امروز پنج‌شنبه 15 شهریور 1403

Thursday 05 September 2024

راهنمای دریافت ویزای تحصیلی استرالیا


1401/07/27
کد خبر : 28552
دسته بندی : اجتماعی
تعداد بازدید : 12 نفر
تحصیل در استرالیا

تحصیل در استرالیا یکی از روش های سریع ورود به استرالیا می باشد. کیفیت  بالای موسسات آموزشی استرالیا از قبیل: مدارس استرالیا و دانشگاه های استرالیا سالانه دانشجویان زیادی را جذب این موسسات نموده است. شرایط تحصیل در استرالیا در مقاطع مختلف تحصیلی متفاوت می باشد. دانش آموزان متقاضی تحصیل در مدارس استرالیا می توانند از سن 6 سالگی برای ثبت نام در مدارس استرالیا و درخواست ویزای دانش آموزی استرالیا اقدام کنند. اعزام دانشجو به استرالیا از سن 18 سالگی برای مقاطع دانشگاه های استرالیا امکان پذیر می باشد. متقاضیان تحصیل در مقاطع دانشگاهی استرالیا باید جهت گرفتن پذیرش تحصیلی استرالیا مدارک مورد نیاز آن را مهیا کنند.

ویزای دانش آموزی استرالیا

همانطور که در بالا اشاره شد تحصیل در مدارس استرالیا از سن 6 سالگی امکان پذیر است. مدارس استرالیا به دو دسته مدارس دولتی و خصوصی دسته بندی می شوند. هزینه تحصیل در مدارس استرالیا از 18000 دلار استرالیا  به صورت سالانه شروع می گردد. دانش آموزان متقاضی تحصیل در مقاطع مدارس استرالیا برای اخذ پذیرش تحصیلی استرالیا نیاز به ارائه مدرک زبان ندارد. موسسات آموزشی فوق برنامه ریزی تحصیلی مورد نیاز برای آموزش زبان را برای دانش آموزان بین المللی خواهند داشت. مهاجرت تحصیلی به استرالیا در این مقاطع نیاز به گرفتن پذیرش تحصیلی و سپس اقدام برای ویزای تحصصیلی استرالیا است. دانش آموزان برای تحصیل در استرالیا، می توانند همراهی یکی از والدین خود را به عنوان همراه و قیم خود داشته باشند.

 

اعزام دانشجو به استرالیا

اعزام دانشجو به استرالیا و تحصیل در مقاطع مختلف کالج و دانشگاه های استرالیا برای افراد واجد شرایط امکان پذیر می باشد.

تحصیل در دانشگاه های استرالیا نیاز به داشتن مهارت زبان می باشد. البته در برخی ماقطع امکان گرفتن پذیرش تحصیلی در استرالیا بدون مدرک زبان و کاندشنال میسر می باشد.

شرایط تحصیل در استرالیا مقطع کالج

دانشجویان بین المللی برای تحصیل در  کالج استرالیا با ترجمه مدارک تحصیلی دیپلم و یا پیش دانشگاهی خود می توانند برای ثبت نام و اخذ پذیرش تحصیلی استرالیا اقدام کنند.
اخذ پذیرش تحصیلی در استرالیا در دوره های کالج بدون مدرک زبان نیز امکان پذیر است. در صورتی که پذیرش تحصیلی در استرالیا به صورت کاندشنال باشد، در ابتدا  دانشجو باید دوره زبان مورد نظر کالج رو سپری کرده و سپس برای ادامه تحصیل در رشته مورد نظر اقدام کند.   هزینه تحصیل در کالج های استرالیا با توجه به نوع رشته انتخابی از سالی 18000 دلار شروع می گردد. تحصیل در استرالیا در مقطع کالج به صورت رایگان میسر نمی باشد.

 

شرایط تحصیل در دانشگاه های استرالیا

دانشجویان متقاضی تحصیل در  دانشگاه های استرالیا باید با بررسی شرایط اخذ پذیرش تحصیلی در دانشگاه مورد نظر، جهت ثبت ام در آن موسسه آموزشی اقدام کنند. این افراد باید مدارک خود را از طریق دارالترجمه ناتی ، ترجمه نمایند. تحصیل در دانشگاه های استرالیا بدون مدرک زبان در مقطع لیسانس نیز امکان پذیر است. هزینه تحصیل در دانشگاه های استرالیا با توجه به نوع رشته انتخابی و مقطع تحصیلی از سالی 22000 دلار استرالیا شروع می گردد.

گرفتن بورسیه تحصیلی در دانشگاه های استرالیا فقط در مقطع دکترا امکان پذیر است. دانشجویان  ممتاز با ارائه رزومه تحصیلی خود می توانند برای گفتن فاند تحصیلی در مقطع دکترا  استرالیا اپلای کنند.

اخذ پذیرش تحصیلی استرالیا در مقاطع مختلف تحصیلی حداکثر تا 4 سال گپ تحصیلی امکان پذیر است. نداشتن گپ تحصیلی برای موسسات آموزشی استرالیا از اهمیت بالایی برخوردار است . دانشجویانی که گپ تحصیلی کمتر از 4 سال دارند می توانند با ارائه مدارک مناسب در مرحله پذیرش تحصیلی، گپ تحصیلی خود را توجیح نمایند.

مدارک لازم برای اپلای تحصیلی استرالیا

مدارک مورد نیاز برای تحصیل در استرالیا به دو بخش مدارک مورد نیاز پذیرش تحصیلی استرالیا و مدارک لازم پذیرش تحصیلی استرالیا دسته بندی می شوند.

مدارک مورد نیاز اپلای تحصیل در استرالیا :

پاسپورت معتبر
ترجمه ریز نمرات
ترجمه آخرین مدرک تحصیلی
واکیسناسیون ( برای پذیرش از مدارس ابتدایی استرالیا)
نگارش انگیزه نامه تحصیلی استرالیا
توصیه نامه ( برای مقاطع دانشگاهی)
داشتن مقاله ( برای مقاطع ارشد و دکترا)
پرداخت هزینه اپلیکیشن فی پذیرش
تکمیل فرم پذیرش تحصیلی استرالیا
مدرک زبان آیلتس ( برای مقاطع کالج و دانشگاه در صورتی که گرفتن پذیرش تحصیلی نیازمند ارائه مدرک زبان باشد )

مدارک لازم جهت درخواست  ویزای تحصیلی استرالیا:

پاسپورت معتبر
نامه پذیرش تحصیلی از مراکز آموزشی معتبر  استرالیا
گواهی سابقه کار ( افرادی که گپ تحصیلی دارند)
نگارش استادی پلن استرالیا
گواهی تمکن مالی
گواهی سوء پیشینه
رسید پرداخت شهریه مدرسه یا دانشگاه
پرداخت هزینه اپلیکیشن فی ویزای تحصیلی استرالیا

 

شرایط تحصیل در استرالیا ، افراد متاهل

اعزام دانشجو به استرالیا برای افراد متاهل نیز همچنان امکان پذیر است. افراد متاهل در صورتی که یک نفر برای اخذ پذیرش تحصیلی استرالیا اقدام کند، همسر وی می توانند برای دریافت ویزای کار استرالیا اقدام کند. افراد متاهلی که دارای فرزند می باشند، در صورتی که فرزند آن ها در سن تحصیل در مدارس استرالیا باشد، باید هزینه تحصیل وی را نیز پرداخت کنند.

دانشجویان بین المللی استرالیا گس از اتمام دوره تحصیلی می توانند برای گرفتن ویزای کار پس از تحصیل در استرالیا اقدام کنند.

 

موسسه مهاجرت یوکن و اعزام دانشجو به استرالیا

موسسه مهاجرتی یوکن تحت نظارت مشاور رسمی مهاجرت استرالیا ، خانم نازنین بیتاژیان خدمات پذیرش تحصیلی استرالیا، ویزای تحصیلی استرالیا و مشاوره تحصیلی را در پکیج های متنوعی ارائه می نماید. متقاضیان تحصیل در استرالیا در مقاطع مختلف مدارش و دانشگاه های استرالیا، جهت دریافت مشاوره تحصیلی با واتس اپ استرالیا 0061404987773  در ارتباط باشند.


لینک کوتاه :
https://aftabir.com/article/show/28552
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید