امروز سه‌شنبه 13 شهریور 1403

Tuesday 03 September 2024

راهنمای سفر با تور چابهار هتل لیپار


1401/07/27
کد خبر : 26917
دسته بندی : اجتماعی
تعداد بازدید : 22 نفر
مثل مکان‌های گردشگری چابهار را در کم‌ترین جای کشور و دنیا می‌توانید مشاهده کنید. ما در این مطلب قصد دارید هتل لیپار، یکی از بهترین هتل‌های این منطقه، نحوه رزرو تور چابهار علی بابا و مناسب‌ترین فصل سفر به این شهر را به شما معرفی کنیم. پیشنهاد می‌کنیم که قبل از سفر به چابهار این مطلب را بخوانید.

هتل لیپار

این هتل لوکس، سال 1386 در منطقه آزاد چابهار تاسیس شد. ساختمان این هتل معماری زیبایی دارد. هتل لیپار از چندین ساختمان سه طبقه تشکیل شده و در مجموع 107 واحد اقامتی دارد. این هتل مجلل در یکی از بهترین مکان‌های این شهر واقع شده و دسترسی آسانی برای رسیدن به آن‌ها فراهم می‌کند. در اتاق‌های دو یا سه تخته طبقه همکف این هتل، چند تخت سینگل وجود دارد و در آن‌ها فقط سرویس بهداشتی ایرانی ساخته شده است. هتل لیپار با ساختمانی مجهز و کادری دوره دیده، اقامت خاطره‌انگیزی را برای شما به ارمغان خواهد آورد. به‌منظور ارائه بهتر خدمات، ساختمان این هتل سال 1394 بازسازی شد. همچنین کودکان زیر پنج سال می‌توانند در این هتل اقامتی رایگان داشته باشند.

امکانات

در اتاق‌های هرهتل امکاناتی وجود دارد تا مسافران بتوانند از آن‌ها استفاده کنند. همان‌طورکه گفته شد هتل لیپار پنج ستاره بوده و به‌طبع مسافران انتظار امکانات خوبی را از آن دارند. در واحدهای این هتل امکاناتی ازقبیل روم سرویس، صبحانه رایگان، یخچال، دراور، آباژور، تلویزیون، حمام (دوش یا وان)، لوازم بهداشتی، دمپایی، سشوار، صندوق امانات، اینترنت، تلفن و سیستم تهویه هوای مطبوع وجود دارد.

فضاهایی از ساختمان هتل لیپار به لابی، سفره‌خانه سنتی، کافی‌شاپ، نمازخانه، رستوران بام، فضای سبز، پارکینگ، رستوران، مجموعه ورزشی، سالن بیلیارد، باشگاه بدنسازی و سالن کنفراس اختصاص داده شده است. شما با رفتن به لابی این هتل می‌توانید به امکاناتی همچون لاندری، دستگاه واکس کفش، تلفن، تلویزیون، اینترنت، مبل، مینی‌بار، پرینتر، فتوکپی، فکس، محلی برای رزرو تور، هماهنگی ترانسفر، صندوق امانات، تاکسی سرویس، اتاق چمدان و... دسترسی داشته باشید.

فضاهای مختلف هتل

چهار رستوران برای هتل لیپار ساخته شده است. رستوران ویژه 60، رستوران سنتی 45، رستوران فست‌فود 40 نفر و رستوران اصلی 250 نفر ظرفیت دارد. رستوران VIP این هتل فضایی اختصاصی است که مهمانان می‌توانند در محیطی دلنشین غذای موردنظر خودشان را میل کنند، در این رستوران و رستوران اصلی، انواع غذاهای ایرانی، بین‌المللی و گیاهی سرو می‌شود. شما با رفتن به رستوران فست‌فود، می‌توانید انواع فست‌فودهای با کیفیت را میل کنید. اگر خواستید نوشیدنی بخورید، حتما سری به کافی‌شاپ هتل لیپار بزنید؛ در این مکان انواع عصرانه‌ها سرو می‌شود.

پارکینگ این هتل، فضایی مناسب برای پارک 40 خودرو داشته و مهمانان می‌توانند بدون پرداخت هزینه، اتومبیل خود را در آن پارک کنند. سالن کنفرانس هتل لیپار 40 نفر ظرفیت دارد. کسانی که برای کار یا تجارت به چابهار سفر کرده‌اند، می‌توانند جلسات خود را در این مکان برگزار کنند.

موقعیت مکانی

همان‌طورکه گفته شد این هتل در یکی از بهترین مناطق چابهار واقع شده است و فاصله کمی با مکان‌های مهم این شهر ازجمله ساحل، دریا و... دارد.

بهترین زمان سفر به چابهار

چابهار در بخش جنوبی کشور و در فاصله کمی از دریای عمان واقع شده است؛ به‌همین ‌دلیل تابستان‌ها دمای هوای آن بسیار بالا رفته و به‌طبع رطوبت هوا نیز افزایش می‌یابد. پس تاحد امکان نباید تابستان را برای سفر به این شهر انتخاب کنید. در زمستان هم معمولا دمای هوا بسیار کاهش می‌یابد و بارش‌ها بیشتر می‌شوند که این مساله می‌تواند تا حد زیادی برای گردشگران مشکل‌ساز شود. اوایل بهار و تابستان بهترین زمان‌هایی هستند که افراد می‌توانند برای سفر به این منطقه دورافتاده، اما بسیار زیبا سفر کنند.

رزرو تو چابهار

بسیاری از افراد برای مشاهده جاذبه‌های گردشگری متفاوت به این شهر زیبا سفر می‌کنند. جاذبه‌های گردشگری مختلفی ازجمله منطقه حفاظت شده گاندو، گل افشان، درخت مکرزن، مسجد جامع تیس، بندر گواتر و... در چابهار واقع شده‌اند. بهترین راه برای سفر به این منطقه، سفر با تور است؛ زیرا با این روش می‌توانید طبق برنامه‌ریزی منظم از همه جاذبه‌های گردشگری چابهار بازدید کنید.

امروزه روش‌های زیادی وجود دارد که مسافران با آن‌ها تور موردنظر خود را رزرو کنند. یکی از بهترین روش‌ها برای این کار، رزرو آنلاین تور چابهار علی بابا است. شرکت علی بابا سال 1393 فعالیت خود را آغاز کرد و اکنون با مراجعه‌ به این سایت می‌توانید انواع تور، اقامتگاه، هتل، ویلا و بلیط را رزرو فرمایید. برای این کار کافی‌ است به بخش تور سایت علی بابا رفته و سپس مقصد، مبدا، تاریخ حرکت و بازگشت را انتخاب کنید تا همه تورهای این شهر به شما نمایش داده شود.

ما در این مطلب هتل پنج ستاره لیپار، نحوه رزرو تور چابهار علی بابا و بهترین زمان سفر به این شهر را معرفی کردیم. خوشحال‌ می‌شویم نظراتتان را درباره این منطقه گردشگری با ما و دیگر کاربران به‌اشتراک بگذارید.


لینک کوتاه :
https://aftabir.com/article/show/26917
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید