امروز پنج‌شنبه 15 شهریور 1403

Thursday 05 September 2024

زمان تحصیل در رومانی با آباچه فرا رسید!


1401/07/27
کد خبر : 28487
دسته بندی : اجتماعی
تعداد بازدید : 12 نفر

شاید کشور رومانی یکی از کشور های باشد که بسیاری از افراد قصد دارند تا با مهاجرت به آن یک نوع زندگی دیگر را برای خود بسازند. راه های مختلفی در دنیا برای مهاجرت به کشور رومانی وجود دارد. اما ما در اباچه یک راه استثنایی را به شما عزیزان پیشنهاد میکنیم. راهی که شاید امروز بهتر است تا به آن اشاره شود، یک راه استثنایی برای مهاجرت است. مهاجرت به کشور رومانی از طریق کار، تحصیل و سرمایه گذاری انجام میشود. اما برای اینکه شما به رومانی مهاجرت کنید نیاز به یک متخصص نیز در کنار خود دارید. پیشنهاد ما به شما انجمن تخصصی اباچه است. آباچه یک مرکز تخصصی در دنیا برای مهاجرت شناخته میشود. این مرکز یک مرکز تخصصی در کشور رومانی است که خدمات آن صرفا برای ایرانی ها است. امروز نیز در این بخش قصد داریم در مورد خدمات تحصیل در رومانی اباچه صحبت کنیم.

تحصیل در رومانی آباچه

مهاجرت به رومانی:

رومانی یک کشور بسیار پیشرفت کرده در قاره اروپا است. بسیاری از افراد در سراسر دنیا قصد دارند تا رومانی را برای مهاجرت انتخاب کنند. مهاجرت به رومانی و تحصیل در رومانی شاید ارزو بسیاری از افراد در دنیا باشد. اما این دیگر یک ارزو نیست و با انجمن آباچه تبدیل به یک هدف خواهد شد. ما در آباچه با تجربه بالا و تخصص خود میتوانیم هر فردی که قصد مهاجرت به رومانی را دارد به این کشور منتقل کنیم. یکی از خدمات و راه های ما برای مهاجرت به کشور رومانی، مهاجرت از طریق سرمایه گذاری است. اما یکی دیگر از این راه ها کار در رومانی و دریافت ویزای کاری این کشور است. همچنین در انتها میتوانیم به بخش تحصیل در رومانی اشاره کنیم. ما در ادامه به صورت تخصصی تری در مورد تک تک این موارد با شما دوستان عزیز به صورت تخصصی به گفتگو خواهیم پرداخت.

کار در رومانی:

یکی از مهم ترین و پر طرفدار ترین راه ها برای مهاجرت به رومانی، راه کار در رومانی است. شما عزیزان میتوانید با کار در کشور رومانی، اقامت دائم این کشور را دریافت کنید. دریافت ویزای کاری برای شما در کشور رومانی شرط های نیز دارد. برای دریافت ویزای کاری کشور رومانی، در ابتدا نیاز است تا یک شرکت نیاز خود را به متخصص خارجی خود به دولت رومانی ارائه کند. سپس با پرداخت TAX یا همان مالیات مربوطه شما میتوانید ویزای کاری خود را دریافت کنید. سپس شما بعد از گذراندن چند سال به صورت قانونی در کشور رومانی، حالا میتوانید ویزا و اقامت دائم کشور رومانی را دریافت کنید. سپس با دادن یک آزمون عمومی در این زمینه میتوانید به عنوان یک شهروند رومن نیز شناخته شوید.

شاید انجام این خدمات به صورت عادی کار دشواری باشد. اما ما در انجمن تخصصی آباچه یکی از مراکز بزرگ در این زمینه هستیم، که میتوانیم حضور شما را به صورت کامل و تخصصی به عنوان یک فرد مهاجر انجام دهیم. این خدمات تنها خدماتی هستند که در زمینه مهاجرت به رومانی توسط انجمن تخصصی آباچه در کشور رومانی انجام میشود.

انجمن آباچه

سرمایه گذاری در رومانی:

یکی دیگر از راه های که برای مهاجرت به رومانی به آن بسیار پرداخته میشود، بخش سرمایه گذاری است. اگر بخواهیم شیوه های مهاجرت به رومانی را دسته بندی کنیم، پرطرفدار ترین آن ها متعلق به تحصیل در رومانی است. سپس  نوبت به مهاجرت کاری و سرمایه گذاری میشود. نه اینکه مورد عیب و ایرادی داشته باشد. بلکه مهاجرت از این شیوه تنها به دلیل اینکه افراد برای سرمایه گذاری نیاز به مبلغ های درشت تری دارند میباشد. حداقل مبلغ برای مهاجرت سرمایه گذاری به کشور رومانی، 50 هزار یورو است. هر چند این مبلغ برای سرمایه گذاری نسبت به کشور خودمان هم مبلغ آنچنان زیادی نیست، اما باز بیسیاری از افراد توانایی پرداخت آن را ندارد. سرمایه گذاری نیز در رومانی از راه های مختلفی انجام میشود. یکی از محبوب ترین آن ها هم راه سرمایه گذاری از طریق خرید ملک است کخ منجر به دریافت ویزا نیز میشود.

تحصیل در رومانی:

یکی از روش های مهاجرت به رومانی که یکی از محبوب ترین آن ها هم به شمار میرود، تحصیل در رومانی است. کشور رومانی جز کشور های بسیار موفق در زمینه علم و فناوری به شمار میرود. همچنین این کشور موفقیت های بسیار نیز در این زمینه کسب کرده است. با توجه به فعالیت های گسترده کشور رومانی در زمینه تحصیل و علم، این کشور موفق شده از همین جهت هم رشد اقتصادی بسیاری را داشته باشد. به شکلی که شما پس ازکسب تجربه در این زمینه میتوانید در همین کشور شروع به کار کنید. برای شروع فعالیت خود نیز نیازی به سرمایه های اولیه هنگفت نخواهید داشت و خود دولت هم پای شما در این زمینه است. لازم به ذکر است که شما میتوانید در هر بخشی که مد نظر شما است بدون دادن ازمونی شبیه به کنکور اقدام به تحصیل کنید. در ادامه بیشتر در این مورد برای شما عزیزان صحبت خواهیم کرد.

تحصیل پزشکی در رومانی

تحصیل پزشکی در رومانی:

همانطور که پیش تر هم اشاره کردیم، شما میتوانید برای تحصیل در کشور رومانی بدون دادن هیچ ازمونی، در رشته دلخواه خود تحصیل کنید. از همین رو هم بسیاری از افراد که سال ها است به دنبال تحصیل در رشته های تاپ به خصوص در زمینه پزشکی پشت کنکور مانده اند اقدام به تحصیل پزشکی در رومانی میکنند. تحصیل پزشکی در رومانی شاید برای بسیاری از افراد خواب و خیالی بیش نباشد. اما شاید باورتان نشود که قبولی و تحصیل پزشکی در رومانی بسیار ساده تر از ایران است. همچنین آموزش های داده شده در تمامی رشته ها در دانشگاه های معتبر این کشور جز برترین آموزش ها در سراسر دنیا به شمار میرود. از همین جهت هم انجمن آباچه یک مرکز تخصصی برای رسیدن به این بخش است. پیشنهاد میشود برای مهاجرت تحصیلی پزشکی کشور رومانی از طریق لینک تحصیل پزشکی در رومانی اقدام کنید.

مهاجرت!

اگر شما عزیزان قصد مهاجرت از هر طریقی را به کشور رومانی دارید، پیشنهاد ما به شما استفاده از خدمات انجمن اباچه است. انجمن آباچه یک انجمن تخصصی در زمینه مهاجرت به رومانی است. برای مراجعه به وبسایت از طریق لینک زیر اقدام کنید.

منبع: آباچه

 


لینک کوتاه :
https://aftabir.com/article/show/28487
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید