه های متحرک ارائه می دهد.
این دوربین دارای حالت های جلوه های ویژه مختلف مانند دید در شب فوق العاده زنده، جلوه دوربین اسباب بازی ، جلوه مینیاتوری ، رنگ انتخابی ، شبح و همچنین حالت های مختلف صحنه مانند پرتره های مختلف است همچنین تصاویر را با رنگی نزدیک به رنگ طبیعی آن ها نشان می دهد.
این دوربین از برند نیکون با توجه به مزایا و کیفیت فوق العاده خود قطعا ارزش خرید را دارد و می توانید استفاده های زیادی از آن بکنید.

دوربین نیکون d3500

این دوربین DSLR عکس‌های با کیفیتی به شما خواهد داد که با دیدن آن متوجه‌ میزان سادگی این کار می‌شوید و از در دست گرفتن آن لذت خواهید برد.
این دوربین تنوع پذیر، با دوام و مناسب برای سفر است و با گوشی های هوشمند سازگاری زیادی دارد که باعث می‌شود اشتراک عکس و کار با آن، لذت استفاده از آن را دو چندان کند.حتی اگر هیچ وقت از یک دوربین DSLR استفاده نکرده‌اید، با نیکون d3500 می‌توانید استعداد خود را شکوفا کنید و عکس‌های خیره کننده‌ای بگیرید.
d3500 با استفاده از سنسور CMOS با فرمت DX 24.2 مگاپیکسل و پردازشگر تصویر EXPEED 4 ، محدوده حساسیت بومی از ISO 100-25600 را برای کار در شرایط مختلف نوری فراهم می کند و ترکیب سنسور و پردازنده نیز، 5 مگاپیکسل در ثانیه عکسبرداری مداوم را فراهم می کند. همچنین دارای فیلمبرداری Full HD 1080p با سرعت 60 فریم در ثانیه می باشد.در طراحی این سنسور فیلتر نوری low-pass نیز حذف استفاده شده است تا از وضوح بیشتری هم در عکس ها و هم در فیلم ها برخوردار شود.
دوربین نیکون  d3500 دارای قابلیت اتصال SnapBridge داخلی است که اجازه می دهد تصاویر بدون نقص به دستگاه تلفن همراه منتقل شوند. فناوری (Bluetooth Low Energy) ارتباط بین دوربین و یک دستگاه هوشمند را امکان پذیر می کند و امکان انتقال خودکار تصویر 2 مگاپیکسل را در حین عکاسی فراهم می کند. SnapBridge نیاز به یک بار نصب ، برای حداکثر پنج دستگاه منحصر به فرد دارد ، و همچنین در کنار NIKON IMAGE SPACE برای پشتیبان گیری از فایل ها و به اشتراک گذاری تصاویر کار می کند.


دوربین نیکون

دوربین نیکون d3500  دارای قابلیت فوکوس خودکار می باشد که امکان تشخیص کنتراست، تشخیص فاز،تشخیص چهره،تعقیب سوژه و… را فراهم می کند. همچنین 10 جلوه ی ویژه نیز در دوربین وجود دارد تا خلاقیت را هم برای عکس و هم برای فیلم بهبود بخشد.
 دوربین نیکون d3500 ویژگی های بسیار فوق العاده ای دارد و با وجود این مزایا، قیمت بسیار مناسبی نیز دارد و جزو گزینه های مقرون به صرفه به حساب می رود، پس اگر شما دوست دارید مشغول عکاسی شوید و در ابتدای راه هستید توصیه می کنیم حتما این دوربین را جزو انتخاب های خود قرار دهید و مطمئن باشید از خرید آن پشیمان نمی شوید.

دوربین نیکون d5600

دوربینی بسیار مناسب و کارآمد برای افراد نیمه‌حرفه‌ای و کسانی که قصد دارند عکاسی را شروع کنند،هنگامی که برند نیکون این دوربین را تولید کرد از شعار " با استفاده از دوربین 5600d  صحنه ای را از دست نمی دهید" استفاده کرد، پس قطعا جزو گزینه های محبوب این برند به شمار می رود.
دوربین 5600d یک دوربین جمع و جور ، دارای قابلیت اتصال و یک DSLR براق است که قابلیت های تصویربرداری چند رسانه ای را با فناوری بی سیم همه کاره ترکیب می کند. این دوربین با سنسور CMOS 24.2 مگاپیکسلی با فرمت DX و پردازشگر تصویر EXPEED 4 ، محدوده حساسیتی بین ISO 100-25600 را ارائه می دهد تا در شرایط نوری مختلف کار کند و ترکیب سنسور و پردازنده نیز از عکسبرداری مداوم تا 5 پشتیبانی می کند. فیلمبرداری Full HD 1080p نیز تا 60 فریم در ثانیه پشتیبانی می کند و فیلم های تایم لپس را می توان در دوربین نیز ایجاد کرد.

دوربین نیکون


5600d از نظر ظاهری باریک است ، دارای صفحه نمایش LCD 3.2 اینچی 1.037 مگاپیکسلی با لمس عقب بزرگ است و از طراحی زاویه متغیر برای سهولت کار در زوایای عکاسی بالا و پایین استفاده می کند.علاوه بر این با برنامه SnapBridge نیز دارای ویژگی های ویژه ای است که می تواند از فناوری بلوتوث کم انرژی برای به اشتراک گذاری بی سیم عکس ها در دستگاه تلفن همراه شما استفاده کند که شامل انتقال خودکار تصاویر با سایز تغییر یافته بین دوربین و دستگاه تلفن همراه برای اشتراک آنلاین بدون نقص، می باشد.
برای بهره گیری از کیفیت بالای تصویر، یک سیستم فوکوس خودکار موجود است که 39 نقطه متمایز AF شامل 9 سنسور متقابل را برای به دست آوردن فوکوس در محدوده شرایط نوری از -1 تا +19 EV به کار می گیرد. یک حالت ردیابی سه بعدی منحصر به فرد از حسگر RGB  2،016 پیکسل استفاده می کند، که معمولاً برای اندازه گیری نوردهی اختصاص دارد، تا فوکوس شدید روی سوژه های متحرک را حفظ کند و مشخصات زیاد دیگری که هنگام استفاده از این دوربین فوق العاده با آن آشنا می شوید.


لینک کوتاه :
https://aftabir.com/article/show/26922
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید