امروز سه‌شنبه 13 شهریور 1403

Tuesday 03 September 2024

سفر به جزیره زیبای کیش را در تابستان هم تجربه کنید


1401/07/27
کد خبر : 26567
دسته بندی : اجتماعی
تعداد بازدید : 21 نفر


در ادامه شما را با برخی از پارک های ساحلی و اسکله های تفریحی منتخب این جزیره آشنا می کنیم و پیشنهاد می دهیم هر زمان که وقتی خالی یافتید به تماشای این دریای بیکران رفته و روح و جانتان صیقل بدهید .

ساحل مرد ماهیگیر

در ابتدا سفر باتو پیشنهاد می کند به ساحل زیبای مرد ماهیگیر در شرق جزیره کیش واقع شده بروید و روزی سراسر شاد و مهیج را تجربه کنید . ساحل ماهیگیر یکی از زیباترین سواحل این جزیره است که بخاطر وجود تندیسی از یک مرد ماهیگیر ، به این نام مشهور شده است . بهتر است بدانید این تندیس دومین مجسمه فیگوراتیو بزرگ ایران است و دوازده متر ارتفاع دارد . این ساحل در شرق جزیره کیش قرار دارد و کافه های موجود در آن با انواع بستنی و آبمیوه و همچنین قلیان و فست فود از مشتریان خود پذایرایی می کنند .
 

اسکله تفریحی کیش

اسکله تفریحی کیش در تور کیش از دیگر مناطق پر طرفداری است که برای اغلب گردشگران بسیار آشنا بوده و با دارا بودن چشم اندازی ناب به سوی آب های خلیج فارس و امکانات تفریحی متنوع به شهرت رسیده است . در امتداد این اسکه تفریحات آبی متنوعی فراهم شده که می توانید مطابق سلیقه تان هر کدام از آن ها را انتخاب نمائید و روزی سراسر شاد و مهیج را تجربه کنید . غواصی ، پاراسل ،  فلای برد و قایق سواری تنها نمونه ای از این تفریحات است که در این مکان با هزینه ای نسبتا مناسب انجام می شوند . اما باید اضافه کنیم در اغلب ماههای سال این اسکله شلوغ و پر رفت و آمد است و برای کسانیکه به دنبال مکانی آرام و به دور از هیاهو هستند ، مناسب نیست .

 ساحل سیمرغ

پارک ساحلی سیمرغ نیز در میان مسافران بسیار محبوب بوده و اغلب پر رفت و آمد است . این خط ساحلی مکان ایده آلی برای گشت و گذار ، شنا و تفریحات آبی است و از امکانات متنوعی نظیر زمین بدمینتون ، پینگ پنگ ، پیست دوچرخه سواری ، پیست اسکیت و مسیر پیاده ‌روی اختصاصی برخوردار است . بنابراین می توانید تفریح مورد علاقه خود را انتخاب نموده و برای ساعت ها سرگرم باشید . ضنا پارک دلفین ها و باغ پرندگان نیز در نزدیکی همین ساحل قرار دارد .  

ساحل میرمهنا

ساحل میر مهنا از دیگر مناطق مورد علاقه توریست هاست و دارای چشم اندازی بی نهایت زیبا رو به آب های فیروزه ای خلیج فارس است .  ساحل میر مهنا از امکانات رفاهی و تفریحی متنوعی برخودار بوده و در مسیر پیست دوچرخه ‌سواری جزیره کیش واقع شده است .
در سفر به کیش ، برخی از ماهیگیران نیز در این محل به صید ماهی مشغول اند و روزانه صید خود را در همین ساحل بفروش می رسانند . ضمنا شهر زیر زمینی کاریز و بولینگ مریم نیز در نزدیکی همین ساحل قرار دارند .

ساحل مرجان

در انتها شما را با یکی از سواحل زیبا و شگفت انگیز این جزیره آشنا می کنیم که از دیر باز مورد توجه توریست ها قرار داشته و دارد . این ساحل بقدری زیباست که بعنوان یکی از جاذبه های جزیره کیش از آن نام برده می شود . ضمنا مرکز خرید مرجان در فاصله کمی از این خط ساحلی واقع شده است .  

تم پارک آبی اوشن

اگر در فصل تابستان مهمان جزیره کیش هستید ، بهتر است زمانی را به تفریح و خوشگذرانی در پارک آبی اوشن اختصاص دهید و روزی سراسر شاد و مهیج را تجربه کنید . پارک آبی اوشن مجموعه مجهز وسیع و بی مانند است که با بیش از پنج و نیم هکتار وسعت بازی های متنوعی را در خود جای داده است . این پارک آبی اوشن دارای سیزده راید ، چهار استخر شنا و یک سالن اسپا است . و امکانات دیگر آن عبارتند از دو سالن غذا خوری ، چهار بوفه فروش نوشیدنی و دو مرکز خرید .
باید افزود این مجموعه توانسته فضا را برای استفاده بانوان آماده کند و در برخی از روزهای هفته برای  استفاده بانوان اختصاص یافته است . این مجموعه دارای بلندترین سرسره‌ آبی خاورمیانه است وحدود بیست و چهار متر ارتفاع دارد . علاوه بر این بازی های مهیجی نظیر راشین ، پیچالوپ ، آدرنالین ، رالی راید ، آناکوندا دینگل و راید گرداب تمام روزتان را پر می کند .




لینک کوتاه :
https://aftabir.com/article/show/26567
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید