امروز یکشنبه 11 شهریور 1403

Sunday 01 September 2024

سمپاشی منازل و رستوران ها با گروه یاران سبز


1401/07/27
کد خبر : 25788
دسته بندی : اجتماعی
تعداد بازدید : 19 نفر

اهمیت سمپاشی منازل

محل زندگی انسان یکی از پر اهمیت ترین مناطقی است که باید ضدعفونی شود و عاری از هر نوع حشره یا موجود موذی باشد. زیرا موجوداتی مثل موش، سوسک، پشه و ساس میتوانند به راحتی به انسان انواع بیماری ها را انتقال دهند. ما ساعات زیادی را در محل زندگی خود سپری میکنیم و به همین دلیل این حشرات میتوانند مزاحم استراحت ما و یا باعث بروز بیماری های واگیر دار و عفونت شوند.

1 –  سمپاشی سوسک ریز آلمانی یا سوسک کابینتی

که معمولا در آشپزخانه منازل یا رستورانها و  یا درآبدارخانه شرکتها تکثیر میشوند , توسط شرکت سمپاشی یاران سبز به دلیل استفاده ازطعمه های  کاملا ارگانیک و غیر سمی  نیازی به جابجایی و شستشو وسایل و همچنین ترک محل ندارد .





2 – سمپاشی سوسک بزرگ آمریکایی و سمپاشی منازل

که معمولا در فاضلابروها , چاه ها و نقاط مرطوب و تاریک تکثیر میشوند توسط شرکت سمپاشی یاران سبز در کلیه فاضلابروهای منازل اجرا میشود و کمتر نیاز به سمپاشی محیطی میباشد . موفقیت این عملیات بستگی به همکاری کامل همسایگان دارد زیرا  حداقل به مدت 3 الی 4ساعت نباید هیچگونه شستشویی صورت گرفته و از ورود آب به مجاری فاضلابی جلوگیری کرد.
این سمپاشی توسط کارکنان شرکت سمپاشی یاران سبز از پشت بام آپارتمان با سمپاشی کلیه فاضلابروها , دریچه ها وهواکش های روی پشت بام شروع و در موتورخانه آسانسور , رایزرهای داخل راهروها و واحدهای آپارتمان به ترتیب از طبقات بالا تا پارکینگ ادامه پیدا میکند و چون شرکت سمپاشی یاران سبز برای فاضلابروهای داخل منازل از سموم خارجی بدون بو استفاده میکند نیاز به ترک منزل نمیباشد.
بعد از اتمام سمپاشی واحدها با سمپاشی محیطی  وهمچنین کلیه فاضلابروهای پارکینگها و تاسیسات احتمالی موجود عملیات سمپاشی سوسک فاضلابی به پایان میرسد . در مواردی که فاضلاب منازل به اگوی شهری متصل شده باشد نیاز به سمپاشی منهول فاضلاب شهری نیز میباشد .

3- سمپاشی موش کوچک ( موش خاکستری ) و موش بزرگ ( موش رات )

که در این موارد معمولا محل تردد و کلونیهای موشها که عمدتا در رایزرها , تاسیسات و سقفهای کاذب اماکن میباشد توسط پرسنل شرکت سمپاشی یاران سبز و با استفاده از طعمه های مورد پسند نوع موش شناسایی شده طعمه گذاری میشود و در مواردی که نیاز دیده شود از دورکننده ها و یا تله های چسبی و مکانیکی هم کمک گرفته میشود.
معمولا ریشه کنی و حذف موش ممکن است به مدت یک هفته تا تاثیر کامل طعمه ها  طول بکشد . در سمپاشی موش بدلیل استفاده شرکت سمپاشی یاران سبز از طعمه های برادیفاکم و بیخطر و بدون بو نیازی به ترک منزل نیست .

4 – سمپاشی مورچه های ریز داخل آپارتمان (INDOOR  ANT) در سمپاشی منازل

اغلب مشتریهای ما از مورچه های ریز مشکی یا قهوه ای شکایت دارند که در همه جای آپارتمان پخش شده اند و به محض اینکه تکه ای خوراکی روی سطحی باقی بماند دور آن جمع میشون و حتی به تکه های گوشت هم علاقه نشان میدهند , در این موارد سمپاشی محیطی کمکی به ریشه کنی این حشره نمیکند زیرا کلونی حشره معمولا مشخص نبوده و بعد از مدت کوتاهی مجددا این کلونی از محل دیگری سر در میاورد.
در این موارد پرسنل شرکت سمپاشی یاران سبز ازطعمه های بیولژیکی استفاده میکنند که بدلیل (low toxic ) بودن برای انسان و حیوانات خانگی خونگرم بیخطر بوده و ضمنا حشره آن را بعنوان غذا شناخته و به کلونی میبرد و همین موجب نابودی کامل کلونی و ریشه کن شدن این حشره در طی چند روز میشود .
ما در گروه سمپاشی یاران سبز با مواد ضدعفونی کننده مناسب محیط زیست و با اثر گذاری بلند مدت و موثر منازل شما را سمپاشی کرده و شما را برای همیشه از شر موجودات مزاحم راحت میکنیم.





سمپاشی رستوران

رستوران از جمله مکان هایی است که به دلیل سر و کار داشتن با مواد غذایی متفاوت موجودات موذی زیادی را به سمت خود میکشد و اگر محیط ضدعفونی شده ای نداشته باشند به راحتی انواع بیماری ها را به مشتریان خود انتقال می دهند.
وجود آفاتی نظیر؛ سوسری ریز آلمانی و سوسری فاضلابی ، مگس سرکه یا مگس خانگی و … در محیط داخلی فروشگاه و یا رستوران ها باعث بروز مشکلاتی به لحاظ بهداشتی می شود. سمپاشی رستوران خود را به ما بسپارید. این مکان ها به دلیل تولید مواد غذایی بسیار آسیب پذیر هستند و آفاتی نظیر سوسک ، موش و … می توانند با هجوم به مواد خوراکی؛ ویروس ها را به انسان منتقل کنند ؛که این مسئله اعتبار و رزومه محل مورد نظر را شدیدا تخریب می کند.
با توجه به این مسئله که رعایت استاندارد های بهداشتی در فروشگاه و رستوران ها از اهمیت بسیاری برخوردار است، در نتیجه باید از ورود آفات ،جوندگان و … به این محیط ها جلوگیری نمود . عملیات سمپاشی آخرین روش مبارزه می باشد .
بعضی از مردم به اشتباه فکر میکنند هر چه سم  شیمیایی قوی تری استفاده کنند در از بین بردن سوسکهای آلمانی یا سوسک ریز سیاه آشپزخانه موفق ترند!
منشاء سوسک ریز آلمانی که داخل رستوران های بزرگ و کوچک , منازل , فودکورتها ، قنادی ها و کافه ها وجود دارد از کارخانجات تولید و بسته بندی مواد غذایی اولیه هستند که با کارتن ها و شل های آّب معدنی و نوشابه و سبدهای میوه و سبزی وارد این اماکن شده و در شرایط مساعد رطوبت و دما تکثیر می یابند پس از ورود تخم سوسری ها بعد از دو ماه تعداد بیشماری سوسک  ریز خواهید داشت.
سمپاشی را متوقف کنید. شرکت سمپاشی یاران سبز با استفاده از طعمه های low toxic بدون ایجاد خطر مسمومیت و نیاز به شستشو محل با ضمانت صد در صد سوسری ریز آلمانی را ریشه کن میکند.
که به دلیل موثر نبودن اقداماتی نظیر بهداشت محیط ، نظافت ، بهسازی و رفع هر گونه منبع آلوده ،ضروری می باشد. ممکن است محل مورد نظر به دلیل داشتن نوزادان سوسری در کپسول ها و تخم دیگر حشرات ، همچنین دور بودن حشرات از محیط احتیاج به سمپاشی مجدد داشته باشد.
از بین بردن آفات توسط متخصصان سمپاشی یاران سبز ،با هدف حداکثر تاثیرو حداقل قیمت صورت می گیرد که مانع آسیب رسانی به انسان ،گیاهان و شرایط محیطی می شود.

اقداماتی که برای پیشگیری از ورود آفات باید صورت گیرد :
•    تمامی منافذ ، درزها وخوردگی های چوب، محل مورد نظررا بپوشاند.
•    تنها با گذاشتن طعمه برای آفت مورد نظر نمی توان آن را از بین برد.
•    با کمک گرفتن از کارشناسان نوع آفات و نوع سم را مشخص کنید.
•    تمیز نگاه داشتن محل برای جلوگیری از ورود آفات بسیار اهمیت دارد.
•    در صورت امکان ،مواد غذایی را از محل مورد نظر خارج کرده و یا روی آن را بپوشانید.
•    برای جلوگیری از حمله آفات باید قبل و بعد از انبار مواد غذایی و محیط را سمپاشی کنید.
به دلیل وقتگیری ضدعفونی کردن محیط آشپزخانه بهتر این است که تمیز و استریل کردن آشپزخانه و سمپاشی رستوران خود را به مجموعه ای کار بلدترین تکنسین ها بدهید.



گالری تصاویر

لینک کوتاه :
https://aftabir.com/article/show/25788
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید