امروز دوشنبه 12 شهریور 1403

Monday 02 September 2024

راهنمای گام به گام برندگان لاتاری 2022


1401/07/27
کد خبر : 25771
دسته بندی : اجتماعی
تعداد بازدید : 16 نفر

چطور بفهمم برنده لاتاری شدم؟

برای استعلام نتایج لاتاری باید به سایت لاتاری مراجعه کنید و با وارد کردن اطلاعات ثبت نام شامل نام خانوادگی به انگلیسی، سال تولد به میلادی و کدرهگیری 16 رقمی (confirmation number) نتیجه خود را چک بفرمایید. اگر در لاتاری 2022 برنده شدید، می بایست مراحل زیر را طی بفرمایید.

برندگان لاتاری چکار باید بکنند؟

در صورت برنده شدن در لاتاری، در اولین مرحله، میزان اطلاعات خود از پروسه لاتاری را افزایش دهید. بدانید ممکن است در طول پروسه گرفتن ویزا با چالش هایی رو به رو شوید. بنابراین از کارشناسان مجرب و آگاه مشاوره دریافت کنید تا مدارک و مستندات شما را بررسی کنند. در این صورت نه تنها می توانید کاملا اطمینان حاصل کنید که بدون مشکل این مسیر را طی میکنید، بلکه راهنمایی های لازم را هم دریافت میکنید. همچنین می توانید راهنمای گام به گام برندگان لاتاری را از لینک زیر دانلود و مطالعه بفرمایید.

برای دانلود راهنمای گام به گام برندگان لاتاری اینجا را کلیک کنید

بعد از آنکه در مورد پروسه کاری برندگان لاتاری در KCC و سفارت اطلاعات کسب کردید، اطمینان حاصل کنید که اعتبار پاسپورتتان برای شروع مراحل برندگان کافی است. اگر اعتبار پاسپورتتان رو به اتمام بود و یا کمتر از 6 ماه بعد از مصاحبه اعتبار داشت برای تمدید اعتبار پاسپورت اقدام کنید.

نحوه پر کردن فرم DS- 260 برندگان لاتاری


قبل از پر کردن فرم DS-260 (فرم آغاز امور مربوط به ویزای برندگان لاتاری)، اطلاعات و مدارکی که باید مشخصاتش را در فرم وارد نمایید، آماده کنید. شما برای پر کردن فرم DS-260 به کلیه مشخصات هویتی، شغلی، تحصیلی و ... نیاز دارید. در واقع شما باید مشخصات خودتان، پاسپورتتان، پدر، مادر، همسر، همسران سابق، فرزندان را در این فرم وارد نمایید و همچنین به آدرس های محل سکونت، آدرس در آمریکا، آیدی شبکه های اجتماعی، شماره تلفن، ایمیل، اطلاعات سفرهای خارجی و سفرهای پیشین به امریکا نیاز دارید. در ادامه فرم ds 260 برندگان لاتاری از شما شمار زیادی سوال پرسیده می شود که پاسخی که شما به این سوالات می دهید در سرنوشت ویزای شما تاثیرگذار خواهد بود. بنابراین در تکمیل این فرم دقت فرمایید. اکثر این سوالات برای بعضی افراد مبهم می باشند. بنابراین حتما با یک نفر آگاه در زمینه مهاجرت به آمریکا و لاتاری مشورت کنید و یا تکمیل فرمتان را به افرادی بسپارید که در این زمینه تخصص و تجربه دارند. همچنین اگر در آمریکا آدرسی ندارید، موسساتی که به طور تخصصی در زمینه مهاجرت به امریکا و لاتاری فعالیت میکنند، می توانند به شما در پیدا کردن آدرس کمک کنند.

نحوه ترجمه، آماده سازی و ارسال مدارک برندگان لاتاری


 


بعد از تکمیل فرم DS-260، از طرف KCC که نهاد پردازش پرونده برندگان لاتاریست به شما ایمیلی ارسال و مدارکی خواسته می شود. مدارک را باید برای ترجمه به دارالترجمه ببرید و سپس طبق استانداردهای لازم KCC ارسال کنید. اگر در این زمینه اطلاعات ندارید، ریسک نکنید و از افراد آگاه کمک بگیرید. زیرا نقص در این مدارک باعث به تعویق افتادن پروسه ویزا و در مواردی که از نقصش مطلع نشوید مراحل دیگرتان انجام نمی شود و مسلما نمیتوانید ویزا و گرین کارت آمریکا را بگیرید. اگر میخواهید بدانید مدارک لازم و مورد نیاز برندگان لاتاری چیست، به فایل راهنمای گام به گام برندگان لاتاری مراجعه کنید.

واکسیناسیون برندگان لاتاری

واکسن های لازم برای برندگان لاتاری شماری از واکسن هایی است که در دسترس عموم افراد قرار دارند. با مراجعه به مراکز مربوطه می توانید واکسن های مورد نیاز برندگان لاتاری را تزریق کنید. اینکه چه واکسن هایی را باید در چه وقتی و در کجا تزریق کنید در راهنمای گام به گام برندگان لاتاری، نوشته شده است. فایل بالا را دانلود و با دقت مطالعه بفرمایید.

تمکن مالی یا اسپانسر برای برندگان لاتاری

مهمترین دغدغه برندگان لاتاری، نحوه اثبات تمکن مالی یا اسپانسر است. تمکن مالی یعنی اثبات توانایی مالی شخص برنده لاتاری و اسپانسر یعنی حامی مالی (کسی که تقبل کند از برنده لاتاری در آمریکا حمایت مالی کند). باید بدانید در صورت آگاهی، اثبات تمکن مالی و یا حتی پیدا کردن اسپانسر برنده لاتاری سخت نیست. اگر لاتاری برنده شدید اما پول کافی ندارید، می توانید برای گرفتن ویزا و متقاعد کردن آفیسر، اسپانسر پیدا کنید. اطلاعات تکمیلی را در راهنمای گام به گام برندگان لاتاری مطالعه بفرمایید.

رزرو وقت پزشک معتمد سفارت و مدیکال برندگان لاتاری



پس از اطلاع از زمان مصاحبه، باید زمان معاینه و چکاپ های لازم قبل از مصاحبه را رزرو کنید. در واقع، چند روز مانده به مصاحبه، باید توسط پزشکی که مورد تایید سفارت است چکاپ شوید. اگر پس از مطالعه این مقاله و فایل راهنمای گام به گام برندگان لاتاری باز در این مورد مشکل داشتید، می توانید از کارشناسان مجرب و آگاه کمک بگیرید.

مصاحبه برندگان لاتاری

و در نهایت، مصاحبه شما باید در محل سفارت مورد نظرتان با آفیسری که تصمیم گیرنده دریافت ویزای شماست، برگزار شود. سعی کنید با کسب آگاهی و استفاده از تجارب افراد کاربلد، آفیسر مربوطه را متقاعد کنید که شما صلاحیت لازم برای مهاجرت به آمریکا و گرفتن گرین کارت این کشور را دارید.

در پایان، بهتر است بدانید پروسه گرفتن ویزای آمریکا از طریق لاتاری بر خلاف تصور خیلی از افراد نه خیلی راحت و پیش و پا افتاده است که با سهل انگاری و ساده نگاشتن آن، این شانسی که به شما رو کرده است را از دست بدهید و نه خیلی سخت و دست نیافتنی. موفقیت یا عدم موفقیت شما در این ماراتن، به آگاهی شما و انجام صحیح مراحل کاری برندگان لاتاری 2022 و همچنین نظر آفیسر بستگی دارد. پس اگر توانایی لازم را ندارید و یا می خواهید که کارتان به بهترین شکل ممکن انجام شود و در پایان موفقیتتان را جشن بگیرید، از افراد و مجموعه های باتجربه و کاربلد کمک بگیرید.

گالری تصاویر

لینک کوتاه :
https://aftabir.com/article/show/25771
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید