امروز سه‌شنبه 13 شهریور 1403

Tuesday 03 September 2024

رزرو تور ارزان استانبول از وب سایت فاینداتور


1401/07/27
کد خبر : 26803
دسته بندی : اجتماعی
تعداد بازدید : 13 نفر

سفر به مقاصد ناشناخته، به جاهایی که شاید فاصله زیادی با محل زندگی ما نداشته باشند اما تا به حال آنها را ندیده ایم، مناطقی که شاید اگر همین الان برای بازدید آنها اقدام نکنیم در آینده پشیمان شویم؛ سفر حسی ناشناخته اما جذاب دارد، احساسی که بعد از اتمام آن داریم و با انرژی بیشتری به زندگی بر می گردیم. نمی توان بدون سفر زندگی کرد و در غیر اینصورت چه پاسخی برای روح خود داریم، زمانی که در زمان کهنسالی می پرسد همه زندگی خود را همینجا بودی؟؟!
خوشبختانه ایران بسیار دیدنی است و ما ایرانی ها مناطق زیادی را در کشورمان داریم که می توانیم با بازدید از آنها نیرویی دوباره کسب کنیم اما سفر به کشورهای دیگر تجربه جذاب تری است زیرا می توانیم با فرهنگ و زبان مردم دیگری آشنا شویم و همه چیز را از لنز دیگران ببینیم ولی در این میان شاید برای خیلی از مسافران حس ترس را هم همراه داشته باشد زیرا با منطقه و آداب مردم آشنایی ندارند و نمی دانند دقیقا چه در انتظار آنها خواهد بود. اینجاست که آژانس های مسافرتی با ارائه تورهایی مانند تور ارزان استانبول به یاری مسافران می آیند.


 تور ارزان استانبول

منظور از تور مسافرتی چیست؟

تورهای مسافرتی مجموعه خدماتی هستند که توسط یک شرکت به صورت پکیج به صورت یکجا ارائه می شوند. این در حالی است که اگر مسافر بخواهد آن خدمات را به صورت جداگانه رزرو نماید گران تر خواهد شد اما با خرید این پکیج ها یا تورهای مسافرتی می تواند با قیمت بهتری به سفر برود. تورهای مسافرتی هم داخلی و ایرانگردی هستند و هم خارجی.
فرض کنید که قصد سفر به استانبول دارید و برای مثال می خواهید 3 شب در هتل ریدل اقامت کنید و پرواز ترکیش هم داشته باشید. شاید تصور کنید که اگر بعد از چیدن برنامه سفر و انجام تحقیقات درباره شهر استانبول بلیط هواپیما یا وچر هتل را آنلاین بخرید هزینه سفر شما ارزان تر خواهد بود اما چنین نیست. چرا؟
چون مسافران ایرانی در سفر به کشورهای خارجی تنها نباید همین دو هزینه را پرداخت کنند و هزینه هایی چون ترانسفر از فرودگاه تا هتل ریدل استانبول، لیدر یا راهنمای فارسی زبان و گشت های شهری هریک هزینه های مجزا دارند اما به دلیل آن که آژانس های مسافرتی سفرها را در تعداد زیاد برنامه ریزی کرده و رزرو انجام می دهند این امکان را دارند که هزینه کل خدمات را پایین آورده و سفرها را با قیمت پایین تر برنامه ریزی نمایند. شاید تورهای استانبولی که آژانس ها با قیمت 6 میلیون تومان ارائه می دهند به صورت مجزا بیش از 7 میلیون تومان برای مسافران هزینه داشته باشد و برای کسب اطمینان خاطر نیز می توانید خودتان این موضوع را امتحان کنید.


 تور ارزان استانبول

چطور تور ارزان رزرو کنیم؟

تورهای مسافرتی علاوه بر این که برنامه ریزی سفر را برای شما آسان می کنند، این امکان را نیز فراهم می آورند که در صورت بروز هرگونه مشکل مسافران بتوانند موضوع را از آژانس مسافرتی مربوطه پیگیری نمایند. حالا با وجود مزایایی که تورهای مسافرتی با خود دارند این سوال پیش می آید که چطور می توان این تورها را رزرو کرد.
یکی از بهترین روش هایی که در حال حاضر برای رزرو تورهای مسافرتی خارجی وجود دارد وبسایت فاینداتور است که با مراجعه به آدرس: https://www.findatour.co/ می توانید آن را ببینید. در این وب سایت تلاش می شود تا ارزان ترین تورهای مسافرتی که آژانس های مسافرتی در سراسر ایران برای یک مقصد برنامه ریزی شده اند گلچین گشته و به صورت آنلاین به علاقمندان عرضه شود. به دلیل آن که بسیاری از مسافران علاقمند هستند که از وجود حضوری آژانس های مسافرتی مطمئن شده و از معتبر بودن آنها اطمینان خاطر کسب کنند رزرو نهایی تورها به صورت تلفنی و مستقیما از طریق خود آژانس ها صورت می گیرد بنابراین دست واسطه ها کوتاه شده و قیمت ها بهبود پیدا می کنند.
فاینداتور یک آژانس نیست و همین سبب شده که بی طرفانه خدمات خود را به مسافران و آژانس ها ارائه بدهد. حالا این پلتفرم علاوه بر ارائه تور همه روزه مسافران را به صورت کاملا رایگان راهنمایی کرده و به سوالات متداول آنها پاسخ می دهد بنابراین لازم نیست که حتما قصد خرید تور داشته باشید تا از وب سایت فاینداتور و محتوای ان لذت ببرید بلکه تنهاکافیست به سفر علاقمند باشید زیرا هرروز راس ساعت 12 و سی دقیقه تیم خوش ذوق فاینداتور شما را سفرهای مجازی در گوشه کنار دنیا می برد از ایران و پایتخت گرفته تا پاریس و لاس وگاس برای شما می گوید. شما هم می توانید هرروز همسفر فاینداتور باشید بدون آن که هیچ هزینه ای پرداخت کنید.


 تور ارزان استانبول


لینک کوتاه :
https://aftabir.com/article/show/26803
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید