امروز چهارشنبه 14 شهریور 1403

Wednesday 04 September 2024

رضایتمندی مسافران ژیوار در نوروز گذشته از تورهای اروپایی!


1401/07/27
کد خبر : 27246
دسته بندی : اجتماعی
تعداد بازدید : 20 نفر

 نوروز سال گذشته یعنی سال 1400 به دلیل محدودیت‌های کرونایی، امکان خرید تو اروپا وجود نداشت، اما بسیار از مسافران سال‌های قبل، بنا بر عادت با آژانس ژیوار تماس گرفتند و برای خرید تورهای اروپا نوروز 1401 اقدام کردند. این ارتباط، فرصت عالی برای نظرسنجی از مسافرانی بود که تورهای اروپایی ژیوار را در نوروزهای گذشته تجربه کرده‌اند. اسامی افراد با کسب اجازه، درج شده است.


 تورهای اروپایی

بیتا داریانی (مسافر تور پاریس) آخرین مسافر تور اروپا بودم!

خیلی ذوق زده بودم که پاریس رو از نزدیک ببینم، برای همین تصمیم به خرید تور گرفتم. از طرفی پول زیادی برای سفر نداشتم. تصمیم گرفتم که تور پاریس ارزان رو بخرم برای خودم و همسرم. در سرچ گوگل، تور پاریس ژیوار رو باز کردم و صفحه وب باز شده، به سرعت اعتماد من رو جلب کرد. بدون معطلی به ژیوار زنگ زدم و تور پاریس رو برای زمستان خریداری کردم. وقتی با کارشناس فروش تور اروپا صحبت کردم و از وضعیت مالی خودم براشون توضیح دادم، تور پاریس زمستان رو به من پیشنهاد دادن که ارزونتر از سایر فصل‌ها بود. خداروشکر که قبول کردم چون دقیقاً آخرین تور اروپایی ژیوار در سال 98 بود و تا مهر 1400، کرونا مجال سفر رو برای همه دنیا ساقط کرده بود. من به همه دوستان پیشنهاد می‌کنم که با ژیوار تورهای اروپایی نوروز 1401 رو خریداری کنند. بهترین تجربه براتون میشه.


 تورهای اروپایی

جبار کریم‌زاده (مسافر تور سوئیس) آبان 1400 که گوگل به من کمک کرد!

ویزای شینگن رو در گوگل سرچ کردم. لینک اول رو باز کردم و شروع به خواندن کردم. بسیار دقیق و جامع بود. دنبال شماره تماس گشتم و زنگ زدم به سایت. آژانس ژیوار بود، برای آبان 1400 قصر سفر به سوئیس رو داشتم به همراه همسر و فرزندانم. به طور کامل راهنمایی کردن و با فهرست مدارک مورد نیاز به ژیوار رفتم و یک ماه در طبیعت زیبای سوئیس در حال قدم زدن بودم، هوای مطبوع و نسبتاً سردی برای آبان 1400 بود، ولی تجربه‌ای بی نظیر بود. کیفیت تورهای ژیوار از 10 نمره به جرئت 10 خواهد بود. تورلیدرهای فارسی زبان مجرب و حرفه‌ای برای تورها انتخاب می‌کنند و این خودش کلی در کیفیت تور تأثیر داره. به هر حال من ژیوار رو برای همیشه در ذهنم ثبت کردم.


 تورهای اروپایی

کیوان عزتی (مسافر تور ایتالیا) اسفند 1400 که اقتصادی خرید کردم

من از سال‌ها قبل ژیوار رو می‌شناختم. همین باعث شد که من در اولین فرصتی که از لحاظ مالی شرایطش رو داشتم، به ژیوار زنگ بزنم و پکیج تورهای نوروز 1401 رو ازشون بخوام. برام فرستادن و هم برای اسفند ماه قصد خرید تور ایتالیا رو دارم. کارشناس تور به من گفت که از الان که آذر ماه هستیم برای خرید تور اسفند اقدام کنید. هم هتل و هم پرواز ارزونتری خواهید داشت و یک ماه قبل از سفر هم برای ویزای توریستی شینگن اقدام می‌کنیم براتون. تقریباً با محاسبات من چیزی حدود 25 درصد این تور برام ارزونتر تموم شد و چون آدم حساسی هستم خیلی از جزئیات می‌پرسیدم. برنامه تور دقیق برای سفرم از آژانس خواستم که بهم دادن و در کمال آرامش من رو کامل راهنمایی کردند. از هم برای سفر به ژیوار میام.


 تورهای اروپایی

مهسا جلیلیان (مسافر تور پاریس) نوروز 1401 که مدارک کاملی ندارم

از طریق یکی از دوستان که تور ترکیبی رو برای مهر 1400 خریده بودند با آژانس ژیوار آشنا شدم. حضوری رفتم که محیط رو ببینم. جدای از فضای شیکی که داشتن، برخورد عالی همه کارکنان و فروشندگان تور و حتی مدیریت باعث شد که بیشتر به حرف دوستم پی ببرم. اتاق جلسه‌ای دوستانه با حضور مدیرداخلی و کانتر فروش و کارشناس ویزا تشکیل دادند و با پذیرایی قهوه سر صحبت را باز کردیم. شرایط مالی من قوی نبود و مدارک هم کامل نبود، به من راهکارهایی برای بالابردن شانس ویزا ارائه دادن و در حال اجرای اونا هستم که به امید خدا برای نوروز 1401 برم به پاریس. گردش حساب و تمکن مالی من مناسب اخذ ویزا نبود اما توان این رو داشتم که بتونم راحت این مورد رو درست کنم. تقریباً هر هفته مدارکم رو به کارشناس نشون میدم و ایشون برای هفته آینده برام برنامه ریزی می‌کنن.خیلی عالی هستن واقعاً.


 تورهای اروپایی



جمع‌بندی: هدف از درج این نظرات صرفاً برای شما خواننده گرامی بود که قصد خرید تورهای اروپا رو دارید ، با خیال راحت نسبت به خرید تور اروپا از آژانس ژیوار اقدام کنید. شماره تماس آژانس 02154795000 و آدرس آژانس ژیوار رو هم در برنامه‌های مسیریابی مثل بلد و waze و یا از طریق گوگل مپ سرچ کنید. هم در سایت ژیوار به نشانی www.zhivar.com می‌تونید پیدا کنید. منتظر ثبت نظرات شما برای تورهای اروپا نوروز 1401 هستیم.



لینک کوتاه :
https://aftabir.com/article/show/27246
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید