امروز سه‌شنبه 13 شهریور 1403

Tuesday 03 September 2024

سقف متحرک


1401/07/27
کد خبر : 26975
دسته بندی : اقتصادی
تعداد بازدید : 21 نفر

سقف متحرک رستوران نقطه نجات رستوران ها در دوران کرونا

امروزه در دوران پسا کرونا - رعایت الزامات بهداشتی از جمله نشستن در فضای باز رستوران ها و بهره مندی حداکثری از فضای باز به نیاز اصلی اغلب رستوران‌ها تبدیل شده . با شیوع ویروس کرونا یکی از مهمترین مشاغلی که بیشترین آسیب را دیدند، کافی شاپ ها، رستوران ها و فضاهای پذیرایی مشابه بودند.این روزها یکی از معیارهای اصلی رستوران داران برای احداث و راه اندازی یک رستوران جدید، معیار فضای باز در مشاعات سالن می باشد. رستوران داران جاه طلب و بلندپرواز عاشق این هستند که ظرف یک دقیقه بتوان با فشردن یک دکمه سقف و بدنه های سالن بیرونی را باز یا بسته نمایند . و در لحظه باز شدن مهمانان رستوران را شگفت زده و مشعوف تکنولوژی خاص رستوران شان کنند.

سقف متحرک رستوران کانکا

صاحبین رستورانها، خواهان ایجاد یک سالن بزرگ با حداقل ستون گذاری هستند . در سیستم سقف متحرک سایه روشن این امکان وجود دارد که فضاهای بسیار گسترده‌ی ۲۰۰ تا ۳۰۰ متری را بدون ستون مرکزی طراحی و اجراء نمود . ما دوست داریم فضای نشیمن با کیفیتی برای میهمانان شما فراهم کنیم. سیستم سقف متحرک میبایست علاوه بر پوشاندن چنین فضاهای وسیعی، تحمل بار باد و برف وارده را هم داشته باشند. آب بند بودن  صد درصد این سقف ها در زمان بارش برف و باران و و قابلیت گرم کرن این فضا در زمستان از دیگر دغدغه های اصلی صاحبین رستوران ها می باشد.

اکثر رستوران داران تمایل به استفاده توامان سقف متحرک با دیوارهای شیشه ای موتورایز را دارند، پنجره برقی (شیشه گیوتین)، ابر پانلهای بزرگ شیشه ای هستند که بصورت افقی  نصب و بصورت عمودی حرکت میکندد. بعد از باز شدن پنجره گیوتینی یک دیواره شیشه ای کامل را برای شما در کف ایجاد می‌کنند. استفاده از سقف متحرک و شیشه در کنار هم، امتیازات ویژه ای چه از نظر زیبایی و چه از نظر کارایی دارد.کنترل همزمان سقف و دیواره های شیشه ای فقط با فشردن یک دکمه و خلق یک محیط دلنشین برای مشتریان در فضای باز در دل فضای محصور ایده آل هر مالک رستورانی هست..

تجهیز سقف متحرک با نورپردازی آن در فضای رستوران علاوه بر افزایش کارایی در ساعات پایانی روز و شب هنگام، جنبه دکوراتیو و خلق یک فضای جذاب و آرامش بخش برای مشتریان می باشد.

سقف متحرک رستوران

البته تجربه رضایتمندی مشتریان چندین و چند ساله سایه روشن در صنف رستوران داران، سند محکمی بر توانایی بالا در ساخت چنین سقف های ویژه‌ای بوده و هست، و مهر محکمی بر اعتماد شما در راستای ساخت سقف‌های متحرکی بسیار وسیع بدون ستون میانی، کاملا مقاوم، تماما آب بند، هوابند و با ظاهری بسیار زیبا مطابق با طراحی های موجود فضای شما بوده است.

همواره بی نیازی محصولات سایه روشن از خدمات پس از فروش بر همه مشتریان سابق، روشن است. با این وجود ما علاوه بر گارانتی 5 ساله، 15 سال خدمات پس از فروش برای تمامی محصولاتمان را ارائه میکنیم. خدمات سایه روشن در اولین فرصت بعد از تماس شما انجام می پذیرد که برای فضاهای ویژه‌ای نظیر رستوران ها ارسال نیرو به صورت فوری انجام خواهد شد.


لینک کوتاه :
https://aftabir.com/article/show/26975
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید