امروز پنج‌شنبه 15 شهریور 1403

Thursday 05 September 2024

سایت نقاشی آبرنگ، مرجع کامل آموزش نقاشی و خرید لوازم آبرنگ


1401/07/27
کد خبر : 28156
دسته بندی : فرهنگی
تعداد بازدید : 19 نفر

سایت نقاشی آبرنگ مرجع کامل آموزش نقاشی و خرید لوازم آبرنگ در ایران میباشد.
 

ویژگی های نقاشی آبرنگ چیست؟

ویژگی اصلی آبرنگ اتفاقی بودن آن است. رنگ ها آزادانه روی کاغذ حرکت می کنند و اتفاقی می افتد که از قبل پیش بینی نشده است، حتی اتود و طرح اولیه کاملا مطابق نقشه پیش نمیره و تفاوت هایی ایجاد می شود.(در تکنیک های توام با خیسی).
در آموزش آبرنگ مبتدی از اینکه نقاشی شما مشابه نمونه والگوی شما نشده نا امید نشوید.
زمانی که قلم مو را با آب خیس می کنید و روی قرص آبرنگ می کشید، می توانید لذت حل شدن رنگ در آب را بکشید و زمان کشیدن قلم مو روی کاغذ ، می بینید که همه چیز چقدر روان اتفاق می افتد. نیازی نیست برای هرچیزی نگران باشید، در نهایت یک اثر منحصر به فرد به دست می آید. یاد خواهید گرفت که زندگی نیز هم چون قلم موی اغشته به آبرنگ روی کاغذ می رقصد. همه اتفاقات در نهایت آزادی و روانی به مقصد دلخواه خود می رسند و نیازی نیست برای هر چیزی استرس داشته باشیم. گاهی باید اجازه داد اتفاقات خارج از اختیار ما روی بدهند. از لحظات نقاشی خود لذت ببرید و اجازه بدهید خلاقیت نقاشی شمارا جلو ببرد.

آشنایی با انواع آبرنگ ها

آبرنگ ها به دو دسته آبرنگ خشک و آبرنگ مرطوب تقسیم می شوند.

آبرنگ خشک: آبرنگ های قرصی و بلوکی در این دسته قرار می گیرند، که خود به دو دسته مات و شفاف تقسیم می شوند.
آبرنگ مرطوب:گواش و آبرنگ تیوپی جز آبرنگ های مرطوب می باشند. تفاوتی بین گواش و آبرنگ تیوپی نیست ، جز آن که گواش در ظرف های شیشه ای است و به این دلیل زمان خشک شدن آن سریعتر از آبرنگ تیوپی است. پوشش دهی رنگ گواش  بالا است و در لایه های ضخیم هم مورد استفاده قرار می گیرد.
همه نمونه های آبرنگ های نام برده در آموزش آبرنگ مبتدی و آموزش آبرنگ حرفه ای مورد استفاده قرار می گیرد
آبرنگ: انواع برندهای مختلف آبرنگ در ایران وجود دارد، که هر کدام از آنها براساس کیفیت ،قیمت و نوع کاربری تقسیم می شوند .با این وجود توصیه من به شما برای شروع آموزش آبرنگ مبتدی، آبرنگ افرا می باشد.
آبرنگ افرا، ساخته شده در ایران است و بسیار با کیفیت از رنگدانه های درخشان و زیبا ساخته شده است، قدرت رقابت با نمونه های خارجی دارد. در پالت های ۲۴،۳۶،۴۸ رنگی عرضه می شود و در روی در آن پالت دم دستی قرار داده شده است. کیفیت رنگ دانه های آبرنگ و قیمت مناسب آن موجب شده است تا اساتید زیادی برای آموزش آبرنگ مبتدی تا حرفه ای مارک افرا را به هنرجویان خود پیشنهاد دهند.
کیفیت خوب و قیمت مناسب آن می تواند نیاز شما را به خوبی برطرف کند.
جهت مشاهده انواع لوازم مورد نیاز نقاشی از سایت نقاشی آبرنگ میتوانید دیدن کنید.


لینک کوتاه :
https://aftabir.com/article/show/28156
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید