امروز پنج‌شنبه 15 شهریور 1403

Thursday 05 September 2024

سفر به کشورهای خارجی در تعطیلات نوروز


1401/07/27
کد خبر : 28078
دسته بندی : اجتماعی
تعداد بازدید : 18 نفر

به راستی هم انتخاب گاهی دشوار است برای مثال انتخاب بین تور زمینی آنتالیا یا تور زمینی ارمنستان و موارد مشابه آسان نیست بنابراین به سراسر دنیا سر میزنیم و از گوشه گوشه این کره پهناور می گوییم تا شما را در یافتن مقصد مناسب یاری کنیم.

ایتالیای زیبا

ایتالیا در جنوب اروپا واقع شده و علاوه بر شبه ‌جزیره ایتالیا، شامل دو جزیره بزرگ دریای مدیترانه، بنامهای سیسیل و ساردینی می باشد. این کشور خاستگاه هنر و فرهنگ بسیاری از کشورهای اروپایی است و مهد دوره رنسانس در اروپا می باشد. ایتالیا عضو سازمان ملل‌متحد، گروه G8 و اتحادیه اروپا است. تاریخی غنی دارد نه تنها بخاطر پشتوانه فرهنگی و هنری مردم، بلکه به دلیل وجود موزه‌ها و بناهای تاریخی فراوان، گردشگران بسیاری از سراسر جهان بسوی خود جذب می‌کند. بر اساس محاسبه‌ای که یونسکو انجام داده، بیش از نیمی از میراث فرهنگی جهان در کشور ایتالیا واقع شده و  اولین هتل اجتماعی نیز در میلان ایتالیا احداث گردیده است. در حال حاضر ایتالیا یکی از کشورهای توسعه‌ یافته است که هفتمین تولید ناخالص داخلی در دنیا را دارد.
رم را در دنیا با تاریخ هزارساله‌اش، فرهنگ ایتالیاییش، مردمان خونگرمش، پیتزا و پاستا، بستنی‌ و دست‌فروش‌ها و کلیساهایش می‌شناسند. حضور دائمی توریست‌ها و بناهای تمدن کهن، به این شهر در دنیا لقب شهر ابدی داده‌اند. رم زیبا، زنده و تودرتو می باشد. و به دلیل آب و هوای خوبی که دارد، در هر فصل سال پر از گردشگر است. مرکز تاریخی رم از میراث جهانی یونسکو است. هنگام قدم زدن و گشت و گذار در کوچه و خیابان‌های شهر رم سرتان را بالا بگیرید و نوک ساختمان‌ها و بالای کلیساها را نگاه کنید. همه جا پر است از مجسمه‌های زیبا، عجیب، و پر از قصه‌ی میکل آنژ، داوینچی، برنینی، آلگاردی و دیگر هنرمندان ایتالیایی. شاید در هیچ شهری در دنیا نتوان این حجم از مجسمه‌ها و آثار هنری که یک‌جا در رم وجود دارد را پیدا کرد. حضور آثار هنری و تاریخی در جای جای شهر حال و هوای دیگری را برای لذت بردن گردشگر ایجاد می کند.

سفر به کشورهای خارجی

سفر به دبی جذاب

دبی یکی از مدرن ترین مقاصد گردشگری در سراسر دنیا و دارای نقاط دیدنی و مراکز تفریحی بسیار حیرت انگیز و پر هیجان می باشد. در این شهر پارک ها و بوستان های سرسبز و زیبای بسیاری بنا شده است که چشم هر بیننده ای را به خود خیره می کنند. در جای جای شهر دبی باغ ها و پارک های سرسبزی ساخته شده است که سبب تلطیف هوا و بوجود آمدن اماکن مناسب برای پیک نیک و گردش های خانوادگی شده اند. دو پارک صفا و مشرف از جمله زیباترین و معروف ترین بوستان های خانوادگی دبی هستند. با تور دبی همراه شوید تا با خیالی آسوده به بازدید از دیدنی های دبی بپردازید. برای عزیزانی که به اندازه تور دبی قصد هزینه کردن ندارند تورهای دیگری چون تور زمینی وان نیز وجود دارد تنها کافیست نوع سفر خود و بودجه را مشخص نمایید. شهر دبی با وجود جاذبه های گردشگری بسیار متنوع و فراوانی که دارد، یکی از محبوب ترین مقاصد توریستی در سراسر جهان است. در تور دبی هم می توانید از مدرن ترین مراکز تفریحی استفاده نمایید و هم به بازدید از اماکن بسیار قدیمی و تاریخی بپردازید. پارک های آبی، پاساژهای بسیار مدرن، موزه ها و محله های قدیمی بعلاوه بسیاری تفریحات مهیج و بی مانند دیگر، همگی در شهر دبی گرد هم آمده اند. با وجود تعدد و تنوع برنامه های تفریحی و جذاب در دبی، همه ساله فستیوال های گوناگونی نیز در این شهر برگزار می گردد که برای خانواده ها بسیار جالب و دوست داشتنی است.


 سفر به کشورهای خارجی

سفری لوکس به بالی در نوروز

بالی سرزمین معابد شگفت انگیزی است که هر یک داستانی را بازگو می کنند. یکی از زیباترین و رازآلودترین معابد بالی معبد اسطوره‌ای Tanah Lot است که گردشگران تور تابستان بالی را به دیدار از آن دعوت می کنیم. معبدی زیبا در جنوب غربی بالی که پرستشگاه معروف هندوهاست. در طول سالیان دراز جزر و معبد بر روی این سنگ دریایی بزرگ اشکال بی نظیری را به وجود آورده که مکان امنی برای ساخت معبدی مقدس شده است. ماهیگیران بالی معبد Tanah Lot را بنایی اسطوره ای می دانند که خدای هندو از آن محافظت می کند.
معبد اعجاب برانگیز Tanah Lot یکی از 7 معبد زنجیره ای است که در کنار ساحل بالی قرار گرفته اند.این معبد تنها پرستشگاه هندوها نیست بلکه یکی از محبوب ترین سیاحتگاه گردشگران تور تابستان بالی است که همیشه مملو از گردشگر و بازدید کننده های سراسر دنیاست. معبد اسطوره‌ای Tanah Lot به باور مردم محلی در جزیره ای صخره ای توسط مار غول پیکری محافظت می شود. نمادی از این مار بر روی ستونی دیده می شود. مارهای دریایی سمی و خطرناک در پای صخره به وفور دیده می شوند که گفته می شوند محافظین معبد از ارواح شیطانی هستند. گردشگران تور بالی می توانند از امکانات رفاهی مجاور معبد به همراه خانواده استفاده کنند. پارک تفریحی و فرهنگی با اجرای برنامه های متنوع و شاد، انواع مغازه های جذاب و چند رستوران با انواع غذاهای محلی و بین المللی برای گردشگران در نظر گرفته شده است. ساحل مجاور این معبد زیبا خود بسیار دیدنی است.


 سفر به کشورهای خارجی


شما می توانید همین حالا برای آشنایی بیشتر با انواع تورهای مسافرتی خارجی از وب سایت فلات پارس گیتی دیدن نمایید: https://www.falat-pars.com/


لینک کوتاه :
https://aftabir.com/article/show/28078
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید