امروز سه‌شنبه 13 شهریور 1403

Tuesday 03 September 2024

سه دوربین محبوب سونی از نظر کاربران


1401/07/27
کد خبر : 26924
دسته بندی : فن آوری
تعداد بازدید : 22 نفر

شرکت سونی برخلاف دیگر سازندگان دوربین، سابقه‌ای در تولید دوربین‌های عکاسی آنالوگ ندارد و تولید دوربین عکاسی دیجیتال را از سال 1988 میلادی شروع کرده است، با این وجود امروزه یکی از مطرح‌ترین برندهای دوربین عکاسی دیجیتال بوده و برای همه نوع سلیقه ای و عکاسان مبتدی و حرفه‌ای محصولی برای ارائه دارد.پیشرفت سونی در تولید دوربین بدون آینه به حدی بود که به سرعت تمام رقبای دیگر خود مثل پاناسونیک و فوجی را در میزان فروش پشت سر گذاشت و در واقع اولین شرکت تولید کننده ی دوربین های بدون آینه می باشد.

 این شرکت دوربین‌های بدون آینه فول فریم و غیر فول فریم خود را با کُد آلفا α نام‌گذاری می‌کند،که بسیار با کیفیت و حرفه ای می باشند و با توجه به کیفیت بسیار بالای آن ارزش خرید دارد.
در ادامه مطلب به معرفی سه تا از بهترین دوربین های سری آلفا سونی می پردازیم.

دوربین سونی a7R lll

یکی از دوربین های حرفه ای و از نوع بدون آینه تمام فریم از برند سونی همراه با لنز قابل تعویض ، دوربین سونی a7Rlll می باشد. این دوربین دارای سرعت عالی، تصویربرداری با وضوح بالا، قابلیت کار با کلاس حرفه ای را حتی در شرایط سخت ارائه می دهد.تعبیه دو شکاف داخلی و سازگاری با باتری قابل شارژ با ظرفیت زیاد ، a7Rlll این اطمینان را به شما می دهد که می توانید با وقفه بسیار کمتری عکس بگیرید. دیگر نیازی به تغییر مدیا و باتری ندارید.
همچنین دارای بدنه ای محکم، جمع و جور و انعطاف پذیر است و می توانید در هر شرایط تصاویر درخشانی ثبت کنید، در ادامه با برخی از ویژگی های این دوربین آشنا شوید.


 دوربین سونی

ابعاد مختلف رزولوشن:

Pixel Shift Multi Shooting وضوح فوق العاده ، وفاداری رنگ و بازتولید بافت را ارائه می دهد و فضای سوژه و محیط را ثبت می کند.

گردش کار نرم استودیو:

SuperSpeed USB 3.1 Gen 1 که با اتصال USB Type-C فعال می شود ، امکان انتقال سریع اطلاعات از راه دور کامپیوتر را برای مدیریت راحت پرونده های بزرگ RAW فراهم می کند.

فیلم های واقع بینانه تر:

فیلم هایی با حضور فوق العاده ناشی از نوآوری هایی هستند که از تصاویر 4K HDR با وضوح بالا ، دامنه دینامیکی وسیع و طیف گسترده رنگ ها پشتیبانی می کنند.

دارای پتانسیل جدید پرتره:

EyeAF بسیار پیشرفته ، چشم را با دقت و سرعت بالا متمرکز می کند و ردیابی می کند ، حتی زمانی که سوژه ای در حال حرکت ، نگاه به پایین و دور یا دارای نور پس زمینه است.

عکاسی پیاپی 10 فریم در ثانیه:

با ردیابی AF/AE با فوکوس پیاپی حداکثر 10 فریم در ثانیه یک اقدام فوری بگیرید. داده های عظیم تصویر 42.4 مگاپیکسل کیفیت تصویر بالایی را حفظ می کند.

شلیک مداوم در سکوت:

ردیابی با AF/AE امکان عکاسی بی صدا تا حداکثر 10 فریم بر ثانیه را فراهم می کند. سکوت برای عکاسی از حیات وحش بسیار مهم است ، در حالی که حتی صدای کمی نیز می تواند به معنی از دست دادن یک عکس باشد.

دوربین سونی a6600

Sony a6600 با تأکید بر سرعت و تطبیق پذیری ، یک دوربین بدون آینه با فرم APS-C براق و کاملاً مجهز است که هم برای عکس و هم برای فیلم مناسب است. A6600 با سنسور بازبینی شده 24.2 مگاپیکسلی CMOS ، قادر است عکس های با وضوح بالا و حداکثر فیلمبرداری UHD 4K بدون محدودیت زمانی ضبط ، پردازش کارآمدتر و فوکوس سریعتر تولید کند.

دوربین سونی


سیستم 4 بعدی FOCUS ، که 84٪ از قاب تصویر را پوشش می دهد ، از 425 نقطه تشخیص فاز به همراه 425 منطقه تشخیص کنتراست برای عملکرد بسیار سریع و بصری به همراه AF-Eye Eye AF برای عکس و فیلم استفاده می کند. تثبیت کننده تصویر 5 محوره SteadyShot INSIDE با تکمیل هر دو عکس و فیلم ، ظاهر لرزش دوربین را با تمام لنزهای نصب شده به حداقل می رساند تا از سرعت شاتر کندتر پشتیبانی کند.

فراتر از قابلیت های تصویربرداری ، a6600 همچنین دارای بدنه ای قوی از آلیاژ منیزیم است که در برابر گرد و غبار و رطوبت مقاوم است و اجازه کار در محیط های سخت را می دهد.
این دوربین با ویژگی های خارق العاده خود، یک دوربین بسیار با کیفیت و حرفه ای به شمار می رود.

ویژگی ها:

_ دارای سنسور 24.2 مگاپیکسلی APS-C Exmor CMOS
_ تصویر BIONZ X
_ ویدئو UHD 4K30p با HLG و S-Log3 Gammas
_ صفحه نمایش لمسی 3.0 اینچی 921.6k-Dot 180 _ عکسبرداری تا 11 فریم در ثانیه ، ISO 100-32000
_ تمرکز 4 بعدی با 425 نقطه تشخیص فاز
_ با قابلیت Real Time Eye AF for Stills و Video
_ دارای درگاه هدفون و میکروفون ، Wi-Fi و بلوتوث

دوربین سونی a7 lll

 دوربین آلفاA7 III بدون آینه دیجیتال از سونی یک دوربین کاملاً مناسب برای هر دو برنامه عکس و فیلم در شرایط مختلف کاری است. سنسور فول فریم 24.2 مگاپیکسلی Exmor R BSI CMOS با رزولوشن 24.2 مگاپیکسل و جفت پردازنده تصویر BIONZ برای بهبود سرعت عکاسی پیاپی 10 فریم در ثانیه و بهبود عملکرد فوکوس خودکار برای ردیابی سریعتر و قابل اطمینان سوژه همراه با عریض پوشش قاب این سیستم AF سریع ترکیبی سریع ترکیبی از 693 نقطه تشخیص فاز و 425 منطقه تشخیص کنتراست را برای تمرکز سریعتر در شرایط مختلف نور به کار می گیرد و همچنین تمرکز بر موضوعات را به طور موثرتری حفظ می کند.

دوربین سونی


علاوه بر سرعت و AF ، پیشرفت های پردازشی همچنین به درک وضوح بیشتر تصویر و کاهش نویز در محدوده حساسیت از ISO 100-51200 کمک می کند ، که می تواند بیشتر به ISO 50-204800 گسترش یابد. هنگام ضبط ویدیوی UHD 4K با عرض کامل سنسور فول فریم ، قابلیت ضبط ویدیو برای افزایش کیفیت افزایش یافته است.
علاوه بر این ، با استفاده از عکس و تصویر ، a7 III از یک تثبیت کننده تصویر 5 محوره SteadyShot INSIDE استفاده می کند که در حال حاضر برای به حداقل رساندن ظاهر لرزش دوربین تا 5 توقف موثر است. این دوربین در برابر آب و هوا و گرد و غبار نیز مقاوم می باشد.

ویژگی های کلی:

_ سنسور Exmor R BSI CMOS فول فریم 24 مگاپیکسلی
_ پردازنده تصویر BIONZ X و Front-End LSI
سیستم AF ترکیبی 693 نقطه ای
_ ویدئو UHD 4K30p با HLG و S-Log3
_ دارای صفحه نمایش LCD لمسی  3.0 اینچی 922k-Dot
_ ISO 204800 و عکسبرداری با 10 فریم بر ثانیه
_ دارای Wi-Fi داخلی و NFC ، اسلات دوگانه SD
_ درگاه USB نوع C ، طراحی آب و هوا
_ استفاده از باتری NP-FZ100، عمر باتری را بهبود بخشیده و در حال حاضر تقریباً 710 عکس در هر بار شارژ دارد.


لینک کوتاه :
https://aftabir.com/article/show/26924
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید