امروز چهارشنبه 14 شهریور 1403

Wednesday 04 September 2024

سفر به اروپا با کشتی کروز


1401/07/27
کد خبر : 27729
دسته بندی : اجتماعی
تعداد بازدید : 14 نفر

آیا دوست دارید در یک سفر اروپایی با یک تور ارزان اروپا یا تور لحظه آخری، به چندین شهر و کشور اروپایی سفر کنید؟ اگر در سال تنها یک بار فرصت سفر این‌چنینی دارید، می‌توانید از امکان سفر به اروپا با کشتی کروز استفاده کنید. سفری که روی آب‌ها، می‌تواند شما را به کشورها و بنادر مختلف اروپا ببرد.
کشتی کروز، کشتی لوکسی است که اقامت در آن و سفر به دور اروپا با آن، می‌تواند از به یاد ماندنی‌ترین خاطرات شما شود. در سفر به دور اروپا با کشتی، از یکی از بنادر اروپایی سفر را آغاز می‌شود. کشتی در بنادر کشورهای مختلف پهلو می‌گیرد و مسافرین طی این زمان می‌توانند در آن بندر به گشت و گذار بپردازند.


 سفر به اروپا با کشتی

مزایای سفر با کشتی کروز

در سفر به اروپا با کشتی کروز، شما می‌توانید از شهرهایی که بندر دارند مانند رم، پالرمو، مالتا، جنوا، مارسی، بارسلونا و... دیدن کنید. در حالت عادی اگر شما بخواهید هر کدام از این شهرها را از طریق تورهای مخصوص آن کشور ببینید، زمان زیادی می‌طلبد. به علاوه هزینه هر کدام از تورهای ایتالیا، اسپانیا و تور فرانسه ارزان و لحظه آخری بسیار بالا است. به همین دلیل، سفر به اروپا با کشتی کروز، می‌تواند انتخاب مناسبی برای صرفه‌جویی در وقت و زمان شما باشد. از طرفی با سفر از طریق کشتی کروز، دیگر لازم نیست در فرودگاه، جاده و ایستگاه قطار معطل شوید و زمان زیادی را به انتخاب محل اقامت و هتل بپردازید. در این سفر، شما شب‌ها در اتاق‌های کشتی کروز به استراحت خواهید پرداخت و در روز می‌توانید از بنادر مختلف هر کشور دیدن کنید.
قاره اروپا در بستر آب و نزدیک به سواحل و اقیانوس‌ قرار دارد. از طرفی بسیاری از شهرهای مهم و دیدنی اروپا در مسیر کشتی کروز قرار دارند و شما می‌توانید در زمان اندک حداقل از شش شهر بندری اروپایی دیدن کنید. در بندر هر کدام از این شهرها، اتوبوس و تاکسی برای انتقال گردشگران به مرکز شهر و بازدید از مراکز تاریخی و تفریحی وجود دارد.
برنامه کشتی کروز بدین صورت است که شب‌ها حرکت می‌کند و روزها در بنادر متوقف می‌شود. در حقیقت مسافران برای دیدن هر شهر حدود یک روز فرصت دارند. بیشتر کشتی‌های کروز مجهز به راهنمای تور برای گردشگری در شهرها هستند.

کشتی کروز، هتل همراه شما

همان طور که گفتیم یکی از مزیت‌های سفر با کشتی کروز این است که دیگر نیازی به جستجو برای پیدا کردن هتل مناسب نخواهید داشت. با کشتی کروز، شما به جای سفر شهر به شهر و باز و بسته کردن مدام چمدان در طول سفر و تعویض هتل، در یک اتاق مشخص اقامت خواهید کرد. از طرفی لازم نیست درگیر برنامه اتوبوس و قطار و ... برای سفر به شهرهای مختلف شوید. شما در سفر به اروپا با کشتی کروز، شب‌ها می‌خوابید و صبح‌ها چشمانتان را در شهر مقصد باز می‌کنید. تصور کنید در ایتالیا به خواب بروید و صبح چشمان خود را در تور سوئد ارزان و لحظه آخری جذاب باز کنید.

امکانات درون کشتی کروز

از طرفی امکان سفر با کشتی می‌تواند خاطره جالب و جذابی باشد. اگر با خانواده سفر می‌کنید می‌توانید شب‌ها از دیدن ستارگان بر فراز اقیانوس لذت ببرید. در این کشتی‌ها امکاناتی نظیر کتابخانه، رستوران، سالن بازی کودکان، سالن ورزشی، استخرهای روباز و سرپوشیده و بسیاری امکانات دیگر وجود دارد. این کشتی‌ها به‌گونه‌ای طراحی شده اند که احتمال دریازدگی با آن بسیار کم است. به علاوه در این کشتی‌ها، پزشک و امکانات برای دریازدگی و مشکلات احتمالی وجود دارد و جای هیچ نگرانی نیست.

ویزای مورد نیاز برای سفر به اروپا با کشتی کروز

 سفر به اروپا با کشتی

ویزای سفر به دور اروپا با کشتی کروز

برای اینکه بتوانید در هر کدام از بنادر کشورهای اروپایی به راحتی وارد شوید، نیاز به ویزای شنگن دارید. یکی از مزیت‌های این نوع سفر همین مورد است که برای ورود به هر کشوری، نیازی نیست در صف‌های شلوغ گمرک بایستید. در حقیقت، یکی از شروط مهم برای آغاز این سفر، داشتن ویزای شنگن است. اما پس از شروع سفر، تنها نشان دادن کارت کشتی برای پیاده و سوار شدن در هر بندری کفایت می‌کند.

قیمت تورهای کشتی کروز

هزینه سفر با کشتی کروز، حدود 40 پوند تا 800 پوند است که بسته به امکانات کشتی متفاوت است. هزینه متوسط برای یک سفر دریایی در یک روز برای هر نفر حدود 170 دلار است.

زمان مناسب برای سفر به دور اروپا با کشتی کروز

فصل بهار و تابستان بهترین زمان به لحاظ آب و هوایی برای سفر به اروپا با کشتی کروز است. در این فصول می‌توانید با خیال راحت از فضای روی عرشه استفاده کنید و نگران تغییرات آب و هوایی و سرما نباشید.
اگر قصد رزرو تور برای سفر با کشتی کروز دارید، باید گاهی حتی یک سال قبل تور را رزرو کنید. با رزرو در این زمان می‌توانید از بسیاری از امکانات نظیر استفاده رایگان از سالن‌های بازی و ورزشی استفاده کنید. زمان مناسب دیگر برای رزرو این تور، امکان رزرو لحظه آخری است. گاهی اگر کشتی هنوز جای خالی داشته باشد، می‌توانید با قیمت مناسب در لحظۀ آخر بلیت بگیرید.
سخن آخر
اگر با خواندن این مطلب، علاقه‌مند به سفر به اروپا با کشتی کروز شدید، برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید. تورهای دیگری نظیر تورهای اروپایی مانند تور فرانسه، تور دانمارک و... می‌تواند پیشنهاد دیگر ما به شما باشد.




لینک کوتاه :
https://aftabir.com/article/show/27729
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید