امروز پنج‌شنبه 15 شهریور 1403

Thursday 05 September 2024

سفر به شهر وان ترکیه و جذابیت های آن


1401/07/27
کد خبر : 28219
دسته بندی : اجتماعی
تعداد بازدید : 13 نفر

 شما می توانید با تور وان ترکیه، سفری جذاب و راحت را تجربه کنید. لازم به ذکر است که شهرت شهر وان به دلیل دریاچه ی وان، گربه وان، قلعه ی وان، کلیسای آختامار، آبشار مرادیه و مراکز خرید آن است. شاید برایتان جالب باشد ولی بله درست خواندید! گربه های شهر وان نیز از جمله جاذبه های این شهر به شما می آیند. این شهر با پایتخت ترکیه یعنی شهر استانبول 19 ساعت فاصله دارد. ضمن این که این شهر مرزی با شهر مرزی خوی در آذربایجان غربی حدود 1 ساعت فاصله دارد. اگر از آن دسته از هموطنانی هستید که همواره تورهایی مثل استانبول یا تور زمینی آنتالیا یا شهر های ساحلی ترکیه را جزو سفر به ترکیه به حساب می آورید توصیه می کنیم که تور وان را امتحان کنید که پشیمان نخواهید شد.
در ادامه به بررسی مزیت سفر با تور وان ترکیه، تور زمینی وان گزینه ای برای سفر به ترکیه، جزئیات بیشتر در خصوص شهر وان و فلات پارس گیتی ارائه دهنده ی انواع تورهای ایرانی و خارجی می پردازیم. با ما همراه باشید.


 تور وان ترکیه

مزیت سفر با تور وان ترکیه

شهر وان ترکیه یکی از مقاصد سفرهای خارجی می تواند باشد که قیمت نسبتا ارزانی دارد. سفر با تور وان ترکیه، باعث آشنا شدن با یک گروه خوب و صمیمی می شود. هم چنین لیدر گروه توضیحات کافی را در خصوص جاذبه های این شهر به شما ارائه می دهد. ضمن این که معمولا لیدر گروه قادر است به زبان ترکی صحبت کند و به این ترتیب احتیاجات شما در آن شهر رفع خواهد شد و سفر خوبی را تجربه خواهید کرد. هم چنین در نظر داشته باشید که سفر به اغلب شهرهای ترکیه در زمستان به دلیل اقلیم سرد و خشک آن جا، ارزان تر خواهد بود. بنابراین در نظر داشته باشید که آیا با سرما میانه ی خوبی دارید یا نه؟ گرچه شهر وان در فصل بهار و تابستان نیز دیدن دارد.

تور زمینی وان گزینه ای برای سفر به ترکیه:

یکی از بهترین گزینه های تور وان ترکیه، تور زمینی وان می باشد. این تور به نسبت تور هوایی ارزان تر می باشد. با توجه به این که قیمت تورهای مسافرتی یکی از عوامل مهم در انتخاب و رزرو آن ها می باشند؛ در این قسمت سعی داریم عواملی را که باعث کاهش قیمت تور وان می شوند؛ بیان کنیم. با انتخاب تور زمینی وان ترکیه از مبدا تبریز یا ارومیه، هزینه ی سفر شما کاهش می یابد. ضمن این که در نظر داشته باشید تور شما به صورت رفت و برگشت است و اقامت شما در مقصد نیز رزرو خواهد شد. بنابراین نوع هتل و اقامتگاهی که انتخاب می کنید؛ در قیمت نهایی تور شما موثر می باشند. هرچه هتل شما مجلل تر و دارای امکانات بیشتری باشد؛ هزینه ی سفر شما افزایش خواهد یافت. ذکر این نکته در این قسمت خالی از لطف نیست که شما عزیزان می توانید به وان سفر کنید و از آن جا به سایر شهرهای گردشگری ترکیه مانند استانبول و آنتالیا بروید.
فراوانی تور وان از شهرهای تهران، تبریز و ارومیه بیشتر می باشد ولی با این حال از سایر شهرهای بزرگ مانند اصفهان، شیراز و مشهد نیز انواع تورهای تورهای زمینی و هوایی وان وجود دارد. در نظر داشته باشید که تور زمینی وان ترکیه، از طریق قطار و اتوبوس انجام پذیر است. هم چنین می توانید با اخذ مجوزهای لازم با خودروی خودتان به این شهر زیبا و تاریخی سفر کنید.


 تور وان ترکیه

عوامل موثر بر قیمت تور وان:

در این قسمت عوامل موثر بر قیمت تور وان ترکیه را به صورت یک جا ارائه می دهیم تا از سردرگمی شما عزیزان بکاهیم. نوع تور انتخاب شده و رزرو شده توسط شما یکی از عوامل مهم در تعیین قیمت تور هستند. تورهای زمینی به نسبت تورهای هوایی ارزان قیمت تر هستند. حال اگر شما می خواهید با هواپیما سفر کنید و در عین حال می خواهید هزینه ی کمتری را متقبل شوید؛ می توانید از تورهای لحظه آخری استفاده کنید. برای استفاده از تورهای لحظه آخری باید همیشه و در هر حال چمدان و ساک خود را بسته باشید. هم چنین با انتخاب ایرلاین های ناشناخته تر می توانید سفر ارزان تری را تجربه کنید. البته در انتخاب ایرلاین های ناشناخته نسبت به دریافت سابقه ی پروازها و تجربیات کارکنانش اطمینان حاصل کنید.
فصل سفر نیز یکی از عوامل بسیار مهم در قیمت گذاری می باشد. به دلیل این که وان در فصول سرد سال، آب و هوای سردی دارد؛ مسافران کمتری را به خود می بیند. به همین دلیل قیمت تور وان ترکیه بسیار کمتر خواهد شد. ضمن این که اگر قصد خرید از مراکز خرید وان را دارید؛ فصل زمستان بهترین زمان برای این کار است. چرا که در زمستان شهر وان، از گردشگر خالی شده و تاجران و فروشندگان برای کمک به صنعت شهر خود، قیمت اجناس را پایین می آورند. در فصل های بهار و تابستان که آب و هوای شهر وان بسیار مطبوع است و مسافران زیادی را به خود می بیند؛ هزینه ی تورها نیز افزایش می یابند. شما می توانید در این زمان ها نیز هزینه ی سفر خود را کاهش دهید. به این گونه که در روزهای میانی هفته به سفر بروید. چرا که قیمت تور وان در روزهای پایانی هفته و ایام تعطیلات گران تر خواهد بود.


 تور وان ترکیه

جزئیاتی بیشتر در خصوص شهر وان:

پیشتر جاذبه های شهر تاریخی وان را به اختصار خدمت شما عزیزان عرض کردیم. شهر وان قدمتی هزار ساله دارد و در گذشته کتیبه های بسیاری در این شهر به زبان فارسی باستان کشف شده است. این کشف حاکی از آن است این شهر زیبا و ساحلی در گذشته های دور (تقریبا زمان هخامنشیان) به ایران تعلق داشته است. مردم این شهر اغلب به زبان ترکی و کردی صحبت می کنند. هم چنین دین اغلب مردم این شهر، اسلام است ولی مانند سایر شهرهای ترکیه حجاب اجباری نمی باشد. به عبارتی هر کس سرش توی لاک خودش است. شهر وان دارای اختلاف زمان نیم ساعتی با ایران است. لازم به ذکر است که واحد پول رایج این شهر لیر می باشد. بنابراین ضروری است تا بودجه ی سفر خود را در ایران و در صرافی های مطمئن به لیر چنج (مبدل) کنید.
فلات پارس گیتی ارائه دهنده ی انواع تورهای ایرانی و خارجی:
فلات پارس گیتی یکی از مجموعه هایی است که در ارائه ی انواع و اقسام تورهای ایرانی و خارجی فعالیت می کند. یک از تورهای این مجموعه که طرفداران زیادی دارد؛ تور وان ترکیه می باشد. این مجموعه شرایط تمام مسافران را در نظر گرفته و برای تمام اقشار جامعه تورهایی متناسب با بودجه ی آن ها تدارک دیده است. مجموعه ی مذکور سال هاست در این زمینه فعالیت می کند و توانسته در این مدت اعتماد و رضایت مشتریان خود را جلب نماید. برای کسب اطلاعات بیشتر در این خصوص می توانید با مشاوران و کارشناسان مجموعه تماس بگیرید و ابهامات خود را برطرف کنید. همچنین می توانید با خواندن بخش نظرات، از مسافرین قبلی فلات پارس گیتی، فیدبک بگیرید و با اعتماد و اطمینان بیشتری با تورهای مجموعه ی مزبور سفر کنید. خوب است اشاره کنیم که این مجموعه مجری مستقیم تور ارمنستان زمینی و هوایی نیز محسوب می شود و طرفداران زیادی در این زمینه دارد.


 تور وان ترکیه



در پایان از همراهی و توجه شما عزیزان به این مقاله بسیار خرسندیم و کمال تشکر را داریم. امیدواریم اطلاعات ارزنده ای را با مطالعه ی مقاله ی پیش رو کسب کرده باشید.


لینک کوتاه :
https://aftabir.com/article/show/28219
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید