امروز چهارشنبه 14 شهریور 1403

Wednesday 04 September 2024

سلامت جسم و روح؛ هدیه یوگا حضور به شما


1401/07/27
کد خبر : 27848
دسته بندی : اجتماعی
تعداد بازدید : 13 نفر

در دنیای امروزی که شاهد افزایش سرعت کارها که در نهایت منجر به مشغول شدن ذهن ها می شود هستیم، نیاز به آرامش روانی بسیار بیش از پیش آشکار شده است، به طوری که بسیاری از مواقع استرس های روزانه، ممکن است عواقب بدی را برای هر شخصی به بار بیاورد، این خستگی ها، استرس ها و عصبانیت ها با عوامل بیرونی بهبود پیدا نمی کنند، راه حل این مسائل در درون خود ماست، و باید آرامش را ابتدا از درون خود پیدا کنیم. اما چگونه؟
برای دست یافتن به این سوال باید بتوانید به درون خود نفوذ کرده و ذهن خود را از  چیزهایی که شما را آزار می دهد، رها سازید. چه راهی بهتر از یوگا برای بازگرداندن سلامت روانی وجود دارد؟ افرادی که تمرین های یوگا را انجام می دهند معمولا از آرامش روانی بیشتری نسبت به عموم جامعه برخوردارند، اما تمرین های یوگا می توانند در مواردی برای شروع سخت باشند و نیاز به آموزش، محیط آرامش بخش و در برخی موارد نیاز به مربی حرفه ای دارند؛ کانون یوگا حضور به عنوان یکی از بهترین و باسابقه‌ترین باشگاه‌های ورزشی برای خانم‌ها و آقایان در کرج، تمامی این شرایط را برای شما فراهم کنند تا بتوانید ساعاتی را در اوج آرامش با بهترین مربی‌ها به انجام تمرینات یوگا بپردازید. برای مشاهده سایر خدماتی که مجموعه یوگا حضور ارائه می‌دهد، می‌توانید به سایت این مجموعه به آدرس www.yogahozoor.com مراجعه کنید.

فواید یوگا برای داشتن جسم و روحی آرام

 فواید یوگا


یوگا علاوه بر اینکه تاثیرات ذهنی بسیار مثبتی برای فرد دارد، در بسیاری از موارد بر سلامت جسمانی فرد نیز موثر است. به طوری که برای افرادی که مبتلا به سرطان به خصوص مبتلایان به سرطان ریه، تمرینات یوگا توصیه می شود؛ دلایل این مسئله نیز مشخص است، در زیر برخی از فواید تمرینات یوگا را نام میبریم:
•    بهبود گردش خون
•    فشار خون پایین و اکسیژن رسانی بهتر به بافت های بدن
•    کاهش سرعت پالس
•    افزایش استقامت قلب و عروق
•    بهبود متابولیسم
•    بهبود خواب

بهترین مربی‌های یوگا در کانون یوگا حضور

 فواید یوگا


یک مربی خوب می تواند یوگا را به خوبی به شما آموزش دهد و شما را در هر تمرین به اوج آرامش و پیشرفت برساند، برای مثال افرادی که برای درمان بی خوابی خود از مربیان یوگا استفاده می کنند از نتیجه کار رضایت کافی داشته اند.
یوگا حضور، کانونی بسیار تخصصی و یکی از  بهترین آکادمی های یوگا کرج میباشد، و هر روزه تعداد بسیاری از افراد از امکانات این مجموعه استفاده می کنند، پس از مصاحبه با بسیاری از مشتریان این آکادمی متوجه شدیم که اکثر آنها از تمرینات یوگا راضی بوده اند و در برخی موارد گفته اند که تمرینات یوگا به آنها زندگی دوباره ای بخشیده است.

یوگا حضور؛ بهترین باشگاه یوگا آقایان در کرج

معمولا آقایان بیشتر تمایل به ورزش هایی با جنب و جوش بالا دارند، اما مربیان حرفه ای ورزشی، در بسیاری از مواقع بازیکنان خود را تشویق به انجام تمرین های یوگا می کنند، دلیل امر کمک به ورزشکاران خود در بحث روانی در کنار بحث جسمانی می باشد، طبق تحقیقاتی که صورت گرفته است، ورزشکارانی که در کنار ورزش های جسمانی خود، تمرینات یوگا و یا مدیتیشن را انجام می دهند، تا 30 درصد بازدهی بیشتری در تمرینات نسبت به ورزشکاران بدون تمرین روانی داشته اند. یکی از دلایل این موضوع جلوگیری از خستگی روانی است که بر اثر طول دوره تمرینات و یا مسابقات به وجود می آید.
یوگا حضور با تجربه بسیار زیاد در زمینه آموزش یوگا، محل تمرین یوگای بسیاری از ورزشکاران حرفه ای ایران بوده است، و هم اکنون برگزاری کلاس‌های یوگا آقایان کرج در این کانون انجام می شود. پس اگر در شهر کرج زندگی می کنید، می توانید از مزایای این ورزش و کلاس های یوگا استفاده نمایید.



لینک کوتاه :
https://aftabir.com/article/show/27848
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید