امروز پنج‌شنبه 15 شهریور 1403

Thursday 05 September 2024

سرورهای HPE ProLiant Gen 10 - ایمن ترین سرور جهان را انتخاب کنید!


1401/07/27
کد خبر : 27995
دسته بندی : فن آوری
تعداد بازدید : 15 نفر

HPE ProLiant Gen10 در خانواده‌های زیر موجود است (به استثنای پلتفرم‌های BladeSystem، Synergy و Apollo ... اما این داستان دیگری است!): میکرو سرور HPE ProLiant

خانواده HPE Proliant Gen10

خانواده سرورهای- HPE ProLiant Rack   DL380، DL360، DL560 و DL580 - در زیر با جزئیات بیشتری مورد بحث قرار خواهند گرفت، زیرا این سرورها تا حد زیادی محبوب ترین سرورهای فروخته شده هستند.
خانواده سرورهای HPE ProLiant Tower - ML110  و ML350

سرورهای رک HPE ProLiant Gen10

سرورهای رک HPE Gen10 "ایمن ترین سرورهای استاندارد صنعتی جهان" نامیده شده اند. این ادعای جسورانه مبتنی بر ریشه سیلیکونی اختصاصی فناوری اعتماد و تعداد زیادی از دیگر فناوری‌های امنیتی متمایز است که فقط از HPE در دسترس هستند.
خانواده سرورهای DL سازگارترین، قابل اعتمادترین و بهینه ترین سرورهای رک ProLiant  موجود هستند. همانطور که HPE به نوآوری در فضای محاسباتی ادامه می دهد، مجموعه رک ProLiant Gen10، با گزینه های انعطاف پذیر و طراحی همه کاره، و همچنین افزایش بهره وری انرژی، در نهایت TCO را کاهش می دهد.


 سرورهای HPE ProLiant Gen 10


مجموعه رک ProLiant Gen10 یک مجموعه مدیریتی ساده اما جامع را با پشتیبانی پیشرو در صنعت ترکیب می‌کند تا راه‌حل زیرساختی مطمئن‌تر، سریع‌تر و ایمن‌تر را ارائه دهد. علاوه بر این، به افزایش بهره وری کارکنان فناوری اطلاعات و سرعت بخشیدن به ارائه خدمات کمک می کند.
علاوه بر این، مجموعه رک برای بارهای کاری چند برنامه بهینه شده است، به طور قابل توجهی سرعت عملیات IT را افزایش می دهد و IT را قادر می سازد تا به نیازهای تجاری با هر اندازه ای سریعتر پاسخ دهد.


 سرورهای HPE ProLiant Gen 10


مجموعه رک HPE ProLiant Gen10 شامل موارد زیر است:
•    عملیات ایست بازرسی، عملیات تجاری را تا 27 برابر سریعتر می کند. در حالی که زمان راه اندازی مجدد پایگاه داده 20 برابر سریعتر، حداکثر زمان کار را تضمین می کند.
•    70٪ افزایش در عملکرد و 27٪ افزایش در هسته
•    سخت‌افزاری که مستقیما در سیلیکون (ریشه اعتماد) تعبیه شده است و از محافظت در سراسر زنجیره تامین اطمینان می‌دهد.
•    افزایش 66 درصدی پهنای باند حافظه برای برنامه های کاربردی با حافظه فشرده
•    متمایز کردن نوآوری ها
محاسبات نرم افزاری و زیرساخت همگرا برای اجرای انواع حجم کاری و برنامه های کاربردی در محیط های سنتی و چند ابری: Proliant Gen 10 HPE


 سرورهای HPE ProLiant Gen 10


ادعای جسورانه مبنی بر اینکه پلتفرم ProLiant Gen 10 "ایمن ترین سرورهای استاندارد صنعتی جهان" است، مبتنی بر ریشه سیلیکونی اختصاصی فناوری اعتماد و چندین فناوری امنیتی انحصاری HPE است:
1. Silicon root of trust: اثر انگشت دیجیتالی را در سیلیکون ایجاد می کند و تضمین می کند که سرور هرگز از سیستم عامل آلوده بوت نمی شود.
2. تشخیص تهدید میان‌افزار: به‌طور خودکار تعیین می‌کند که آیا سخت‌افزار به‌طور روزانه به خطر افتاده است یا خیر. در صورت رخنه، می توانید به سرعت سرور را به یک وضعیت مطمئن شناخته شده بازگردانید.
3. امنیت داده های سرور: با پیاده سازی بالاترین سطح از الگوریتم های امنیتی که CNSA-suite نامیده می شود، می توانید از حساس ترین داده های سرور خود محافظت کنید.
4. Runtime Firmware Validation: میلیون‌ها خط کد میان‌افزار قبل از راه‌اندازی سیستم عامل سرور اجرا می‌شوند، و با فعال‌سازی Runtime Firmware Validation توسط iLO Advanced Premium Security Edition، سخت‌افزار سرور هر 24 ساعت بررسی می‌شود تا از اعتبار آن اطمینان حاصل شود.

خانواده Intel Xeon processor Scalable

معماری به کار رفته در پردازنده های مقیاس پذیر (scalable) یک نوع معماری مقیاس پذیر است که با نام SPARC  شناخته می شود. این معماری با عنوان “مقیاس پذیر”  نیز می باشد. این نوع معماری یک نوع تکنولوژی محاسباتی به شمار می رود که از مجموعه دستورالعمل هایی تشکیل شده که متناسب با ریز پردازنده های طراحی شده است.
کسب و کارهای امروزی برای اینکه به نتایج سریعتر دست پیدا کنند نیازمند دسترسی به اطلاعات در لحظه می باشند. این کسب و کارها نیازمند سیستم هایی هستند که بدون هیچ مساله ای برنامه های کاربردی بهینه سازی شده را به صورت سریع و قابل اطمینان در دسترس قرار دهند. در صنعت کامپیوتر، تحقیقاتی برای کاهش افت عملکرد بین پردازنده با تاخیر کمتر (low-latency) و دستگاه های ذخیره سازی با تاخیر بیشتر (longer-latency) صورت گرفته است. به این ترتیب پیشرفت فن آوری ذخیره سازی در هر دو نحوه دسترسی داده ها SAS / SATA به PCI bus و نحوه ذخیره اطلاعات تکامل یافته است.


 سرورهای HPE ProLiant Gen 10


اخیرا قابلیت ذخیره سازی در حافظه Bus نمایان شده است که در بهره گیری از زمان تاخیر low-latency و عملکرد سریع این اتصالات، استفاده می شود.
HPE  حافظه پایدار (NVDIMM) ها را معرفی کرده که یک دسته جدید از دستگاه های ذخیره سازی سرور هستند که در حافظه Bus سرور قرار دارند. حافظه پایدار به دو زیر شاخه تقسیم می شود:
1.    حافظه پایدار با بهینه سازی عملکرد  (performance-optimized persistent memory) 
2.    حافظه پایدار با ظرفیت بهینه (capacity-optimized persistent memory)          


سرورهای HPE ProLiant Gen 10


تجارت سرور پارسه ، به عنوان شریک HPE Platinum Data Center، می تواند تجزیه و تحلیل محیط فعلی شما را انجام دهد. ما می‌توانیم برنامه‌ای برای مهاجرت به پلتفرم ProLiant Gen 10 بدون توجه به اینکه در حال حاضر ProLiant دارید یا سرور OEM x86 دیگری تهیه کنیم.
همچنین می‌توانیم به نصب، انتقال حجم کار و انتقال دانش کمک کنیم تا از مهاجرت یکپارچه اطمینان حاصل شود. ما یک راه حل همه جانبه به شما ارائه خواهیم داد "آماده برای رفتن!"
اگر سرورهای شما (مثلا ProLiant Gen 8 یا بالاتر)،  بیش از سه سال استفاده شده است، سازمان شما از همکاری با تجارت سرور پارسه  و HPE در بحث مورد مهاجرت احتمالی معماری Gen 10 سود خواهد برد. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد سرورهای HPE ProLiant Gen 10، با ما تماس بگیرید. 43491-021



لینک کوتاه :
https://aftabir.com/article/show/27995
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید