امروز چهارشنبه 14 شهریور 1403

Wednesday 04 September 2024

رهایی از میله ها و حصار اعتیاد تنها با یک تماس !!!


1401/07/27
کد خبر : 27856
دسته بندی : اجتماعی
تعداد بازدید : 19 نفر

در ادامه بیشتر درباره مشاوره ترک اعتیاد و امکانات کمپ صحبت خواهیم کرد :

مشاوره ترک اعتیاد در منزل

مشاوره ترک اعتیاد یکی از خدمات تلفنی است که برای کمک به افراد معتاد استفاده می‌شود. امروزه استفاده از روش‌های سنتی و اجباری ترک به طور کامل منسوخ شده و افراد برای ترک اعتیاد از روش‌های نوین استفاده می‌کنند. با استفاده از مشاوره ترکِ اعتیاد می‌توان بهترین روش ترک را برای درمان افراد در نظر گرفت. در این مشاورات، فرد مشاور با بررسی مشخصات بیمار و ماده مصرفی به او بهترین روش ترک را پیشنهاد می‌دهد. عده‌ای با دریافت مشاوره، اقدام به ترک اعتیاد در منزل خود می‌کنند.

مشاوره ترک اعتیاد شبانه روزی

کمک گرفتن از مشاوره ترک اعتیاد امری بسیار ضروری است؛ چرا که با این کار ریشه‌های اعتیاد در فرد بررسی شده و با بهترین روش، فرد به ترک اعتیاد خواهد پرداخت. بسیاری از کلینیک‌های ترک اعتیاد با فراهم کردن مشاوره ترکِ اعتیاد شبانه‌روزی، بیماران را در هر ساعت از شبانه‌روز راهنمایی می‌کنند. برای همین افراد بیمار و خانواده‌هایشان دغدغه‌ای از بابت زمان مشاوره نخواهند داشت. سرزمین روشن یکی از کلینیک‌هایی است که در هر ساعت از شبانه‌روز، آماده انجام مشاوره‌های علمی برای بیماران خود می‌باشد.


 مشاوره ترک اعتیاد

مشاوره ترک اعتیاد رایگان

مشاوره ترک اعتیاد رایگان برای افرادی مناسب است که به هر دلیلی نمی‌توانند هزینه‌های مربوط به مشاوره را پرداخت نمایند. مشاوره ترک اعتیاد تلفنی یا آنلاین، از روش‌های مناسبی است که فرد می‌تواند از راه دور و به صورت غیرحضوری مشاوره‌های لازم را دریافت نماید. برخی از کلینیک‌های ترک اعتیاد، خدمات مشاوره‌ای خود را به صورت آنلاین و از طریق اپلیکیشن‌هایی چون تلگرام و واتساپ ارائه می‌دهند. برای همین اگر افراد بیمار به اینترنت دسترسی داشته باشند، می‌توانند از این طریق نیز مشاوره‌های رایگان را دریافت نمایند. مزیتی که این روش دارد این است که فرد می‌تواند با خیال راحت و بدون نگرانی از رویارویی با مشاور، سوالات خود را مطرح نماید.

هزینه کمپ ترک اعتیاد

از آنجایی که هر کدام از مراکز ترک اعتیاد خدمات خاصی را ارائه می‌دهند، هزینه کمپ ترک اعتیاد متفاوت بوده و بر اساس خدمات ارائه شده محاسبه خواهد بود. در کلینیک‌های ترک اعتیاد، هزینه بر اساس طول دوره بستری فرد و پروسه‌ی درمانی او محاسبه می‌شود. بسیاری معتقدند طول دوره ترک در کلینیک‌ها بسیار کمتر از کمپ‌های ترک اعتیاد بوده و فرد قادر است حتی کمتر از یک ماه اعتیاد را کاملا کنار بگذارد. با این حال اگر از بهترین کمپ ترک اعتیاد برای ترک افراد معتاد استفاده شود، فرد به بهترین شکل مصرف مواد مخدر را کنار گذاشته و به زندگی سالم و طبیعی خود بازخواهد گشت.


 مشاوره ترک اعتیاد

بهترین کمپ ترک اعتیاد خصوصی در تهران

همانطور که گفتیم هر کدام از مراکز کمپ ترک اعتیاد خدمات خاصی را برای افراد معتاد فراهم می‌کنند تا پروسه ترک برایشان راحت‌تر طی شود. در حال حاضر در شهرهای بزرگ به خصوص شهر تهران، شاهد ظهور کمپ‌های ترک اعتیاد خصوصی و لاکچری هستیم. این کمپ‌ها معمولا امکانات رفاهی و تفریحی زیادی را در محیط برای مراجعه کنندگان خود فراهم می‌کنند. فعالیت‌هایی چون مدیتیشن و یوگا از جمله کارهایی هستند که در این کمپ‌ها برای کاهش استرس و ایجاد آرامش افراد انجام می‌شود.

امکانات بهترین کمپ ترک اعتیاد

امکاناتی چون استخر، سالن بدنسازی، سالن ورزشی، بیلیارد، تنیس روی میز، فوتبال دستی، مشاوران و مددکاران مجرب، اتاق‌های vip و… از جمله امکانات بهترین کمپ ترک اعتیاد هستند. بهترین کمپ ترک اعتیاد کمپی است که از حداقل امکانات رفاهی و تفریحی برای مراجعه کنندگان خود برخوردار باشد. افرادی که قصد ترک اعتیاد دارند، می‌توانند بر اساس بودجه خود بهترین کمپ‌ ترک اعتیاد را در نظر داشته و از میانشان مناسبترین گزینه را انتخاب کنند.


 مشاوره ترک اعتیاد

مشاوره اعتیاد آنلاین

مشاوره اعتیاد از مهمترین کارهایی است که در زمان ترک اعتیاد باید انجام شود. زمانی که فرد بیماری اعتیاد را پذیرفته و درصدد ترک آن برمی‌آید، باید در ابتدا از مشاوره اعتیاد استفاده کند. در مشاورهِ اعتیاد با بررسی نوع ماده مخدر و میزان مصرف مواد، راهکارهای لازم به فرد داده خواهد شد. علاوه بر مشاوره حضوری، فرد می‌تواند از مشاورهِ اعتیاد آنلاین یا تلفنی نیز استفاده کند. زمانی که فرد شرایط مراجعه حضوری به کمپ را نداشته باشد، می‌تواند اقدام به دریافت مشاوره آنلاین نماید. برای دریافت مشاوره اعتیاد آنلاین، کافیست از یک گوشی هوشمند و اینترنت پرسرعت برخوردار باشید.

نمونه مشاوره اعتیاد

یکی از سوالاتی که بیشتر افراد در تماس‌های تلفنی با مشاوران مطرح می‌کنند، مدت زمان لازم برای ترک اعتیاد است. در اینجا به یکی از نمونه‌های مشاورهِ اعتیاد در رابطه با مدت زمان لازم برای ترک اشاره داریم: همسرم حدود ۲ سال به مصرف مواد مخدر روی آورده و پس از چندین بار گفتگو، حاضر به کنار گذاشتن مواد شده است. برای ترک اعتیاد او چه مدت زمان لازم بوده و باید در ابتدای امر چه کاری انجام داد؟ پاسخ مشاور اعتیاد: از آنجایی که این فرد حدودا زمان نسبتا زیادی را درگیر مصرف مواد بوده است، باید هرچه سریعتر برای ترک او اقدام شود. برای این کار لازم است تا با مراجعه به یک مرکز ترک معتبر و انجام آزمایش‌های لازم، بهترین روش ترک اعتیاد برای او در نظر گرفته شود.


 مشاوره ترک اعتیاد

مرکز مشاوره اعتیاد سرزمین روشن

سرزمین روشن از مراکز ترک اعتیاد مجازی بوده که از سازمان بهزیستی کشور مجوزات لازم را دریافت کرده است . در این مرکز از روش‌های کاملا علمی و قانونی برای ترک اعتیاد استفاده شده و با افراد به بهترین نحو ممکن برخورد می‌شود. در مرکز ترک اعتیاد سرزمین روشن همواره برخورد مناسب و قانونی با معتادان را سرلوحه کار خود قرار داده و سعی داریم تا با ایجاد محیطی آرام و بدون تنش، این عزیزان را در ترک اعتیاد یاری کنیم . این مرکز از پزشکان متخصص، مشاوران و روانپزشکان برجسته‌ای بهره‌مند است. افرادی که قصد ترک اعتیاد دارند می‌توانند از مشاورهِ اعتیاد سرزمین روشن به صورت رایگان استفاده نمایند. مشاوران این مرکز همیشه آماده پاسخگویی به سوالات بیماران و اطرافیان آنها هستند. برای اطلاعات بیشتر و یا مشاوره در زمینه ترک اعتیاد می‌توانید همین حالا با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.


لینک کوتاه :
https://aftabir.com/article/show/27856
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید