امروز دوشنبه 12 شهریور 1403

Monday 02 September 2024

راهنمای کامل خرید در جزیره کیش


1401/07/27
کد خبر : 26139
دسته بندی : اجتماعی
تعداد بازدید : 22 نفر

درست است که هدف خیلی‌ از مسافرانی که به جزیره زیبای کیش سفر می‌کنند لذت بردن از آرامش و سکوت این جزیره یا تفریحات آبی و خاص آن است، اما برای خیلی‌ها هم، سفر به جزیره کیش، در گشت و گذارهایی که برای خرید در مراکز مدرن کیش است، خلاصه می‌شود. اگر شما هم جزو افرادی هستید که با خرید کردن و پاساژگردی هیجان‌زده می‌شوند، خواندن این مقاله را از دست ندهید. در ادامه شما را با نکته‌های مهم برای خرید در کیش آشنا خواهیم کرد و در پایان، یکی از بهترین وب سایت‌ها را برای خرید بلیط هواپیما کیش تهران به شما معرفی می‌کنیم.
 

قبل از خرید و پاساژگردی در کیش، باید این نکته‌ها را بدانید

معمولا قیمت خیلی از اجناس در جزیره کیش، نسبت به شهرهای دیگر پایین‌تر است، اما توصیه می‌کنیم درصورتیکه در نظر دارید تا کالایی خاص و مشخص را از جزیره کیش بخرید، قیمتش را در شهر خودتان، ارزیابی و سپس با قیمت جزیره کیش مقایسه کنید. اگر تفاوت محسوسی وجود نداشت، بهتر است به جای گشتن در بین مغازه‌های مختلف و سنگین‌ کردن وزن چمدان‌تان موقع برگشت، وقت‌تان را برای تفریح در جزیره بگذارید. متاسفانه فروش کالای تقلبی برخی از اجناس مثل لپ تاپ، موبایل، کامپیوتر، دوربین عکاسی، دوربین فیلم برداری و ... در جزیره کیش رایج شده و خرید اینگونه اجناس از جزیره کیش توصیه نمی‌شود. اگر کالاهای الکترونیکی مانند مثال‌های بالا را با قیمتی خیلی پایین‌تر از حالت عادی در جزیره کیش پیدا کردید، سعی کنید با کسی که کالاشناس است و توانایی تشخیص کالای اصل از تقلبی را دارد، مشورت کنید تا از اصل بودن کالا مطمئن شوید و بعد اقدام به خرید کنید. نکته‌ی دیگری که هنگام خرید کالاهای الکترونیکی در جزیره کیش باید به آن توجه کنید، داشتن ضمانتنامه معتبر است. بعد از چک کردن اعتبار ضمانتنامه، مطمئن شوید برند مورد نظرتان در شهر شما نمایندگی داشته باشد. سعی کنید هتلی که رزرو می‌کنید، از نظر موقعیت مکانی، به مراکز خرید کیش، نزدیک باشد. این کار باعث صرفه‌جویی در زمان و هزینه‌های رفت و آمد شما، می‌شود. یکی از بهترین مزایایی که خرید از مراکز خرید بزرگ کیش در اختیارتان قرار می‌دهد، امکان شرکت در قرعه‌کشی‌های مختلف این مراکز خرید است. بنابراین حتما نسبت به این جشنوار‌ه‌ها و قرعه‌کشی‌ها گوش به زنگ باشید و گرفتن کارت شرکت در قرعه‌کشی را از  مغازه‌هایی که از آن‌ها خرید کرده‌اید را فراموش نکنید.

بلیط هواپیمای کیش را از چه سایتی بخریم؟

اگر قیمت بلیط هواپیما برایتان مهم است و یا به دنبال وب سایتی معتبر برای رزرو بلیط هواپیما هستید، یکی از معتبرترین وب سایت‌های برای این کار، وب سایت اسنپ تریپ است. با خرید بلیط هواپیما تهران کیش از اسنپ‌تریپ، خرید آنلاین با بهترین قیمت و پشتیبانی 24 ساعته خواهید داشت. می‌توانید با استفاده از فیلترهای صفحه‌ی جست‌وجو بر اساس قیمت و زمان و نوع پرواز و ایرلاین و... بلیطتان را جست‌وجو کنید و خیالتان راحت باشد که از میان گزینه‌های موجود برای خرید بلیط هواپیما تهران کیش، شما دقیق‌ترین انتخاب و مقرون به صرفه‌ترین خرید را خواهید داشت. تقویم قیمتی روزانه هم برای راحتی بیشتر کاربران اسنپ‌تریپ تهیه شده تا شما یک دید کلی نسبت به قیمت سایر روزها داشته باشید.



لینک کوتاه :
https://aftabir.com/article/show/26139
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید