امروز جمعه 27 مهر 1403

Friday 18 October 2024

روتختی پسرانه و 5 روش خرید این مدل روتختی


1403/07/25
کد خبر : 2409247
دسته بندی : رپورتاژ
تعداد بازدید : 67 نفر

روتختی در زیبا کردن اتاق نقش مهمی دارد اما انتخاب روتختی پسرانه بسیار آسان تر از دخترانه می باشد. روتختی پسرانه و 5 روش خرید این مدل روتختی مطلبی است که در ادامه می خواهیم توضیحاتی در مورد آن بگوییم. در طرح ها و رنگ های مختلف تولید می شوند که بیشتر طرح های رو تختی پسرانه براساس شخصیت های کارتون و دوست داشتنی پسران تولید می شوند. اندازه رو تختی پسرانه در تولیدی ها متفاوت می باشد اما سایز استاندارد آن 160در 200 می باشد که بعضی تولید کنندگان بزرگتر و کوچکتر هم تولید می کنند. روتختی های پسرانه را با جنس های مختلفی چون مخمل، کتان، ساتن، نخ پنبه، پلی استر و غیره تولید می کنند که خریک از این پارچه ها قیمت خاص خود را دارند که شما می توانید نسبت به سلیقه، آب وهوا، حساس بودن پوست و قیمت آن روتختی مورد نظر خود را خریداری کند.

برای شستن می توانید آن را در ماشین لباسشویی شست ولی با توجه به جنس پارچه باید در دمای مناسب و از پودر بدون آنزیم استفاده کرد. روتختی های پسرانه در مدل های اسپرت و سه بعدی تولید می شود که شامل یک لحاف، کاورکش دار و روبالشتی می باشد. قیمت آن ها به عوامل گوناگونی چون جنس پارچه، مدل روتختی و تعداد تکه های بستگی دارد. برای خرید می توانید به صورت حضوری یا اینترنتی اقدام کنید که برای خرید حضوری می توانید به فروشگاه های کالای خواب مراجعه کنید و برای خرید غیر حضوری می توانید از طریق تلگرام، واتساپ، اینستاگرام، روبیکا و سایت از فروشگاه های آنلاین خریداری کنید.

 

روش های خرید روتختی پسرانه

روش های مختلفی برای خرید مدل پسرانه وجود دارد که شما می توانید با هریک از این روش های راحت تر هستید روتختی مورد نظر خود را خریداری کنید. به طور کلی برای روتختی پسرانه و خرید آن چندین روش وجود دارد که یک روش حضوری و دیگری روش غیرحضوری می باشد که روش غیرحضوری نیز به چند طریق می باشد.

 

خرید روتختی پسرانه به روش حضوری

خرید حضوری  به شما این مکان را می دهد که شما به فروشگاه های کالای خواب مراجعه کرده و خرید خود را انجام می دهید از معایب خرید حضوری این می باشد که تعداد طرح ها و مدل های موجود در مغازه محدود می باشد و اینکه شاید خرید مستقیم از تولید کننده نباشد قیمت روتختی نسبت به خرید مستقیم گران تر باشد.

 

خرید روتختی پسرانه به روش غیر حضوری

در این نوع خرید متدودها و روش های مختلفی وجود دارد که در ادامه توضیح خواهیم داد.

1-سایت

روش خرید از سایت به این صورت می باشد که شما با وارد شدن در سایت مورد نظر و ثبت کردن مشخصات شما کد امنیتی برای شما ارسال می گردد که با وارد کردن کد می توانید وارد فروشگاه شوید و با انتخاب، روتختی دلخواه خود را خریداری کنید. در این روش از خرید شما آدرس مقصد را تعیین می کنید و از زمان تحویل هم باخبر هستید مزایای این روش خرید صرفه جویی در زمان و هزینه، آسان بودن خرید، تنوع در انتخاب، مهم نبودن موقعیت مکانی و غیره می باشد.

 

 خرید روتختی پسرانه به روش غیر حضوری

 

یکی دیگر از روش های خرید غیر حضوری شبکه های اجتماعی می باشد که بانصب هریک از این شبکه های اجتماعی می توانید به راحتی و بدون صرفه زمان و انرژی خرید خود را انجام دهید که شامل :

2-اینستاگرام

یکی از پر طرفدارترین شبکه های اجتماعی برای خرید اینستاگرام می باشد که این شبکه اجتماعی،  برای فروش کالا بسیار استفاده می شود. که با نصب اینستاگرام می توانید به راحتی محصول خود را خریداری کنید.

3-واتساب

با ساخته شدن فرو شگاه های آنلاین در واتساپ ، شما می توانید با نصب این شبکه اجتماعی با فروشنده محصول مورد نظر خود ارتباط برقرار کرده و محصول مورد نظر خود را خریداری کنید.

4-تلگرام

یکی دیگر از پر طرفدارترین شبکه های اجتماعی تلگرام می باشد که فروشندگان با ایجاد کانال و گروه در تلگرام اقدام به فروش محصولات خود می کنند که شما می توانید به راحتی با نصب تلگرام و وارد شدن درکانال یا گروه فروشندگان از قیمت کالای مورد نظر آگاه شده و اقدام به خرید کنید.

5-روبیکا

یکی دیگر از شبکه های اجتماعی رو بیکا می باشد که قابلیت مشابه تلگرام و اینستاگرام دارد که با استفاده از روبیکا هم می توانید خرید های خود را بدون نیاز به حضور خریداری کنید.

 

مدل های روتختی پسرانه

روتختی های پسرانه در طرح و رنگ های مختلف تولید می شوند که معمولا از شخصیت های کارتونی و انیمیشن ها الهام می گیرد اما برای سنین بالاتر از طرح های ساده تر استفاده می شود. برخی از مدل‌های روتختی پسرانه عبارتند از:

- روتختی پسرانه مدل اسپرت

روتختی های اسپرت پسرانه باعث ایجاد فضای شاد به اتاق خواب می شود و رنگ ها به کار رفته در این روتختی کم تر می باشد و از پارچه های ساده تری در این مدل از روتختی پسرانه استفاده می شود. طرح های روتختی های اسپرت، طرح های فوتبالی، ماشین، بتمن و غیره می باشد که از رنگ های پر انرژی و تند استفاده می شود. شست و شوی روتختی ها بسیار آسان می باشد و شما می توانید به راحتی آن را در ماشین لباسشویی بشویید. 

- روتختی پسرانه مدل سه بعدی

روتختی های سه بعدی پسرانه به علت داشتن طرح های جذاب طرفداری زیادی دارند و به علت جذابیت طرح های سه بعدی این روتختی ها نسبت به روتختی ساده مورد پسند پسران می باشد. روتختی های سه بعدی این امکان را فراهم کردند که شما بتوانید طرح دلخواه خود را چاپ کنید. قیمت این مدل روتختی نسبت به دیگر مدل ها گران تر می باشد.

 

 تعداد تکه های روتختی پسرانه

 

تعداد تکه های روتختی پسرانه

تعداد تکه های سرویس روتختی پسرانه با توجه به سایز تخت و تولیدکنندگان متفاوت می باشد. سرویس روتختی یک نفره پسرانه به طور کلی دارای یک لحاف، یک کاور و یک رو بالشتی می باشد که برخی از ست های روتختی یک نفره پسرانه دارای 2تا رو بالشتی می باشد اما برخی از تخت های پسرانه سایز بزرگ تری دارند که افراد برای زیبای بیشتر و برحسب سلیقه،  روتختی های دونفره خریداری می کنند که روتختی های دونفره به طور معمول دارای یک کاور تشک، یک لحاف و 2تا روبالشتی می باشد که برخی از تولید کنندگان برای ست روتختی دونفره یک کاور اضافه و برخ دیگر از تولید کنندگان 2عدد روبالشتی اضافه در ست دونفره پسرانه قرار می دهند.

 

سخن نهایی

روتختی نقش مهمی در راحتی و آرامش اتاق خواب دارد. روتختی پسرانه در طرح ها و مدل های مختلف با رنگ ها گوناگون در بازار عرضه می شود. همان طور که در این مقاله گفته شد طرح های روتختی های پسرانه بیشتر شکل کارتون ها و انیمیشن های مورد علاقه پسران می باشد که در ابعاد و سایز های مختلف تولید می شود که شما می توانید با اندازه گیری تخت و تشک خود ، ابعاد مورد نیاز خود را خریداری کنید. حتما در هنگام خرید به کیفیت و جنس روتختی توجه داشته باشید. برای خرید روتختی پسرانه می توانید از سایت های معتبری مثل سایت amazon.com ، سایت aylaplus.ir و سایت alibaba.com مراجعه کنید.

گالری تصاویر

لینک کوتاه :
https://aftabir.com/article/show/2409247
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید