امروز جمعه 16 شهریور 1403

Friday 06 September 2024

سفری آسوده با رزرو هتل آپارتمان در مشهد با اسنپ روم


1401/07/27
کد خبر : 28652
دسته بندی : اجتماعی
تعداد بازدید : 11 نفر

شب‌نشینی‌های گردشگران و شهروندان به‌خصوص در فصل‌های بهار و تابستان در تمامی مناطق گردشگری این شهر وجود دارد. در واقع می‌توان گفت یکی از بهترین زمان‌ها برای گشت‌وگذار داخل شهر مشهد، شب‌ها است که هوا خنک‌تر می‌شود. اگر می‌خواهید به زودی به این شهر زیارتی و زیبا سفر کنید می‌توانید با اجاره هتل آپارتمان مشهد نزدیک حرم ارزان از تمامی مناطقی که قصد معرفی آن‌ها را داریم دیدن کنید.

حرم امام رضا (ع)

بدون شک حرم مطهر امام رضا علیه‌السلام یکی از مهم‌ترین جاذبه‌های مذهبی گردشگری شهر مشهد محسوب می‌شود. حرم مطهر رضوی دارای کتابخانه آستان قدس، مسجد، موزه، رواق، نقارخانه، سقاخانه، ورودی و چندین صحن است.
اما چیزی که حرم امام هشتم ما را جذاب می‌کند حال و هوای معنوی است که شب‌ها در این مکان‌ وجود دارد. جمعیت زیادی از مردم برای اقامه نماز مغرب و عشا به حرم می‌آیند و فضای بسیار زیبایی به‌خصوص در صحن انقلاب و مقابل ایوان طلا شکل می‌گیرد.
ازآنجایی‌که شما مسافران عزیز به قصد زیارت حرم امام رضا علیه‌السلام به شهر مشهد سفر می‌کنید، با اجاره هتل آپارتمان مشهد نزدیک حرم ارزان می‌توانید هر زمانی که دوست دارید به زیارت بروید.

منطقه گردشگری چالیدره

منطقه گردشگری چالیدره یکی از مناطق مهم اطراف مشهد است که فاصله حدود ۱۷ کیلومتری با این شهر دارد. در چالیدره امکانات مختلفی مانند کافی شاپ و رستوران، انواع وسایل تفریحی و دریاچه وجود دارد که یکی از انتخاب‌های مسافران و شهروندان برای گشت‌وگذار در شب است.
این منطقه از آب‌وهوای بسیار خوبی برخوردار است و در هر فصل سال زیبایی خاص خود را دارد. می‌توانید در این منطقه در کنار قایق‌سواری و استفاده از کشتی شناور از سرگرمی‌های دیگری مانند ماهیگیری، بانجی جامپینگ، لنج تفریحی، ترن کوهستان، برج گردان و اسکله تفریحی نیز استفاده کنید.
تقریبا بیشتر افرادی که به این شهر زیبا آمده و در هتل آپارتمان مشهد اقامت دارند، اینجا را از دست نمی دهند!


 اسنپ روم

طرقبه و شاندیز

تقریباً غیرممکن است که مسافری به شهر مشهد سفر کند و سری به طرقبه و شاندیز که از مهم‌ترین مکان‌های تفریحی اطراف این شهر است نزند. طرقبه به‌طورمعمول در تمام فصل‌های سال آب‌وهوای مطلوبی دارد و یک مکان بسیار عالی برای امتحان کردن غذاهای معروف مانند چنجه و چلوکباب است.
اما زیبایی آن تنها به ‌روز ختم نمی‌شود بلکه طرقبه شب‌های زیبا و سرزنده‌ای دارند که باعث شده بسیاری از مردم مشهد حتی با وجود تاریکی هوا به دل طبیعت پناه آورند و برای چند ساعتی هم که شده با دوستان و خانواده اوقات خوشی را سپری کنند.
منطقه شاندیز مانند طرقبه طرفداران زیادی دارد و آن به دلیل داشتن آب‌وهوای خنک و مطبوع حتی در فصل‌های گرم سال است. این منطقه، کوهستانی‌های رودهای پرآب و درختان تنومند بسیار زیادی دارد که مکان بسیار مناسبی را برای تفریحات خانوادگی به وجود آورده است.

پارک کوه سنگی

پارک کوهسنگی در مرتفع‌ترین مکان شهر مشهد قرار گرفته و با بالا رفتن از کوه می‌توانید تمام شهر را تماشا کنید. به‌طوری‌که حتی حرم امام رضا علیه‌السلام نیز به راحتی نیز قابل‌مشاهده است.
نکته جالب این است که اگر هنگام غروب خورشید به این پارک بروید می‌توانید بر فراز کوه یکی از زیباترین غروب‌های خورشید را مشاهده کنید.
اما این تمام جذابیت پارک کوهسنگی نیست بلکه در شب نورپردازی‌های پارک مکان بسیار چشم‌نوازی را به وجود می‌آورد که برای تفریح و پیک‌نیک بسیار مناسب است.
اگر دوست دارید آخر شب در کنار تفریحات خود خوراکی‌های خوشمزه را امتحان کنید، باید بگوییم که در اطراف پارک کوهسنگی رستوران‌ها، بستنی‌فروشی‌ها و اغذیه‌فروشی‌های زیاد قرار دارد که می‌توانید غذاهای خوشمزه‌ای را در دل طبیعت صرف کنید.
پیشنهاد ما به شما این است که با اجاره هتل آپارتمان ارزان مشهد از این منطقه زیبا نهایت لذت را ببرید‌.

بام مشهد

آخرین جای دیدنی مشهد در شب که قصد معرفی آن را داریم، بدون شک بام مشهد است. بام مشهد یا پارک کوهستانی خورشید یکی از جاهای بسیار زیبا به‌خصوص در شب است که می‌توانید به راحتی با خودرو شخصی خود وارد شوید و از آلاچیق‌های زیبایی که دارد استفاده کنید.
این مکان یک محیط بسیار عالی برای تفریح‌های خانوادگی و پیک‌نیک است. از قسمت‌های بسیار جذاب این پارک می‌توان به محوطه فوتبال ساحلی و والیبال ساحلی، باغ کودک و پیست دوچرخه‌سواری اشاره کرد.
این بام در انتهای بلوار هاشمیه مشهد قرار دارد. با اجاره هتل آپارتمان مشهد در این منطقه می‌توانید از آب‌وهوا و زیبای شب‌های آن لذت ببرید.


 اسنپ روم

جمع‌بندی

اگر قصد دارید شبگردی جذابی را در شهر مشهد تجربه کنید و از جاهای دیدنی آن لذت ببرید، نباید نگران محل اقامت خود باشید زیرا با استفاده از سایت اسنپ روم می‌توانید اقدام به اجاره هتل آپارتمان مشهد کنید.
برای راحتی کار شما مسافران عزیز اسنپ روم یک سایت بسیار کامل و جامع به همراه یک اپلیکیشن که در آن تمام هتل آپارتمان‌ها و خانه‌ها دسته‌بندی شده‌اند را قرار داده تا در کمترین زمان ممکن بتوانید به اجاره هتل آپارتمان ارزان مشهد بپردازید.
همچنین اگر قصد زیارت چندین باره از حرم مطهر امام رضا علیه‌السلام را دارید، می‌توانید هتل آپارتمان مشهد نزدیک حرم ارزان را با استفاده از این سایت اجاره کنید.


لینک کوتاه :
https://aftabir.com/article/show/28652
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید