امروز دوشنبه 12 شهریور 1403

Monday 02 September 2024

زندگی جدید


1401/07/27
کد خبر : 26305
دسته بندی : فرهنگی
تعداد بازدید : 21 نفر

اگر اهل موسیقی‌ خارجی در سبک‌های مختلف باشید، قطعاً تا به امروز در مورد گروه بلک پینک Blackpink شنیده‌اید. گروه بلک پینک یکی از گروه‌های کره‌ای است که فعالیت رسمی خود را از سال 2016 میلادی در کره جنوبی آغاز کرده است. این گروه با استفاده از سبک‌های پاپ، هیپ هاپ و ای دی ام توانسته است زندگی جدید را به مردم سراسر جهان یادآوری نماید.

گروه بلک پینک به عنوان اولین گروه دخترانه توانستند در شبکه‌های اجتماعی مختلف نظیر اینستاگرام، بیشترین تعداد دنبال را در کره جنوبی به خود اختصاص دهند. تک آهنگ‌های این گروه در بسیاری از مواقع در صدر آهنگ‌های برتر جهانی بیلبورد قرار دارد. اگر به زندگی جدید و سبک موسیقی خارجی علاقمند هستید با معرفی گروه بلک پینک همراه ما باشید تا مطالب جالب توجهی را با شما به اشتراک بگذاریم.

آشنایی با گروه Blackpink

گروه بلک پینک یکی از گروه‌های معروف دخترانه است که با موزیک ویدیوی بومبایا فعالیت خود را با هایپ فراوان آغاز نماید. این گروه با کسب موفقیت‌های فراوان توانست جایزه بهترین هنرمند تازه‌کار را در گلدن دیسک آواردز و موزیک آواردز کسب نماید. موزیک Music این گروه از سبک خاصی بهره می‌برد که طرفداران خاص خود را در جهان دارد. وجود رنگ صورتی در نام این گروه به معنای معصومیت و رنگ سیاه به معنای یاغی‌گری است.

زندگی جدید Life یک عنوان شعاری برای گروه بلک پینک است که با کسب رکوردهای فروان در بیشترین تعداد بازدید موزیک ویدیو توانسته است محبوبیت زیادی را در بین کاربران کسب نماید. نام طرفداران گروه Blackpink بلینک است که از ترکیب حروف اول و آخر این گروه شکل گرفته است. بلینک در زبان انگلیسی به معنای چشمک است و معانی خاصی را به دنبال دارد. گروه بلک پینک اولین گروه دختران کره‌ای است که در جدول امرجینگ آرتیستز حضور یافته است. آلبوم‌های زیادی از این گروه منتشر شده است که از مهم‌ترین آن می‌توان به بیا این عشقو بکشیم اشاره کرد.

آشنایی با اعضای گروه بلک پینک

با انتخاب گروه بلک پینک با یک کلیک زندگی جدید را انتخاب کنید. دنیای سیاه و صورتی پایانی ندارد؛ حالا نوبت شماست که تغییر را ایجاد کنید. این گروه دخترانه از جیسو، جنی، رزی و لیسا تشکیل شده است که به عنوان نخستین دختران کره‌ای توانسته‌اند آلبوم‌های منتشر شده خود را بیش از یک میلیون به فروش برسانند.

گروه بلک پینک هدف فعالیت خود را پول Money معرفی نکرده است، بلکه فعالیت خود را با عشق و شوق زندگی جدید همراه کرده است. گروه BlackPink تا به امروز رکوردهای آنلاین زیادی را شکسته است که این امر برای طرفداران این گروه دارای اهمیت است. بلک پینک در ایران نیز از طرفداران زیادی برخوردار است.

آشنایی با فن‌های بلک پینک در ایران

فن‌های بلک پینک، با پیگیری خبر‌های News این گروه از طریق آدرس iranblink.blog.ir می‌توانند به جدیدترین موزیک ویدیو و تک آهنگ‎های بلک پینک دسترسی پیدا کنند. اگر از جمله کسانی هستید که به موزیک‌های خارجی به سبک کره‌ای علاقه‌مند هستید و قصد دارید تا به دنیای سیاه و صورتی بلک پینک بپیوندید و زندگی جدید را آغاز کنید، می‌توانید از فن‌های بلک پینک ایران حمایت کنید.


لینک کوتاه :
https://aftabir.com/article/show/26305
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید