امروز سه‌شنبه 13 شهریور 1403

Tuesday 03 September 2024

سفر به جزیره کیش و اطلاعات مورد نیاز


1401/07/27
کد خبر : 26514
دسته بندی : اجتماعی
تعداد بازدید : 19 نفر

کرایه ماشین در کیش یکی از مهم‌ترین چالش‌های مطرح در سفر به این جزیره است. از دلایل این موضوع، موقعیت جغرافیایی خاص و شرایط احاطه توسط آب است که حمل خودرو به این جزیره را با دشواری، هزینه بالا و طی مراحل قانونی روبرو کرده است.
از همین رو بسیاری از گردشگران این جزیره، اجاره ماشین در کیش را انتخاب می‌کنند. موردی که رنت خودرو را به‌عنوان گزینه جدی و پرطرفدار مطرح نموده است. بر این اساس و برای بهره‌مندی بیشتر از امکانات این مجموعه، نیاز به اطلاعات کافی در این مورد الزامیست.
در مطلب پیش رو ضمن بررسی این موضوع به موارد زیر نیز می‌پردازیم:
•    کرایه ماشین در کیش و همه آنچه باید بدانیم!
•    خلافی خودرو کیش و رنت خودرو...
•    از نقشه جزیره کیش و نقاط گردشگری ان بیشتر بدانیم!
با ما همراه شوید.

کرایه ماشین در کیش، تجربه موفق یک سفر!

اگر قصد سفر هوایی به کیش را دارید، بهتر است برای گردشگری در این جزیره زیبا و گرمسیری، از اکنون به فکر خودرو و تهیه آن باشید.
جزیره توریستی کیش، با نقاط دیدنی فراوان همه ساله پذیرای مسافران و گردشگرانی از سراسر ایران و سایر کشورهاست. با توجه به نقشه جزیره کیش و عدم دسترسی به مسیر خشکی برای انتقال خودرو، خودرو شخصی در صورت نیاز به‌وسیله لنج به این جزیره منتقل می‌شود. موردی که با مشکلات و هزینه‌های زیادی همراه است. یکی از روش‌های آسان برای دور زدن این شرایط، کرایه ماشین در کیش است. راه حلی آسان و در دسترس که با صرفه‌جویی کلی در هزینه‌های سفر نیز همراه است!
اما برای بیشترین استفاده از کرایه ماشین در کیش، چه نکاتی را باید در نظر داشت؟
در ادامه مطلب به موارد مهمی می‌پردازیم که در این رنت خودرو باید به آنها توجه کرد.
با ما همراه باشید.
 

قوانین خلافی خودرو کیش

برای آنکه در کیش و با اتومبیل کرایه‌ای اوقات خوبی داشته و با مشکلی برخورد نکنیم، توصیه می‌شود قوانین راهنمایی و رانندگی را رعایت نماییم. هم‌چنین لازم است از نکات مربوط به خلافی خودرو کیش مطلع بوده و از اطلاعات مربوط به این کار آگاهی کامل داشته باشیم.
موسسات کرایه ماشین در کیش نظیر نوین رنت، برای اطمینان از عدم بروز مشکلات ثانویه، مبلغی را با عنوان خلافی خودرو به‌انضمام مبلغ کرایه خودرو از مشتریان دریافت می‌کنند. پس از انقضای زمان اجاره ماشین در کیش، این مبلغ نزد شرکت رنت کار باقی می‌ماند تا در صورت وجود خلافی در مدت کرایه ماشین، بابت آن پرداخت شود. بدیهی است پس از گذشت یک ماه و استعلام عدم خلافی مربوطه، مبلغ به کرایه کننده خودرو باز گردانده می‌شود. گواهی عدم خلافی نیز از طریق پیامک ارسالی از طرف شرکت به دست موجر رسیده و نیازی به مراجعه حضوی از این بابت نیست!
 

مشاهده خلافی خودرو در ۲ مرحله!

برای این کار در وهله اول، پس از قرار دادن مرورگر خود روی حالت DESKTOP VERSION یا با استفاده از دیوایسی غیر از موبایل، به برنامه وارد شوید.
سپس، ابتدا شماره پلاک خود را در کادر مربوطه وارد نموده و با خالی گذاشتن فیلد کد شناسایی، مبلغ جریمه خود را مشاهده نمایید.
در وهله دوم و در صور داشتن مبلغ جریمه، شماره موتور یا شاسی را در آخرین کادر وارد کرده و با ثبت مدت زمان رنت، مبلغ دقیق خلافی را مشاهده کنید.

کیش زیبا، نقشه‌ای رنگین از نقاط دیدنی!

کیش را باید به‌درستی بزرگترین و زیباترین جزیره گردشگری جنوب نامید. جزیره‌ای گرمسیری با گیاهان و طبیعت خاص که مقصد بسیاری از طبیعت‌دوستان و عاشقان گردشگری است.
وجود گردشگاه‌ها و نقاط دیدنی فراوان در نقشه جزیره کیش، فرصت بی‌نظیری پدید آورده است!
اگر این مقصد را برای گذرادن تعطیلات یا اقامتی چند روزه انتخاب کرده‌اید، با کرایه ماشین در کیش می‌توانید نقاط زیادی را در لیست بازدیدهای خود قرار دهید.
در ادامه مطلب به چند مورد از معروف‌ترین این گردشگاه‌ها اشاره می‌کنیم.
شهر زیرزمینی کاریز: این قنات‌های آب شیرین که به شکل زنجیروار به‌هم متصل هستند، شهری زیرزمینی با فسیل‌های بی‌شمار و بسیار زیبا و جالب را در دیواره‌های خود جای داده است. قدمت تاریخی این مجموعه و ارزش زیست‌شناختی آن بسیاری از مشتاقان را به این مکان گردشگری جذب می‌کند.
سواحل جزیره هندورابی: این ساحل در حاشیه جزیره‌ای خالی از سکنه قرار دارد که با آب‌های نیلگون و آرامش بی‌نظیر، توجه بسیاری از گردشگران را جلب می‌کند. فاصله ۲۵ کیلومتری این جزیره تا مرکز کیش را به‌راحتی و در مدت زمان کوتاهی طی کرده و از سواحل زیبای آن لذت ببرید.
پارک آبی و پلاژهای کیش: اگر مایلید در سفر خود از آب‌تنی در فضایی امن و تمیز هم بهره‌مند شوید، سواحل و پلاژ‌های مجهز کیش را از یاد نبرید! هم‌چنین استفاده از فضای مفرح پارک آبی کیش، فرصتی برای تفنن و رفع خستگی است که نباید از آن غافل ماند!
دیدنی‌های کیش آنقدر زیادند که حتی مرور اسامی آنها در مطلبی به‌این کوتاهی نخواهد گنجید. اما با کرایه ماشین در کیش و زمان‌بندی آن، می‌توانید از تک‌تک لحظات این سفر استفاده کرده و با خیال آسوده، به تماشای این دیدنی‌ها بروید. ضمن اینکه به‌این وسیله در هزینه‌های رفت و آمد نیز صرفه‌جویی کلی خواهید کرد.
سخن پایانی...
کرایه ماشین در کیش از جمله امکانات فراهم شده در این محیط برای رفاه حال مسافران و گردشگران این جزیره زیبای توریستی است. برای استفاده بهینه از این فرصت، لازم است به قوانین و نکات خاص در این مورد توجه ویژه داشته باشیم.
از جمله با مقررات خلافی خودرو کیش و شرایط بازپس‌گیری مبلغ این خلافی پس از استعلام آشنا باشیم.
شرکت نوین رنت، مجری طرح اجاره ماشین در کیش با در اختیار داشتن ناوگان کاملی از خودروهای کرایه‌ای در خدمت ساکنین، مسافرین و گردشگران محترم این جزیره است.
تنوع خودروهای اجاره‌ای و طیف متنوع قیمت‌ها نیز، کار رنت خودرو را در این موسسه با موفقیت و رضایت کاربران همراه نموده است.
این موسسه رضایت خاطر شما را در سفر به جزیره زیبای کیش با خدمات ویژه و سرویس‌های مجهز رنت خودرو تامین خواهد نمود. ضمنا در این مجموعه بابت استعلام خلافی خودرو و خدمات آن نگرانی نخواهید داشت.
علاوه بر این کلیه مراحل قانونی کار توسط این مجموعه انجام می‌شود. در پایان نیز بدون نیاز به حضور مجدد، تسویه حساب و گواهی عدم خلافی تویط پیامک برای شما ارسال خواهد شد.
کرایه ماشین در کیش را با بهترین شرایط و قیمت‌ها از نوین رنت بخواهید و این مجموعه را در گوگل جستجو کنید و بیابید.
نوین رنت سفری دلپذیر و اقامتی شیرین را در کیش برای شما آرزو می‌کند.


لینک کوتاه :
https://aftabir.com/article/show/26514
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید