امروز سه‌شنبه 13 شهریور 1403

Tuesday 03 September 2024

سه دوربین خارق العاده نیکون


1401/07/27
کد خبر : 26921
دسته بندی : فن آوری
تعداد بازدید : 20 نفر

در ادامه مطلب قصد داریم با شما به معرفی سه تا از بهترین و با کیفیت ترین دوربین های عکاسی این برند بپردازیم تا با توجه به ویژگی و بودجه خود، دوربین مناسب برای عکاسی خود را خریداری کنید.

دوربین نیکون p950

 COOLPIX p950 از نیکون که با بزرگنمایی وسیع آن مشخص می شود ، یک دوربین جمع و جور همه کاره است که ترکیبی منحصر به فرد از عکس ها و قابلیت های ویدئویی را همراه با دسترسی برای عکاسی حتی از دورترین سوژه ها ارائه می دهد. سنسور CMOS 16 مگاپیکسلی 1/2.3 اینچی دارای طراحی پشتی است که به وضوح بالا و کاهش نویز کمک می کند تا در حساسیت های بالا و در شرایط نوری دشوار بهتر کار کند. این سنسور همچنین امکان ضبط فیلم UHD 4K تا 30 فریم بر ثانیه ، فیلمبرداری Full HD با حداکثر سرعت 60 فریم در ثانیه ، و ضبط تایم لپس داخل دوربین و ایجاد فیلم را نیز دارد.
دوربین Nikon Coolpix P900 دو راه برای مشخص کردن قاب و فریم عکس در اختیار عکاس می گذارد . نخست از طریق صفحه نمایش چرخنده و متحرک و دوم از طریق چشمی الکترونیکی.

این دوربین با تکمیل قابلیت های تصویربرداری ، با لنز بزرگ زوم اپتیکال 83 برابر ، که فاصله کانونی معادل 24-2000 میلی متر را پوشش می دهد ، متمایز می شود. این دسترسی عظیم با کاهش ارتعاش تشخیص دوگانه ، که اثرات لرزش دوربین را جبران می کند ، به منظور دستیابی به نتایج واضح تر هنگام عکاسی دستی ، جبران می شود.


 دوربین نیکون


علاوه بر این ، p950 دارای یک منظره یاب الکترونیکی OLED با طول 2.36 متر نقطه روشن ، مانیتور LCD بزرگ 3.2 اینچی 921k-dot با زاویه دید و دارای Wi-Fi و بلوتوث داخلی برای اشتراک گذاری بی سیم و کنترل از راه دور دوربین است.

Snapbridge  سیستمی است که در دوربین های نیکون Nikon بدین نام خوانده می شود و منظور از آن پلی است که بین دوربین و گوشی های هوشمند و تبلت ها ایجاد می گردد و از طریق آن اطلاعات و فایل ها و داده ها مورد نظر از دوربین به گوشی و تبلت منتقل می شود. این امکان از طریق WiFi  و NFC ایجاد می شود. این سیستم در دوربین نیکون Nikon Coolpix P900 نیز وجود دارد و راحتی لازم را برای کاربر در جهت انتقال فایل ها به گوشی و ویرایش و به اشتراک گذاری آنها فراهم می سازد.
با این دوربین می توانید به راحتی از ماه عکاسی کنید و تمام برجستگی ها و فرورفتگی های آن را نشان دهید و دیگر عکس های جذابی که با افکت های زیاد و فوق العاده آن می توانید خلق کنید.

دوربین نیکون d780

این دوربین برای کسانی مناسب می باشد که سبک خاصی را برای عکاسی خود نمی شناسند و می خواهند بی نهایت تصاویر زیبا خلق کنند.
دوربین نیکون d780 یک DSLR همه کاره است که هم در برنامه های عکاسی و هم در زمینه فیلمبرداری بسیار عالی است. دارای سنسور CMOS فول فریم 24.5 مگاپیکسلی است و عکس هایی با وضوح بالا و فیلمبرداری را ایجاد می کند و سنسور دارای طراحی BSI برای وضوح بیشتر و کاهش سطح سر و صدا برای کار در شرایط مختلف نوری است. این سنسور همچنین حساسیت وسیعی را از ISO 100-51200 ، که می تواند تا ISO 50-204800 افزایش یابد ، همراه با سرعت عکاسی سریع 7 فریم در ثانیه با منظره یاب یا 12 فریم در ثانیه در نمای مستقیم فعال می کند.


 دوربین نیکون


این سنسور همچنین امکان فیلمبرداری UHD 4K تا 30 فریم بر ثانیه را با استفاده از مناطق فول فریم یا برش می دهد. ضبط فول اچ دی تا 120 فریم در ثانیه نیز همراه با تنظیمات یکپارچه N-Log Gamma و HLG برای کنترل دقیق رنگ در دسترس است.
با تکمیل تصویربرداری ، هنگام کار با منظره یاب ، یک سیستم فوکوس خودکار تشخیص فاز 51 نقطه ای در دسترس است که شامل 15 نقطه متقاطع برای دقت بیشتر در شرایط کم نور است. هنگام کار در نمای مستقیم یا ضبط ویدئو ، از سیستم Hybrid AF 273 نقطه ای استفاده می شود که نقاط تشخیص فاز سنسور و یک سیستم تشخیص کنتراست را برای عملکرد سریع و ردیابی سوژه عالی ، از جمله پشتیبانی از AF تشخیص چشم ، ترکیب می کند.
همچنین پردازشگر تصویر نسل جدید EXPEED6 را دارا می باشد و قابلیت های اسلو موشن، تایم لپس،نوردهی طولانی مدت، انتقال بی سیم تصویر و… را برای شما فراهم می کند.
این دوربین دارای ،صفحه LCD لمسی که قابلیت خم شدن دارد می باشد که عکس گرفتن از زاویه کم و زیاد را آسان می کند. مثل استفاده از دستگاه های هوشمند لمسی، از کنترل لمسی فوکوس خودکار و شاتر استفاده کنید و در منوها حرکت کنید، پخش کنید و….
این دوربین نیکون دارای جلوه های خلاقانه بسیاری می باشد، همچنین طراحی آن محکم و بادوام می باشد و در برابر آب و هوا و رطوبت نیز مقاومت زیادی دارد و به دلیل ویژگی های آن یکی از گزینه های بسیار حرفه ای و با کیفیت از برند نیکون به شمار می رود.

دوربین نیکون  z50

z50  با طراحی بسیار زیبا ، یک دوربین دیجیتال بدون آینه با فرمت DX است که در اطراف Z Mount همه کاره می چرخد. z50 که دارای قابلیت تصویربرداری و فیلمبرداری است ، دارای سنسور CMOS 20.9 مگاپیکسلی و پردازشگر تصویر EXPEED 6 است که عملکرد سریع تا 11 فریم در ثانیه ، سیستم AF هیبریدی 209 نقطه ای قابل اطمینان با تشخیص چشم و عملکرد قابل توجه در نور کم را امکان پذیر می کند. برای فیلمبرداران ، UHD 4K تا 30 فریم در ثانیه همراه با ضبط Full HD تا 120 فریم در ثانیه برای پخش در حالت آهسته پشتیبانی می کند. برای تنظیم دقیق عکس ها و فیلم های خود ، می توانید از برش های کلیپ داخل دوربین استفاده کنید ، و 20 کنترل تصویر خلاق و 10 تنظیمات جلوه های ویژه به شما کمک می کند تا تصاویر خود را با ظاهری منحصر به فرد تزریق کنید.


دوربین نیکون


طراحی بدنه بسیار شیک و در عین حال ارگونومیک است که از عکاسی در تمام طول روز سود می برد. OLED EVF با وضوح بالا 2.36 متر نقطه از کارکردن در شرایط روشن با دید واضح در سطح چشم سود می برد و LCD 3.2 اینچی صفحه لمسی عقب دارای طراحی رو به پایین 180 درجه ای است که برای عکس های سلفی مناسب است. بدنه آلیاژ منیزیم آب و هوا است علاوه بر این ، برای اشتراک گذاری آسان ، Wi-Fi داخلی و بلوتوث به همراه برنامه Nikon SnapBridge برای انتقال بی سیم عکس ها و فیلم ها و کنترل از راه دور دوربین از دستگاه تلفن همراه شما کار می کند.


لینک کوتاه :
https://aftabir.com/article/show/26921
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید