امروز پنج‌شنبه 15 شهریور 1403

Thursday 05 September 2024

رزرو بهترین اتاق فرار های تهران


1401/07/27
کد خبر : 28121
دسته بندی : اجتماعی
تعداد بازدید : 19 نفر

اسکیپ روم یا اتاق فرار از آن دست تفریحات فکری بوده که بسیار هیجان انگیز است. اتاق فرار‌ها به طور کلی دارای یک سناریو یا خط داستانی بوده و از همین جهت نیز دسته‌بندی می‌شوند.
در داخل این خط داستانی برخی معماها قرار داده شده که شرکت کنندگان باید آن‌ها را حل کنند تا بتوانند وارد مرحله بعدی شوند. اغلب گروه‌هایی که برای حل معماهای اسکیپ روم انتخاب می‌شوند دارای 4 تا 6 عضو هستند. بسته به روند داستانی و فضای اتاق فرار این تعداد نفرات می‌تواند کمتر یا بیشتر هم باشند.


 بهترین اتاق فرار های تهران

انواع اتاق فرار

این تفریح هیجان انگیز قدمت طولانی نداشته و اولین بار در سال 2006 در کشور ژاپن افتتاح شد. بعد از گذشت مدتی این ایده مورد توجه دیگر کشورها هم قرار گرفته و اقدام به ساخت اتاق فرارهای مختلف کردند. در حال حاضر مدل‌های مختلفی از این اسکیپ روم‌ها طراحی شده که شما می‌توانید با خرید بلیط آن، یک ساعتی با ذهن خود کلنجار بروید.

معمای جنایی

یکی از محبوب‌ترین و البته پیچیده‌ترین انواع بازی اتاق فرار مربوط به معمای جنایی است. داستان این بازی سرگرم کننده روایت یک قتل را بیان کرده و شرکت کنندگان باید با استفاده از اسناد و شواهدی که در محل جرم باقی مانده معمای جنایت را حل کنند. این دسته بازی‌ها نیازمند فکر تحلیل‌ گر بوده و بهتر است از قبل علاقمند به کتاب‌ها و داستان‌های جنایی باشید.

فرار از موقعیت خطرناک

یکی دیگر از انواع این بازی‌ها، اتاق فرار ترسناک است. در این جا شما و گروه دوستانتان باید بتوانید از موقعیت‌های‌ خطرناکی که سر راهتان قرار داده شده جان سالم به در ببرید. موضوع برخی از این اسکیپ روم‌ها درباره حمله زامبی‌ها بوده، برخی دیگر درباره خانه‌های تسخیر شده توسط ارواح و تعدادی دیگر شامل موجودات ترسناک و عجیب و غریب است. برای استفاده از این گزینه بهتر است از قبل خود را آماده کنید، زیرا قرار است ترس بسیاری را تجربه کنید.

ماموریت جنگی

ماموریت جنگی به این صورت بوده که شما یک مامور ویژه یا یک تیم ویژه نظامی هستید. باید بتوانید ماموریتی که در ابتدای بازی به عهده شما قرار داده شده را در زمان مقرر انجام دهید تا بتوانید به عنوان برنده زمین مسابقه را ترک کنید. این ماموریت‌های جنگی می‌توانند شامل نجات یکی از اشخاص معروف یا جلوگیری از وقوع یک حمله باشد.

حل معمای ریاضی

اتاق فرار تسلا یکی از شناخته شده‌ترین انواع بازي‌های حل معمای ریاضی است. در این اتاق فرار شما در نقش یک دانشمند بسیار باهوش هستید که باید معماهایی را حل کنید تا بتوانید به مرحله بعدی راه پیدا کنید.

خنثی کردن بمب

تنوعی که در بازی‌های اتاق فرار داده می‌شود به این منظور بوده که همه سلیقه‌های مختلف را پوشش دهد. در این بین ممکن است برخی افراد به خنثی کردن بمب علاقمند باشند. این مدل اتاق فرارها برای این افراد بسیار گزینه مناسبی به شمار می‌رود. در این معماها تعدادی سرنخ قرار داده شده تا بتوانید با راهنمایی از آن‌ها و البته قدرت استدلال خود بمب را خنثی کنید.


 بهترین اتاق فرار های تهران

بهترین اتاق فرارهای تهران

قبل از اینکه به سراغ بررسی قیمت بلیط اتاق فرار بروید باید ببینید که چه موضوعی بیشتر مورد علاقه شما و تیم همراهتان است. هنگامی که موضوع مورد نظر خود را انتخاب کردید انتخاب بهترین اتاق فرار تهران کار خیلی سختی نخواهد بود.

بهترین اتاق فرار معمای جنایی

یکی از بهترین اسکیپ روم‌های معمای جنایی، مربوط به اتاق فرار ناگفته است. داستان این اتاق فرار درباره یک مظنون به قتل بوده که برای راستی آزمایی به یک تکنولوژی جدید متصل می‌شود.
این دستگاه به مغز متهم وصل شده و فضایی سه بعدی را برای کشف حقیقت به وجود می‌آورد. شما باید به عنوان یک تیم تحقیقاتی وارد ذهن این فرد شده و با استفاده از شواهدی که وجود داشته کشف کنید که آیا او قاتل واقعی بوده یا خیر و انگیزه او از قتل چه بوده است.

بهترین اتاق فرار ترسناک

بهترین اتاق فرار ترسناک در جنوب تهران و در مجموعه شانس فرار قرار دارد. بی‌گناه، نامی بوده که برای این اسکیپ روم انتخاب کرده‌اند. داستان آن هم درباره زوجی بوده که بعد از سال‌ها بچه‌‌دار شده؛ اما وی دارای مشکلات ذهنی است. بنابراین والدین قصد کشتن او را دارند اما از انجام آن منصرف می‌شوند. سال‌ها بعد در پی یک واقعه هولناک این کودک جان خود را از دست داده و اکنون روحش برای انتقام به نزد خانواده بازگشته است.

کدام اتاق فرار بهتر است؟

اگر سوال شما هم این بوده که از بین تعداد زیادی اتاق فرار کدام یک را انتخاب کنید باید بگوییم این کاملا به ذائقه شما بستگی دارد. اگر اهل تجربه کردن موقعیت‌های هولناک هستید بهتر است اتاق فرارهایی را انتخاب کنید که ترسناک بوده و در همین حین باید برای فرار از اتاقی که در آن حبس شده‌اید به تکاپو بیفتید.
اگر علاقمند به حل کردن معماهای سخت باشید و هیجان را ترجیح ندهید، شاید بهتر باشد تا به سراغ اسکیپ روم‌های معمایی بروید. در این بین ابتکار جالبی هم به وجود آمده که برخی از مجموعه های تفریحی ارائه می‌دهند، این ایده جدید این بوده که در منزل شخصی شما یا هر مکانی که تعیین کنید براساس نظر و سلیقه شما یک اسکیپ روم طراحی می‌کنند. بنابراین شما می‌توانید دوستان خود را برای یک شب هیجان انگیز دعوت کرده و از حل کردن این پازل‌ها و معماها لذت ببرید.


 بهترین اتاق فرار های تهران

سخن آخر

 تنوع بالای اتاق فرار باعث شده تا افراد باسلیقه‌های مختلف بتوانند گزینه مورد نظر خود را انتخاب کرده و آن را خریداری کنند. بازی اتاق فرار یک فعالیت سرگرم‌کننده دسته جمعی بوده که می‌تواند یک آخر هفته شما و دوستانتان را سرگرم کند. اگر طرفدار اتاق فرار ترسناک هستید  یا معمایی را ترجیح می‌دهید، می‌توانید از سایت‌های معتبر اقدام به رزرو اتاق فرار تهران آن کرده و تجربه تکرار نشدنی را برای خود بسازید. این قول را به شما می‌دهیم که بعد از اولین تجربه به یکی از تفریحات ثابت شما تبدیل شود. البته این نکته را هم در انتخاب اسکیپ روم مورد نظر خود در ذهن داشته باشید و آن هم درجه سختی معماها است. شاید بهتر باشد برای بار اول معماهای ساده‌تری را انتخاب کنید.


لینک کوتاه :
https://aftabir.com/article/show/28121
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید