امروز یکشنبه 11 شهریور 1403

Sunday 01 September 2024

سرمایه گذاری با خرید زمین و ملک در کشور ترکیه


1401/07/27
کد خبر : 28761
دسته بندی : اجتماعی
تعداد بازدید : 24 نفر
ترکیه از مقاصد گردشگری است که سالانه ایرانیان زیادی به منظور سرمایه گذاری یا ش به این کشور سفر می کنند. در شهر استانبول ارزش خانه روز به روز در حال افزایش است و بیشترین نرخ رشدخرید ملک در استانبول می باشد. البته در شهرهای دیگر ترکیه نیز نرخ رشد ملک و زمین رو به افزایش است و به راحتی می توان در شهر های دیگر ترکیه زمین یا ملک خریداری کرد. 

سرمایه گذاری با خرید زمین و ملک در کشور ترکیه

کشور ترکیه به دلیل موقعیت جغرافیایی که در آن قرار دارد بهترین انتخاب برای خرید زمین می باشد. سرمایه گذاران می توانند با خرید زمین در ترکیه به قصد ساخت و ساز سود مالی بسیار بالایی کسب کنند.

همچنین ترکیه یکی از تولید کننده مواد غذایی در جهان است و رتبه هفتم را دارد، به همین دلیل از لحاظ مهاجرپذیر بودن خرید زمین در این کشور رو به افزایش است. برای خرید زمین در کشور ترکیه قوانین بسیار زیادی وجود دارد که می توان به ممنوع بودن تمکن در مناطق نظامی اشاره کرد. همچنین در هر ناحیه از ترکیه فقط می توانید ۱۰ درصد از املاک را خریداری کنید.

با خرید زمین در ترکیه می توانید یک سرمایه گذاری مطمئن و امن انجام دهید، چرا که امروزه ارزش زمین های ترکیه روز به روز در حال رشد است. بنابراین با خرید زمین در کشور ترکیه علاوه بر این که ارزش پول تان حفظ می شود می توانید سود زیادی از سرمایه گذاری خود به دست آورید.

همه چیز درباره خرید زمین در ترکیه

این روزها به دلیل افزایش ارزش خانه و زمین در کشور ترکیه بسیاری از ایرانیان با مقدار کمی سرمایه ترجیح می دهد در کشور ترکیه سرمایه گذاری کنند، به همین علت امروزه خرید خانه در ترکیه با قیمت مناسب و خرید زمین در این کشور رو به افزایش است. البته از آنجایی که دولت ترکیه با خرید ملک در کشور ترکیه اقامت می دهد بسیاری از افراد تمایل زیادی برای سرمایه گذاری و خرید ملک در کشور ترکیه دارند.

در واقع خرید ملک در استانبول یا خرید زمین در کشور ترکیه یک امتیاز و مزایا برای خارجیان به حساب می آید. با سرمایه گذاری بر روی زمین و ملک ترکیه می توانید از پول خود در برابر تورم ایران محافظت کنید تا کمتر دچار خسارت شوید. همچنین با خرید زمین یا ملک در کشور ترکیه با ارزش بیش از 400 هزار دلار می توانید تابعیت کشور ترکیه را دریافت کرده و در این کشور شغل پیدا کنید یا تحصیل نمایید. 

دلایل خرید خانه در ترکیه با قیمت مناسب 

از آنجایی که فاصله کشور ترکیه با ایران بسیار نزدیک است با راه هوایی حدود سه ساعت فاصله دارد بسیاری از افراد علاقه مند به اخذ تابعیت با خرید زمین و سرمایه گذاری در کشور ترکیه هستند.

فاصله بسیار نزدیک ایران و ترکیه موجب شده تا بسیاری از سرمایه گذاران اقدام به خرید خانه در ترکیه با قیمت مناسب نمایند. البته خرید ملک و زمین در کشور بسیار اقتصادی است و اگر ترکیه را با سایر کشورهای اطراف مقایسه کنید می توانید متوجه پایین بودن قیمت زمین در کشور ترکیه شوید.

البته شما می توانید با خرید زمینی کمتر از ۲۵۰ هزار دلار اقامت سالانه دریافت کنید و به صورت سالانه اقامت خود را تمدید نمایید. از لحاظ اقتصادی کشور ترکیه شرایط مناسبی برای ایرانیان دارد و امکانات پیشرفته نیز در این کشور وجود دارد، همین دلیل موجب شده بسیاری از ایرانیان علاقه مند به خرید زمین و ملک در کشور ترکیه باشند. 

اطلاعاتی در مورد خرید خانه در استانبول 

خرید ملک در استانبول

برای اینکه اقدام به خرید خانه در ترکیه با قیمت مناسب نمایید باید اطلاعاتی در این زمینه داشته باشید تا بهترین شهر را برای خرید ملک انتخاب نمایید. بهتر است در شهر های سرمایه گذاری کنید که رشد زمین و خانه در آن ها صعودی می باشد. بنابراین شهر های مانند استانبول بهترین گزینه برای خرید زمین یا خانه هستند.  

در سال‌ های اخیر ایرانیان بسیار زیادی اقدام به خرید خانه در ترکیه با قیمت مناسب کرده اند، به همین دلیل در مناطق مختلف از ترکیه ایرانیان زیادی زندگی می کنند. علاوه بر این که می توان با خرید خانه در استانبول ارزش پول را حفظ کرد می توان اوقات تفریحی مناسبی را در فصول گرم سال تجربه کرد.  

جذابیت های خرید خانه در ترکیه با قیمت مناسب 

هزینه زندگی در کشور ترکیه برخلاف کشورهای آمریکایی و اروپایی کمتر است. بنابراین هزینه خورد و خوراک یا تحصیل و رفت و آمد، مالیات، اینترنت، پوشاک و خرید خانه در کشور ترکیه نسبت به سایر کشورهای جهان برای ایرانیان مناسب تر است. در کشور ترکیه محصولات با کیفیتی وجود دارد که خریداران هیچ نگرانی از کیفیت محصول خریداری شده ندارد.

در کشور ترکیه مراکز سرگرمی و گردشگری و تفریحی بسیار زیادی وجود دارد و سالانه گردشگران زیادی به منظور بازدید از مراکز تفریحی و گردشگری ترکیه به این کشور سفر می کنند. امکان پرداخت اقساطی خانه در کشور ترکیه امکان پذیر است. تمام این موارد موجب شده تا بسیاری از ایرانیان به فکر خرید خانه در ترکیه با قیمت مناسب باشند‌. 

جمع بندی 

در این مقاله در خصوص خرید خانه در ترکیه با قیمت مناسب اطلاعاتی مفید ارائه دادیم. از توریستی ترین و محبوب ترین شهرهای ترکیه استانبول است که بهترین بستر برای سرمایه گذاری ایرانیان می باشد.

امروزه به دلیل افزایش نرخ رشد ملک در شهر استانبول بیشترین میزان خرید ملک مربوط به شهر زیبای استانبول است. بنابراین با خرید ملک در استانبول دیگر نگرانی بابت فروش آن ندارید، چرا که در سریع ترین زمان ممکن فروخته می‌ شود و از فروش آن می توانید سود فراوانی کسب کنید. 


لینک کوتاه :
https://aftabir.com/article/show/28761
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید